آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
طرز تهیه اسموتی آووکادو
اسموتی لاغری
4.7/5 - (8 امتیاز)
10

با طرز تهیه اسموتی آووکادو آشنا شوید!

مینا اسماعیل بیگی 17 بهمن 1401 3 دقیقه

احتمالا شما نیز به خوردن انواع معجون‌ها علاقه‌مند هستید، اما گاهی به دلیل کالری بالای برخی از معجون‌ها از خوردن آن‌ها صرف نظر می‌کنید. اگر به دنبال اسموتی هستید که علاوه بر طعم خوب، کالری کمی داشته باشد، ما معجون آووکادو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این معجون برخلاف میزان کالری کم، فواید بسیاری برای بدن دارد. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با طرز تهیه معجون آووکادو آشنا شوید.

معجون آووکادوطرز تهیه معجون آووکادو

برای تهیه معجون آووکادو کار سختی در پیش روی ندارید و با صرف مدت زمان کوتاهی می‌توانید آن را در منزل تهیه کنید. این اسموتی مورد پسند اغلب افراد قرار می‌گیرد و همچنین می‌تواند برای کودکان یک نوشیدنی خوشمزه و پرخاصیت باشد. اگر به انواع دیگر اسموتی علاقه‌مند هستید، می‌توانید طرز تهیه اسموتی هلو به روش‌های مختلف در خانه را نیز مطالعه کنید.

معجون آووکادو
تعداد نفرات 2 نفر
زمان آماد‌ه‌­سازی 10 دقیقه
زمان تهیه 5 دقیقه
میزان سختی کم
میزان کالری در هر 100 گرم 180 کالری

مواد اولیه معجون آووکادو

مواد اولیه مورد نیاز در تهیه معجون آووکادو در دسترس هستند و سفارش میوه آنلاین یکی از روش‌های آسان برای تهیه مواد اولیه این معجون است. برای تهیه این اسموتی تنها به آووکادو، بستنی و شیر نیاز دارید و مابقی مواد را می‌توانید مطابق با علاقه خود تغییر داده یا حذف کنید.

مواد لازم مقدار لازم
آووکادو 1 عدد
شیر 1 پیمانه
بستنی وانیلی 1 پیمانه
موز 1 عدد
خامه 1 قاشق غذاخوری
انواع مغزها 1 قاشق غذاخوری
شکر یا عسل 2 قاشق غذاخوری
یخ به میزان لازم
وانیل نصف قاشق مرباخوری

دستور پخت معجون آووکادو

در این بخش طرز تهیه معجون آووکادو را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهیم داد که مانند تمام معجون‌ها ساده است.

  • مرحله یکم: ابتدا آووکادو را به خوبی بشویید و آن را به صورت عمودی برش دهید تا نصف شود. سپس با چاقو روی هسته بکوبید و چاقو را به صورت چرخشی حرکت دهید تا هسته جدا شود. آووکادو را با یک قاشق از پوسته آن جدا کرده و درون مخلوط‌کن بریزید.
  • مرحله دوم: بستنی وانیلی را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید تا مقداری نر‌م‌­تر شود، سپس آن را به همراه شیر به آووکادو اضافه کرده و منتظر بمانید تا به خوبی ترکیب شوند.
  • مرحله سوم: حالا موز یا هر میوه‌ای را که دوست دارید خرد کرده و به معجون بیافزایید. مغزها را نیز مقداری خرد کرده و به همراه عسل، خامه و وانیل روی دیگر مواد بریزید. اجازه دهید تا به خوبی ترکیب شوند.
  • مرحله چهارم: در مراحل پایانی مقداری یخ خرد شده نیز به دیگر مواد اضافه کرده تا معجون خنک شود.
  • مرحله پنجم: معجون آووکادو را داخل لیوان ریخته و با خامه یا تکه­‌های میوه تزئین کنید.

معجون آووکادو شما آماده است. نوش جان!

نکات مهم برای درست کردن معجون آووکادونکات مهم در طرز تهیه اسموتی آووکادو

  • در صورتی که می­‌خواهید یک معجون رژیمی داشته باشید، عسل، بستنی و خامه را حذف کرده و از کرفس به عنوان میوه ترکیبی استفاده کنید.
  • در صورتی که مایل هستید طعم معجون آووکادو شیرین باشد، می‌­توانید شکر، عسل یا هر شیرین­ کننده دیگری را به­ کار ببرید.
  • به جای موز می­‌توانید از هر میوه دیگری مانند انبه یا توت فرنگی نیز استفاده کنید.
  • مطابق میل خود می‌توانید مغز بادام، پسته، فندوق یا گردو را به معجون آووکادو اضافه کنید.
  • بجای شیر معمولی، می‌توانید شیر بادام یا نارگیل را نیز داخل معجون بریزید.
  • در صورتی که می‌­خواهید معجون ساده‌­ای داشته باشید پس از مخلوط کردن بستنی، شیر و آووکادو، ماده دیگری با آن ترکیب نکنید.

معجون آووکادو طعمی جدید و خوشمزه که از آن لذت خواهید برد!

در این مطلب طرز تهیه معجون آووکادو را به همراه کلیه نکات آموزش دادیم. اگر دوست دارید اسموتی‌های دیگری را نیز در منزل تهیه کنید، طرز تهیه اسموتی طالبی بدون بستنی با موز را نیز مطالعه کنید. اگر هوس یک نوشیدنی خوشمزه کرده‌­اید یا می‌­خواهید در مهمانی‌های خود با انواع نوشیدنی و معجون‌ها پذیرایی کنید، اما وقت کافی برای تهیه آن‌ها ندارید، می‌توانید از اسنپ فود کمک بگیرید. برای این کار به صفحه خرید آنلاین آبمیوه بروید و نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(10 دیدگاه)

bourzoobarzegar
22 مهر 1402

ویدیو اسموتی آووکاد خیلی خوب بود خوشحال شدم اینجوری دیدم جالب که اهمیت به همه بخش ها دادید 👏👏👏👏👏👏👏👏

setaregholamzadeh
09 مهر 1402

اسموتی آووکادو با موز عسل واقعا بی نظیر هستش

نعمتی زاده
31 تیر 1402

سلام معجون آووکادو با چی تزیین کنم قشنگ تر میشه

  • snappfoodadmin
    31 تیر 1402

    سلام معجون آووکادو را داخل لیوان ریخته و با خامه یا تکه­‌های میوه تزئین کنید. میتوانید از میوه های تازه یا میوه های خشک برای تزیئن استفاده کنید

kamali
31 تیر 1402

اسموتی آوودکادو واقعا لذیذ هستش،با شیر بادام و گاهی با شیر نارنگیل درستش میکنم واسه لاغری هم خوبه اسموتی با موز هم درست میکنم

  • snappfoodadmin
    31 تیر 1402

    سلام اسموتی آوودکادو ببین ورزشکارها و کسهای که تمایل به وزن کم کردن دارند محبوبت دارد میتوانید داخل معجون آوودکادو بجای شیر معمولی، شیر بادام یا نارگیل بریزید تا اسموتی با مزه خاص تر داشته باشید

sooodaaabehh
31 تیر 1402

در اسموتی آووکادو از کرفس به عنوان میوه ترکیبی استفاده میکنم واسه لاغری واقعا تاثیر گذار هستش و اسموتی موز هم دوست دارم موز واسه لاغری خوبه جلو اشتها رو میگیره

  • snappfoodadmin
    31 تیر 1402

    سلام اسموتی آوودکادو میشه با هر میوه دلخواه ترکیب کرد خوشمزه میشه برای کاهش وز میوه موز و کرفس مفید هستش و اشتها و میل به غذا را کم میکند.اسموتی موز هم میتونید با میوه های دیگر مثل گلابی و پرتقال و کیوی و خیار و هلو و هر میوه دیگری که دوست دارید ترکیب کنید و میل نماید

بهار همایونی
31 تیر 1402

معجون آووکادو یک اسموتی خیلی خوشمزه واسه لاغری هستش واقعا من مزه و طعم میوه آوودکادو خوشمم میاد به معجون آوودکادو گاهی یک موز هم اضافه میکنم اسموتی توت فرنگی و اسموتی هندوانه خیلی دوست دارم

  • snappfoodadmin
    31 تیر 1402

    سلام معجون آووکادو برای لاغری و کاهش وزن موثر است اگر می­‌خواهید یک معجون رژیمی آوودکادو داشته باشید، عسل، بستنی و خامه را حذف کنید و از کرفس به عنوان میوه ترکیبی با اسموتی آووکادو استفاده کنید. اگر که مایل هستید طعم معجون آووکادو شیرین باشد، می‌­توانید شکر، عسل یا شکر قهوه ای به اسموتی اضافه کنید به جای موز می­‌توانید از هر میوه ای مانند انبه یا توت فرنگی پرتقال، شاه توت استفاده کنید. اسموتی هندوانه و اسموتی توت فرنگی هم از نوشیدنی های پر طرفدار هستند.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود