طرز تهیه موهیتو پرتقال خانگی در ۴ مرحله

طرز تهیه موهیتو پرتقال
5/5 - (1 امتیاز)

پیش از این، در همین مجله، طرز تهیه موهیتو خانگی با طعم به یاد ماندنی! را خوانده‌اید، اما باید بدانید که این نوشیدنی خوش‌عطر و بو، تنوع زیادی دارد. البته نعنا، جزء جدایی‌ناپذیر تمام موهیتوها است و بسته به اینکه از چه میوه‌ای در ترکیب آن استفاده کنید می‌توانید طعم‌های مختلفی مثل موهیتوی توت فرنگی، موهیتوی گریپ فروت و… را تجربه کنید. اما چطور است این بار با توجه به فصل، به سراغ پرتقال برویم، میوه پرخاصیتی که می‌توانید آن را به شکل‌های مختلفی در سبد غذایی خانواده بگنجانید.  پس این شما و این طرز تهیه موهیتو پرتقال خوشمزه در اسنپ فود…

موهیتو پرتقال
تعداد نفرات 1 نفر
زمان آماده سازی 5 دقیقه
زمان پخت غذا 5 دقیقه
میزان سختی سختی کم
میزان کالری در هر 100 گرم 198 کیلوکالری

موهیتو پرتقالموهیتو پرتقال خوشمزه

موهیتو، خواص ضد‌التهابی دارد، به سلامت پوست کمک می‌کند و بوی بد دهان را از بین می‌برد. حالا  اگر پرتقال را به این ترکیب اضافه کنید و همه چیز درباره خواص پرتقال را خوانده باشید، باید بدانید که چه نوشیدنی پرخاصیت و گوارایی پیش روی شما است. یک منبع عالی از آنتی‌اکسیدان‌ها که حتما باب طبع مهمان‌های شما هم خواهد بود.

در ادامه، مواد لازم و مراحل تهیه این نوشیدنی معطر و خوش‌طعم آمده است و با این دستور می‌توانید یک نوشیدنی پرخاصیت و گوارا را برای خود و مهمان‌هایتان تهیه کنید.

مواد لازم برای طرز تهیه موهیتو پرتقال

با این مقدار مواد می‌توانید یک لیوان نسبتا بزرگ موهیتوی پرتقالی تهیه کنید. برای تعداد بالاتر، با حفظ نسبت‌ها، مقدار مواد اولیه را افزایش دهید.

مواد لازم مقدار مورد نیاز
پرتقال 2 عدد
شربت سن ایچ پرتقال 3 قاشق غذاخوری
لیمو ترش تازه 2 عدد
نعنا 10 برگ
آب نصف لیوان
یخ به مقدار کافی

مراحل طرز تهیه موهیتو پرتقالمراحل طرز تهیه موهیتو پرتقال

مراحل کار در تهیه موهیتو پرتقال بسیار ساده است و کافی است کارهای زیر را انجام دهید:

  • مرحله اول: پرتقال‌ها را خوب بشویید و آب آن‌ها را بگیرید و از صافی رد کنید.
  • مرحله دوم: برگ‌های نعنا را به همراه آب داخل قابلمه‌ای مناسب ریخته و روی حرارت بگذارید تا به مدت 10 دقیقه بجوشند.
  • مرحله سوم: با یک قاشق یا کفگیر، نعناها را خوب فشار دهید تا عصاره آن‌ها کاملا خارج شود. سپس ترکیب حاصل را از صافی عبور دهید.
  • مرحله چهارم: آب پرتقال، عصاره نعنا، جند قالب یخ، آب لیموترش تازه و 3 قاشق شربت سن ایچ را داخل یک لیوان بریزید تا مزه‌ها کاملا با هم ترکیب شوند.

در نهایت، با چند برگ نعنا و چند برش ورقه‌ای پرتقال، لیوان نوشیدنی خود را تزئین کنید تا برای سرو، جلوه بهتری داشته باشد.

همچنین، در کنار این موهیتو، اگر به طعم‌های خاص پرتقالی علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم که طرز تهیه مربای کامکوات ، مربای پرتقال های مینیاتوری را هم بخوانید تا ببینید که با انواع مختلف پرتقال، چه مزه‌های فوق‌العاده‌ای می‌توانید خلق کنید.

موهیتو پرتقال تون با اسنپ فود…

نحوه تهیه موهیتو پرتقال و نعنا را برای شما توضیح دادیم. شما می‌توانید این نوشیدنی خوشمزه را تهیه کنید و علاوه بر طعم خوب آن، از خواص آن نیز بهره‌مند شوید. البته، اگر به هر دلیلی، فرصت کافی برای تهیه این نوشیدنی‌های گوارا در منزل را ندارید، به سایت اسنپ فود مراجعه کنید و با انتخاب سفارش آنلاین آبمیوه ، موارد مورد نظر خود را سفارش دهید.

نظرات کاربران