آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
  • ژامبون چیست؟
    ژامبون چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی فست فود ژوان یزد
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی فست فود ژوان یزد و تجربه های جدید غذایی

مینا اسماعیل بیگی 28 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

اگر دوست دارید در سفر خود به شهر یزد، یک فست فودی متفاوت را تجربه کنید و تجربه‌های غذایی جدیدی داشته باشید، معرفی فست فود ژوان، همان چیزی است که به احتمال زیاد شما را راضی می‌کند. اما اگر دوست دارید بدانید خدمات متفاوت این رستوران چیست و دقیقا در کجای یزد قرار دارد، با اسنپ فود همراه باشید.

معرفی فست فود ژوان یزد

فست فود ژوان یزد

از بین 114 رستوران موجود در شهر یزد، فست فود ژوان رتبه 54 ام را دارد. این رستوران، فضایی شیک و مدرن در دو طبقه مجزا و با ظرفیت 100 نفر دارد و در آن می‌توانید انواع پیتزاهای خوشمزه، برگرها، ساندویچ‌ها و استیک‌ها را میل کنید. اما یک مزیت دیگر رفتن به رستوران ژوان این است که در کنار انواع فست فودهای معمول و همیشگی، منویی هم برای غذاهای سبک گیاهی در نظر گرفته شده است که از میان آن‌ها، سبزیجات پفکی، ایده‌ای خلاقانه و بسیار پرطرفدار است.

آدرس و شماره تلفن فست فود ژوان یزد

این رستوران، در محله کوی فیضیه یزد واقع شده و طرفداران زیادی دارد. البته، ژوان، پارکینگ اختصاصی ندارد، اما حوالی این محل، جاهای پارک مناسبی وجود دارد. در صورتی که بخواهید برای رسیدن به این رستوران از ایستگاه‌های اتوبوس استفاده کنید، ایستگاه اتوبوس پمپ بنزین و سیلو و ایستگاه اتوبوس خاتمی، فاله نزدیک‌تری به این مکان دارند. در ادامه می‌توانید اطلاعات کامل‌تری درباره این فست فودی و امکانات آن ببینید:

  • آدرس: یزد، خیابان دانشجو، بلوار آتش نشانی، روبروی پمپ بنزین سیلو
  • تلفن: 03538268840
  • امکانات: غذای بیرون بر و امکان خرید آنلاین پیتزا یزد
  • اماکن نزدیک: موزه اتومبیل‌های تاریخی، کلاسیک و دست‌ساز یزد، موزه قصر آیینه و روشنایی و خانه مرتاض، اقامتگاه بوم‌گردی خانه سه، کافه لیانا، بوستان نعل اسبی
  • لوکیشن فست فود ژوان یزد

منوی فست فود ژوان یزد

در منوی این رستوران مدرن، تنوع قابل توجهی از انواع پیتزاها، برگرها، ساندویچ‌ها و سوخاری‌ها به چشم می‌خورد و علاوه بر این ها، غذاهای سبک گیاهی مانند سبزیجات پفکی هم سرو می‌شوند که بیشتر، مناسب گیاهخواران و افراد دارای رژیم غذایی است.

نقد و بررسی فست فود ژوان یزد از نگاه مشتریان

نقد و بررسی فست فود ژوان یزد از نگاه مشتریان

بخش مهمی از نظرات این رستوران، به منوی متفاوت غذاهای آن برمی‌گردد و به نظر می‌رسد که سبزیجات پفکی این رستوران، به خوبی توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. البته، مثل همیشه، پیتزاها و ساندویچ‌ها و برگرها هم طرفداران خاص خود را دارند.

در سفر به یزد، بهترین و خوشمزه ترین فست فودها را با اسنپ فود سفارش دهید

اگر ساکن یزد یا مسافر این شهر هستید و دوست دارید پیتزای خوشمزه خود را در منزل یا محل اقامتتان میل کنید، روی همراهی اسنپ فود حساب کنید. کافیست وارد سایت شوید و خرید آنلاین پیتزا یزد را سرچ کنید. بلافاصله، لیستی از بهترین فست فودی‌های یزد روبروی شما ظاهر می‌شود که می‌توانید غذای دلخواه خود را از میان آن‌ها انتخاب کرده و به صورت آنلاین، سفارش دهید. البته، ثبت آدرس مقصد هم فراموش نشود تا پیک‌ها برای رساندن سفارش‌ها، دچار مشکل نشوند. نوش جان

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود