آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران جوان اصفهان
شکم گردی
1.3/5 - (18 امتیاز)
1

معرفی رستوران جوان اصفهان | اطلاعات، منو، قیمت و آدرس

شقایق حسنی نصب 04 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

رستوران جوان، یکی از رستوران‌های مشهور و نام آشنای اصفهان است که در میان مردم اصفهان نیز شهرت زیادی دارد. این رستوران با داشتن قدمت طولانی و منوی غذایی عالی، می‌تواند بهترین گزینه برای چشیدن طعم یک شام یا ناهار عالی باشد.

رستوران جوان اصفهان، کیفیت غذای ایرانی

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران های اصفهان است که به همت حاج مهدی تسلیمی در سال 1356 با هدف تهیه و طبخ غذایی با کیفیت و قیمت مناسب تأسیس شد. البته در حال حاضر مدیریت این مجموعه به دست آقای محمد تسلیمی (فرزند حاج مهدی) است که ضمن بازسازی و به‌روزرسانی رستوران جوان و تغییر در فضا و دکوراسیون داخلی آن، سعی در افزایش کیفیت خدمات و تنوع در منوی غذایی و در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی مشتریان را دارد.

منو قیمت رستوران جوان اصفهان

به نقل از مدیریت این رستوران باید اضافه کرد، رستوران جوان اصفهان دارنده استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001  و دارنده سیستم رضایتمندی مشتریان ISO10004 است و در طول مدت ارائه خدمات، با مراکز و ارگان ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی مختلف، طرف قرارداد بوده و در حال حاضر نیز با آن‌ها همکاری دارد.

آدرس و اطلاعات تماس رستوران جوان سروش اصفهان

رستوران جوان اصفهان کجاست؟ این رستوران فضایی شیک و در عین حال نزدیک به سنت و فرهنگ شهر اصفهان داشته و می‌توانید اصالت اصفهانی را در آن پیدا کنید. دروازه طوقچی یا میدان قدس اصفهان یکی از محله‌های قدیمی و خوش‌نام اصفهان است و این مجموعه از همان ابتدای شروع فعالیت خود در این محله از مشتریان میزبانی کرده است.

لازم به ذکر است که شعبه های این رستوران در حال حاضر تنها در محدوده طوقچی بوده و همین یک شعبه فعال است. گذشته از این امکان سفارش آنلاین از رستوران جوان هرجای شهر که باشید، برایتان فراهم است.

  • آدرس: اصفهان، طوقچی، ابتدای سروش، رستوران جوان
  • ساعت کاری: 12:00 تا 23:30
  • شماره تماس: ۰۳۱۳۴۴۵۵۱۵۲
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی اختصاصی، مناسب برای تولد
  • اماکن نزدیک: بیمارستان خصوصی زاهرای مرضیه، بیمارستان فیض، مدرسه کاردانپور، مسجد مصلی، مسجد چهارده معصوم

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
ماست موسیر سالاد فصل خورشت قرمه سبزی نوشابه
ماست ساده جوجه کرانچی آب معدنی
زیتون پرورده گردان بلو ماء الشعیر
جوجه چینی دوغ
استیک گوشت
رول استیک
فیله مینیون

برای مشاهده منو کامل این رستوران، به اسنپ فود مراجعه کنید. رستوران جوان اصفهان تلفن مستقیم داشته و می‌توانید در تماس با آن، اطلاعات بیشتری در خصوص این رستوران به دست بیاورید.

لیست قیمت رستوران جوان اصفهان

قیمت منوی رستوران جوان به نسبت مناسب بوده و می‌توان با پرداخت مبلغی متعادل، یک وعده غذایی خوشمزه در این رستوران نوش جان کرد. به ویژه با سفارش آنلاین غذا اصفهان از اسنپ فود، این امکان را خواهید داشت تا بدون نیاز به حضور پیدا کردن در محل رستوران در ترافیک خیابان‌های اصفهان، غذای مورد علاقه خود را خریداری کنید.

قیمت رستوران جوان اصفهان

کلیک کنید و از بهترین رستوران های فضای باز ایران بخوانید!

سفارش آنلاین از رستوران جوان اصفهان

رستوران جوان اصفهان از بهترین رستوران های استان اصفهان محسوب شده و منوی غذایی عالی با غذاهای متنوع دارد و از بهترین‌های کباب اصفهان به حساب می‌آید. غذاهای این رستوران از بهترین مواد اولیه تهیه شده و تزییناتی عالی نیز دارند. این باعث خواهد شد تا با اشتهای بیشتری میل به خوردن وعده غذایی خود داشته باشید. به علاوه فرصت خرید اینترنتی غذا از این رستوران و دیگر رستوران آنلاین اصفهان از طریق اسنپ فود نیز باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی ظرف مدت چند دقیقه، غذای خود را انتخاب کرده و سفارش آنلاین دهید. خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از غذا خوردن در این رستوران را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
شقایق حسنی نصب- 51 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود