آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران روحی شهرک غرب
شکم گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

اطلاعات، منو و قیمت و آدرس رستوران روحی شهرک غرب

اسنپ فود 27 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

رستوران روحی از جمله رستوران های سعادت آباد و شهرک غرب است که غذاهای اصیل ایرانی را در منوی خود جای داده است. این رستوران زنجیره‌ای با داشتن فضایی دلنشین و جذاب، خدمات و سرویس عالی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این رستوران بیشتر بدانیم.

رستوران روحی، یک رستوران شیک در غرب تهران

همان طور که گفتیم این رستوران در شمار رستوران‌های زنجیره‌ای بوده و یکی از بهترین و زیباترین شعب آن را می‌توان در محدوده‌ی شهرک غرب تهران پیدا کرد. مشتریان روحی آن را با اصالت ایرانی‌اش می‌شناسند و طعم خوش غذاهای قدیمی و اصیل ایرانی چون دم‌پختک و ظروف سنتی که در کنار هم یک مجموعه‌ی کامل پذیرایی را رقم زده است.

رستوران روحی

در شعبه شهرک غرب این رستوران، با فضایی آرامش بخش و رویایی روبرو هستید که این رستوران را برای قرارهای دو نفره و دورهمی‌های جمعی، مناسب ساخته است. همان‌طور که می‌دانید روحی نام نوعی از ظروف غذاست که در روزگار قدیم ایران بسیار پرطرفدار بوده و حالا کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این رستوران تمام ظروف پذیرایی از این جنس است و استفاده از این ظروف در کنار عطر و طعم خوش غذاهای اصیل ایرانی چنان فضای سنتی و نوستالژیکی را رقم زده که قطعاً یک تجربه‌ی خاص و به‌یادماندنی را برایتان می‌سازد.

در تمامی شعب این رستوران‌ها، از بالاترین استانداردهای روز جهانی پیروی شده و تمامی کارکنان آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند. چه به سراغ خورشت‌ها و خوراک‌ها رفته و چه کباب‌های این رستوران را ترجیح بدهید، طعم عالی غذاهای ایرانی با دستورهای مخصوص سرآشپز انتظارتان را می‌کشند.

آدرس و اطلاعات تماس رستوران روحی شهرک غرب

این رستوران قدیمی تهران، درحال حاضر پنج شعبه فعال در سطح شهر دارد که به ترتیب در مناطق تجریش، شهرک غرب، نگارستان، کریم خان و نیاوران واقع شده‌اند. در اینجا به معرفی اطلاعات مربوط به شعبه شهرک غرب می‌پردازیم. شما می‌توانید به راحتی از طریق اسنپ فود، به سفارش آنلاین غذا از این شعبه و دیگر شعبه‌های آن که در شمار بهترین رستوران های تهران قرار دارند، اقدام کنید. به همین شکل امکان سفارش آنلاین از رستوران روحی شعبه شهرک غرب هم برایتان فراهم است.

رستوران روحی شهرک غرب

  • آدرس: تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران، ساختمان آپ، طبقه اول
  • ساعت کاری: 12 تا 16 و 20 تا 23
  • شماره تماس: 02188376080
  • امکانات: دارای پارکینگ، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: مجموعه ورزشی زرافشان، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید میلاد نور، موزه تنوع زیستی

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
بورانی اسفناج سالاد شیرازی چلوکباب کوبیده مخصوص نوشابه
سوپ جو خوراک ماهیچه ماء الشعیر
ترشی لیته چلوکره زعفرانی دوغ
زیتون پرورده دیزی آب معدنی
ماست ساده جلوکباب کوبیده گیاهی
خوراک گردن
خوراک تاوا کبابی

برای مشاهده منوی کامل این رستوران، به اسنپ فود مراجعه نمایید.

اگر به دنبال یک رستوران خوب در شهرک غرب می‌گردید و به همین دلیل رستوران روحی شعبه شهرک غرب را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی 5 تا از بهترین رستوران های شهرک غرب تهران را نیز از دست ندهید.

سفارش آنلاین از رستوران روحی

اگر در محدوده غرب تهران، به دنبال یک رستوران خوب با سرویس غذایی بی نظیر هستید، رستوران روحی شعبه شهرک غرب، گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از غذا خوردن در شعبه شهرک غرب تهران این رستوران را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
اسنپ فود- 23 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود