طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی با طعمی جادویی

میلک شیک بادام زمینی

میلک شیک‌ها از آن دسته نوشیدنی‌هایی هستند که اگر در تابستان باشید شما را خنک می‌کنند و اگر در زمستان باشید به شما انرژی می‌دهند. در دنیای میلک ‌شیک‌ها محدودیتی وجود ندارد و هر ماده‌ای را می‌توان با دیگر مواد ترکیب کرد. البته نه اینکه کاملاً بدون محدودیت باشد، اما آزادی عمل زیادی برای آن در نظر گرفته شده است. طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی با موز و خامه نیز سندی بر همین صحبت است و می‌توانید این مواد را با هم ترکیب کنید و از مزه خوب آن لذت ببرید.

بنابراین، اگر ترغیب شدید که میلک شیکی با طعم جدید و البته خوشمزه را میل کنید، در ادامه با ما همراه شوید. طرز تهیه میلک شیک کره بادام زمینی در ادامه آمده است.

طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی

تعداد نفرات 1 نفر
زمان آماده سازی 10 دقیقه
زمان پخت غذا 60 دقیقه
کالری در 100 گرم 450  کیلو کالری
میزان سختی کم

داستان پرفراز و نشیب میلک شیک ها

میلک شیک بادام زمینی

مدتی است که نوشیدنی‌ها آبمیوه به ترکیبات میوه با یکدیگر یا با لبنیات و مغزها رسیده‌اند. میلک شیک‌ها، اسموتی‌ها و سایر نوشیدنی‌هایی که در آنها از میوه استفاده می‌شود، اما میوه‌ها دیگر عنصر اصلی نیستند. میلک شیک‌ها برای اولین بار به صورت حرفه‌ای و کاربردی در سال ۱۸۸۵ میلادی متولد شدند. این نوشیدنی‌ها برای اولین بار از ترکیب شکلات یا توت فرنگی، طعم دهنده وانیل و شربت‌های مختلف تهیه می‌شدند.

بعد از آن در سال ۱۹۲۲ میلادی آقای “استیون پوپلاوسکی” با اختراع یک دستگاه مخلوط کن کمک کرد تا ما شکل‌های جذاب‌تر و خاص‌تری از میلک شیک‌ها را تهیه کنیم. تقریباً از سال ۱۹۳۰ شیر و بستنی هم به ترکیب میلک شیک‌ها اضافه شد و دنیای متفاوتی را خلق کرد. در حال حاضر مغز بادام زمینی یکی از خوراکی‌های جذابی است که در صنعت شکلات و شیرینی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. آجیلی که فواید بسیاری دارد، مغذی است و طعم میلک شیک‌ها را متفاوت می‌کند.

میلک شیک خوشمزه بادام زمینی

میلک شیک بادام زمینی طعم فوق‌العاده‌ای دارد و اگر یکبار آن را امتحان کنید، این نوشیدنی را به عضو همیشکی لحظه‌هایتان تبدیل خواهید کرد. تهیه این میلک شیک بسیار آسان است و برای تهیه آن به مواد اولیه ساده‌ای هم نیاز دارید. مواد لازم و طرز تهیه آن در ادامه آمده است:

مواد اولیه برای تهیه میلک شیک بادام زمینی

مواد موردنیاز برای تهیه این نوشیدنی به شرح زیر است:

مواد لازم  مقدار مورد نیاز
شیر سرد 1 فنجان
بستنی وانیلی  1 پیمانه
خامه قنادی به مقدار لازم
بادام زمینی به مقدار لازم
کره بادام زمینی 1 سوم پیمانه
خامه صبحانه ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی

طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی

طرز تهیه این نوشیدنی به شکل زیر است:

  • مرحله اول: در مرحله اول از طرز تهیه این میلک شیک، ابتدا باید شیر را ۴۰ دقیقه در فریزر قرار دهید تا یخ زده و یخمکی شود، اما کامل منجمد و سفت نشود. بهتر است بعد از گذشت 20 دقیقه میزان یخ ‌زدگی شیر را بررسی کنید تا کامل یخ نزند.
  • مرحله دوم: بعد از اینکه ۴۰ دقیقه سپری شد، شیر را از فریز خارج کنید. سپس بستنی وانیلی و شیر یخمکی آماده شده را درون غذاساز بریزید و با یکدیگر خوب مخلوط کنید.
میلک شیک بادام زمینی
  • مرحله سوم: در مرحله بعدی از طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی، باید کره بادام زمینی را به غذاساز اضافه کرده و مجددا با ترکیب شیر و بستنی مخلوط کنید.
  • مرحله چهارم: بعد از اینکه این ترکیب آماده شد، خامه صبحانه را هم زده، به آنها اضافه کرده و باز هم مخلوط کنید. اینکار باید تا زمانی انجام شود که ترکیب شما در نهایت کاملاً یکدست باشد.
  • مرحله پنجم: در ادامه این طرز تهیه لیوان یا ظرف مناسب سرو نهایی را آماده کرده و مایه میلک شیک ترکیب شده خود را از غذاساز به ظرف یا لیوان نهایی سرو منتقل کنید.
میلک شیک بادام زمینی
  • مرحله ششم: بعد از آن کمی بادام زمینی‌ها را بکوبید و آنها را خرد کنید. سپس به همراه خامه قنادی بر روی لیوان میلک شیک خود برای تزئین بریزید. بهتر است پیش از استفاده کمی خامه قنادی را نیز هم بزنید. البته اگر تمایل داشته باشید می‌توانید مقداری بادام زمینی نیز درون غذاساز ریخته و با ترکیب بستنی، شیر، کره بادام زمینی و خامه صبحانه مخلوط کنید. در نهایت میلک شیک خوشمزه و کافی‌ شاپی شما آماده است.
میلک شیک بادام زمینی

طرز تهیه این شیک خوشمزه را برایتان توضیح دادیم، اما اگر دوست دارید که تنوع بیشتری به نوشیدنی‌هایتان بدهید، می‌توانید طرز تهیه انواع شیک وانیل، کارامل، کیت کت و بادام زمینی را نیز مطالعه کنید. این مطلب، شما را با دنیایی از میلک شیک‌ها آشنا خواهد کرد.

چند نکته مهم میلک شیکی

چند نکته مهم میلک شیکی

در ادامه چند نکته مهم در طرز تهیه این میلک شیک را برای شما شرح خواهیم دا:

  • طرز تهیه‌ای که در بالا ارائه شد برای یک میلک شیک معمولی بود که در کافه‌ها آن را سرو می‌کنند. نکته مهم اینجا است که شما می‌توانید این میلک شیک را کاملا به صورت رژیمی تهیه و نوش جان کنید.
  • میلک شیک بادام زمینی سرشار از مواد مغذی است که برای ورزشکاران به شدت توصیه می‌شود. در طرز تهیه میلک شیک رژیمی، شما فقط از بستنی، شیر، کره بادام زمینی، پودر کاکائو و تکه‌های یخ استفاده خواهید کرد. در ادامه تمام مواد را در غذاساز بریزید و به خوبی مخلوط کنید. در نهایت میلک شیک رژیمی شما آماده است.
  • در ترکیب این میلک شیک موادی مانند مربای توت فرنگی و میوه‌هایی مانند موز و انبه نیز می‌توانند استفاده شوند. پس اگر رژیم غذایی خاصی ندارید، حتما طرز تهیه میلک شیک موز و کره بادام زمینی را در دستور کار خود قرار دهید.

میلک شیک جادویی بادام زمینی

در این مطلب سعی کردیم تا با ساده‌ترین روش ممکن، طرز تهیه یک میلک شیک بادام زمینی جذاب را به شما ارائه کنیم. در طرز تهیه این میلک شیک، همانطور که متوجه شدید محدودیتی برای ترکیب مواد وجود ندارد. حتی شما می‌توانید در این ترکیب از جو پرک یا موز هم استفاده کنید. شکلات نیز می‌تواند در این میلک شیک مقوی و خوش طعم مورد استفاده قرار بگیرد. در نهایت تصمیم با شما است که میلک شیک خود را چگونه و با چه موادی ترکیب و تهیه کنید. نکته مهم اینکه طرز تهیه شما میتواند رژیمی باشد یا یک طرز تهیه پرکالری و معمولی، پس تصمیم با شما است.

در نهایت، اگر دوست داشتید، این میلک شیک را تهیه کنید اما فرصت آن را نداشتید، می‌توانید از خرید آنلاین آبمیوه اسنپ فود کمک بگیرید. با استفاده از این سرویس، نوشیدنی شما در مدت زمان کوتاهی به دستتان خواهد رسید.

نظرات کاربران

nariymani
26.مهر.1402

میلک شیک بادام زمینی چطوری رژیمی میشه

    snappfoodadmin
    01.آبان.1402

    سلام میلک شیک بادام زمینی سرشار از مواد مغذی است.برای تهیه میلک شیک رژیمی،فقط از بستنی،
    شیر، کره بادام زمینی،پودر کاکائو و تکه‌های یخ استفاده کنید