میوه های لاغری فوق العاده برای چربی سوزی و کاهش وزن

میوه های لاغری
4.2/5 - (17 امتیاز)

اگر فکر می‌کنید که میوه باعث لاغری می‌شود، باید بگوییم که همیشه اینطور نیست. بعضی میوه‌ها قند و کالری بالایی دارند و بالعکس، باعث چاقی می‌شوند، اما دسته دیگری هم وجود دارند که چربی‌سوزهای فوق‌العاده‌ای هستند و بدن نمی‌تواند کالری زیادی از آن‌ها دریافت کند. بنابراین، بیراه نیست اگر بگوییم که بین میوه و لاغری یا چاقی، می‌تواند ارتباط مستقیمی وجود داشته باشد. در این مقاله از اسنپ فود به سراغ میوه های لاغری رفته‌ایم تا ضمن آشنایی با بعضی سبزیجات و میوه‌ های لاغر کننده شکم، کمی بیشتر درباره خواص آن‌ها گفتگو کنیم. با ما همراه باشید.

سبزیجات و میوه های لاغری

سبزیجات و میوه های لاغری 

وقتی پای میوه و لاغری به میان آید، انبوهی از سوالات همیشگی مطرح می‌شوند؛ مانند این که آیا میوه برای لاغری شکم مفید است؟ آیا به لاغر کننده است؟ بهترین میوه لاغری صبح کدام است؟ برای رفع لاغری صورت به دنبال چه میوه‌هایی باشیم؟ و… از آنجا که لاغری شکم و پهلو، دغدغه افراد زیادی است، شاید بهتر باشد برای پاسخ به این سوالات، به سراغ شناخت بیشتر میوه‌ها برویم تا ببینیم موثرترین و کارآمدترین میوه‌های لاغرکننده کدامند و چه خواصی دارند. بهترین میوه های لاغری که می‌توانید از آن‌ها به منظور کاهش وزن خود، استفاده کنید؛ موارد زیر قابل توجه هستند:

میوه سیب و تناسب اندام

سیب

اولین میوه لاغری در این لیست، سیب است. این میوه کم‌کالری و پر فیبر، با ایجاد حس سیری، تاثیر قابل توجهی در کاهش وزن دارد. سیب سرشار از پکتین اسید است که در نتیجه حل شدن در معده، با ایجاد یک ماده ژل مانند، چربی‌های مضر و کلسترول خوراکی را مهار می‌کند و باعث کاهش وزن می‌شود.

به علاوه، به خاطر وجود آنتی‌اکسیدان و فلانوئیدها در خود، کلسترول خون را پایین آورده و فشار خون بالا را کاهش می‌دهد. در نتیجه، با مصرف مداوم آن می‌توانید خود را در برابر دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی و حتی انواع سرطان‌ها، بیمه کنید.

میوه پرتقال برای لاغری

پرتقال

پرتقال سرشار از ویتامین‌های C، A و B بوده و منبعی غنی از کلسیم، مس و فیبر به شمار می‌آید. این میوه کم‌کالری، باعث کاهش اشتها و ایجاد سیری زودرس می‌شود. به علاوه مصرف آن، پوست را شاداب می‌کند، خطر بیماری‌های قلبی و مغزی را کاهش می‌دهد و می‌تواند در کنترل دیابت و فشار خون موثر باشد. توجه کنید که به منظور لاغری، خوردن خود این میوه، به عنوان یکی از میوه های لاغرکننده و چربی سوز، موثرتر از آب میوه آن است.

تناسب اندام با کرفس

کرفس

حتما شنیده‌اید که در میان سبزیجات و میوه های لاغری، کرفس معجزه می‌کند. این سبزی، سرشار از فیبر، کلسیم و ویتامین C است و نقش ویژه‌ای در کاهش چربی‌های شکم و پهلو دارد. در رژیم‌های لاغری می‌توان از کرفس به صورت خام یا آبپز و بخارپز استفاده کرد و آن را به انواع غذاها مانند سالادهای رژیمی یا سوپ، افزود.

میوه خیار و لاغری

خیار

اگر به دنبال یک میوه لاغری تابستانی و کم‌کالری هستید، خیار را فراموش نکنید. بیشتر وزن خیار، آب است و هر 100 گرم از آن، تنها 45 کالری انرژی تولید می‌کند. این رطوبت‌رسانی فوق‌العاده و از طرف دیگر فیبر سرشار این میوه بدون قند، به چربی‌سوزی بدن کمک می‌کند و اغراق نیست اگر آن را یکی از میوه های لاغری شکم بنامیم.

خیار یکی از میوه های بدون قند برای لاغری بوده و همین طور برای دفع سموم سیستم گوارشی و کوچک شدن شکم و پهلو می‌توانید از آب خیار، اسموتی خیار و سالاد خیار در رژیم لاغری خود استفاده کنید.

جالب است بدانید که در کنار تمام این خواص، این میوه برای لاغری صورت هم مفید است و آبرسانی آن می‌تواند لاغری موضعی صورت را برطرف کند. در این مورد ماساژ مداوم پوست با خیار می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

کاهش وزن با میوه آناناس

آناناس

اگر چه آناناس میوه‌ای شیرین مزه است؛ اما برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد، باید آناناس را به عنوان یکی از میوه های لاغری در نظر بگیریم. وجود آنزیمی به نام بروملین در این میوه، به چربی سوزی کمک می‌کند. در حقیقت آنزیم بروملین در بدن با آثار لیپولیتیک و پروتئولیتیک همراه شده و چربی سوزی را تسریع بخشیده و تقویت می‌کند.

لاغری با میوه بلوبری

بلوبری

میوه بلوبری با رنگ جذاب بنفشی که دارد کالری کمی داشته و در عوض فیبر بالایی دارد. این درست همان چیزی است که از یک میوه لاغری انتظار داریم. وجود فیبر بالا در این میوه خوشمزه آفریقایی، باعث می‌شود تا احساس سیری زودرس در فرد شکل گرفته و از این طریق به کاهش وزن و چربی سوزی او در پی فعالیت‌های عادی روزانه، کمک شود.

میوه پاپایا و لاغری سریع

پاپایا

اگر چه نمی‌توان مصرف پاپایا را به طور مستقیم با کاهش وزن زودرس گره زد و این میوه به تنهایی، نمی‌تواند قدم بزرگی در لاغری فرد بردارد؛ اما پاپایا از جمله میوه‌های لاغری است که مسیر کاهش وزن را تسهیل می‌سازد. فیبر زیاد موجود در  میوه پاپایا، به سیری زودرس کم کرده و با داشتن کالری کم، لاغر شدن بدون آسیب رسیدن به بدن را ساده‌تر و سریع‌تر می‌سازد.

چربی سوزی یا میوه آلبالو

آلبالو

یکی دیگر از میوه های لاغری آلبالو است که به واسطه وجود فیبر فراوان، آنتی اکسیدان‌های قوی، ویتامین C، کاروتنوئیدها و هورمون خواب ملاتونین، نقش ویژه‌ای در چربی‌سوزی شکم و پهلو دارد. بنابراین می‌توان به عنوان یکی از میوه های لاغر کننده تابستان روی آن حساب کرد. همچنین این میوه مفید، به بهبود آلزایمر، التهابات بدن و بیماری‌های قلبی عروقی کمک می‌کند.

لاغری با میوه گریپ فروت

گریپ فروت

گریپ فروت یکی از انواع میوه های لاغری فوق العاده است که با داشتن فیبر زیاد و آب فراوان، ضمن آن که کالری محدودی به بدن شما می‌رساند، احساس سیری زودرس را نیز به همراه خواهد داشت. به ویژه در صورتی که از میوه گریپ فروت، پیش از وعده غذایی خود (به طور مثال یک ساعت) استفاده کنید، این در کاهش وزن شما تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. به این شکل اشتهای کمتری برای میل کردن غذای خود داشته و این کاهش حجم ورودی کالری به بدن، به کم کردن وزن و لاغری نیز کمک می‌کند. به علاوه لازم است بدانید که میوه گریپ فروت در کنترل دیابت نیز بسیار موثر بوده و به تنظیم قند خون کمک کرده و از این مسیر نیز لاغری را تسهیل می‌کند.

میوه لیمو ترش و رسیدن به تناسب اندام

لیمو ترش

از دیگر میوه های لاغر کننده شکم می‌توان لیموترش را نام برد. این میوه مخزنی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید برای لاغری است. به عنوان مثال، آهن، کلسیم، منیزیم و پتاسیم در این میوه فراوان است و منبع خوبی از ویتامین C،  B6 و تیامین است که همگی جزو ملزومات یک رژیم کاهش وزن اصولی هستند.

البته خواص لیمو ترش به لاغری ختم نمی‌شود و این میوه، یک سم‌زدای قوی و تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن است که می‌تواند در سلامت قلب، کلیه‌ها، استخوان‌ها و شادابی پوست، تاثیر بسزایی داشته باشد.

کاهش وزن با میوه انار

انار

انار یکی از میوه های زمستانی برای لاغری است که با کم کردن اشتها و آب کردن اسیدهای چرب، نقش موثری در لاغری شکم و پهلو دارد. بهترین زمان مصرف انار، صبح است. بنابراین می‌توان آن را یک میوه لاغری صبح نامید، البته موقع مصرف، استفاده از گلپر به عنوان مصلح را فراموش نکنید.

همچنین این میوه، به خاطر وجود آنتی اکسیدان‌های فراوان، برای بیماران قلبی عروقی بسیار مفید است و مانع تجمع پلاکت‌ها در عروق خونی می‌شود. به علاوه، خون را تصفیه می‌کند و باعث شادابی پوست و کاهش فشار و چربی خون می‌شود.

میوه آووکادو و کمک به چربی سوزی

آووکادو

اگر می‌خواهید که از میوه آووکادو به منظور کاهش وزن خود به عنوان یک میوه لاغری کمک بگیرید، لازم است که این میوه را همراه با وعده غذایی خود میل کنید. به این ترتیب بیشترین تاثیر این میوه در لاغری، اتفاق افتاده و سیری زودرس را تجربه خواهید کرد. جالب است بدانید که هسته آووکادو نیز در لاغری نقش قابل توجهی دارد. برای برخورداری از خواص هسته این میوه در کاهش وزن، لازم است که این بخش از آووکادو را در آفتاب خشک کرده، سپس آن را رنده کنید و داخل ماست، سالاد و حتی یک لیوان آب ولرم بریزید و نوش جان کنید.

میوه کیوی برای کاهش وزن

کیوی

حتما می‌دانید که غذا و میوه های لاغری باید کالری پایینی داشته باشند، علاوه بر آن، وجود فیبر فراوان در آن‌ها نیز باعث احساس سیری و کاهش وزن می‌شود. در این بین، کیوی هم یک میوه لاغری است. این میوه برای لاغری شکم بسیار مفید است و یک چربی‌سوز قوی است. ضمنا، علاوه بر تعادل وزن می‌تواند به کاهش کلسترول و فشار خون هم کمک کند.

کیوی به خاطر وجود مقادیر فراوانی از ویتامین‌های مختلف مانند C، E،  K، فولات و پتاسیم، سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد و نقش موثری در بهبود کیفیت خواب دارد.

میوه لاغری گوجی بری

میوه لاغری گوجی بری

گوجی بری یا توت گرگی، میوه‌ای کوچک، قرمز و بومی کشور چین است. طبیعت این میوه پرخاصیت، سرد است و برای حفظ سلامت قلب، کبد، پوست و به طور کلی، ارتقای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

گوجی بری، به عنوان یک میوه رژیم لاغری، تاثیر چشمگیری در کاهش اشتها و احساس سیری دارد و می‌توانید از ان در انواع سالادها یا غذاها استفاده کنید. البته گوجی بری به عنوان یک میوه لاغری صبح هم مطرح است و می‌توانید در وعده صبحانه دمنوش آن را میل کنید.

چربی سوزی با میوه موز

موز

شاید در وهله اول به نظر برسد که موز با داشتن کالری زیاد، به جای تاثیر در لاغری، موجب افزایش وزن شخص خواهد شد. موز سرشار از فیبر پکتین بوده و وجود ویتامین C و ویتامین B6 در آن به طور شاخص قابل توجه هستند. فیبر زیاد این میوه، موجب سیری زودرس شده و به لاغری کمک می‌کند. قند موجود در میوه موز از نوع طبیعی بوده و جالب است بدانید که مصرف این میوه، فرد را از اشتیاق به میل کردن دیگر شیرینی‌ها و قندهای مصنوعی، بی‌نیاز می‌کند.

میوه لاغری به

میوه لاغری به

در پاسخ به این سوال که آیا میوه به لاغر کننده است؟ باید بگوییم که روی یکی از بهترین میوه های زمستانی برای لاغری دست گذاشته‌اید. البته توجه داشته باشید که به، برخلاف سیب، میوه لاغری صبح نیست و اگر آن را به صورت ناشتا میل کنید، ممکن است مشکلاتی برای دستگاه گوارش شما ایجاد کند.

جالب است بدانید که اگرچه این میوه، کم‌چربی و کم‌کالری است، اما انرژی بدن را زیاد می‌کند و یکی از میوه های لاغری مناسب برای گنجاندن در رژیم‌های غذایی است که خاصیت ضد ویروسی هم دارد.

میوه‌های ممنوعه در رژیم لاغری

میوه‌های ممنوعه در رژیم لاغری

همان‌طور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، بعضی میوه‌ها چاق کننده‌اند و لازم است در رژیم لاغری خود از مصرف آن‌ها بپرهیزید. در این مورد، یک اصل کلی را در نظر داشته باشید که میوه‌های پرکالری و پرقند و چرب، نمی‌توانند در رژیم لاغری شما جایی داشته باشند.

مهم‌ترین مواردی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، عبارتند از:

شلیل، هلو، زرد آلو، انگور، انبه، گلابی و میوه های خشک که به خاطر نداشتن آب، کالری بالاتری دارند.

سفارش آنلاین انواع میوه های لاغری و چربی‌سوز از اسنپ فود

اگر نگران چربی‌های اضافی شکم و پهلوی خود هستید، حتما در رژیم لاغری خود روی میوه‌ها هم حساب کنید و با سفارش آنلاین میوه، انواع میوه‌های رنگارنگ و پرخاصیت را درب منزل خود تحویل بگیرید.

البته در نظر داشته باشید که در یک کاهش وزن اصولی، تنها میوه های لاغری موثر نیست و تنظیم اوقات خواب و داشتن فعالیت‌های ورزشی منظم نیز وجوه دیگری هستند که نباید از آن‌ها غافل شد.

سوالات متداول

میوه به برای کاهش وزن و لاغری مناسب است ؟( خواص میوه به، برا ی لاغری؟)

میوه به لاغر کننده است بله، میوه به ، کم‌چربی و کم‌کالری است، اما انرژی بدن را زیاد می‌کند و
یکی از میوه های لاغری مناسب برای گنجاندن در رژیم‌های غذایی است میوه به خاصیت ضد ویروسی هم دارد.
به، برخلاف سیب، میوه لاغری صبح نیست و اگر آن را به صورت ناشتا میل کنید، ممکن است
مشکلاتی برای دستگاه گوارش شما ایجاد کند.

میوه‌های پرکالری و پرقند و چرب، نمی‌توانند در لیست رژیم لاغری گذاشت .
میوه های که مصرف آن ها در رژیم لاغری ممنوع هستند: شلیل، هلو، زرد آلو، انگور، انبه،
گلابی و میوه های خشک که به خاطر نداشتن آب،کالری بالاتری دارند

شاید به نظر برسد که موز با داشتن کالری زیاد، به جای تاثیر در لاغری، موجب افزایش وزن شخص خواهد شد.
موز سرشار از فیبر پکتین بوده و وجود ویتامین C و ویتامین B6 در آن به طور شاخص قابل توجه هستند.
فیبر زیاد این میوه، موجب سیری زودرس شده و به لاغری کمک می‌کند. قند موجود
در میوه موز از نوع طبیعی بوده و جالب است بدانید که مصرف این میوه، فرد را از اشتیاق
به میل کردن دیگر شیرینی‌ها و قندهای مصنوعی، بی‌نیاز می‌کند.

گوجی بری یا توت گرگی، میوه‌ای کوچک، قرمز و بومی کشور چین است. طبیعت این میوه پرخاصیت،
سرد است و برای حفظ سلامت قلب، کبد، پوست ارتقای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است
گوجی بری، به عنوان یک میوه رژیم لاغری، تاثیر چشمگیری در کاهش اشتها و احساس سیری دارد و
می‌توانید از ان در انواع سالادها یا غذاها استفاده کنید.گوجی بری به عنوان یک میوه لاغری
صبح هم مطرح است و می‌توانید در وعده صبحانه دمنوش آن را میل کنید

کیوی یک میوه لاغری است. میوه کیوی برای لاغری شکم بسیار مفید است و خواص چربی‌سوز قوی دارد.
کیوی به تعادل وزن و به کاهش کلسترول و فشار خون کمک کند. غذا و میوه های لاغری ماند کیوی
باید کالری پایینی داشته باشند وجود فیبر فراوان در میوه ها و غذاها
نیز باعث احساس سیری و کاهش وزن می‌شود

نظرات کاربران

مهدی اریانیفر
23.خرداد.1402

سلام میوه موز و شیر موز چطوری به لاغری کمک میکنه

    snappfoodadmin
    23.خرداد.1402

    سلام میوه موز چون موز فیبر زیاد داره، موجب سیری زودرس شده و به لاغری کمک می‌کند. قند موجود در میوه موز از نوع طبیعی بوده و جالب است بدانید که مصرف میوه موز ، فرد را از اشتیاق به میل کردن دیگر شیرینی‌ها و قندهای مصنوعی، بی‌نیاز می‌کند. به لاغر شدن کمک میکنه

دلوین شعیبی
23.خرداد.1402

سلام چرا کرفس و آب کرفس برای چربی سوزی پهلو و شکم خیلی موثر هستش انواع سالادها معروفی میکنید

    snappfoodadmin
    23.خرداد.1402

    سلام سبزی کرفس ، سرشار از فیبر، کلسیم و ویتامین C است و نقش ویژه‌ای در کاهش چربی‌های شکم و پهلو دارد. در رژیم‌های لاغری می‌توان از کرفس به صورت خام یا آبپز و بخارپز استفاده کرد و کرفس را به انواع غذاها مانند سالادهای رژیمی و سوپ، میشه اضافه کرد . انواع سالادها را میتونید در بلاگ اسنپ فود بخش انواع سالادها ببینید https://blog.snappfood.ir/category/cuisine/list-salad/

روژان دیاکویی
23.خرداد.1402

سلام من صبح ها برای لاغری قبل از ورزش موز و میوه به میخورم ممنون از سایت خوبتون

    snappfoodadmin
    23.خرداد.1402

    سلام میوه موز و میوه به بهتر در صبح ها ناشتا خورده نشوند میوه به کم‌چربی و کم‌کالری است، اما انرژی بدن را زیاد می‌کند و یکی از میوه های لاغری مناسب برای گنجاندن در رژیم‌های غذایی است که خاصیت ضد ویروسی هم دارد و میوه موز چون موز فیبر زیاد داره، موجب سیری زودرس شده و به لاغری کمک می‌کند. قند موجود در میوه موز از نوع طبیعی بوده و جالب است بدانید که مصرف میوه موز ، فرد را از اشتیاق به میل کردن دیگر شیرینی‌ها و قندهای مصنوعی، بی‌نیاز می‌کند. به لاغر شدن کمک میکنه

آوان
23.خرداد.1402

میوه موز و میوه پاپایا و گوجه بری و میوه آووکادو از کجا انلاین سفارش بدم

armanvahedi
24.خرداد.1402

سلام چقدر خوبه که این همه میوه های مفید برای کمک به لاغری داریم میوه گریپ فروت که عالی هستش نمیدونستم که موز برای لاغری خوب مفید هستش👌👌

    snappfoodadmin
    25.خرداد.1402

    سلام انواع میوه های که به لاغری کمک میکنن زیاد هستند که بخشی از این میوه ها در این مقاله آورده شده شما میتوانید در بخش انواع میوه جات خواص میوه های مختلف بخونید به طور مثال میوه انبه مصری و فیسالیس و کیوانو ، پشن فروت ، گریت فروت ببینید و اما درباره ی موز میوه موز هم برای چاقی هم برای لاغری مناسب هستش زمان و نحوه ای استفاده از میوه موز بر بدن تاثیر دارد و درباره میوه موز شاید در وهله اول به نظر برسد که موز با داشتن کالری زیاد، به جای تاثیر در لاغری، موجب افزایش وزن شخص خواهد شد. موز سرشار از فیبر پکتین بوده و وجود ویتامین C و ویتامین B6 در آن به طور شاخص قابل توجه هستند. فیبر زیاد این میوه، موجب سیری زودرس شده و به لاغری کمک می‌کند. قند موجود در میوه موز از نوع طبیعی بوده و جالب است بدانید که مصرف این میوه، فرد را از اشتیاق به میل کردن دیگر شیرینی‌ها و قندهای مصنوعی، بی‌نیاز می‌کند.

آیسان کاوهپور
24.خرداد.1402

سلام کاش میگفتید کدام میوه ها برای لاغری مناسب نیستند که این میوه ها هم بشناسیم مثلا من میدونم میوه موز برای چاقی خوبه

    snappfoodadmin
    25.خرداد.1402

    سلام میوه های که اب کمتری در خود دارن برای لاغری مناسب نیستد و در فراینده لاغری کمکی نمیکنند میوه های شلیل، هلو، زرد آلو، انگور، انبه، گلابی و میوه های خشک که به خاطر نداشتن آب، کالری بالاتری دارند و درباره میوه موز شاید در وهله اول به نظر برسد که موز با داشتن کالری زیاد، به جای تاثیر در لاغری، موجب افزایش وزن شخص خواهد شد. موز سرشار از فیبر پکتین بوده و وجود ویتامین C و ویتامین B6 در آن به طور شاخص قابل توجه هستند. فیبر زیاد این میوه، موجب سیری زودرس شده و به لاغری کمک می‌کند. قند موجود در میوه موز از نوع طبیعی بوده و جالب است بدانید که مصرف این میوه، فرد را از اشتیاق به میل کردن دیگر شیرینی‌ها و قندهای مصنوعی، بی‌نیاز می‌کند.

آرسام نقویی
25.خرداد.1402

سلام میوه پرتقال یا ابمیوه پرتقال کدام خاصیت بیشتری برای لاغری دارند

    snappfoodadmin
    25.خرداد.1402

    سلام پرتقال سرشار از ویتامین‌های C، A و B بوده و منبعی غنی از کلسیم، مس و فیبر به شمار می‌آید. این میوه کم‌کالری، باعث کاهش اشتها و ایجاد سیری زودرس می‌شود. به علاوه مصرف پرتقال ، پوست را شاداب می‌کند، خطر بیماری‌های قلبی و مغزی را کاهش می‌دهد و می‌تواند در کنترل دیابت و فشار خون موثر باشد. توجه کنید که به منظور لاغری، خوردن خود این میوه پرتقال ، به عنوان یکی از میوه های لاغرکننده و چربی سوز، موثرتر از آب میوه پرتقال است

فائزه کیانیان
29.خرداد.1402

میوه موز و میوه کیوی و میوه خیار برای لاغری نشنیده بود چه جالب

    snappfoodadmin
    29.خرداد.1402

    سلام ممنون که انواع میوه های لاغری فوق العاده برای چربی سوزی و کاهش وزن را مطالعه کردید میوه موز و میوه کیوی ومیوه خیار همانطور که ملاحضه کردید این میوه ها بدیل خاصیت های که در کم کردن اشتها دراند میوه های مناسب برای لاغری و کاهش وزن هستند

taha bavarnya
29.خرداد.1402

میوه آووکادو کمک به چربی سوزی میکنه را میدونستم اما واقعا دیگه میوه انار و میوه بلوبری کمک ب لاغری میکنن رو نمیدونستم

    snappfoodadmin
    29.خرداد.1402

    سلام ممنون که انواع میوه های لاغری فوق العاده برای چربی سوزی و کاهش وزن را مطالعه کردید میوه آووکادو و میوه بلوبری و میوه انار برای کاهش وزن و لاغری مناسب هستند همچنین آبمیوه های آنها برای الاغری مناسب هستند اما باید توجه داشت زیاد روی رد مصرف هر میوه و آبمیوه ی مجاز نیست

کاظم تک پر
13.تیر.1402

چه خوبه که درباره میوه های ممنون در رژیم لاغری گفتید مرسی

    snappfoodadmin
    13.تیر.1402

    سلام میوه‌های پرکالری و پرقند و چرب، نمی‌توانند در لیست رژیم لاغری گذاشت .
    میوه های که مصرف آن ها در رژیم لاغری ممنوع هستند: شلیل، هلو، زرد آلو، انگور، انبه،
    گلابی و میوه های خشک که به خاطر نداشتن آب،کالری بالاتری دارند وقتی رژیم دارید نخورید

KIYANA
13.تیر.1402

سلام یعنی انقدر این جمله را تناسب اندام با کرفس شنیدم که خواب آب کرفس و کرفس میبینم
یک روز شروع میکنم به خوردن کرفس و آب کرفس

    snappfoodadmin
    13.تیر.1402

    سلام حتما شنیده‌اید که در میان سبزیجات و میوه های لاغری، کرفس معجزه می‌کند. این سبزی، سرشار از فیبر، کلسیم و ویتامین C است و
    نقش ویژه‌ای در کاهش چربی‌های شکم و پهلو دارد. در رژیم‌های لاغری می‌توان از کرفس به صورت خام یا آبپز و بخارپز استفاده کرد و آن را
    به انواع غذاها مانند سالادهای رژیمی یا سوپ، افزود میتوانید از میوه های موز و میوه خیار برای کاهش وزن لاغری استفاده کنید
    انواع میوه های لاغری در مقاله با خواص نام برده شده است

ehsan khorami
10.مرداد.1402

میوه‌های ممنوعه در رژیم لاغری خیلی مفید بود من نمیدونستم میوه های ممنوع در رژیم غذایی داریم که باید رعایت کنیم

    snappfoodadmin
    12.مرداد.1402

    سلام بعضی میوه‌ها چون قند و کالری نسبتا بالای دارند چاق کننده‌اند و لازم است در رژیم لاغری خود از مصرف آن‌ها بپرهیزید.
    میوه‌های پرکالری و پرقند و چرب، نمی‌توانند در رژیم لاغری جایی داشته باشند.میوه های شلیل، هلو، زرد آلو، انگور، انبه،
    گلابی و میوه های خشک که به خاطر نداشتن آب، کالری بالاتری دارند و برای لاغری خوب نیستند

پوریا مهدی
10.مرداد.1402

میوه آووکادو و گوجی بری یا توت گرگی نمیدونستم برای لاغری و کاهش وزن خوب هستند اما میدونستم کیوی و موز و انار برای لاغری و کاهش وزن خوبن

    snappfoodadmin
    12.مرداد.1402

    سلام میوه گوجی بری یا توت گرگی برای حفظ سلامت قلب، کبد، پوست و ارتقای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید.گوجی بری، یک میوه رژیم لاغری که
    تاثیر چشمگیری در کاهش اشتها و احساس سیری دارد و از آن در انواع سالادها یا غذاها می توانید استفاده کنید. البته گوجی بری یک میوه لاغری که
    می توانید صبح در وعده صبحانه دمنوش آن را میل کنید.موز سرشار از فیبر پکتین بوده و ویتامین C و ویتامین B6 دارد و فیبر زیاد میوه موز ، باعث سیری زودرس شده و به لاغری کمک می‌کند.
    میوه انار با کم کردن اشتها و آب کردن اسیدهای چرب،نقش موثری در لاغری شکم و پهلو دارد.میوه کیوی فیبر فراوان و کالری کم دارد باعث احساس سیری و کاهش وزن می‌شود.
    کیوی هم یک میوه لاغری است.آووکادو باعث سیری زودرس می شود.میتوانید آوودکادو را رنده کنید و داخل ماست و خیار ، یا در سالاد و یا در یک لیوان آب ولرم بریزید آوودکادو برای لاغری خوب است

قاضی
30.شهریور.1402

میوه های لاغری وای خیلی خوبید تو رژیم غذایم میوه موز و کیوی و گوجی می زارم