کوکتل سیب پرتقال؛ پیشنهادی برای همه‌ی فصول

5/5 - (2 امتیاز)

میان وعده‌ها یکی از انتخاب‌های ما در طول روز هستند که باعث ایجاد یک حس و حال خوب در ما می‌شوند. در این روزهایی که همه درگیر فعالیت‌های روزانه و مشغله‌های کاری خود بوده و از صبح که از خانه به محل کار رفته تا عصر که خسته برمی‌گردیم، یک میان وعده خوب می‌تواند خستگی تمام طول روز ما را از تن به در کند. میوه‌ها یک پیشنهاد خوب برای یک میان وعده عالی و خوش طعم هستند.

میوه های خوش رنگ و خوش طعم تابستانی

 

این میان وعده خوشمزه هیچوقت نباید در طول روز نادیده  گرفته شود چرا که بدن انسان بسیار نیازمند آن بوده و بسیاری از ویتامین‌های خود را از طریق ویتامین‌ها جذب می‌کند. مخصوصا در این روزهایی که از طبیعت نسبتا فاصله گرفته‌ایم و حتی به جای بهره بردن از خواص میوه‌ها از قرص‌های مولتی ویتامین آماده استفاده می‌کنیم.

اگر به طور کامل از خواص میوه‌ها آگاه بودیم به این نتیجه می‌رسیدیم که این گزینه مناسب را در برنامه غذایی روزانه خود حتما قرار دهیم. از میوه‌ها می‌توانیم برای تهیه انواع اسموتی، کوکتل‌ها و به خصوص آبمیوه‌ها استفاده کنیم که هرکدام طعم و مزه‌ی خاص خود را دارند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کوکتل سیب و پرتقال بپردازیم که دارای خواص گوناگون و متنوعی بوده پس تا انتها با ما همراه باشید.

کوکتل سیب پرتقال؛ پیشنهادی برای همه‌ی فصول

کوکتل سیب پرتقال یک ترکیب خوشمزه و خوش‌طعم از کوکتل‌ها است که با طعم و مزه خاص خود که از ترکیب دو نوع میوه خوشمزه حاصل شده است، توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. به طوری که در مهمانی ها یک پیشنهاد عالی به شمار می‌آید.

طرز تهیه این کوکتل بسیار آسان بوده و با استفاده از موادی ساده می‌توانید این نوشیدنی بسیار طبیعی را که دارای خواص بسیار زیادی است در منزل درست کرده و نوش جان بفرمایید.

 

انواع کوکتل‌ها در طعم های مختلف

 

 

و اما برویم سراغ اموزش کوکتل خوش طعم سیب و پرتقال:

طرز تهیه کوکتل سیب پرتقال

میزان کالری ۲۷۰ کیلوکالری
تعداد نفرات ۴ نفر
زمان آماده سازی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه
تعداد نفرات ۴ نفر

 

مواد لازم

آب سیب یک لیوان
آب پرتقال یک لیوان
پودر زنجبیل به مقدار لازم
توت فرنگی خرد شده به مقدار دلخواه( برای تزیین)
تکه های یخ قالبی چند قطعه

 

 

کوکتل سیب و پرتقال

  • در مرحله اول مواد را که به طور کامل آماده کردیم، آب میوه‌ها را یعنی آبِ پرتقال و آبِ سیب را به همراه پودر زنجبیل که عطر خاصی به کوکتل داده را درون میکسر ریخته و خوب با هم مخلوط می‌کنیم تا مواد کاملا یکدست شوند.
  • در مرحله بعد تکه‌های یخ را به همراه تکه‌های توت فرنگی که ترجیحا تازه باشند را درون لیوانی ریخته و سپس مواد آماده شده درون میکسر را نیز به آن اضافه می‌کنیم.
  • کوکتل سیب پرتقال ما آماده است! به همین راحتی می‌توانید یک نوشیدنی خوشمزه را در منزل خود تهیه کرده و در کنار خوانواده میل بفرمایید.

اگر عاشق نوشیدنی‌ها هستید و نوشیدنی‌ها عضو همیشگی رژیم غذایی شما هستند، نوشیدنی‌های اسموتی یک پیشنهاد عالی بوده که با انواع میوه‌ها می‌توانید به سادگی هرچه تمام‌تر انها را تهیه کنید.

اگر قصد درست کردن آن‌ها را دارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله طرز تهیه انواع اسموتی  را جستجو کرده، با انواع اسموتی اشنا شده و انها را به سادگی  در خانه خود درست کرده و نوش جان کنید.

خواص سیب و پرتقال

سیب و پرتقال از جمله میوه‌های پاییزی هستند که هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. این میوه‌ها سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین‌ها بوده و به همین دلیل برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد نیاز بدن هستند.

پرتقال از خانواده مرکبات بوده که به عنوان یک منبع غنی و عالی از ویتامین سی و پتاسیم می‌توان روی آن حساب کرد. به همین دلیل مصرف آن می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود. همچنین از دیگر خواص آن می‌توان به کاهش فشارخون، بهبود سلامت قلب، سم‌زدایی بدن و کاهش تب اشاره کرد.

سیب نیز از جمله میوه‌های محبوب به شمار می‌رود که سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و طیف وسیعی از مواد مغذی دیگر است. این میوه خوشمزه در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد که می‌تواند یک گزینه مناسب برای یک میان وعده مقوی باشد.

همچنین  سیب نیز به کاهش وزن کمک می‌کند، در کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی مفید بوده، با کاهش احتمال ابتلا به دیابت در ارتباط است، به پیشگیری از سرطان کمک کرده، بر سلامت استخوان‌ها تاثیر می‌گذارد و خواص بسیار دگیری دارد که این میوه خوشمزه را بسیار محبوب کرده است.

یک پیشنهاد سرد…

اگر قصد خوردن یک میان‌وعده خوشمزه با انرژی فراوان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم کوکتل آناناس را حتما امتحان کنید. این کوکتل خوشمزه  به شما حال و هوای یک ساحل افتابی را منتقل می‌کند، و سرشار از انواع ویتامین‌ها است.

نکاتی درباره کوکتل‌ها

  1. میوه‌های تازه و سالم بهترین انتخاب هستند که در خوشمزه‌تر شدن کوکتل تاثیر زیادی دارند.
  2. میوه‌ها را به اندازه و یکسان خرد کنید. این کار باعث می‌شود تا میوه‌ها به طور یکسان مخلوط شوند.
  3. اگر عجله‌ای در تهیه کوکتل ندارید می‌توانید میوه‌ها را ترجیحا یک شب در یخچال بگذارید.
  4. در تهیه کوکتل‌ها می‌توانید به جای شکر از عسل نیز استفاده کنید.
  5. با اضافه کردن وانیل می‌توانید عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به نوشیدنی خود بدهید.
  6. به‌کار بردن گیاهان خوشبو مانند نعنا در کوکتل باعث خوش عطر شدن آن می‌شود.

 

 

 

عکس کوکتل سیب پرتقال

 

آنلاین کوکتل بخر، سریع تحویل بگیر

همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم میوه‌ها دارای خواص بینظیری هستند، پس توصیه می‌شود که حتما آن‌ها را در سبد غذایی خود قرار دهید و تا آنجا که امکان دارد حداقل روزی یک عدد میوه میل بفرمایید.

همچنین میوه‌ها یک پیشنهاد عالی برای تهیه کوکتل‌ها و اسموتی‌ها هستند که می‌توانید در هر فصلی آن‌ها را تهیه کرده و به عنوان یک میان وعده خوشمزه نوش جان کنید. اگر روز شلوغ و خسته کننده‌ای را به خصوص در فصل‌های گرم سال پشت سر گذاشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که از آبمیوه بستنی آنلاین که در نزدیک‌ترین محل سکونت شما قرار دارد یک نوشیدنی خنک و خوشمزه را سفارش دهید تا خستگی روز را به طور کامل رفع کرده باشید.

 

نظرات کاربران

نگار طهرانی
16.مرداد.1402

سلام مواد اولیه طرز تهیه کوکتل سیب پرتقال چیا هستش

    snappfoodadmin
    17.مرداد.1402

    سلام کوکتل سیب پرتقال یک ترکیب خوشمزه و خوش‌طعم از کوکتل‌ها است.مواد اولیه کوکتل سیب و پرتقال :
    آب پرتقال و آب سیب و پودر زنجبیل و توت فرنگی خرد شده و تکه های یخ قالبی است میتوانید از اسنپ فود انلاین سفارش دهید
    https://snappfood.ir/

فرامرز شاه علی
16.مرداد.1402

نکته های درست کردن کوکتل سیب پرتقال خیلی خوب بود راحت تر میشه کوکتل میوه درست کرد

    snappfoodadmin
    17.مرداد.1402

    نکات درست کردن اسموتی سیب پرتقال یک کوکتل سیب پرتقال خوشمزه و خوب میدهد.نکاتی درباره کوکتل‌ها
    میوه‌های تازه و سالم در خوشمزه‌تر شدن کوکتل تاثیر زیادی دارند.میوه‌ها را به اندازه و یکسان خرد کنید. این کار باعث می‌شود تا میوه‌ها به طور یکسان مخلوط شوند.
    اگر عجله‌ای در تهیه کوکتل ندارید می‌توانید میوه‌ها را ترجیحا یک شب در یخچال بگذارید.در تهیه کوکتل‌ها می‌توانید به جای شکر از عسل نیز استفاده کنید.
    با اضافه کردن وانیل می‌توانید عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به نوشیدنی خود بدهید به‌کار بردن گیاهان خوشبو مانند نعنا در کوکتل باعث خوش عطر شدن آن می‌شود.

lilarahmanpor
16.مرداد.1402

اسموتی و کوکتل سیب پرتقال خیلی دوست دارم راحت سریع هم درست میشه

    snappfoodadmin
    17.مرداد.1402

    سلام سیب و پرتقال از جمله میوه‌های پاییزی هستند که هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. این میوه‌ها سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین‌ها بوده
    و به همین دلیل برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد نیاز بدن هستند.طرز تهیه کوکتل سیب پرتقال بسیار آسان بوده و با
    استفاده از موادی ساده می‌توانید این نوشیدنی اسموتی سیب پرتقال بسیار طبیعی را که خواص بسیار زیادی دارد در منزل درست کنید