اسنپ فود در کنار مردم با جشنواره بهار مجازی ۹۹

به این مقاله امتیاز دهید

اسنپ فود در همکاری با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، اینماد، در جشنواره «بهار مجازی 99» امکان عرضه محصولات برای کسب و کارهای آفلاین را فراهم کرده است.

نوروز همواره موسم رونق و فراوانی بوده است و موسم گشایش. همه تلاش ها و فعالیت های سال، این روزها است که به بار می نشیند و چه حیف که مهمان ناخوانده ای برکت این روزها را گرفته است. ما اما، دست روی دست نمی گذاریم.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، خانه نشینی جهت جلوگیری از انتقال ویروس ضروری است. اسنپ فود در تلاش است تا با استفاده از سرویس سوپرمارکت ها، نانوایی و سوپرهای میوه و پروتئین، مایحتاج مورد نیاز مردم را در خانه تحویل دهد و سهم کوچکی جهت بهبود اوضاع کنونی ایفا کند.

از آنجا که بسیاری از کسب و کارها ممکن است هنوز به سامانه های آنلاین نپیوسته باشند، شرایط این روزها برای آن ها سخت تر است.  اسنپ فود این دوستان را فراموش نکرده است و در تلاش است تا به آن ها کمک کند تا اجناس خود را به فروش برسانند.

به همین دلیل، اسنپ فود در همکاری با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، اینماد، در جشنواره «بهار مجازی 99» امکان عرضه محصولات برای کسب و کارهای آفلاین را فراهم کرده است.

فروشنده های آفلاین و سنتی که تاکنون به اسنپ فود نپیوسته اند می توانند با تماس با اسنپ فود جهت فروش کالاهای خود اقدام کنند. لطفا مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، شهر، نوع کسب و کار، نوع محصولات و شماره تماس را به آدرس زیر ایمیل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

ایمیل: Bahar99@zoodfood.com

شماره تماس: 021-96623434

هم چنین، خریداران محترم این جشنواره، در قرعه کشی شرکت داده می شوند که جزییات آن را می توانید از این لینک مشاهده کنید.