آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران نارنجستان در سعادت آباد
شکم گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

اطلاعات کامل، منو و آدرس رستوران نارنجستان در سعادت آباد

اسنپ فود 11 اردیبهشت 1401 3 دقیقه
۴ نفر
مناسب برای
غذای اصلی
نوع
متوسط
سطح
30 دقیقه
زمان آماده سازی
30 دقیقه
پخت

اگر در شهر تهران به دنبال یک رستوران لوکس با منوی غذایی درجه یک هستید، رستوران نارنجستان از رستوران های خوب سعادت آباد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران بین المللی از همه لحاظ ممتاز محسوب شده و بهترین تجربه صرف غذا در یک رستوران ایرانی – فرنگی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا کمی بیشتر درباره معرفی این رستوران بدانیم.

رستوران نارنجستان یک رستوران بین المللی درجه یک در تهران

این رستوران ایرانی-فرنگی یکی از معروف‌ترین و البته قدیمی‌ترین رستوران‌های لوکس در سعادت آباد تهران است که برای صرف یک وعده غذای باکیفیت پیشنهاد می‌شود.

اگر جز آن دسته افرادی هستید که تمایل دارند برای صرف غذا به یک رستوران مجلل بروند، باید راهی رستوران نارنجستان سعادت آباد شوید که هم لوکس و مجلل است و هم غذای باکیفیت دارد. این رستوران، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ممتاز پایتخت است که فعالیتش را از سال 1385 شروع کرد.

در این رستوران خدمات و سرویس دهی درجه یک به مشتریان عرضه شده و تمامی لیست غذاها نیز از برترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. از این جهت اگر به دنبال یک رستوران لوکس و تراز اول هستید، نارنجستان می‌تواند از انتخاب‌های اصلی شما باشد.

رستوران نارنجستان در سعادت آباد

شک نکنید که به محض ورود به این رستوران بین المللی، با دیدن فضای رستوران و نحوه برخورد پرسنل از انتخاب خود مطمئن خواهید شد. اولین برخورد با فضا و پرسنل این نکته را به شما متذکر می‌شود که حالا در یکی از بهترین رستوران‌های بین المللی در تهران ایستاده‌اید. چیدمان و سبک دکوراسیون فضای داخلی این رستوران طبق اصول سبک کلاسیک طراحی شده است که مهر تأییدی بر مجلل بودن این رستوران است.

در رستوران نارنجستان علاوه بر غذاهای متنوع ایرانی، منو کامل فرنگی هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. غذاهای این رستوران همگی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه می‌شوند و از کیفیت و طعم عالی برخوردار هستند. منو رستوران متنوع و شامل محبوب‌ترین انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. ولی اگر به این رستوران بین المللی تهران رفتید، در کنار همه‌ی سفارش‌ها حتما خوراک کباب برگ را هم امتحان کنید.

آدرس و اطلاعات تماس

این رستوران در سعادت آباد، در طبقات آخر برج معروف سرو قرار دارد. برج سرو از نظر ارتفاع به‌اندازه‌ی یک برج معمولی است، اما به دلیل مرتفع بودن منطقه طبقات آخر این برج در امتداد برج میلاد قرار گرفته و چشم انداز زیبایی از تهران را به شما نشان می‌دهد.

طبقه یازدهم برج سرو به رستوران فرنگی و طبقه دوازدهم به رستوران ایرانی این مجموعه اختصاص دارند. شما می‌توانید در این رستوران، سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید و یا با سفارش آنلاین از رستوران بین المللی نارنجستان ، غذای موردعلاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

رستوران نارنجستان در سعادت آباد

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری
  • ساعت کاری: 12 تا 15:45، 19 تا 23
  • تلفن: 02122066060
  • امکانات: وای فای رایگان، پارکینگ، خدمه رستوران
  • اماکن نزدیک: باشگاه کیوان، مجموعه ورزشی ارم، باشگاه نگین فراز، باشگاه ورزشی آرینا

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
میگو چوبی سالاد فصل ماهی قزل آلا آب میوه معدنی
خاویار ایرانی سالاد سزار کباب لقمه زعفرانی مخصوص آب معدنی
سوپ مرغ و قارچ کباب بلدرچین آب گازدار
سوپ روز کباب مخصوص کوکا رژیمی
میکس چاینیز پلیت شیشلیک بره با استخوان شامپاین
ترشی کیمچی باقالی پلو با ماهیچه بره سون آپ فانتا
چیکن اورینتال کباب برگ ممتاز باواریا- بالتیکا-ایستک

برای مشاهده منوی کامل رستوران، به اسنپ فود مراجعه کنید.

اینستاگرام: narenjestan_restaurant@

سفارش آنلاین از رستوران نارنجستان

این رستوران در یکی از بهترین خیابان‌های تهران واقع شده و رستورانی بسیار شیک و لوکس محسوب می‌شود. این رستوران برای برگزاری مراسم، جشن تولد، جلسات کاری و قرارهای عاشقانه، یکی از برترین گزینه‌ها در پایتخت به شمار می‌آید. البته قیمت رستوران نارنجستان سعادت آباد تهران نیز در مقایسه با کیفیت غذاها و سرویس آن، این رستوران را در زمره گران قیمت‌ها قرار داده است. خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از سفارش آنلاین غذا از این رستوران را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
اسنپ فود- 23 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود