آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران ماتادور
شکم گردی
2.5/5 - (2 امتیاز)
1

رستوران ماتادور در فرمانیه + اطلاعات قیمت، منو، تلفن و آدرس

مینا اسماعیل بیگی 18 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

رستوران ماتادور تهران، یکی از بهترین رستوران‌ها در پایتخت است که ضمن داشتن فضایی خاص و رویایی، منو غذایی ایده‌آلی نیز دارد. این رستوران دارای دکوراسیونی مجلل بوده و برای قرارهای دو نفره یا جلسات و میهمانی‌ها کاملا مناسب است. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص فضای این رستوران و امکانات و منوی غذایی آن بیشتر بدانیم.

رستوران ماتادور، انتخابی متفاوت اما باکیفیت

این رستوران یا بهتر است بگوییم کافه رستوران ماتادور یکی از بهترین و مجلل‌ترین رستوران های شمال شهر تهران در محدوده‌ی فرمانیه است که هرچند قدمت طولانی ندارد، اما تیمی کارآزموده و مجرب از آن یک رستوران خوب و باکیفیت ساخته‌اند که قطعا وارد شدن به آن شگفت زده‌تان می‌کند.

اینجا یک کافه رستوران فوق العاده با فضایی لاکچری است. از این روی برای افرادی که به دنبال غذای عالی با فضایی لوکس هستند، انتخابی بی نظیر به حساب خواهد آمد. منو این رستوران شامل یک بخش مختص به صبحانه و بخش‌های دیگری از جمله برگر، کباب، سوپ، سالاد، گریل، پاستا و بشقاب است. همچنین بخش‌هایی هم به منو کافی‌شاپی اختصاص دارد که شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد کافی‌شاپی است.

رستوران ماتادور فرمانیه

کافه رستوران ماتادور از بهترین رستوران های تهران، فضایی امن برای دورهمی های دوستانه یا خانوادگی است که دارای امکاناتی نظیر فضای باز، پارکینگ و اینترنت است. علاوه بر این این رستوران، سرویس بیرون بر غذا نیز دارد.

باید اضافه کنیم که این رستوران تمامی استانداردهای لازم جهت پذیرایی از شما را کسب کرده و سعی دارد تا همواره با بالا نگه داشتن کیفیت غذا رضایت حداکثری را از جانب مشتریانش کسب کند. تمامی غذاهای منو این رستوران از کیفیت و طعم عالی برخوردار بوده و تجربه‌ای عالی برای شما به همراه خواهند داشت. رستوران ماتادور تهران سال‌ها است که به پشتوانه داشتن بهترین سرآشپزها و پرسنلی منظم و مجرب خوش‌طعم‌ترین غذاها را با بهترین نحوه سرویس‌دهی برای مشتریانش آماده می‌کند.

آدرس و اطلاعات تماس رستوران ماتادور

رستوران ماتادور تهران در حال حاضر تنها یک شعبه فعال در سطح شهر دارد که می‌توانید آن را در محدوده‌ی فرمانیه پیدا کنید. گذشته از این امکان سفارش آنلاین از رستوران ماتادور هم از هرجای شهر که باشید برایتان فراهم است.

  • آدرس: تهران، فرمانیه، نارنجستان هفتم، مجتمع تجاری پارک سنتر، طبقه دوم
  • ساعات کاری: 9:00 تا 24:00
  • تلفن: 02122800822
  •  امکانات: پرداخت الکترونیک، پارکینگ خیابانی
  • اماکن نزدیک: مجتمع تجاری پارک سنتر

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ کاری کاهو فریتو اسپانیش مینت اند چیکن رد دیابلو
چوریتسو و دال عدس پاسیفیک چیکن گریل شربت میکس بهارنارنج
سوپ گرم قارپچ چیم جوری جویسی اسلایدر گلدن لیمو
ماشروم برگر هاوان میکس
بشقاب رنگین کمان شربت گلاب و زعفران
ریبای با سس کره رزماری مالاگا موهیتو
اسپانیش رد فیش مایور کالایم

برای مشاهده منو این رستوران، به اسنپ فود مراجعه کنید. همین طور این امکان را دارید که با سفارش آنلاین غذا تهران از اسنپ فود، به راحتی از منوی غذایی این رستوران، خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

قیمت غذاها در رستوران ماتادور

همان طور که در matador menu دیدیم، این رستوران غذاهای به راستی متفاوتی دارد که تنها می‌توان از کافه های لاکچری تهران انتظار داشت. در رستوران ماتادور فرمانیه منو صبحانه عالی را می‌یابید و منوی شام آن نیز به همان اندازه هیجان انگیز است. اگر سری به رستوران ماتادور اندرزگو بیندازید، انواع کرپ، پنکیک، کیک، صبحانه انگلیسی، انواع وافل، اوت میل، فرنچ تست، انواع املت و سیمیت شما را غافلگیر خواهد کرد.

قیمت رستوران ماتادور

رستوران ماتادور اقدسیه، نوشیدنی‌های گرم و سرد عالی داشته و برای همه سلیقه ها پیشنهادهای فوق العاده‌ای عرضه می‌کند. البته لازم به ذکر است که این رستوران قیمت بالایی در مقایسه با دیگر رستوران‌ها داشته و این به واسطه فضای لوکس و منوی غذایی متفاوت آن، توجیه می‌شود.

سفارش آنلاین از رستوران ماتادور

همان طور که مشاهده کردید این رستوران، یکی از لوکس‌ترین رستوران‌ها در شمال تهران است که انتظارات شما از یک رستوران امروزی و مدرن را به خوبی برآورده می‌سازد. شما تا به حال چه تجربه‌ای از این رستوران داشته و غذاهای آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از غذا خوردن در رستوران ماتادور را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود