آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران شيلا تجريش
شکم گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کامل رستوران شیلا + عکس، منو و قیمت

اسنپ فود 07 خرداد 1401 4 دقیقه
۴ نفر
مناسب برای
غذای اصلی
نوع
متوسط
سطح
30 دقیقه
زمان آماده سازی
30 دقیقه
پخت

رستوران های زنجیره‌ای شیلا سال‌ها است که با موفقیت کامل در حوزه غذاهای فست فودی فعالیت داشته و فست فود شیلا شعبه گیشا، یکی از بهترین این رستوران‌ها است. اگر به دنبال یکی از باکیفیت‌ترین فست فودهای شهر تهران می‌گردید که هم فضای دنج و آرامی داشته باشد، هم غذای خوب و باکیفیت و هم پرسنلی آموزش‌دیده و مجرب باید به سراغ این رستوران بروید. در ادامه با معرفی این رستوران همراه ما باشید.

رستوران شیلا یا پیتزا شیلا؟!

مجموعه شیلا در تهران در سال 1378 با هدف ارائه غذاهای فست فودی خوشمزه و باکیفیت و سرویس‌دهی حرفه‌ای و بی‌نظیر افتتاح شد. به نقل از مدیریت شیلا هدف این مجموعه از همان ابتدای فعالیت چیزی جز تهیه و تحویل غذا با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان به مشتریان نبود. به همین دلیل است که در طول سال‌های فعالیت با افزایش شعب در شهر تهران سعی کرده تا دسترسی مردم را به فست فود سالم و باکیفیت ساده‌تر سازد. البته شما می‌توانید از سفارش غذای آنلاین اسنپ فود برای این رستوران استفاده کرده و به راحتی در حالی که در منزل یا محل کار خود هستید، غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید.

آن‌طور که در تعریف این رستوران آورده شده است، اولین شعبه از رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا در سال ۱۳۷۸ به همت دانش‌آموختگانِ جوان رشته صنایع غذایی دانشگاه تهران در خیابان ولیعصر افتتاح شد و هدف از تأسیس این مجموعه آن هم در یکی از پر رفت و آمدترین نقاط شهر تهران، شروع ارائه غذایی باکیفیت و متمایز، همراه با تأمین رضایت و اطمینان مشتریان در پایتخت بود.رستوران شیلا

توسعه شيلا، صرفا به توسعه و راه‌اندازی شعب جدید در مناطق مختلف شهر تهران محدود نمی‌شود. تأمين و فرآوری مواد اوليه، بالا بردن سطح كيفيت، آموزش جامع نيروی انسانی، توسعه امکانات در فضای رستورانی، پذیرش نمايندگی، پشتيبانی و نظارت بر عملکرد شعب و … از مجموعه اقدامات مدیریت شیلا برای توسعه‌ی فست فود سالم و باکیفیت است.

باید اضافه کنیم که تمامی شعب این رستوران، از جمله رستوران شیلا گیشا تمامی استانداردهای لازم جهت پذیرایی از شما را کسب کرده و سعی دارد تا همواره با بالا نگه‌داشتن کیفیت غذا رضایت حداکثری را از جانب مشتریانش کسب کند. صد درصد غذاها در منو این رستوران از بهترین رستوران های تهران را غذاهای فست فودی تشکیل داده‌اند که همگی هم از کیفیت و طعم عالی برخوردار هستند. این رستوران سال‌ها است که به پشتوانه داشتن بهترین سرآشپزها خوش‌طعم‌ترین و مهم‌تر از آن باکیفیت‌ترین غذاهای فست فودی را برای مشتریانش آماده می‌کند.

آدرس، منو و اطلاعات تماس رستوران شیلا

رستوران زنجیره‌ای شیلا در حال حاضر 32 شعبه فعال در سطح شهر تهران دارد. کافی است نزدیک‌ترین شعبه به خودتان را پیدا کرده و غذای محبوبتان را از آن سفارش دهید. شما می‌توانید غذاهای شیلا را باکیفیت مشابه در شعب مختلف این رستوران سفارش دهید. البته امکان سفارش آنلاین از رستوران شیلا گیشا هم برایتان فراهم است.

  • آدرس: تهران، گیشا، بین خیابان ۷ و ۹، پلاک ۱۱۴، پیتزا شیلا (گیشا)
  • ساعت کاری: 9:30 تا 23:30
  • شماره تماس: 02188255296
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی
  • اماکن نزدیک: کافه باقلوای ترکی تک سین، کبابی و جگرکی گلبرگ

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
نان سیر سالاد سزار پیتزا کویین دلستر
سیب زمینی سالاد کلم خاچاپوری کلاسیک آب معدنی
خاچاپوری اسفناج نوشابه
پتیزا اسپینا چیکن
پیتزا فیتکس پپرونی
پیتزا فیتکس مخلوط
پیتزا گوشت و قارچ

شما می‌توانید غذاها شیلا را باکیفیت مشابه در شعب مختلف این رستوران سفارش دهید. البته امکان مشاهده منوی کامل رستوران برای شما در اسنپ فود فراهم است.

کمی بیشتر درباره منو رستوران شیلا شعبه گیشامنو رستوران شیلا

همان طور که در بالا نیز مشاهده کردید، رستوران شيلا منو بسیار متنوعی شامل انواع پیتزا، انواع ساندویچ و انواع سوخاری دارد که مشتریان را با هر ذائقه‌ای راضی نگه خواهد داشت. منو این رستوران تنوع خوبی دارد و غذاها همگی فارغ از طعم بی‌نظیری که دارند با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌ آماده‌شده و برای مشتریان سرو می‌شوند. با سفارش آنلاین غذا تهران از این رستوران، بهتر کیفیت غذاهای آن را درک خواهید کرد.

تنوع بالای پیتزا و ساندویچ‌ها در منوی این رستوران باعث شده تا هر سلیقه‌ای بتواند غذای مورد علاقه خود از میان آن‌ها انتخاب کند. در حقیقت شما هرگز از این فست فود شیک در تهران، بدون لبخند رضایت بر لب، بیرون نخواهید آمد. همین طور کیفیت خمیر پیتزا و مرغوبیت مواد اولیه در تهیه و طبخ پیتزاهای این مجموعه باعث شده تا مشتریان بر سر محبوبیت بیشتر بخش پیتزا در این فست فودی اتفاق‌نظر داشته باشند.

اگر به دنبال باکیفیت‌ترین فست فودها در محدوده‌ی گیشا می‌گردید و به همین دلیل رستوران شیلا شعبه گیشا را انتخاب کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بهترین فست فود گیشا کجاست؟ را از دست ندهید.

سفارش آنلاین از این رستوران

اگر به دنبال یک فست فود شیک با امکانات کامل و منوی غذایی متنوع هستید که بهترین پیتزا و ساندویچ‌های گریل و سوخاری را عرضه کند، رستوران شیلا شعبه گیشا، می‌تواند انتخاب عالی شما باشد. میتوانید برای مشاهده ی تمامی شعب گیشا در سراسر تهران همین الان اقدام نمایید.

شما تا به حال به کدام یک از شعبه‌های این رستوران رفته و چه نظری درباره کیفیت غذا و خدمات آن دارید؟

اشتراک:
اسنپ فود- 23 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود