آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران سنتی طوبی
رستوران گردی
4.3/5 - (7 امتیاز)
بدون نظر

رستوران سنتی طوبی؛ یک باغ رستوران باصفا

مینا اسماعیل بیگی 14 تیر 1401 4 دقیقه

ساکن شهر بیرجند هستید یا قصد دارید به این شهر زیبا و خاص ایرانی سفر کنید؟ اگر به دنبال رستوران باصفایی هستید که بهترین غذاها را با بالاترین کیفیت‌ها به شما تحویل دهد، رستوران سنتی طوبی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین ولی با کیفیت‌ترین رستوران های شهر بیرجند است که محیط زیبا و دلنشینی دارد.

رستوران سنتی طوبی، پدیده‌ای در شهر بیرجند

فرقی ندارد که شما علاقه‌مند به فضای باز و باغ هستید یا فضای سنتی و قدیمی با میز و تخت را دوست دارید. رستوران طوبی هر گزینه‌ای که شما بخواهید را دربردارد. غذاهای سنتی این رستوران اصیل بیرجند حرف اول را می‌زنند البته که محیط بی‌نظیر رستوران طوبی بهترین گزینه جذب مشتریان به این رستوران است.

سرویس‌دهی خوب و کارکنان خوش‌ذوق این رستوران باعث وجد و هیجان شما می‌شود زیرا شما هم می‌توانید از فضای باز و باغ  این رستوران استفاده کنید و هم می‌توانید فضای داخل این رستوران سنتی را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه خود در نظر بگیرید.

رستوران طوبی

نگران خودرو خود نباشید، رستوران سنتی و قدیمی طوبی فضای خوبی برای پارک خودرو دارد. اگر اهل استفاده از سرویس سفارش آنلاین از رستوران های بیرجند هستید، بدون‌شک نام طوبی را زیاد شنیده‌اید زیرا این رستوران سنتی به صورت آنلاین و از طریق اینترنت ثبت سفارش می‌کند و بهترین غذاهای سنتی را در مدت زمان کوتاهی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

  • آدرس رستوران سنتی طوبی: خیابان 15 خرداد، رحیم آباد
  • شماره تلفن رستوران سنتی طوبی: 05632437979
  • امکانات: فضای باز، امکان پارک خودرو، رزرو آنلاین، سفارش اینترنتی، پرداخت الکترونیکی، آلاچیق
  • مکان‌های نزدیک: باغ تاریخی رحیم آباد، یخدان رحیم آباد، موزه پرندگان بیرجند، موزه مردم شناسی و باستان شناسی بیرجند

غذاهای بی‌نظیر را در رستوران سنتی طوبی تجربه کنید

با سر زدن به پیج رستوران سنتی طوبی علاوه بر مشاهده تصاویر به‌روز و باکیفیت از این رستوران سنتی، شما می‌توانید غذاهای خوشمزه این رستوران را ببینید و با مواد اولیه آنها آشنا شوید، از این‌رو قبل از مراجعه به رستوران طوبی به طور کامل با قیمت منو رستوران سنتی طوبی آشنا خواهید بود.

با بررسی قیمت‌ها به این نتیجه می‌رسید که رستوران طوبی جزء رستوران‌های قیمت مناسب و متوسط یا حتی مقرون ‌به ‌صرفه این شهر محسوب می‌شود که بهترین تنوع غذایی را به همراه بالاترین کیفیت سرو می‌کند. در ادامه چند مورد از غذاهای محبوب و پرطرفدار رستوران طوبی را نام می‌بریم:

کشک بادمجان
خورشت فسنجان
دیزی
کباب کوبیده

ناگفته نماند تمام غذاهای موجود در منو به‌روز این رستوران می‌توانند جزء محبوب‌ترین غذاهای شهر بیرجند به حساب آیند ولی 4 غذای ذکرشده در بالا بیشتر از سایر خوراکی‌های این رستوران موردپسند خریداران و کاربران قرار داشته و بیش از سایر غذاها خریداری شده است.

باغ رستوران سنتی طوبی محلی مناسب برای دورهمی‌ ها

پیش از این نیز به بزرگی محیط و فضای باز این باغ رستوران اشاره کردیم و گفتیم تخت‌های بزرگ و سنتی این رستوران اصیل بیرجندی محل مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است. در حین لذت بردن از مصاحبت با دوستان و معاشرت با اعضای خانواده خود می‌توانید یکی از غذاهای خوشمزه رستوران طوبی را میل کنید.

منو رستوران طوبی

درختان قوی و قدیمی رستوران طوبی آرامش این باغ رستوران را دوچندان کرده و نمی‌توان زیبایی‌های این رستوران سنتی را وصف کرد. بدین‌ترتیب اگر به دنبال محل مناسبی برای قرارهای خانوادگی هستید یا دوست دارید در سفر خود به شهر بیرجند غذاهای سنتی ایرانی را با بالاترین کیفیت میل کنید، توصیه می‌کنیم این رستوران را در لیست بهترین رستوران‌ های شهر بیرجند قرار دهید.

البته اگر به دنبال فست فود بیرجند می‌گردید، رستوران طوبی گزینه خوبی برای شما نخواهد بود زیرا تمام غذاهای این رستوران سنتی و ایرانی هستند و شما هیچ غذای فرنگی یا فست فودی در رستوران طوبی پیدا نخواهید کرد. در آلاچیق‌های این رستوران بنشینید و بهترین غذای شهر بیرجند را با خیالی آسوده میل کنید.

دلیل برتری رستوران طوبی بیرجند از سایر رستوران ها

از آنجایی که رستوران طوبی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران های شهر بیرجند محسوب می‌شود، روزانه جمعیت زیادی از ساکنین بیرجند گرفته تا افراد مسافر به این رستوران سنتی سر می‌زنند. ولی دلیل اصلی این جذابیت و محبوبیت به فضای منحصربه‌فرد طوبی در بیرجند برمی‌گردد.

شاید غذای خوب سنتی باز هم در شهر بیرجند پیدا شود، ولی غذای خوب سنتی با محیطی آرام و دلچسب را در هر جایی نمی‌توان پیدا کرد. از این‌رو طوبی به محلی محبوب برای افراد خوش‌ذوق و طبیعت دوست تبدیل شده که می‌توان بهترین غذاهای لذیذ ایرانی را در آنجا میل کرد.

به طور کلی دلیل اصلی تمایز و برتری این رستوران سنتی نسبت به سایر رستوران های شهر بیرجند فضای باز و باغ آرامش‌بخش آن است که آلاچیق‌های تمیز و مناسبی دارد. شما و اعضای خانواده خود می‌توانید یکی از بهترین خاطرات دورهمی را در این باغ رستوران برای خود رقم بزنید و از غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

سفارش آنلاین غذا از رستوران سنتی طوبی

خوشبختانه سیستم سفارش آنلاین غذا در این رستوران سنتی نیز اجرا شده است، بنابراین اگر برای سر زدن به باغ رستوران طوبی زمان کافی ندارید و دوست دارید یکی از غذاهای محبوب و پرطرفدار آنها را میل یا امتحان کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس خرید آنلاین و سفارش اینترنتی این رستوران کمک بگیرید.

خبر خوب اینکه رستوران طوبی در سایت و اپلیکیشن اسنپ فود ثبت شده و شما با مراجعه به این سایت و اپلیکیشن می‌توانید منوی کامل رستوران طوبی را مشاهده کنید و در نهایت برای خرید و ثبت سفارش وعده غذایی خود دست به کار شوید. این سرویس در جهت رفاه حال شهروندان و مسافران عزیز بیرجندی تعبیه و طراحی شده است.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود