تینک فود، رویدادی برای اسنپ فودیهای خلاق!
تینک فود یک رویداد درون سازمانی بود که با هدف شناخت افراد خلاق و ایجاد رقابت بین بیش از 1500 کارمند اسنپ فود، در زمینهای غیر از تخصصشان برگزار شد.
داستان تینک فود اسنپ فود
همان طور که گفتیم تینک فود برای شناخت همکاران خلاق و استفاده از ایدههای ناب و دسته اول آنها توسط تیم مارکتینگ اسنپ فود برگزار شد. این رویداد از 31 اردیبهشت 1401 آغاز شد و تا نیمه خرداد ماه ادامه داشت.
همه کارکنان اسنپ فود به مدت 18 روز زمان داشتند تا ایدههای جذاب خود در زمینه مارکتینگ و تبلیغات را ارسال کنند تا توسط تیم داوری بررسی شود.
در این مدت، بیش از 170 ایده در دو بخش تیمی و فردی ارائه شد و در نهایت پس از بررسی ایدهها توسط تیم داوری، 8 ایده که شامل 3 ایده در بخش تیمی و 5 ایده در بخش فردی بود، به عنوان برنده برگزیده شدند.
ضمن این که تیم مارکتینگ در مسیر برگزاری این رقابت از دیگر تیمهای اسنپ فود نیز کمک گرفت.
چه موضوعاتی در ایدههای ارسالی دیده میشد؟
همانطور که اشاره شد، بیش از 170 ایده متنوع با موضوع مارکتینگ و تبلیغات ارائه شده که هر کدام ویژگی و جذابیتهای خود را داشتند. مسلما همه ایدهها را نمیتوانیم در این مقاله معرفی کنیم، اما در ادامه ایدههای جذابی که در بخش تیمی برنده شدند را بررسی خواهیم کرد.
ایده اول: فودی کاپ!
فودی کاپ در واقع فرآیندی است در آن کاربران با انجام دادن برخی فعالیتهای خاص (مثلا رسیدن کل میزان خریدها به مقداری مشخص) میتوانند توکنهایی را جمع آوری کرده و با آنها کارتهای طلایی اسنپ فود را تهیه کنند. در انتها با چند کارت طلایی، کاربران میتوانند جوایز بزرگ و هیجانانگیزی را برنده شوند.
این ایده برای پیاده سازی مکانیسم گیمیفیکیشن (کمپینهای بازی گونه) در اپلیکیشن اسنپ فود بسیار جذاب است.
ایده دوم: فودبال!
جام جهانی به زودی برگزار میشود و تب و تاب آن همه را فراگرفته است. فودبال هم یکی از ایدههای جذاب مربوط به جام جهانی خواهد بود.
این ایده یک کمپین بازی گونه (گیمیفیکیشن) است. در آن کاربران میتوانند با یکدیگر بازی سادهای مشابه ساکرهد (Soccer Head) را انجام داده و در صورت برد جایزههای مختلفی را دریافت کنند.
ایده سوم: ستاره ساز!
ستاره ساز مسابقهای بین سرآشپزهای رستورانهای عضو اسنپ فود است.
در این مسابقه بزرگ که به صورت پخش زنده برگزار میشود، سرآشپزها مهارتهای آشپزی خود را به رخ رقبا میکشند.
سخن آخر!
بی شک برگزاری چنین رقابتهایی میتواند باعث ترویج روحیه دوستی و همکاری در کنار رقابت در سازمان شود و این ارزشها را در فرهنگ سازمان نهادینه کند. در ادامه میتوانید ویدئوی لحظات اهدای جوایز تینک فود را مشاهده کنید.
جدیدترین ها
مهر 25, 1403
مهر 25, 1403
مهر 25, 1403
پیشنهاد سردبیر
شهریور 20, 1403
مرداد 7, 1403
مرداد 7, 1403
پربازدیدترین مطالب
اردیبهشت 4, 1403
فروردین 8, 1402
بهمن 25, 1402
اسفند 20, 1402