آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی فست فود هرمیس
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
3

فست فود هرمیس خوشمزه ترین فست فودی نجف آباد+اطلاعات کامل فست فودی

مینا اسماعیل بیگی 09 فروردین 1402 2 دقیقه

اگر به نجف آباد سر زده باشید، تعداد زیادی رستوران و فست فود را در جای جای شهر دیده‌اید که همیشه پر از مشتری است. این مکان به دلیل قرار گرفتن در اصفهان و داشتن اماکن دیدنی جذاب همیشه پر از مسافر و گردشگر است که برای صرف ناهار و شام به دنبال مکانی مناسب می‌گردند. اگر شما هم قصد سفر به این منطقه و سفارش غذا نجف آباد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را در مورد معرفی فست فود هرمیس از دست ندهید.

معرفی فست فود هرمیس

آدرس فست فود هرمیس

برای معرفی این فست فود، می‌خواهیم در ابتدا به محیطی اشاره کنیم که امکان صرف غذا به صورت کاملا بهداشتی را در اختیار شما قرار داده است. در منوی این غذاخوری انواع فست فود، سالاد و پیش غذا را خواهید دید که با تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده و در اختیار شما قرار گرفته است. اطلاعات زیر شامل آدرس و امکاناتی است که هرمیس در اختیار شما قرار داده است:

  • ادرس رستوران هرمیس نجف آباد: خیابان امام، روبه روی رسالت
  • امکانات: سفارش آنلاین

منو فست فود هرمیس نجف آباد

فست فود هرمیس نجف آباد منویی شامل انواع ساندویچ‌های گرم وسرد و پیتزا دارد. همچنین پیش غذا و سالاد نیز جزو انتخابات شما خواهد بود. نوشیدنی‌های این فست فود نیز در انواع نوشابه، آب معدنی و دوغ خلاصه می‌شود.

نقد و بررسی فست فود هرمیس

بخشی از معرفی فست فود هرمیس مربوط به نقد و بررسی آن است. اغلب مشتریانی که برای اولین بار پا به فضای این غذاخوری گذاشته‌اند، از کیفیت و طعم غذاها راضی بودند و مسلما جزو مشتریان همیشگی آن شده‌اند. به جز این قیمت فست فود هرمیس نجف آباد نیز کاملا مناسب است و حجم غذایی که دریافت می‌کنید، برای یک وعده غذایی کافی است. به همین دلیل است که نام هرمیس را به عنوان بهترین فست فود نجف آباد می‌شنوید.

سفارش آنلاین غذا از فست فود هرمیس

یکی از نقاط مثبت هرمیس، امکان سفارش آنلاین است. در اسنپ فود می‌توانید لیست فست فود های نجف آباد را ببینید و هرمیس را از میان آن‌ها انتخاب کنید. در صفحه مربوط به هرمیس کلیه آیتم‌های منو را به همراه قیمت خواهید دید و می‌توانید آن‌ها را به سبد خرید خود اضافه کنید. هرمیس، با بسته‌بندی مناسب غذای شما آن را به صورت گرم و در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رساند. اگر شما هم تجربه چشیدن طعم غذاهای هرمیس را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(3 دیدگاه)

جبلی
08 مهر 1402

سلام فست فود هرمیس سفارش انلاین فست فود خیلی خوب به موقع میارن که ازشون تشکر میکنم مهمونی ما را با غذای با کیفیت و قیمت مناسب راه انداختن

محمد
02 خرداد 1402

چه عالی امشب حتما سری میزنم و فردا در مورد قیمت و کیفیت همینجا پیام جدید میزارم

  • snappfoodadmin
    02 خرداد 1402

    سلام شب عالی را در فست فود هرمیس در شهر نجف آباد داشته باشید در صورتی که حضوری نتونستید به فست فودی بروید میتوانید از اسنپ فود غذای دلخواه خود را انلاین سفارش دهید https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Najafabad/near?page=0&superType=1

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود