آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران پناهنده یزد
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران پناهنده یزد + آدرس و اطلاعات

مینا اسماعیل بیگی 28 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

یزد شهری با بافت سنتی و کویری است که اماکن دیدنی آن روز به روز بیشتر می‌شود. در این منطقه می‌توانید بسیاری از جذابیت‌های گردشگری طبیعی مانند کوه‌های شنی و کویری را ببینید و به جز آن از اماکن تاریخی و دیدنی که در سطح شهر قرار گرفته نیز دیدن کنید. به جز این موارد، تعداد رستوران‌های موجود در سطح یزد نیز بسیار زیاد است و تفریح بسیاری از ساکنین آن رستوران و کافه گردی است. در این میان تمام سالن‌های غذایی مدرن و شیک، یک رستوران به نام پناهنده در یزد وجود دارد که با بافت سنتی و قدیمی خود حس و حالی متفاوت را به مشتریان منتقل می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی رستوران پناهنده یزد بپردازیم و منوی ساده و خودمانی آن را با هم بررسی کنیم.

معرفی رستوران پناهنده یزد

رستوران پناهنده یزد یکی از پاتوق‌های همیشگی ساکنین این شهر است. ظاهر سنتی و قدیمی و دکوراسیون ساده آن، یکی از دلایل اصلی جذب مشتریان بوده است.

ویژگی خوبی که در غذاهای رستوران پناهنده یزد دیده می‌شود، استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب در تهیه آن است که باعث شده طعم و مزه آن‌ها همیشه در بهترین حالت خود باشد. به جز این با وجود قدیمی بودن رستوران اما خبری از کثیفی در آن نبوده و همه چیز با بهداشت بسیار بالایی سرو می‌شود. همچنین تمام غذاها توسط سرآشپزان حرفه‌ای و قدیمی طبخ شده و طعم اصیل آن‌ها را می‌توانید به خوبی احساس کنید. اگرچه محیط رستوران پناهنده به اندازه کافی برای صرف غذا جذاب است اما امکان سفارش آنلاین غذا یزد نیز در این رستوران وجود دارد.

شماره تماس و آدرس رستوران پناهنده یزد

اگر انتخاب شما رستوران پناهنده یزد است، اطلاعات زیر را در مورد آدرس و شماره تماس آن در ذهن خود بسپارید. لوکیشنی که در اختیار شما قرار داده شده را می‌توانید در یک اپلیکیشن مسیریاب وارد کنید و با استفاده از آن خود را به پناهنده برسانید:

  • آدرس: خیابان کاشانی، روبه رو پارک هفت تیر، جنب بانک تجارت، پناهنده
  • ساعت کاری: 7:30 تا 14
  • تلفن: 03538278500 / 03538278501 / 09132519785
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: موزه آیینه و روشنایی یزد، مجتمع تجاری قندیار، موزه خودروهای تاریخی و کللاسیک و دست ساز، پیتزا بهار، کباب بناب، بانک تجارت، نانوایی ماشینی
  • لوکیشن رستوران پناهنده یزد

منوی رستوران پناهنده یزد

منوی رستوران پناهنده یزد

تعدادی از غذاهای مربوط به رستوران پناهنده برای صبحانه و بخشی نیز مربوط به ناهار و شام است. همه غذاها کاملا ایرانی بوده و در کنار نوشیدنی، زیتون، ترشی و ماست سرو می‌شود. جدول زیر شامل آیتم‌های موجود در منوی رستوران پناهنده یزد است:

سالاد / پیش غذا / نوشیدنی خوراک چلو کباب غذای ایرانی صبحانه
زیتون پرورده خوراک کباب کوبیده چلو کباب کوبیده چلو خورشت قیمه کشک بادمجان
خیارشور خوراک جوجه کباب چلو جوجه کباب چلو خورشت قورمه سبزی نیمرو قرمه
سبزی خوراک جوجه کباب سرآشپز چلو جوجه کباب سر آشپز زرشک پلو با مرغ املت مخصوص
سیب زمینی سرخ شده املت معمولی (رب گوجه)
سالاد کاهو نیمرو
دوغ میرزا قاسمی
نوشابه خاگینه
لیموناد عدسی
ماءالشعیر خوراک لوبیا
آب معدنی آش آبادانی
املت سوسیس
سوسیس تخم مرغ

برای دیدن منوی کامل کافه رستوران پناهنده یزد، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود سر بزنید.

نقد و بررسی رستوران پناهنده یزد

نقد و بررسی رستوران پناهنده یزد

رستوران پناهنده یزد در محله آبشاهی و خیابان آیت‌ا… کاشانی واقع شده و به دلیل نزدیک بودن به برخی از موزه‌ها و اماکن دیدنی در اغلب مواقع می‌توانید گردشگران و مسافران زیادی را در آن ببینید. کیفیت غذاهای این رستوران به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب، بسیار بالا بوده و از این نظر می‌توانیم آن را یکی از بهترین غذاخوری‌ها در منطقه بدانیم.

به جز این اغلب مشتریان از رفتار پرسنل آنجا راضی بوده و بهداشت محیط را مهم‌ترین مزیت آن می‌دانند. در نهایت نیز می‌خواهیم به قیمت کلیه آیتم‌هایی که در منوی آن می‌بینید اشاره کنیم که ویژگی‌های مثبت آن را تکمیل کرده است.

سفارش آنلاین غذا از رستوران قدیمی پناهنده در یزد

به معرفی رستوران پناهنده یزد پرداختیم و اطلاعات آن را به طور کامل برای شما بیان کردیم. البته، از آنجایی که مراجعه به رستوران پناهنده ممکن است برای برخی افراد امکان‌پذیر نباشد، امکان سفارش آنلاین غذا از مجموعه نیز وجود دارد.

شما می‌توانید با ورود به صفحه مربوط به این سالن در اسنپ فود، منوی آن را به طور کامل به همراه قیمت‌ها ببینید و پس از انتخاب غذا و پرداخت آنلاین مبلغ آن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. با اینکار می‌توانید از کوپن‌های تخفیف رستوران و تخفیفاتی که اسنپ فود در نظر گرفته بهره‌مند شده و خریدی اقتصادی‌تر را تجربه کنید. شما هم اگر تجربه مراجعه به این رستوران را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد سرویس‌دهی و طعم و کیفیت غذاها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود