آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • گل بابا آدم
    گل بابا آدم و نکات مهم نگهداری مهر 25, 1403
  • معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس، عکس و منو مهر 25, 1403
  • جلوگیری از ریزش موی گربه
    جلوگیری از ریزش موی گربه؛ دلایل و روش های درمان مهر 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی بریانی حاج محمود شفاعت
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
1

معرفی بریانی حاج محمود شفاعت برای تجربه طعم یک بریانی اصل

مینا اسماعیل بیگی 05 مهر 1402 4 دقیقه

اگر در اصفهان هستید و دوست دارید یک غذای اصیل اصفهانی را در رستورانی خوش‌نام صرف کنید، معرفی بریانی حاج محمود شفاعت را از دست ندهید. این رستوران قدیمی، در عمق یکی از بازارهای قدیمی اصفهان، یعنی بازار سنگ‌تراشان قرار دارد. سابقه تأسیس بریانی حاج محمود شفاعت به سال 1284 بازمی‌گردد و طعم غذاهای آن ثابت می‌کند که هنوز هم دود از کنده بلند می‌شود.

البته در شعبه‌های این رستوران، خبری از فضاهای مدرن و لاکچری نیست و اگر به دنبال صرف غذا در چنین محیط‌هایی هستید، خوب است معرفی رستوران قصر منشی اصفهان را دنبال کنید. اگر هم فضای لوکس رستوران برای شما اهمیت کمتری دارد و می‌خواهید یک وعده غذای خوشمزه صرف کنید، این متن را تا انتها دنبال کنید. در ادامه، جزئیات مفصل‌تری درباره بریانی حاج محمود شفاعت و اطلاعات تماس آن آمده است.

معرفی بریانی حاج محمود شفاعت

بریانی حاج محمود شفاعت

بریانی حاج محمود شفاعت دارای 2 شعبه در اصفهان است. شعبه اصلی که در محله بازار امام علی قرار دارد، یک رستوران ساده با دکوراسیونی معمولی است و برخلاف رستوران جم نشین اصفهان ، فضای کوچک و جمع و جوری دارد. سر در ورودی تابلویی سنتی با نام «بریانی حاج محمود شفاعت» به چشم می‌خورد که بیتی از حافظ با این مضمون هم بر آن نقش بسته است:

«حافظ قلم شاه جهان مقسم رزق است/ از بهر معیشت مکن اندیشه باطل»

دانیال شفاعت، نتیجه حاج محمود و نسل چهارم از خانواده شفاعت است که در حال حاضر این بریانی قدیمی را می‌چرخاند. هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها، بریانی شفاعت مشتریان زیادی دارد و این به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت در تهیه غذاها است.

شعبه دوم شفاعت داخل حیاط یک بنای سنتی و قدیمی واقع شده و در خیابان شیخ طوسی اصفهان قرار دارد. شاید دیدن دکوراسیون و فضای سبز آن شما را تا حدودی به یاد رستوران سیب اصفهان بیندازد. منوی غذاها در هر دو شعبه مشابه است و هر دو شعبه فقط وعده غذایی ناهار را سرو می‌کنند. یکی از مزایای شعبه دوم، نزدیکی آن به کلیسای وانک است که می‌توانید بعد از صرف یک ناهار سنتی اصفهانی، از آنجا هم دیدن کنید.

راستی، بالاتر صحبت از رستوران سیب شد و اگر با آن آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم معرفی رستوران سیب اصفهان را مطالعه کرده و با یک رستوران خوب دیگر نیز آشنا شوید.

آدرس و شماره تماس بریانی حاج محمود شفاعت

شعبه اصلی بریانی حاج محمود شفاعت، شعبه داخل بازار است که از نظر دکوراسیون و زیباسازی فضا، ویژگی خاصی در حد رستوران عمارت نمکدان ندارد، با این حال، تا دلتان بخواهد بریانی‌های این رستوران کوچک و باصفا معروف هستند و مشتریان زیادی را به این مکان می‌کشانند. در ادامه معرفی بریانی حاج محمود شفاعت ، اطلاعات کامل شعبه اصلی و شعبه دوم آمده است:

بریانی حاج محمو شفاعت شعبه بازار

  • آدرس: اصفهان، خیابان عبدالرزاق، میدان امام علی بازار، ابتدای کوچه حمام شیخ بهایی، بریانی حاج محمود شفاعت
  • شماره تلفن: 03134470045
  • ساعت کاری: شنبه تا جمعه، 11 تا 15
  • امکانات: غذای بیرون‌بر
  • اماکن نزدیک: مسجد جامع اصفهان، مدرسه چهارباغ، مسجد شیخ لطف الله، بوتیک هتل شهسواران
  • لوکیشن بریانی حاج محمود شفاعت شعبه بازار

بریانی حاج محمو شفاعت شعبه خیابان طوس

در نزدیکی این شعبه، کلیساهای زیادی مانند کلیسای وانک، کلیسای مریم مقدس و کلیسای بتلحم قرار دارند که می‌توانید با بازدید از آن‌ها، گردشگری خود در شهر تاریخی اصفهان را کامل‌تر کنید.

منو بریانی حاج محمود شفاعت

منو بریانی حاج محمود شفاعت

همانطور که از نامش پیداست، شهرت خاص این رستوران قدیمی، مربوط به بریانی‌های خوشمزه و معروف آن است. بنابراین، در صورتی که به دنبال منوی غذایی مفصل‌تری هستید، معرفی رستوران شهرزاد اصفهان پیشنهاد بهتری است و در منو این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی را هم ببینید. در ادامه، منوی غذاهای بریانی شفاعت را با هم می‌بینیم:

خوراک نوشیدنی
خوراک کباب چنجه و کوبیده نوشابه خانواده کوکا کولا
خوراک کباب چنجه نوشابه خانواده فانتا پرتقالی
خوراک کباب کوبیده (سه سیخ) نوشابه خانواده اسپرایت
خوراک کباب کوبیده (دو سیخ) نوشابه خانواده پپسی
بریانی مخصوص گوشت گوسفندی نوشابه خانواده میراندا
آبگوشت بریان دوغ سنتی کوچک
دوغ سنتی خانواده

برای اطلاع از قیمت منو بریانی حاج محمود شفاعت، به سایت اسنپ فود مراجعه کنید.

نقد و بررسی بریانی حاج محمود شفاعت از نگاه مشتریان

نقد و بررسی بریانی حاج محمود شفاعت از نگاه مشتریان

فضای این رستوران به خصوص در روزهای تعطیل بسیار شلوغ است، با این وجود، به نظر بیشتر مشتریان این رستوران، چشیدن طعم غذاهای خوشمزه بریانی حاج محمود، ارزش صرف وقت در صف‌های طولانی آن را دارد. به‌علاوه، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که در مورد نوع سرویس‌دهی اینترنتی هم رضایت قابل قبولی از سوی مشتریان وجود دارد. بنابراین، حتما به این رستوران سر بزنید و طعم غذاهای آن را بچشید.

راستی، اگر طعم بریانی را دوست دارید، می‌توانید یک بار هم به رستوران اعظم سر بزنید. این رستوران هم بریانی‌های خوشمزه‌ای دارد و می‌توانید طعم یک بریانی اصل را تجربه کنید. برای حضور در رستوران اعظم، می‌توانید از معرفی بریانی اعظم کمک بگیرید.

طعم بریانی های حاج محمود شفاعت را با اسنپ فود تجربه کنید…

معرفی بریانی حاج محمود شفاعت به پایان رسید. پیشنهاد می‌کنیم حتما به این رستوران سر بزنید و غذاهای خوشمزه آن را امتحان کنید. البته، اگر امکان حضور در شعبه‎های بریانی حاج محمود شفاعت را ندارید و حسابی کنجکاو شده‌اید تا بدانید غذاهای این رستوران چه طعمی دارند، سری به سفارش غذا اسنپ فود بزنید. از طریق اسنپ فود، غذای مورد نظر خود را از این رستوران قدیمی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

البته اگر به دنبال تنوع غذایی بیشتری هستید و نیم‌نگاهی هم به غذاهای فست فودی و فرنگی دارید، معرفی فود کورت سیتی سنتر اصفهان را نیز مطالعه کنید. در مجموع، امیدواریم، خرید اینترنتی خوب و رضایت‌بخشی از اسنپ فود داشته باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2738 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود