آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • گل بابا آدم
    گل بابا آدم و نکات مهم نگهداری مهر 25, 1403
  • معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس، عکس و منو مهر 25, 1403
  • جلوگیری از ریزش موی گربه
    جلوگیری از ریزش موی گربه؛ دلایل و روش های درمان مهر 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
1

معرفی ‌جیلیز ویلیز پیروزی تهران

مینا اسماعیل بیگی 07 مهر 1402 5 دقیقه

 

‌جیلیز ویلیز یکی از رستوران‌های معروف در شهر تهران است که توانسته با پخت و تهیه انواع فست‌فود‌های خوشمزه همواره انتخاب اول بسیاری از افراد برای صرف غذای آماده باشد. این مجموعه شعبه‌های مختلفی را تأسیس کرده که یکی از این شعبه‌ها در محله پیروزی تهران فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته است مشتری‌های زیادی را از آن خود کند.

مجموعه jilizviliz تمام ویژگی‌های یک مجموعه تهیه غذای آماده حرفه‌ای را دارد؛ یعنی با تهیه باکیفیت‌ترین مواد اولیه و استخدام حرفه‌ای‌ترین آشپز‌ها، در محوطه غذاخوری بسیار مناسب و دلنشین با کمک بهترین و حرفه‌ای‌ترین پرسنل از مشتری‌ها پذیرایی می‌کند.

فست‌فود جیلیز ویلیز، رستورانی با محوطه غذاخوری دنج

مجموعه ‌جیلیز ویلیز در مدت زمان بسیار کوتاهی بعد از تأسیس توانست در منطقه پیروزی سر زبان‌ها بیفتد و هم‌اکنون بسیاری از افراد برای صرف ناهار یا شام به آنجا ‌می‌روند و با خوردن یک فست‌فود خوشمزه دلی از عزا در می‌آورند.

معرفی ‌جیلیز ویلیز پیروزی تهران

شاید با شنیدن نام فست‌فود کمی نگران شوید و احساس کنید قرار است به سلامتی آسیب بزنید؛ اما اگر به مجموعه‌های حرفه‌ای در زمینه تهیه غذای آماده بروید، غذا‌های آماده کمترین میزان خطر را برای بدنتان خواهند داشت. ‌جیلیز ویلیز نیز جزء همین مجموعه‌ها است و با تهیه خوشمزه‌ترین غذا‌ها سلامتی را به وجود آنها هدیه می‌دهد.

برای معرفی ‌جیلیز ویلیز نیاز به یک مقاله کامل است؛ این مجموعه ویژگی‌های مختلفی دارد که باید در مورد تمام آنها صحبت کنیم. بنابراین یک یا چند پاراگراف ساده برای این رستوران کافی نیست. اما آیا می‌دانید jilizviliz چه ویژگی‌هایی دارد؟

داشتن شعبه های مختلف

در این مطلب می‌خواهیم درباره شعبه این رستوران در محله پیروزی صحبت کنیم؛ پس اشاره‌ای گذرا به شعبه‌های دیگر آن می‌کنیم و به‌سراغ بحث اصلی‌مان می‌رویم. ‌جیلیز ویلیز نیروهوایی، جیلیز ویلیز لواسان، ‌جیلیز ویلیز تهرانپارس و سایر شعبه‌های این مجموعه درست مثل شعبه پیروزی به‌صورت حرفه‌ای فعالیت دارند و هر کدام خوشمزه‌ترین غذا‌ها را به ‌نحواحسنت تهیه می‌کنند. بنابراین اگر در سایر محله‌های تهران زندگی می‌کنید، نگران نباشید؛ چون این مجموعه سعی کرده در تمام مناطق این شهر فعالیت خود را آغاز کند.

منو جلیز ویلیز

منو ‌جیلیز ویلیز پیروزی مشابه منو ‌جیلیز ویلیز شریعتی و سایر شعبه‌های این رستوران است. در واقع مدیریت این مجموعه سعی کرده تا منو را برای تمام شعبه‌ها یکسان در نظر بگیرد تا تمام مردم شهر تهران در مناطق مختلف بتوانند طعم غذا‌های مختلف و لذید ‌جیلیز ویلیز را بچشند.

منوی این رستوران را که باز کنید، با دنیایی از غذا‌های فست‌فودی مختلف روبه‌رو می‌شوید که شاید تابه‌الان حتی نام بسیاری از آنها را نشنیده باشید. از انواع پیتزا جیلیز ویلیز آمریکایی بسیار خوشمزه مثل مخلوط، رویال یا استیک گرفته تا برگر‌ها و ساندویچ‌های بی‌نظیر مثل چیزبرگر، چیکن‌برگر، هات‌داگ، بیگ‌فیله یا سوپریم هر کدام طعم و مزه فوق‌العاده عالی و خوبی دارند.

منوی جیلیز ویلیز، پر از غذاهای خوشمزه

پیشنهاد می‌دهیم با رفتن به رستوران jilizviliz طعم سوخاری‌های این مجموعه را نیز بچشید که شامل فیله‌استریپس، اسنک‌سوخاری یا دینرسوخاری می‌شوند و شما را با طعم و مزه جدیدی از سوخاری‌ها آشنا می‌کنند.

در این مجموعه یک منوی مخصوص پاستادوست‌ها نیز وجود دارد. در واقع در این رستوران می‌توانید پنه مرغ با سس آلفردو یا پنه گوشت با سس آلفردو را سفارش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید.

غذا‌های فرنگی این رستوران نیز مثل بشقاب مخصوص راسته گوساله، بشقاب رژیمی مخصوص یا بشقاب مخصوص سینه مرغ تندوری هر کدام طعم و مزه‌ای خوب و مناسب دارند که می‌توانند به‌عنوان یک وعده غذایی کامل شکمتان را سیر کنند و مزه‌ای خاص به‌کامتان هدیه دهند.

اگر اهل خوردن پیش‌غذا یا سالاد هستید، در jilizviliz سیب‌زمینی با قارچ و پنیر، سیب‌زمینی با سس قارچ و … گزینه‌های متنوعی هستند که می‌توانید آنها را سفارش دهید و از خوردنشان لذت ببرید.

قیمت های متنوع

قیمت غذا‌های منوی ‌جیلیز ویلیز پیروزی نسبت به کیفیت آنها مناسب است. فست‌فود‌های ارزان، کیفیت پایینی نیز دارند و نباید انتظار زیادی از آنها داشته باشید. اما این مجموعه سعی می‌کند خوشمزه‌ترین فست‌فود‌ها را تهیه کند، به‌همین‌دلیل قیمت نسبتاً بالایی نیز دارد.

قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه غذاهای خوشمزه جیلیز ویلیز

البته منوی این رستوران متنوع است، بنابراین می‌توانید غذا‌های با قیمت مختلف ببینید. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای خرید غذا بپردازید، کافیست غذا‌های ارزان‌قیمتتر این مجموعه را سفارش دهید.

سفارش آنلاین ‌جیلیز ویلیز پیروزی

امکان سفارش آنلاین از رستوران ‌جیلیز ویلیز پیروزی وجود دارد. شما می‌توانید اپلیکیشن اسنپ فود را نصب کنید یا وارد وب‌سایت این مجموعه شوید و با انتخاب شعبه پیروزی، سفارشتان را انجام دهید تا پیک در مدت زمانی مشخص غذا را برایتان درب منزل بیاورد.

با قابلیت سفارش انلاین غذا ‌جیلیز ویلیز هم‌اکنون یک سروگردن نسبت به رقبا بالاتر است. چون نه‌تنها به‌صورت حضوری کار می‌کند، بلکه با پیک بیرون‌بر توانسته حتی نیاز مشتری‌هایی را که به‌هردلیلی نمی‌توانند به‌صورت حضوری به آنجا بروند، برطرف کند.

در اپلیکیشن اسنپ فود رستوران‌های معتبری مثل رستوران قصاب فرشته وجود دارد که در سایر مناطق تهران با سرو غذا‌های خوشمزه از مشتری‌ها پذیرایی می‌کنند. بنابراین اگر در سایر مناطق تهران زندگی می‌کنید، کافیست آدرستان را در اسنپ فود بزنید تا این اپلیکیشن نزدیکترین رستوران‌ها را نشانتان دهد.

اطلاعات دسترسی به رستوران ‌جیلیز ویلیز پیروزی

آدرس رستوران جلزوولیز پیروزی: خیابان پیروزی، صد دستگاه، نبش کوچه ایلخان، پلاک 552

شماره تلفن: 02136607101

ساعت کار: 11.15 ظهر الی 23.15 شب

وب سایت:  www.jilizviliz.com

‌جیلیز ویلیز پیروزی، فست فودی حرفه‌ای در دل منطقه پیروزی تهران

فست‌فود ‌جیلیز ویلیز مانند بسیاری از فست‌فودی‌ها و رستوران‌های معتبر دیگر تهران مثل نشاط ستارخان توانسته است جای خود را در قلب مشتری‌های خود باز کند و روزبه‌روز به تعداد مشتری‌های آن اضافه شود. اگر شما برای یک بار به این مجموعه بروید، طرفدار پروپاقرص غذا‌های آنجا می‌شود و ازآن‌به بعد به‌صورت مداوم به این رستوران می‌روید.

اگر به‌دنبال یک رستوران حرفه‌ای و کاربلد هستید که ذائقه مشتری‌ها را بشناسد و برای آنها غذایی بسیار خوشمزه تهیه کند، بدون‌شک ‌جیلیز ویلیز پیروزی بهترین گزینه خواهد بود. این مجموعه تمام ویژگی‌های یک فست‌فودی و رستوران غذای آماده خوب را دارد؛ به‌همین‌دلیل توانسته یک سروگردن نسبت به رقبا بالاتر برود. اگر شما نیز طعم غذا‌های این مجموعه را بچشید، دلیل برتری و کیفیت آن را نسبت به رستوران‌های دیگر متوجه می‌شوید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2738 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود