آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • مرینیت ماهی
    مزه دار کردن ماهی با جذاب ترین طعم ها مهر 7, 1403
  • ترک عادت گاز گرفتن سگ
    ترک عادت گاز گرفتن سگ ها به طور دائمی مهر 7, 1403
  • روغن کانولا
    روغن کانولا چیست و برای چی خوبه؟ مهر 7, 1403
صفحه پیدا نشد!
اتیده های جذاب برای کیک تولد دخترانه
انواع کیک
2.2/5 - (6 امتیاز)
بدون نظر

30 ایده برای مدل کیک تولد دخترانه فانتزی و عروسکی

اسنپ فود 03 مهر 1403 2 دقیقه

تولد یه روز فوق‌العاده‌ست، به‌خصوص برای دخترها! همه منتظرن تا با یه کیک خوشمزه و دیزاین شیک، جشن رو شروع کنن. کیک تولد نه فقط یه دسر خوشمزه‌ست، بلکه می‌تونه مرکز توجه مهمون‌ها باشه. از جدیدترین مدل کیک تولد دخترانه تا مدل‌های شیک و ساده، می‌تونید هر نوع دیزاینی رو انتخاب کنید تا این روز خاص رو به یه خاطره به‌یادماندنی تبدیل کنین.

هر دختری یه کیک خاص رو تو ذهنش داره؛ از کیک تولد دختر بچه با تم عروسکی تا عکس کیک تولد دخترانه لاکچری که با تزیینات لوکس می‌درخشه. اگه به دنبال عکس کیک دخترانه ساده و شیک هستید یا دوست دارید کیک خاصی با الهام از شخصیت‌های کارتونی و فانتزی بسازید، تو این پست ۳۵ تا از بهترین ایده‌ها رو جمع کردیم تا جشن تولد دخترتون حسابی رنگ و بو بگیره.

با این مدل کیک تولد دخترانه که شامل گزینه‌های ساده و لوکس می‌شه، جشن تولد دخترتون به یه روز خاص و فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شه. بیاید با هم این ایده‌های جذاب رو مرور کنیم و بهترین گزینه رو انتخاب کنیم!

کیک تولد یونیکورنی

یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای جشن‌های دخترانه است، با رنگ‌های پاستلی زیبا، تزیینات شاخ طلایی و گل‌های خامه‌ای که ظاهری جادویی و فانتزی به کیک می‌بخشه و باعث می‌شه جشن تولد حسابی درخشان و به‌یادماندنی بشه.

کیک تولد پرنسسی

کیک تولد پرنسسی با الهام از پرنسس‌های دیزنی، یه انتخاب رؤیایی برای دخترانیه که عاشق شخصیت‌هایی مثل سیندرلا، السا، آریل هستن. این کیک‌ها معمولاً با رنگ‌های زیبا، تاج‌های طلایی، و تزیینات مجلل طراحی می‌شن تا حس باشکوه و جادویی دنیای پرنسس‌ها رو به جشن تولد بیارن و دختر شما رو در روز تولدش به یک پرنسس واقعی تبدیل کنن.

کیک تولد السا

کیک تولد با تم السا، ملکه‌ی جادویی دنیای یخی، با تزیینات برف، بلورهای یخ و رنگ‌های آبی و سفید طراحی می‌شود. این کیک با جزئیات براق و طراحی‌های الهام‌گرفته از فیلم «فروزن» حس سرما و زیبایی خاصی را به نمایش می‌گذارد و برای دخترانی که عاشق داستان‌های جادویی و شخصیت‌های قوی هستند، انتخابی بی‌نظیر خواهد بود!

کیک تولد آریل

کیک تولد با تم آریل، پرنسس دوست‌داشتنی دنیای زیر آب، با تزیینات صدف، مرجان، مرواریدهای رنگارنگ و دم ماهی طراحی می‌شه. رنگ‌های فیروزه‌ای و بنفش همراه با جزئیات براق به این کیک حس جادویی و دریایی می‌بخشه، و برای دخترانی که عاشق داستان «پری دریایی کوچولو» هستن، انتخابی عالیه!

کیک تولد تم اقیانوس

 

کیک دخترانه تولد فانتزی عروسکی

 

اشتراک:
اسنپ فود- 24 مقالات

ارسال نظرات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود