تجربه‌ای ناب با مجموعه رستوران هفت خوان

رستوران هفت خوان شيراز
3/5 - (2 امتیاز)

چیزی نیست که از شکم گردی در شیراز بخواهید و در رستوران هفت خوان شيراز پیدا نشود! شاید به کار بردن ترکیب رستوران برای این مجموعه خیلی صحیح نباشد، اینجا مجموعه‌ای از رستوران‌های ایرانی و فرنگی است که هر یک منو مختص به خودشان را دارند. همین هم باعث شده که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و آیتم‌های کافی‌شاپی در این مجموعه در دسترس باشند.

از آنجایی که هر خوان از مجموعه رستوران بین‌المللی هفت خوان شیراز برای خود دنیایی متفاوت از طعم و مزه‌ها است و چیدمان خاص خود را دارد، باید پیش از تصمیم‌گیری درباره انتخاب یکی از این رستوران‌ها با منو غذایی آن‌ها آشنا شده باشید. به همین دلیل تصمیم داریم در ادامه این مقاله شما را با این مجموعه رستورانی آشنا کنیم.

با ما همراه باشید.

معرفی مجموعه رستوران هفت خوان شيراز

رستوران بلیان هفت خوان شیراز

مجموعه هفت خوان، یکی از بهترین‌ تجریه‌های شما در ز مینه رستوران گردی خواهد بود.

رستوران هفت خوان شیراز از رستوران‌های معروف و محبوب شهر شیراز است که گردشگران در سفر شیراز بدون استثنا از آن دیدن می‌کنند. گذشته از دکوراسیون و چیدمان دیدنی مجموعه، کیفیت غذاها و کیفیت سرویس‌دهی در این رستوران هم از دلایلی هستند که باعث شده‌اند که این رستوران در لیست بهترین رستوران‌های شهر شیراز قرار گیرند.

همان‌طور که از نام مجموعه پیداست اینجا با هفت خوان روبرو هستید که شامل پنج رستوران و دو کافی‌شاپ است. منوی غذای این رستوران در شیراز متنوع‌ترین منویی است که تاکنون دیده‌اید. همچنین نحوه سرویس‌دهی در این پنج رستوران با یکدیگر متفاوت بوده و همین باعث شده تا در این مجموعه برای هر ذائقه پاسخی وجود داشته باشد.

چیزی که مجموعه رستوران بین‌المللی هفت خوان را به عنوان یک رستوران ایرانی از دیگر رستوران‌های شیراز متمایز کرده نوآوری عوامل این رستوران در نام‌گذاری بخش‌های مختلف است. برای نام‌گذاری بخش‌های مختلف در این مجموعه از شاهنامه فردوسی کمک گرفته شده است و هفت خوان به ترتیب شامل رستوران فرود، سیندخت، بلیان، زریر، نوفل، گیسیا، گرسیوز است.

این رستوران پس از سال‌ها برنامه‌ریزی و صرف وقت برای طراحی داخلی خارجی بالاخره در سال 1389 برای اولین بار میزبان مردم شیراز بود تا به سبکی متفاوت از آن‌ها پذیرایی کند. حالا با گذشت بیش از ده سال از فعالیت این مجموعه، همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها در این شهر است. منوی رستوران هفت خوان نیز از تنوع قابل توجهی برخوردار است که از دیگر ویژگی‌های مثبت این مجموعه محسوب می‌شود.

خبر خوب این که سفارش آنلاین از هفت خوان شیراز اسنپ فود بسیار ساده است و از طریق صفحه سفارش انلاین غذا شیراز برای شیرازی‌های عزیز میسر بوده و نیازی نیست که حتما زمانی را برای مراجعه مستقیم به رستوران صرف کنند. در ادامه ساعت کاری هفت خوان شیراز را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

ساعات کاری مجموعه رستوران‌های هفت خوان شیراز به شرح زیر است:

  • ساعت کار رستوران سیندخت: 7 صبح تا 11 صبحانه و از 12 تا 16 ناهار
  • ساعت کار رستوران فرود: 12 تا 24
  • ساعت کار رستوران گرسیوز: 19 تا نیمه‌ شب
  • ساعت کار رستوران نوفل: 12 تا 16:30 و 19 تا 24
  • ساعت کار فست فود بلیان: 12 ظهر تا نیمه شب
  • ساعت کار کافی شاپ زریر هفت خوان: 10 تا 24
  • ساعت کار کافی شاپ گیسیا: 12 تا 24

آدرس و مسیر دسترسی به مجموعه هفت خوان شیراز

مجموعه هفت خوان شیراز

غذاهای باکیفیت و درجه یک در ر ستوران هفت خوان.

مسیر دسترسی به مجموعه هفت خوان شیراز ساده‌تر از آن است که تصور کنید. اگر ساکن شیراز هستید یا به این شهر سفر کرده‌اید، برای رسیدن به مجموعه رستورانی، با خودرو شخصی خودتان را به بلوار شهدای حج برسانید و از این مسیر به سمت خیابان مثنوی برانید. در پایان خیابان مثنوی باید وارد کنارگذر ساحلی شوید، به رانندگی ادامه دهید تا به خیابان پیشرو و بلوار هجرت برسید. در بدو ورود به بلوار هجرت از خروجی سمت راست خارج شده و مسیر را به سمت میدان قائم ادامه دهید. بعد از میدان وارد بلوار ربانی شوید. همین مسیر را تا کمی جلوتر از میدان ابوالکلام ادامه دهید، نبش کوچه 17 در بلوار جدید قرآن به رستوران هفت خوان شیراز می‌رسید.

  • آدرس: استان فارس، شیراز، بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم
  • شماره تلفن: 32270000-32280000
  • اماکن نزدیک: هتل بزرگ شیراز، مجموعه ورزشی هتل شیراز، میدان طاووس شیراز، باغ جهان نما

پیج اینستاگرام: haftkhanco

اطلاعات منوی غذای رستوران هفت خوان شیراز

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم هر خوان از رستوران بین‌المللی هفت خوان منوی مختص به خودش را دارد که در ادامه به صورت مجزا به منو هر یک از شعبات آن می‌پردازیم.

منو رستوران فرود هفت خوان شیراز

فرود یک رستوران کاملاً سنتی است. البته این تنها در منو رستوران دیده نمی‌شود! دکوراسیون رستوران هفت خوان شیراز به سبک سنتی و ایرانی طراحی شده و فضای نوستالژیکی را برای مشتریان رقم زده است. استفاده از المان‌های سنتی مانند تخت‌های چوبی، فرش‌های دستبافت و همچنین صدای موسیقی سنتی ایرانی که بر فضا طنین‌انداز است شما را به یک سفره‌خانه در ایران قدیم خواهد برد.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ جو مخصوص سالاد مغز خشکبار دیزی مخصوص هفت خوان نوشابه
ماست و خیار سالاد میگو چلو دمی با گوشت دلستر
ماست موسیر سالاد مخصوص هفت خوان کته گوجه با کباب تابه‌ای آب معدنی
ماست سنتی هفت خوان سالاد بیکن باقالی پلو با ماهیچه دوغ
سالاد مرغ خوراک کباب مخصوص فرود
سالاد سزار با مرغ خوراک کباب بختیاری
سالاد سبزیجات کلم پلو شیرازی با کوفته قلقلی

منوی غذاهای هفت خوان بسیار متنوع است.

منو رستوران نوفل هفت خوان شیراز

رستوران نوفل هفت خوان شیراز

غذاهای اصیل ایرانی را در رستوران هفت خوان تجربه کنید.

تمرکز اصلی منو رستوران نوفل بر انواع کباب‌های ایرانی است. البته که این خوان از رستوران هفت خوان شیراز سعی کرده تا ذائقه‌های بیشتری را مدنظر قرار دهد به همین دلیل در منو غذاهای فرنگی و فست فودی مانند انواع پیتزا، انواع پاستا، انواع همبرگر، انواع ساندویچ، انواع استیک و انواع مرغ سوخاری هم دیده می‌شود. چیزی که رستوران نوفل را از چهار رستوران دیگر این مجموعه متمایز می‌کند تنوع بالای غذاها در منو نیست بلکه اختصاص دادن بخشی تحت عنوان منوی مخصوص کودکان باعث شده تا رستوران نوفل به انتخاب مناسب‌تری از نظر خانواده‌ها تبدیل شود.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ جو مخصوص سالاد مغز خشکبار خوراک کباب مخصوص هفت خوان نوشابه
ماست و خیار سالاد میگو خوراک کباب برگ دلستر
ماست موسیر سالاد مخصوص هفت خوان خوراک کباب سلطانی آب معدنی
ماست سنتی هفت خوان سالاد بیکن خوراک ماهی حلوا دوغ
سالاد مرغ بیف استراگانف
سالاد سزار با مرغ خوراک کباب ماهی شیر
سالاد سبزیجات خوراک جوجه کباب بدون استخوان

منو رستوران سیندخت هفت خوان شیراز

مجموعه رستوران هفت خوان شیراز

مجموعه هفت خوان از جاذبه‌های شیراز محسوب می‌شود.

در منو رستوران سیندخت هم مانند خوان اول، یعنی رستوران فرود بر غذاهای ایرانی تمرکز شده است. شوید باقالی با گوشت بره، خوراک شنسل مرغ، خوراک شنسل ماهی، سبزی پلو با ماهی شیر، خوراک جوجه کباب با استخوان، چلوکباب کوبیده، باقالی پلو و خوراک کباب کوبیده گوسفندی از محبوب‌ترین غذاها در منو سیندخت هستند که مشتریان را برای بار چندم به این خوان می‌کشانند.

بد نیست اضافه کنیم که رستوران سیندخت شامل رستوران بوفه آزاد است؛ و دو وعده صبحانه و ناهار در رستوران بوفه سیندخت هفت خوان، برای مشتریان سرو می‌شود. در اینجا می‌توانید برای صبحانه کله‌پاچه بخورید و یا یک سینی صبحانه ایرانی شامل پنیر و گوجه و خیار سفارش دهید.این رستوران سلف سرویس شیراز از بهترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ جو مخصوص سالاد مغز خشکبار چلوکباب کوبیده نوشابه
ماست و خیار سالاد میگو خوراک کباب کوبیده معمولی دلستر
ماست موسیر سالاد مخصوص هفت خوان شوید باقالی با گوشت بره آب معدنی
ماست سنتی هفت خوان سالاد بیکن زرشک پلو با مرغ دوغ
سالاد مرغ سبزی پلو با ماهی شیر
سالاد سزار با مرغ شکر پلو
سالاد سبزیجات باقالی پلو

منو رستوران بلیان هفت خوان شیراز

بلیان، چهارمین خوان از این مجموعه یک فست فود است که در منوی آن هیچ خبری از انواع غذاهای رستوران ایرانی یا انواع خوراک و کباب نیست! پیتزا میگو، پیتزا لاولی، انواع کنتاکی، پاستا و اسپاگتی، انواع سالاد، نان سیردار با پنیر و سیب‌زمینی آیتم‌های پرطرفدار در منو فست فود بلیان هستند.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
قارچ و پیاز سوخاری سالاد مغز خشکبار پیتزا ایتالیایی بوقلمون نوشابه
نان سیر با پنیر سالاد میگو میگو کبابی دلستر
بال سوخاری تند سالاد مخصوص هفت خوان میگو سوخاری با سس تارتار آب معدنی
لقمه استریپس سالاد بیکن خوراک میگو دوغ
سیب زمینی سرخ کرده سالاد مرغ میگو سوخاری
سالاد سزار با مرغ سیزلر
سالاد سبزیجات فیش اند چیپس

منو رستوران گرسیوز هفت خوان شیراز

مجموعه رستوران هفت خوان شیراز

انواع غذاهای ایرانی و آسیایی در مجموعه هفت خوان.

در گرسیوز، شاهد منویی متشکل از انواع کباب‌، شاورما لبنانی، مرغ و برگرهای مخصوص هستید؛ اما چیزی که گرسیوز را متمایز می‌کند منو آن نیست، بلکه موقعیت مکانی این خوان از رستوران هفت خوان شیراز است که آن را در نظر مشتریان خاص و ویژه جلوه می‌دهد. گرسیوز بر پشت‌بام هفت خوان واقع شده و مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های سقف و دیوارهای جمع‌شونده است، به همین دلیل، در هر چهار فصل، با شرایطی مطلوب از مشتریان پذیرایی می‌کند. اگر می‌خواهید در دمایی تنظیم‌شده از تماشای آسمان پرستاره و چشم‌انداز زیبای شهر شیراز لذت ببرید باید به گرسیوز بیایید. منو غذاهای هفت خوان به شکل زیر است:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سیب زمینی سرخ کرده سالاد مغز خشکبار قارچ برگر نوشابه
قارچ و پیاز سوخاری سالاد میگو هالوپینو برگر دلستر
لقمه استریپس سالاد مخصوص هفت خوان شاورمای گوشت آب معدنی
بال سوخاری سالاد بیکن شاورمای مرغ دوغ
نان سیر سالاد مرغ اسپاگتی مرغ با کاری
سالاد سزار با مرغ اسپاگتی سبزیجات
سالاد سبزیجات پاستا پنه گوشت

منو کافی‌شاپی هفت خوان شیراز

مجموعه رستوران هفت خوان شیراز دو کافی‌شاپ هم دارد. کافی‌شاپ زریر هفت خوان و کافی‌شاپ گیسیا، هردو این کافه‌های تا ساعت 24 سرویس‌دهی دارند؛ اما شروع به کار زریر دو ساعت زودتر از گیسیا است. این کافه فعالیتش را از ساعت 10 صبح آغاز می‌کند. در منو هر دو کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع بستنی، کیک و دسر دیده می‌شود. البته در کافی‌شاپ گیسیا می‌توانید انواع پیتزای ایتالیایی و خوراکی‌های کافی‌شاپی را هم سفارش دهید.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
لقمه استریپس تند سالاد مغز خشکبار لازانیا مخصوص هفت خوان قهوه ترک
قارچ و پیاز سوخاری سالاد میگو پاستا پنه گوشت موکا
نان سیر با پنیر سالاد مخصوص هفت خوان اسپاگتی سبزیجات اسپرسو
زیتون پرورده سالاد بیکن اسپاگتی با مرغ و کاری نوشابه
سیب زمینی سالاد مرغ پاستا پنه آلفردو ماء الشعیر
سالاد سزار با مرغ آب معدنی
سالاد سبزیجات

به اسنپ فود مراجعه کرده و ضمن مشاهده لیست کامل منوهای این مجموعه رستورانی در شهر شیراز، سفارش غذای آنلاین خود را نیز ثبت کرده و در کمترین زمان غذاهای مورد علاقه خود را تحویل بگیرید.

پاسخ به هر سلیقه ای در رستوران هفت خوان شیراز

در معرفی رستوران هفت خوان شیراز دیدیم که این مجموعه رستورانی، به واقع یک شهر غذای بزرگ محسوب شده و هر غذایی از هر نوع و سلیقه‌ای که فکرش را بکنید، در این رستوران عرضه می‌شود. با این حساب اگر به دنبال یک گردشگری غذایی به یاد ماندنی و مهیج هستید، حتما این مجموعه رستوران را در نظر داشته باشید. با توجه به شلوغی همیشگی این مجموعه، پیشنهاد می‌کنیم که با سفارش آنلاین از اسنپ فود، به راحتی هر غذا یا پیش غذایی که مایل هستید را از این رستوران درجه یک شهر شیراز خریداری کرده و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. شما چه نظری در این باره دارید؟

نظرات کاربران