آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی برگرتو قم

ترمه افضلی 21 آبان 1402 5 دقیقه

 

شاید برای بیشتر افراد غذا فقط برای رفع حس گرسنگی و یک نیاز جسمانی باشد، اما برای آدم‌های خوش‌ذوق، گاهی غذاخوردن تفریحی شاد و لذت‌بخش است که در کنار عزیزانشان تجربه می‌کنند.

لحظاتی که در کنار خانواده و دوستان سر یک سفره می‌نشینیم، لحظات شیرین و مفرحی هستند که باید آن‌ها را غنیمت شمرد. کنار هم بودن و خوردن یک غذای خوشمزه در محیطی که آرام و باصفا باشد، بهترین تراپی است که در پایان یک روز می‌توان با آن به آرامش رسید.

 

خوشمزه‌ترین برگرها در برگرتو قم

از جمله لذت‌بخش‌ترین غذاهایی که در همه‌ی دنیا طرفداران بسیار دارد، غذاهای فست‌فودی هستند که با تنوع بالا بیشتر مردم را به سمت خود جلب کرده‌اند. اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان یک شام یا نهار خوشمزه را تجربه کنید، برگرتو قم در خدمت شما است.

برگرتو از فست‌فودهای خوشنام و محبوب در شهر قم است که تقریباً برای همه شناخته شده است. اگر هم این فست‌فود را نمی‌شناسید با ما همراه شوید چرا که امروز قصد داریم برگرتو قم را به شما معرفی کنیم.

معرفی برگرتو قم

Burgerto Qom از فست‌فودهای قم است و تنها غذایی که ارائه می‌دهد، برگر است البته با تنوع بسیار بالا و به همین دلیل توانسته توجه قشر جوان را به خود جلب کند.

وقتی سمت بلوار امین، میدان ارتش  یا همان ایران مرینوس می‌روید در ابتدای بلوار غدیر و نبش کوچه 3، یک تابلوی بزرگ و نورانی به چشم می‌خورد که نام برگرتو روی آن حک شده است.

برگرتو قم در همه ایام هفته از ساعت 11 صبح تا 12 شب دایر است و عطر دلپذیر برگرهای دست‎‌ساز همه محله را پر می‌کند. یک فست‌فود با کلی ویژگی‌های عالی که نشان‌دهنده برتری آن هستند از کیفیت غذاها گرفته تا کیفیت سرویس‌دهی و امکاناتی که ارائه می‌دهد.

برگرتو یک فست‌فود مدرن و مجهز است با پرسنلی مجرب و کادر آشپزخانه ماهر که به سبک خاص برگرتو، برگر می‌پزند. برگرهایی که طعم ذغالی و عطر دودی دارند.

 

برگرتو، دنیایی از طعم‌های لذیذ و وسوسه‌انگیز

کیفیت غذاها نیز خیلی مطلوب است؛ زیرا برای تهیه برگرهای این فست‌فود از گوشت تازه استفاده می‌شود. همچنین حجم غذاها نیز مناسب است و به‌راحتی می‌توان با یک همبرگر سیر شد.

این فست‌فود در ساختمانی تازه‌ساخت قرار دارد که به سبک معماری مدرن ساخته شده و برای دکور و دیزاین آن از طرح فست‌فودهای امروزی الگوبرداری شده است. استفاده از رنگ‌های شاد و ترکیبی برای رنگ‌آمیزی دیوارها و دیزاین محیط فوق‌العاده خاص و خلاقانه است. البته رنگ غالب در دکوراسیون این فست‌فود، رنگ زرد است که نمادی از خورشید و سرزندگی است.

اگر علاقه‌مند به فضاهای سنتی و غذاهای اصیل ایرانی هستید، رستوران سنتی قم قدیم می‌تواند تجربه‌ای دلپذیر و فراموش‌نشدنی برای شما باشد. جهت آشنایی با این رستوران می‌توانید مقاله معرفی آن که در بلاگ اسنپ فود منتشر شده را  بخوانید.

منوی برگرتو قم

منوی برگرتو شامل انواع همبرگرهای گوشت گوسفندی، گوشت گوساله و گوشت مرغ است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های همبرگرهای برگرتو، قطر زیاد همبرگرهای آن است.  برگرهای این فست‌فود دست‌ساز هستند و نسبت به همبرگرهای معمولی قطر بیشتری دارند و روی زغال درست می‌شوند.

برگرهای آبداری که خوب برشته شده‌اند و بافت نرمی دارند در لابه‌لای نان تازه و لطیفی قرار می‌گیرند و با پنیر و گوجه و خیارشور سرو می‌شوند.

برگرتو ویژه یکی از پرطرف‌دارترین‌های برگرتو که با سس مخصوص برگرتو مزه‌دار می‌شود و ترکیبی از گوشت گوسفند، ژامبون گوشت و مرغ است و ورقه‌ای از پنیر گودا روی آن آب شده و طعم دلچسب و خارق‌العاده‌ای دارد.

 

برگرتو، طعمی که با یک گاز، تمام وجودت را پر می‌کند.

رست بیف برگر یک برگر 150 گرمی گوشت گوسفند با 100 گرم گوشت رست بیف که یک ورقه‌ پنیر گودا با حلقه‌های ظریفی از پیاز و مقداری جعفری و کاهو روی آن قرار گرفته و با سس مخصوص طعم‌دار شده است. علاوه بر این گوجه کبابی نیز لای این برگر قرار می‌گیرد و همراه مقداری سیب‌زمینی سرخ‌کرده سرو می‌شود.

بیکن برگر، رویال برگر، ماشروم برگر، برگر کلاسیک، دوبل چیزبرگر و چیزبرگر از جمله غذاهای محبوب این فست‌فود هستند که در کنار سیب‌زمینی ویژه برگرتو با انواع نوشیدنی‌ها سرو می‌شوند.

برای آشنایی با بهترین رستوران های قم به بلاگ اسنپ فود مراجعه کنید از بهترین رستوران‌های بین‌المللی گرفته تا رستوران‌های سنتی و فست‌فودهای مختلف این شهر را را معرفی کرده‌ایم.

ویژگی‌ها و امکانات

در برگرتو قم بیشترین تلاش‌ها برای جلب‌اعتماد مشتری انجام می‌گیرد. یکی از کارهایی که در این فست‌فود برای اعتمادسازی صورت‌گرفته، طبخ غذا و سرو آن در آشپزخانه‌ای قابل‌رؤیت است. آشپزخانه این فست‌فود به سبک فست‌فودهای مدرن اروپایی طراحی‌شده و به‌خوبی به‌طوری که راحت می‌توان از هر جای فست‌فود آن را مشاهده کرد. پس می‌توانید مطمئن باشید که غذای شما با بالاترین کیفیت و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ می‌شوند.

 

برگرتو، یک تجربه چشایی فراموش‌نشدنی است.

یکی دیگر از خدمات این فست‌فود در راستای رفاه مشتریان، ارائه‌ی خدمات سفارش آنلاین و بیرون‌بر است. اگر در نزدیکی این فست‌فود زندگی می‌کنید می‌توانید از طریق شماره برگرتو قم 09380000805 با این مجموعه تماس بگیرید و برگر موردعلاقه خود را سفارش دهید.

البته سرویس اسنپ فود نیز از طریق سفارش انلاین برگرتو قم در هر جای قم که ساکن باشید، سفارش شما را در زمانی کوتاه و با بالاترین کیفیت به دستتان می‌رساند.

تهویه‌ی مناسب، تجهیزات مدرن و به‌روز، سرویس‌دهی سریع و داشتن پارکینگ خیابانی از جمله ویژگی‌ها و امکانات دیگر برگرتو به شمار می‌آیند.

با اسنپ فود از تفاوت‌ها لذت ببرید!

برگرتو قم یک فست‌فود با برگرهای خوش‌طعم و باکیفیت است که با ارائه‌ی انواع همبرگرها، فضایی مدرن و دلنشین و خدمات عالی، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.  اگر به دنبال یک تجربه خوشمزه و لذت‌بخش از خوردن همبرگر هستید، برگرتو قم می‌تواند همه انتظارات شما را برآورده کند. برای کسب تجربه‌ای خوشمزه و خاص همین حالا به برگرتو قم بروید و یکی از همبرگرهای خوشمزه و لذیذ این فست‌فود را امتحان کنید.

 

برگرتو، یک غذای ناب و دوست‌داشتنی است.

اسنپ فود بهترین و سریع‌ترین سرویس سفارش انلاین غذا در قم، رستوران‌های خاص قم را به شما پیشنهاد می‌دهد.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود