آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی شعبات بستنی ایتالیایی ژلینو

ترمه افضلی 06 آبان 1402 5 دقیقه

 

شعبات بستنی ژلینو این افتخار را دارند که برای اولین بار در کشور ایران بستنی‌های ژله‌ای ایتالیایی و بستنی‌های میوه‌ای خوشمزه را در مدل‌های مختلف در اختیار مشتری‌های محترم بگذارند تا آنها با طعم و مزه جدیدی از بستنی‌ها آشنا شوند.

در مجموعه ژلینو کرمان می‌توانید انواع بستنی‌ها را در طعم‌ها و مزه‌های متفاوت بخرید و نوش‌جان کنید و از خوردن آنها نیز لذت ببرید. طعم فوق‌العاده‌ی خوراکی‌های این مجموعه به‌گونه‌ایست که حتی در روز‌های سرد زمستانی دوست دارید به آنجا بروید و با خوردن یک بستنی خوشمزه دلی از عزا در بیاورد.

مهم نیست در چه فصلی از سال هستیم؛ به‌هرحال این مجموعه با تهیه و تولید بهترین خوراکی‌های تابستانی از مشتری‌های خود پذیرایی می‌کند. بنابراین اگر در روز‌های سرد سال بودید، اما هوس یک خوراکی تابستانی و سرد خوشمزه را کردید، پیشنهاد می‌دهیم به شعبه‌های ژلینو بروید و از منوی آنها یک خوراکی خوشمزه را سفارش دهید.

معرفی شعبات بستنی ایتالیایی ژلینو

بستنی ایتالیایی ژلینو جزء معروفترین و محبوبترین مراکز فروش خوراکی‌های تابستانی در شهرهای ایران است که در مدت زمانی کوتاه توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها جاری کند و تبدیل به انتخاب اول بسیاری از مشتری‌ها شود.

دلیل محبوبیت بالای این مجموعه تهیه بستنی‌های ژله‌ای ایتالیایی به سبک قیفی مشعلی است. وقتی این قیف‌ها را در دست می‌گیرید و طعم بی‌نظیر خوراکی‌های این مجموعه را می‌چشید، تبدیل به طرفدار پروپا قرص آنجا می‌شوید و دوست دارید که به‌طور مداوم به این فروشگاه بروید و با طعم بی‌نظیر این خوراکی‌ها دلی از عزا در بیاورید.

مجموعه ژلینو، عرضه‌کننده بستنی‌های خوشمزه و پرطرفدار

مجموعه ژلینو با ویژگی‌ها و امکانات منحصر‌به‌فرد، این فرصت را برای مشتری‌ها فراهم آورده است تا لحظاتی به دور از دغدغه‌های زندگی، کنار یکدیگر بنشینند و خود را به صرف بستنی‌های خوشمزه دعوت کنند تا دوباره انرژی بگیرند و با قدرت بیشتر به سوی زندگی و چالش‌هایش بروند.

بررسی ویژگی های شعبات بستنی ایتالیایی ژلینو

اما مجموعه ژلینو چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارد که آن را نسبت به سایر رقبا در شهر کرمان محبوبتر کرده است؟ در ادامه مهمترین ویژگی‌های این مجموعه را بررسی می‌کنیم و درباره آنها توضیح می‌دهیم:

داشتن شعبه‌های مختلف

مجموعه ژلینو شعبه‌های مختلفی در سراسر کشور دارد. مثلاً 2 شعبه این مجموعه در شهر تهران و در کنار یکدیگر در منطقه‌ای با نمای فوق‌العاده عالی بنا شده‌اند. وقتی به این مجموعه می‌روید، چشم‌اندازی بی‌نظیر رو‌به‌رویتان قرار دارد که دوست دارید ساعت‌ها همانجا بنشینید و محو تماشای چشم‌انداز آنجا شوید. دکوراسیون این شعبه‌ها نیز فوق‌العاده است؛ به‌قدری که حتی اگر چشم‌انداز رو به این مجموعه را نبینید، دلبسته همین دکوراسیون خواهید شد و دوست خواهید داشت مدت‌ها در فضای گرم و صمیمی آنجا بمانید.

ژلینو در شهر کرمان نیز شعبه‌ای دارد که توانسته با عرضه بهترین بستنی‌های ژله‌ای مردم این شهر را راضی نگه دارد. کیفیت بالای محصولات این مجموعه باعث شده است تا حتی افرادی خارج از منطقه به آنجا بروند و با سفارش یک خوراکی تابستانی خوشمزه در آنجا دلی از عزا در بیاورند.

ژلینو در شهر مشهد نیز شعبه دارد. این شعبه نسبتاً شلوغ است و مشتری‌های زیادی دارد.

انتظار می‌رود که ژلینو به‌دلیل موفقیت‌های پی‌درپی در جذب مشتری‌ها و جلب رضایتشان بتواند شعبه‌های بیشتری نیز تأسیس و مشتری‌های زیادی را در شهر کرمان، مشهد، تهران یا حتی سایر شهر‌های ایران از آن خود کند.

بهره‌مندی از منوی متنوع

در منوی شعبات بستنی ایتالیایی ژلینو می‌توانید نام انواع وافل‌ها و بستنی‌های خوشمزه را ببینید. از اسموتی‌ها، شیک‌ها، سوپرشیک‌ها و گلاسه‌های این فروشگاه نیز نمی‌توان به‌راحتی گذشت که هر کدام طعم و مزه‌ای منحصربه‌فرد دارند و می‌توانند شما را تبدیل به طرفدار دائمی این مجموعه کنند.

در مجموعه ژلینو انواع بستنی‌های آلبالویی، انبه‌ای، زعفرانی، زغالی، شکلاتی و … نیز وجود دارند. طعم و مزه هر یک از این محصولات متنوع است و قطعاً لبخند رضایت را به لب‌هایتان می‌آورد؛ بنابراین اگر هوس خوراکی‌های سرد را کرده‌اید، حتماً سری به منوی بستنی‌های مجموعه ژلینو بزنید.

طرفداران آبمیوه نیز گزینه‌های متنوعی در این فروشگاه پیش‌رو دارند. آب‌ به، آب ‌پرتقال، آب‌ سیب، آب‌ طالبی، آب‌ کیوی، آب‌گریپ‌فروت و آب‌ هویج‌های این مجموعه را حتماً بچشید تا از خواص بی‌نظیرشان بهره‌مند شوید و طعم و مزه فوق‌العاده‌شان تا مدت‌ها زیر زبانتان بماند.

فروشگاه بستنی ایتالیایی ژلینو با منویی متنوع و خوشمزه

شیک موز، شیک طالبی و چیزتلای این مجموعه نیز طرفداران خاص خود را دارند؛ به‌همین‌دلیل نام آنها را آوردیم تا در صورت تمایل آنها را سفارش دهید و نوش‌جان کنید.

تزیینات زیبای ظروف

هر خوراکی و محصولی را که در این مجموعه سفارش دهید، در ظروف بسیار زیبایی برایتان تزیین می‌شوند تا اشتهایتان برای خوردن 2 برابر شود. گاهی این تزیینات به‌قدری زیبا هستند که دوست ندارید خوراکی‌تان را بخورید و این اثر هنری خاص را از بین ببرید.

پیشنهاد می‌دهیم اگر به شعبات بستنی ایتالیایی ژلینو رفتید، حتماً از تزیینات فوق‌العاده زیبای ظروف این مجموعه قبل از صرف خوراکی عکس بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی‌تان به اشتراک بگذارید. این تزیینات برای عکس‌های هنری و زیبا بسیار مناسب هستند.

قیمت های مقطوع و مناسب

هر چند در شعبات بستنی ایتالیایی ژلینو خوراکی‌های ایتالیایی خاص برای اولین بار در ایران سرو می‌شوند، اما قیمت‌ها همه مقطوع و مناسب هستند و با صرف میزان هزینه کم می‌توانید خوراکی‌های خوشمزه‌ای را از این مجموعه سفارش دهید و نوش‌جان کنید.

به‌هیچ‌عنوان نیازی به نگرانی بابت قیمت‌ها در این مجموعه نیست. کافیست نگاهی به منوی ژلینو بیندازید تا متوجه شوید می‌توانید خوراکی‌هایی متناسب با بودجه‌تان بیابید و آنها را سفارش دهید و یک میان‌وعده جانانه و خوشمزه را نوش‌جان کنید.

پرسنل خوش برخورد و حرفه ای

در شعبات بستنی ایتالیایی ژلینو درست مثل مجموعه ژلاتو سام سی پرسنلی کاملاً حرفه‌ای و با مهارت حضور دارند که به‌خوبی نحوه صحیح ارتباط با مشتری‌ها را می‌دانند. آنها از همان ابتدای ورودتان به مجموعه به شما خوش‌آمد می‌گویند و در انتخاب خوراکی متناسب با سلیقه و ذائقه‌تان نیز کمکتان خواهند کرد.

مجموعه ژلینو با پرسنلی خوش‌برخورد و حرفه‌ای

پرسنل این مجموعه به‌طور کامل آماده پاسخگویی به‌هرگونه سؤال شما نیز خواهند بود. بنابراین اگر چالش یا سؤالی دارید، حتماً آن را با پرسنل در میان بگذارید.

اطلاعات شعبات بستنی ایتالیایی ژلینو

آدرس شعبه کرمان: نبش کامیاب 2، روبرو سه راه عباس صباحی

شماره تلفن شعبه کرمان: 09133438000 – 09126048000

آدرس شعبه تهران: پیروزی، بلوار ابوذر، پل پنجم، خیابان ده حقی، نبش علامه امینی، پلاک 137

شماره تلفن شعبه تهران: 02133897687

آدرس شعبه مشهد: بلوار کامیاب، نبش کامیاب 62

شماره تلفن شعبه مشهد: 05137271050

شعبات بستنی ایتالیایی ژلینو، اولین مراکز تولید بسته به سبک ایتالیایی در ایران

شعبات بستنی ایتالیایی ژلینو اولین مراکز تولید بسته ژله‌ای به‌سبک ایتالیایی هستند که توانسته‌اند محبوبیت زیادی در کشور ایران به‌دست بیاورند. شما می‌توانید به شعبه‌های این مراکز بروید و خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را سفارش دهید. اگر به‌هر‌دلیلی امکان مراجعه حضوری به این مراکز را ندارید، اپلیکیشن سفارش آنلاین آبمیوه بستنی کرمان اسنپ فود در خدمت شماست؛ با مراجعه به این برنامه نزدیکترین آبمیوه‌بستنی‌فروشی‌ها را به خود می‌بینید که تقریباً امکان خرید سفارش از همه آنها را خواهید داشت.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود