با بهترین شیرینی فروشی های اصفهان و معروف‌ترین شیرینی‌های این شهر آشنا شوید

بهترین شیرینی فروشی های اصفهان
دسته بندی: رستوران گردی
4.3/5 - (3 امتیاز)

شیرینی و کیک از جمله خوراکی‌هایی است که همه ما در طول ماه و در موقعیت‌های مختلف به سراغ آن‌ها می‌رویم. از آنجایی که اغلب ما وقت درست کردن این شیرینی‌های خوشمزه را نداریم، معمولا برای تهیه شیرینی و کیک به شیرینی فروشی مراجعه می‌کنیم. اگر در شهر اصفهان زندگی می‌کنید، پس باید بهترین شیرینی فروشی های اصفهان را بشناسید که از جمله آن‌ها می‌توان به قنادی خشایار، نیوشا، عمو نوروز، آختامار، پانته آ و آریا اشاره کرد.

در همین راستا ما قصد داریم معروف‌ترین شیرینی های سنتی اصفهان را به همراه بهترین شیرینی فروشی های اصفهان به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب با لیست شیرینی فروشی‌های اصفهان همراه ما باشید.

شیرینی های سنتی اصفهان کدام است؟

اصفهان نیز مانند بسیاری از شهر‌های ایران، شیرینی‌های مخصوص خود را دارد. خیلی‌ها ممکن است ندانند این شیرینی‌ها را باید از کجا تهیه کنند و شیرینی فروشی ارزان در اصفهان کدام شیرینی فروشی است یا شیرینی فروشی شبانه روزی در اصفهان وجود دارد یا نه؟ در ادامه چند مورد از پرطرفدار‌ترین شیرینی های اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم و سپس به سراغ پاسخ این سوال‌ها می‌رویم.

پولکی؛ تجربه طعم متفاوت از آبنبات

پولکی نوعی آبنبات ساده و خوشمزه است که در قنادی‌های اصفهان تولید شده و به عنوان سوغات مخصوص اصفهان نیز شناخته می‌شود. این آبنبات از نظر اندازه و ابعاد، کوچک بوده و شبیه به پولک، ضخامت کمی دارد. پولکی در مقایسه با قند عوارض کمتری برای سلامتی داشته و در صورتی که جویده نشود، برای دندان‌ها نیز مضر نیست. این آبنبات خوشمزه را می‌توان در کنار چای میل کرد. طرز تهیه پولکی در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف انجام شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.پولکی؛ تجربه طعم متفاوت از آبنبات

گز؛ طعم به‌یادماندنی از نصف جهان

گز یکی دیگر از شیرینی‌های سنتی اصفهان است که در بهترین شیرینی فروشی های اصفهان به مشتریان عرضه می‌شود. در طرز تهیه گز از شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام و پسته، هل، گلاب و عصاره گز انگبین استفاده می‌شود. اصفهان به عنوان یکی از تولید‌کنندگان اصلی گز به شمار رفته و مرغوب‌ترین گز در کارگاه‌های سنتی این شهر تولید می‌شود.گز؛ طعم به‌یادماندنی از نصف جهان

شیرینی کرکی؛ نوروزی شیرین را تجربه کنید

شیرینی کرکی که از آن تحت عنوان «شیرینی بهشتی» نیز یاد می‌شود، یکی از شیرینی‌های شهر اصفهان است که در بهترین قنادی های اصفهان وجود دارد و در ایام نوروز مورد استفاده قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که شیرینی کرکی در اصل مربوط به شهرستان نائین اصفهان است؛ اما این روز‌ها در خیلی از شهرهای دیگر هم آن را تهیه می‌کنند. در طرز تهیه شیرینی بهشتی از ترکیب آرد برنج، آرد نخودچی و آرد گندم استفاده می‌شود.شیرینی کرکی؛ نوروزی شیرین را تجربه کنید

شیرینی برشتوک؛ شیرینی خوش‌طعم و خوشمزه

یکی دیگر از شیرینی‌های خوشمزه اصفهان که می‌توانید آن را در بهترین شیرینی فروشی های اصفهان پیدا کنید، شیرینی برشتوک است که عطر و طعمی فوق‌العاده دارد. برای طرز تهیه شیرینی برشتوک از ترکیب آرد گندم، آرد نخودچی، روغن جامد، پودر قند، پودر هل، خلال پسته و سفیده تخم مرغ استفاده می‌شود. معمولا این شیرینی معروف اصفهان را به صورت لوزی شکل برش می‌دهند و برای تزیین آن از خلال پسته و بادام استفاده می‌کنند.شیرینی برشتوک؛ شیرینی خوش‌طعم و خوشمزه اصفهان

جوز قندی؛ بهترین شیرینی اصفهان

اگر با طرز تهیه جوز قندی آشنا باشید، به خوبی می‌دانید که این شیرینی چه طعم جذابی دارد. جوز قندی یکی دیگر از شیرینی‌های معروف اصفهان بوده که بسیار مقوی و انرژی بخش است. این شیرینی برای برطرف کردن گرسنگی گزینه مناسبی خواهد بود؛ چرا که در تهیه آن از مواد با انرژی و با کالری بسیار زیاد استفاده می‌شود.

علاوه بر این موارد، شیرینی اگردک هم در فهرست شیرینی های اصفهان جای دارد که در طرز تهیه شیرینی اگردک با آن بیشتر آشنا می‌شوید.جوز قندی؛ بهترین شیرینی اصفهان

شیرینی فروشی های اصفهان

تا اینجا با محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین شیرینی های سنتی اصفهان آشنا شدیم که طرفداران بسیار زیادی دارند. اگر به اصفهان سفر کنید، گزینه‌های متعددی از بهترین شیرینی فروشی اصفهان را به شما معرفی می‌کنند؛ مثلا گفته می‌شود که به حکیم نظامی بروید یا شیرینی فروشی دروازه شیراز اصفهان را انتخاب کنید. اما بیشتر اوقات این شیرینی فروشی‌ها یا وجود ندارند یا بی‌کیفیت هستند! برای جلوگیری از این مشکلات، در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین شیرینی فروشی های اصفهان پرداخته‌ایم تا برای پیدا کردن شیرینی فروشی خوب در اصفهان سردرگم نشوید.

۱. شیرینی خشایار اصفهان

شیرینی فروشی خشایار یکی از بهترین شیرینی فروشی های اصفهان با تنوع بسیار بالاست. این شیرینی فروشی معروف اصفهان انواع شیرینی تر و خشک، کیک تولد، گز و شکلات و انواع دسر را برای مشتریان خود عرضه می‌کند. کیفیت فوق‌العاده شیرینی‌ها و ظاهر زیبای آن‌ها باعث شده تا نام خشایار در اصفهان معروف شود.

  • آدرس شیرینی فروشی خشایار (شیرینی‌سرا): اصفهان، خیابان مسجد سید، تقاطع آیت الله زاهد
  • شماره تماس شیرینی فروشی خشایار: 03133364870

۲. شیرینی نیوشا اصفهان

در فهرست بهترین شیرینی فروشی اصفهان نام قنادی نیوشا نیز جای می‌گیرد. شیرینی نیوشا (شیرینی‌سرا) از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بیمارستان دکتر علی شریعتی قرار گرفته است. تلاش شیرینی نیوشا همواره بر آن بوده است تا بهترین، خوشمزه‌ترین و زیباترین کیک و شیرینی‌ها را ارائه دهد.

  • آدرس شیرینی فروشی نیوشا: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، خیابان شریعتی شرقی، خیابان علی اکبری
  • شماره تماس قنادی نیوشا: 03136270400
  • شیرینی نیوشا همه روزه از ساعت 8:30 الی 22 پذیرای شما مشتریان محترم است.شیرینی نیوشا اصفهان

۳. شیرینی عمو نوروز اصفهان

اسم قنادی های معروف اصفهان که به میان می‌آید، نباید نام شیرینی عمو نوروز را از قلم انداخت. قنادی عمو نوروز (شیرینی‌سرا) در خیابان عبادت واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی میدان جلفا قرار دارد. در این شیرینی فروشی می‌توانید معروف ترین شیرینی های سنتی و درجه یک مخصوص اصفهان از جمله پولکی، گز، برشتوک و… را خریداری کنید.

  • آدرس شیرینی عمو نوروز: اصفهان، خیابان عبادت، نزدیک میدان جلفا
  • شماره تماس قنادی عمو نوروز: 03136285972
  • شیرینی فروشی عمو نوروز همه روزه از ساعت 9 الی 22 آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است.

۴. فروشگاه گز و شیرینی آریا اصفهان

فروشگاه گز و شیرینی آریا (شیرینی‌سرا) در خیابان هزارجریب واقع شده است. انواع گز از جمله گز لقمه‌ای، گز بُرشی، گز انگشت پیچ، گز سکه‌ای، گز شکن‌دار، گز با روکش شکلات، گز نرم و سوهان گزی در این قنادی اصفهان عرضه می‌شوند. از نظر موقعیت جغرافیایی، قنادی آریای در نزدیکی مجتمع تجاری سپهر قرار دارد.

  • آدرس شیرینی فروشی آریا: اصفهان، خیابان هزارجریب، بین کوچه ششم و هشتم
  • شماره تماس قنادی آریا: 03136690032
  • شیرینی فروشی آریا همه روزه از ساعت 8:30 الی 21:30 پذیرای مشتریان خود است.فروشگاه گز و شیرینی آریا اصفهان

۵. کیک آف اصفهان (Cakeoff)

کیک آف اصفهان، تحولی تازه در فضای فروشگاه‌های تخصصی آنلاین است که محیطی ساده با تنوع بالا برای سفارش انواع کیک را فراهم کرده است. به عبارتی دیگر کیک آف فروشگاه اینترنتی کیک و لوازم جشن بوده که بهترین کیک تولد اصفهان را ارائه می‌دهد. این کیک فروشی اصفهان کیک‌هایی را تهیه می‌کند که از نظر زیبایی و طعم نظیر ندارند.

هدف این شیرینی فروشی در اصفهان تولید خوشمزه‌ترین و تازه‌ترین کیک‌ها و شیرینی‌ها است تا مشتریان از خوردن آن‌ها لذت ببرند.

  • آدرس کیک آف: اصفهان، خیابان هشت بهشت شرقی، خیابان حمزه اصفهانی شمالی، ساختمان ۸۸
  • شماره تماس کیک اف: ۰۳۱۹۵۰۲۹۵۶۵

۶. شیرینی فروشی پانته ‌آ اصفهان

نام شیرینی فروشی پانته آ (شیرینی‌سرا) را نیز می‌توان به فهرست بهترین قنادی اصفهان اضافه کرد که از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بیمارستان شهید بهشتی قرار دارد. با توجه به بازخورد‌هایی که از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف درباره این شیرینی فروشی دریافت شده است، می‌توان گفت پانته آ یکی از بهترین شیرینی فروشی های اصفهان محسوب می‌شود.شیرینی فروشی پانته ‌آ اصفهان

  • آدرس شیرینی فروشی پانته آ: اصفهان، خیابان شهید مطهری، بین رهبران و صائب
  • شماره تماس قنادی پانته آ: 03132338353
  • شیرینی فروشی پانته آ همه روزه از ساعت 9 الی 20 آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز است.

۷. شیرینی آختامار اصفهان

آختامار یکی از شیرینی فروشی های معروف اصفهان است که خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها را ارائه می‌دهد. شیرینی آختامار (شیرینی‌سرا) از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی میدان جلفا قرار دارد. اگر به دنبال بهترین شیرینی فروشی در اصفهان و در خیابان جلفا هستید، آختامار یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها است.شیرینی آختامار اصفهان

  • آدرس شیرینی فروشی آختامار: اصفهان، نظر میانی، خیابان جلفا
  • شماره تماس قنادی آختامار: 03136241440
  • این شیرینی فروشی همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ پذیرای مشتریان خود است.

سایر شیرینی فروشی های اصفهان

لیست شیرینی فروشی های اصفهان تنها محدود به موارد قبل نیست و شیرینی فروشی ها خوب دیگری نیز در اصفهان وجود دارند. از دیگر شیرینی فروشی‌های اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیرینی فروشی روناک
  • گز و شیرینی گوهر
  • گز و شیرینی نگار
  • شیرینی خورشید
  • شیرینی عمو قناد
  • قنادی یاقوت
  • شیرینی سادات
  • گز کرمانی
  • قنادی شایلین
  • شیرینی فروشی کاکائو
  • شیرینی فروشی عروس
  • قنادی اصغر شکر آمیز و پسران
  • شیرینی فروشی خانه اصفهان

سفارش کیک و شیرینی در اصفهان با اسنپ فود

با توجه به این که مراجعه حضوری به شیرینی فروشی وقت زیادی را از ما می‌گیرد، بهتر است به صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را از شیرینی فروشی‌ها سفارش دهیم. یکی از سرویس‌های جدید اسنپ فود امکان سفارش آنلاین شیرینی در اصفهان است که چند وقتی است که به کاربران معرفی شده است.

اگر شما هم در اصفهان به دنبال سفارش از بهترین شیرینی فروشی های اصفهان هستید یا حتی قصد سفارش کیک تولد در اصفهان را دارید، پیشنهاد ما این است که از سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود استفاده کنید. با اسنپ فود انواع شیرینی‌های جدید و سنتی اصفهان نظیر پولکی، گز، شیرینی کرکی، کیک جشن تولد، شیرینی تر و… را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

سوالات متداول

لیست شیرینی‌فروشی‌های اصفهان کدام است؟

شیرینی خشایار اصفهان، شیرینی نیوشا اصفهان، شیرینی عمونوروز اصفهان، شیرینی آریا اصفهان، کیک آف اصفهان (Cakeoff)، شیرینی‌فروشی پانته‌آ اصفهان و…

شیرینی‌فروشی خشایار، یکی از بهترین شیرینی‌فروشی‌های اصفهان با تنوع بسیار بالاست. این شیرینی‌فروشی انواع شیرینی تر و خشک، کیک تولد، گز و شکلات و انواع دسر را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

آدرس: خیابان مسجد سید، تقاطع آیت‌الله زاهد، نزدیکی بازارچه حبیب‌الله خان

شماره تماس: ۰۳۱۳۳۳۶۴۸۷۰

آدرس این شیرینی‌فروشی، اصفهان، شریعتی شرقی، سهراب علی‌اکبری (نزدیکی بیمارستان دکتر علی شریعتی)

شماره‌تلفن قنادی نیوشا اصفهان: ۰۳۱۳۶۲۷۰۴۰۰

قنادی عمونوروز، معروف‌ترین شیرینی‌های سنتی و درجه یک مخصوص اصفهان از جمله پولکی، گز، برشتوک و… را دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان عبادت (نزدیک میدان جلفا)

شماره‌تلفن: ۰۳۱۳۶۲۸۵۹۷۲

کیک آف اصفهان، فروشگاه تخصصی آنلاین سفارش شیرینی است. از این فروشگاه علاوه بر کیک، لوازم جشن و انواع شیرینی تازه و روزپخت مانند، شیرینی بهشتی (کرکی)، شیرینی برشتوک و… را می‌توانید تهیه کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان هشت‌بهشت شرقی، خیابان حمزه اصفهانی شمالی، جنب کولر اتومبیل دماوند، ساختمان ۸۸ .

شماره‌تلفن: آن ۰۳۱۹۵۰۲۹۵۶۵

نظرات کاربران

maryam
08.خرداد.1402

مرسی از پست خوبتون که اول شیرینی های سنتی اصفهان رو معرفی و بعد لیست شیرینی فروشی های اصفهان رو گذاشتین من خودم مشتری ثابت شیرینی فروشی خانه اصفهانم و واقعا شیرینی فروشی خوبیه و شیرینی های تازه و خوشمزه ای داره و پیشنهاد میکنم به همه که امتحانش کنن

    ترمه افضلی
    08.خرداد.1402

    ممنون از اینکه تجربه هاتونو با ما به اشتراک گذاشتین و خوشحالیم که مطلب براتون مفید واقع شده شما همچنین میتونین علاوه بر مراجعه به این شیرینی فروشی ها و خرید ازشون از طریق اسنپ فود هم شیرینی های خوشمزه و تازه سفارش بدین و درب خونه سفارشتون رو تحویل بگیرین و لذت ببرین همچنین در صورت تمایل برای مشاهده بهترین کافه های اصفهان میتونین از لینک زیر استفاده کنین:

    ‏https://blog.snappfood.ir/لیست-بهترین-کافه-های-اصفهان/

star
08.خرداد.1402

من عاشق گزم و فک کنم اولین چیزی که بعد از شنیدن اسم اصفهان به ذهن هر کسی بیاد گز باشه خیلی ممنون که با مطلب خوبتون معرفی کردید که از کجا میشه این شیرینی خوشمزه و شیرینی های دیگه رو توی اصفهان تهیه کرد من مطالبتونو همیشه دنبال میکنم و واقعا عالین خسته نباشید

    ترمه افضلی
    08.خرداد.1402

    باعث افتخاره که شما مارو دنبال میکنید و مخاطبای خوبی مثل شما داریم خوشحالیم که مطلب براتون مفید واقع شده شما همچنین میتونین علاوه بر مراجعه به این شیرینی فروشی ها و خرید ازشون از طریق اسنپ فود هم شیرینی های خوشمزه و تازه سفارش بدین و درب خونه سفارشتون رو تحویل بگیرین و لذت اگر مایل بودین میتونین از اموزش های سایت ما هم استفاده کنین برای مثال میتونین از لینک زیر اموزش تهیه اش شله قلمکار رو مشاهده کنید:

    ‏https://blog.snappfood.ir/طرز-تهیه-آش-شله-قلمکار/