آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

تاتلی کرمان، نگینی در کویر

ترمه افضلی 22 شهریور 1402 6 دقیقه

کرمان یکی از دیدنی‌ترین شهرهای کویری ایران است. شهری با بناهای تاریخی چشم‌نواز و طبیعتی بکر و روح‌انگیز. علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، کرمان را می‌توان یکی از قطب‌های علمی کشور دانست. وجود دو دانشگاه مهم علوم پزشکی کرمان و دانشگاه شهید باهنر سبب شده تا سالانه دانشجویان فراوانی جهت تحصیل و یا شرکت در جشنواره‌ها، سمینارها و دیگر رویدادهای علمی ملی و بین‌المللی به این شهر سفر کنند.

ناگفته نماند که این شهر کویری زیبا یکی از مهم‌ترین شهرهای دنیا از نظر انجام عمل‌های جراحی، علی الخصوص عمل پیوند عضو است و به همین خاطر افراد زیادی از سراسر دنیا حهت انجام عمل جراحی و یا درمان انواع بیماری به این شهر سفر می‌کنند.

صرف خوشمزه‌ترین فست‌فودها در تاتلی کرمان

طبیعتا با وجود جمعیت بومی نسبتا بالای این شهر و همین‌طور سیر صعودی تعداد گردشگردان و مسافران این شهر، یکی از جدی‌ترین چالش‌ها، تامین نیاز شهروندان و توریست‌ها به اغذیه فروشی است. از این رو مردم مهمان‌نواز و مسئولین محترم شهر کرمان  با ایجاد بهترین رستوران‌ها و فست‌فودها توانسته‌اند این چالش را با موفقیت حل کنند. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین فست ‌فود کرمان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

تاتلی کرمان، نگینی در کویر

همان‌‌طور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، کرمان یکی از شهرهای توریستی ایران است و به همین خاطر صنعت رستوران‌داری در آن به یکی از مشاغل پرطرفدار تبدیل شده است. رستوران تاتلی کرمان  Tatli Pizza & Sandwiches یکی از ده‌ها رستوران کرمان است که توانسته گوی سبقت را از دیگر حریفان برباید و در زمینه طبخ و سرو غذا سرآمد باشد.

تاتلی، بهترین فست فود کرمان است و مهر تایید این ادعا، تعداد کثیر مشتریان و رضایتمندی آن‌ها از تنوع  و کیفیت غذاها و همچنین رفتار محترمانه و حرفه‌ای پرسنل مجموعه است.

 

عکسی از نمای بیرون شیرینی فروشی تاتلی

رستوران تاتلی کرمان با  ایجاد محیطی آرام و دلنشین، فضایی مناسب  برای محافل دوستانه و خانوادگی را پدید آورده است. با انتخاب تاتلی کرمان به راحتی یک روز خاطره‌انگیز و باکیفیت را برای خود و عزیزان‌تان رقم بزنید. تولدها، مراسم سالگرد ازدواج، دعوت به یک شام دوستانه یا کاری از جمله مواردی است که تیم حرفه‌ای تاتلی با بهترین کیفیت آماده برگزاری آن هستند؛ فقط کافی ست به صورت حضوری و یا تلفنی با تیم اجرایی تاتلی هماهنگ شوید.

اطلاعات رستوران تاتلی کرمان

اگر تا اینجای مقاله تصمیم‌تان را گرفته‌‍اید و قصد دارید در اسرع وقت خودتان و عزیزانتان را به یک ضیافت فراموش نشدنی دعوت کنید، آدرس پیتزا تاتلی و شماره‌ی تماس این مجموعه را در ادامه برای‌تان آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

آدرس پیتزا تاتلی:

ایران، استان کرمان، شهرستان کرمان، بلوار جمهوری، بین خیابان حمزه و خیابان هزار و یک شب
شماره تماس تاتلی کرمان:

03432477987

پیتزا تاتلی
به صورت حضوری و غیر حضوری آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

منوی رستوران تاتلی کرمان، متنوع و با کیفیت

تاتلی مانند هر رستوران موفق دیگری، دارای یک منوی متنوع و با کیفیت است. انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، پیش غذا، نوشیدنی و دسر با دقیق‌ترین شیوه پخت و مهم‌تر از همه، با تازه‌ترین مواد اولیه سبب شده تا طیف سنی مشتریان تاتلی کرمان، از کودک تا کهنسال را شامل شود.

 

لحظاتی به یاد ماندنی با تیم حرفه‌ای تاتلی

قیمت بسیار مناسب و اقتصادی غذاها، برای مشتریان این امکان را فراهم کرده تا مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه خود را در این مکان برگزار کنند و هیچ نگرانی‌ای بابت هزینه‌ها و یا تفاوت قیمت با تهیه همان خوراکی در منزل را نداشته باشند.

آیا تاتلی کرمان شعبه دیگری دارد؟

مدیریت مجموعه تاتلی با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم محترم کرمان و همچنین گردشگران و مسافران عزیز، تصمیم دارند که  تاتلی را نه تنها در سراسر استان پهناور کرمان، بلکه در جای جای ایران عزیزمان گسترش دهند اما در حال حاضر، این مجموعه حرفه‌ای و دوست داشتنی، تنها یک شعبه دارد. چنانچه هر رستوران و فست‌فودی در دیگر نقاط شهرستان کرمان، با این نام مشاهده کردید، به شما این اطمینان را می‌دهیم که تاتلی اصلی نخواهد بود.

نظرات مشتریان در مورد رستوران تاتلی در شهر کرمان

مهم‌ترین بخش نقد هر مجموعه خدماتی، بدون شک قسمت نظرات شما مصرف کنندگان عزیز است. ناگفته نماند که انتقادات سازنده و پیشنهادات خلاقانه شما نه تنها به مسئولین هر مجموعه در بهبود کیفیت خدمات و ارتقا مجموعه کمک می‌کند بلکه به دیگر افرادی که قصد خرید و استفاده دارند نیز یاری می‌رساند.

یک وعده خوشمزه همراه با دوستان و خانواده

آنچه از یافته‌های آماری تاتلی کرمان برداشت می‌شود، محبوبیت این مجموعه و  رضایت حداکثری مشتریان از نحوه طبخ و سرو غذاها ست. اگر شما هم از مشتریان این رستوران بوده و هستید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد جذاب اسنپ فود برای ذائقه ایرانی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که موقع انتخاب وعده غذایی سر دو راهی انواع غذاهای لذیذ ایرانی و غذاهای پررنگ و لعاب فرنگی می‌مانید و انتخاب برایتان سخت است، این بخش مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.
رستوران متولی باشی کرمان در منطقه ماهان شهرستان کرمان واقع شده است. چیدمان سنتی و زیبای این باغ رستوران فضایی دنج و آرام را پدید آورده است.

لذت ناهار خوردن روی تخت‌های چوبی و یا داخل آلاچیق‌ طعم و مزه غذا را چندین برابر به یاد ماندنی‌تر می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از موقعیت مکانی، ساعات کاری و منوی این رستوران به مقاله رستوران متولی باشی کرمان در اسنپ فود مراجعه کنید.

 

غذای ایرانی، خوش‌مزه و کامل

چگونه سفارش غذا بصورت آنلاین از پلتفرم های آنلاین دهیم

امروزه  به دلیل مشغله‌های کاری و سرعت بالای زندگی شهری، شهروندان برای کاهش ترافیک و صرفه جویی در وقت خود تا جایی که ممکن است کارهای‌شان را به صورت غیرحضوری انجام می‌دهند. از خرید شارژ برای تلفن همراه و پرداخت قبوض تا خرید لباس و وسایل برقی و بیشتر از همه، خرید غذا.

سفارش آنلاین غذا کرمان این امکان را برای شهروندان و گردشگران فراهم کرده تا بتوانند در ساعت و هر مکانی از بهترین کیفیت و خدمات بهره‌مند شوند.

از طریق سفارش آنلاین غذا کرمان می‌توانید انواع غذاهای فرنگی مانند انواع پیتزا، پاستا و ساندویچ و حتی اقدام به خرید برگر کرمان که یکی از معروف‌ترین غذای فست‌فودی این شهر است، بکنید. همچنین امکان سفارش انواع غذای ایرانی مانند زرشک‌پلو و مرغ، چلو کباب، چلو خورش قیمه و استامبولی از تمامی رستوران‌های کرمان وجود دارد.

سخن آخر با شما همراهان عزیز

پیش از هر چیزی از این که تا اینجا همراه ما بودید از شما ممنونیم. پیشنهاد می‌کنیم حتی برای یک بار از رستوران تاتلی کرمان دیدن کنید تا برای همیشه جز مشتریان ثابت این مجموعه شوید. کیفت و تنوع همراه با  پذیرایی شکیل و زیبا قطعا لحظات فراموش نشدنی‌ای را برای شما و عزیزانتان رقم خواهد زد.

اگر شما هم به رستوران گردی و تست کردن پیتزا در رستوران‌های مختلف علاقمند هستید، پیتزا پاندا کرمان را از دست ندهید. طعم واقعی پیتزا همراه با انواع سس‌های خوشمزه و لذیذ تجربه‌ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.
اگر شما تجربه خرید از مجموعه‌هایی که در این مقاله نام برده شد را دارید، مشتاقانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم.
اسنپ فود تلاش کرده است تا با جمع آوری اطلاعات درست درمورد رستوران‌های سراسر ایران به هموطنانمان در انتخاب یک وعده سالم و خوش‌مزه کمک کند. بدون شک این مهم با انتقادات سازنده و پیشنهادات هوشمندانه شما بهتر و سریع‌تر به نتیجه خواهد رسید.

در صورتی که قصد سفر به دیگر نقاط کشور عزیزمان را دارید و برای انتخاب رستوران و غذاخوری دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به آرشیو اسنپ فود اطلاعات کامل و دقیقی درمورد رستوران‌های شهر موردنظرتان کسب کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود