آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
3/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

برند زنجیره‌ای جان اسنک

ترمه افضلی 14 شهریور 1402 5 دقیقه

فست فودها از زمانی که رایج شدند، همیشه یکی از انتخاب‌های محبوب همه بوده‌اند. همین عامل باعث شد تا این صنعت غذایی روز به روز گسترش پیدا کرده و دنیایی از تنوع را به خود اختصاص بدهد؛ مانند انواع ساندویچ‌ها، انواع پیتزاها، انواع پاستاها، انواع سوخاری و … .

همه این غذاها در اغلب کافه‌ها و رستوران‌های سطح شهر فراوان یافت می‌شوند. طبیعی است که بعد از گذشت سال‌ها این غذاها رفته رفته جذابیت خود را از دست داده و تکراری شوند. در این بین افراد خلاق و ایده پردازی که در حوزه تهیه و تولید فست فودها ابتکار به خرج می‌دهند، در رقابت با سایر مجموعه‌ها پیش خواهند افتاد.

عکس جان اسنک

برند جان اسنک یکی از رستوران‌های شناخته شده‌ای است که ابتکارات جالب و البته خوشمزه‌ای در حوزه فست فود داشته است. با ما همراه باشید تا با این برند غذایی فوق العاده بیشتر آشنا شوید.

برند زنجیره‌ای جان اسنک

اولین رستوران جان اسنک (Jan snak) در سال 1384 در شهر اصفهان تاسیس شد. مهدی مقواساز و سعید مقواساز مالک جان اسنک هستند. این مجموعه از سال 84 تا 98 در شهر اصفهان به تنهایی به تولید انواع اسنک می‌پرداخت. اما در سال 1398 برادران مقوا ساز شرکت زندگی خوش ایرانیان را افتتاح کرده و به توسعه و گسترش برند جان اسنک و افتتاح شعب مختلف آن پرداختند.

احتمالا تا الآن متوجه شده‌اید که برند جان اسنک به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی به تهیه انواع اسنک‌ها می‌پردازد و منو سفارشات خود را صرفا به اسنک‌های منحصر به فردش اختصاص داده است. اسنک از انواع فست فود‌هایی است که به معنی دقیق آن نزدیک‌تر شده است؛ زیرا این نوع غذاها در زمان بسیار کوتاهی آماده خواهند شد.

 

مجموعه جان اسنک انواع مختلفی از اسنک‌ها را روزانه تهیه می‌کند تا تازه‌ترین غذا را به دست شما برساند. از این نوع ساندویچ‌های کم حجم علاوه بر وعده‌های غذایی اصلی، می‌توان به عنوان میان وعده نیز استفاده کرد.

بعد از مدتی این مجموعه با توجه به نیاز سنجی مشتریان و بررسی ظرفیت‌های خود، غذاهای سوخاری را نیز به محصولات خود اضافه کرده‌است. جان اسنک در تهیه سوخاری‌ها نیز از بهترین محصولات استفاده می‌کند و تلاش کرده‌است تا غذایی با کیفیت و سالم به دست شما برساند. صفحه سفارش سوخاری آنلاین در اسنپ فود این امکان را برای شما فراهم آورده است تا به راحتی هر غذای سوخاری که دوست دارید را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

توسعه برند جان اسنک و تاسیس کارخانه و گلخانه

گروه جان اسنک عنوان می‌کند که اگر پس از سال‌های بسیار به سراغ توسعه برند خود رفته‌اند به این دلیل بوده است که در این سال‌ها به دنبال کسب تجربه و مهارت در این زمینه بوده‌ تا بتوانند بهترین اسنک‌ها را با کیفیت و طعمی فوق العاده به شما عرضه کنند.

خوشمزه‌ترین اسنک‌ها را در جان اسنک باید خورد!

نکته بسیار مهم جان اسنک این است که پس از تاسیس کارخانه و گلخانه مرکزی همه مواد اولیه‌ی سفارشات را خودشان تهیه می‌کنند تا از کیفیت بالایی برخوردار باشند. این مجموعه به انواع تجهیزات روز دنیا مجهز بوده و همه مواد اولیه مورد نیاز خود را توسط کارخانه مرکزی تامین می‌کند. با این کار علاوه بر کنترل کیفیت، مواد اولیه بسیار تازه‌ای به دست شعب مختلف خواهد رسید.

همه مواد مورد استفاده بعد از تولید در کارخانه، وارد مرحله آماده سازی برای اسنک می‌شوند. صفر تا صد مراحل از شستن و خرد کردن مواد تا مخلوط کردن و بسته بندی کردن ویژه‌ آن‌ها در کارخانه انجام شده و سپس به طور کاملا بهداشتی بین شعب مختلف توزیع می‌گردد.

اطلاعات جان اسنک

شعبه‌های بسیاری از برند جان اسنک در اصفهان واقع شده‌اند اما پس از شروع به تاسیس شعب متعدد، شعبه‌های بسیاری از این برند در شهرهای دیگری همچون تهران، شیراز، بوشهر، مازندران، کرج و … نیز فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه اسنک آغاز کردند. در ادامه به معرفی شعبه جان اسنک در تهران خواهیم پرداخت.

  • جان اسنک تجریش

آدرس: حدفاصل میدان قدس و میدان تجریش، روبروی ایستگاه مترو تجریش، جنب داروخانه

جان اسنک، انتخابی برای هر لحظه

برای ثبت سفارش از این مجموعه کافی است شماره تلفن جان اسنک 1507 را شماره گیری کرده و سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید. صفحه سفارش آنلاین جان اسنک نیز به شما کمک خواهد کرد تا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. در ادامه بخشی از منو جان اسنک را خواهیم دید.

اسنک‌ها سوخاری پیش غذا و سالاد نوشیدنی
استیک فیله استریپس سیب زمینی انواع نوشابه‌ها
گوشت و مرغ میکس سوخاری سالاد ماکارانی انواع دلسترها
چیکن میت قارچ سوخاری سالاد مخصوص دوغ
بیکن و پپرونی پیاز سوخاری   آب معدنی
کلاسیک      

 

شاید به نظر منو جان اسنک محدود به نظر برسد اما اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که این مجموعه اسنک‌های خود را با انواع سلیقه‌ها مطابقت داده است و در حال حاضر هر کسی می‌تواند اسنک مورد علاقه خود را در جان اسنک پیدا کند. برای دریافت کامل منو و مشاهده لیست قیمت جان اسنک، صفحه جان اسنک در اسنپ فود بهترین گزینه خواهد بود.

همه چیز درباره جان اسنک

همانطور که بالاتر هم توضیح دادیم، برند جان اسنک یک برند زنجیره‌ای موفق در حوزه مواد غذایی بوده‌است که به صورت اختصاصی توجه و تمرکز خود را به تهیه انواع اسنک‌های فوق العاده معطوف کرده است. جان اسنک در همه بخش‌های خود تلاش کرده است تا به صورت حرفه‌ای و تخصصی فعالیت کند.

به عنوان مثال این مجموعه در بخش پرسنل و کارکنان از افراد ماهر و متخصصی استفاده کرده است که در حوزه فعالیت خود بسیار توانمند هستند. کارکنان جان اسنک در بخش سالن و صندوق به گرمی از شما استقبال کرده و با رفتاری صمیمانه از شما پذیرایی خواهند کرد.

جان اسنک در کنار غذاهای خود سس‌های فوق العاده‌ای به شما ارائه خواهد کرد.

در بیشتر شعب جان اسنک فضایی برای سرو غذا وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید به همراه خانواده یا دوستانتان برای صرف وعده‌های غذایی اصلی و یا حتی میان وعده به این شعب مراجعه کنید.

اما اگر دوست داشته باشید به صورت بیرون بر غذای خود را تهیه کنید، جان اسنک برای محصولات خود بسته بندی‌های ویژه‌ای آماده کرده است تا شما بتوانید سفارش خود را به صورت بیرون بر تحویل بگیرید. این بسته بندی‌ها از غذای شما به خوبی مراقبت کرده و از سرد شدن، خمیر شدن و یا آلوده شدن آن جلوگیری می‌کنند.

و در آخر

ما در این مقاله به طور کامل به معرفی برند زنجیره‌ای جان اسنک پرداخته و نکات منحصر به فرد این مجموعه را باهم بررسی کردیم. همان طور که دیدید جان اسنک با تاسیس کارخانه و گلخانه تامین مواد مورد نیازش را خود بر عهده گرفته و مواد اولیه محصولات را به طور آماده از کارخانه به شعب مختلف ارسال می‌کند.

شما با سفارش غذا آنلاین از اسنپ فود می‌توانید به راحتی تهیه محصولات جان اسنک را تجربه کرده و از غذاهای خوشمزه آن نهایت لذت را ببرید. حتما نظرات خودتان را درباره مجموعه جان اسنک با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود