آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
2

معرفی خشکبار بهشت کرمان

ترمه افضلی 03 آبان 1402 5 دقیقه

 

خشکبار بهشت کرمان یکی از فروشگاه‌های عرضه انواع خشکبار در شهر کرمان است که در زمینه فروش لبنیات نیز فعالیت می‌کند. اگر نیاز به انواع مغزیجات و آجیل‌های خوشمزه دارید یا می‌خواهید لبنیات تازه و باکیفیتی را بخرید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً به این فروشگاه بروید و خریدتان را از آنجا انجام دهید.

فروشگاه خشکبار بهشت کرمان با اینکه مساحت زیادی ندارد و یک مغازه کوچک است، اما محصولات متنوعی را در آنجا می‌بینید که با بالاترین کیفیت ممکن عرضه می‌شوند. این محصولات بهترین قیمت‌ها را نیز دارند و فروشنده سعی می‌کند آنها را در بسته‌بندی‌های بهداشتی در اختیار مشتری‌ها بگذارد تا لبخند رضایت را بر لب‌های آنها بیاورد.

در فروشگاه بهشت کرمان همه عوامل دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند تا مشتری کاملاً راضی و خشنود از درب‌های فروشگاه خارج شود. از تنوع بالای محصولات گرفته تا فروشندگان خوش‌رو و خوش‌بخورد یا موقعیت مکانی مناسب، همه باعث جلب رضایت مشتری‌ها و ایجاد تجربه خریدی عالی و فوق‌العاده برای آنها می‌شوند.

معرفی خشکبار بهشت کرمان

اگر در شهر کرمان به‌دنبال آجیل‌فروشی خوبی می‌گردید که انوع مغزیجات و خشکبار را کاملاً تازه و بهداشتی در اختیارتان بگذارد، پیشنهاد می‌دهیم که به فروشگاه بهشت بروید. این فروشگاه توانسته نیاز مردم بیشتر اهالی منطقه مطهری کرمان را برآورده کند تا دیگر نخواهند به فروشگاه‌های مشابه بروند.

در مجموعه بهشت کرمان همواره کیفیت حرف اول را می‌زند. فروشنده سعی می‌کند محصولات خود را از بهترین تامین‌کننده‌ها تهیه کند تا مبادا محصولاتی بی‌کیفیت و نامرغوب را در فروشگاه خود عرضه کند. همین ویژگی نیز باعث شده تا روزبه‌روز به شمار مشتری‌های آن افزوده شود.

عرضه خشکبار باکیفیت در فروشگاه بهشت کرمان

خشکبار بهشت کرمان مساحت کمی دارد، اما وقتی وارد آنجا می‌شوید، از لبخند فروشنده گرفته تا دکور مناسب و فوق‌العاده فروشگاه نظرتان را به خود جلب خواهد کرد تا خریدتان را از آنجا انجام دهید.

بررسی ویژگی های خشکبار بهشت کرمان

در این مطب قصد داریم درست مثل مطالب مربوط به معرفی آجیل و خشکبار همدم جو کرمان یا سایر فروشگاه‌های مشابه، درباره فروشگاه بهشت و ویژگی‌های مختلف آن صحبت کنیم. در ادامه ویژگی‌های این مجموعه را می‌گوییم:

عرضه انواع محصولات

مهمترین ویژگی فروشگاه بهشت که آن را نسبت به سایر آجیل‌فروشی‌های کرمان متمایز می‌کند، عرضه لبنیات در کنار خشکبار است. یعنی شما می‌توانید انواع ماست، شیر، دوغ و … را نیز در کنار خشکبار مختلف مثل مغزیجات از این مجموعه بخرید و با خود به خانه ببرید.

عرضه محصولات متنوع مثل لبنیات در فروشگاه بهشت کرمان

خشکبار و لبنیات هر دو جزء اقلام ضروری و مهم خانوار‌های ایرانی هستند و مدیریت فروشگاه بهشت که از این موضوع باخبر است، سعی می‌کند تمام این محصولات را در یک فروشگاه عرضه کند تا مشتری‌ها دیگر ساعت‌ها به‌دنبال فروشگاه مخصوص لبنیات یا خشکبار نباشند و تمام اقلام موردنیازشان را از همین مرکز خرید تهیه کنند.

بسته بندی های مناسب

مدیریت فروشگاه بهشت کرمان همواره محصولات را در بسته‌بندی‌های کاملاً تمیز و بهداشتی قرار می‌دهد. او می‌داند که بیشتر از هر عاملی، سلامت‌محوربودن محصولات اهمیت دارد؛ به‌همین‌دلیل بسته‌بندی‌های مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است تا مبادا مواد آلودگی‌زا و … بر روی محصولات بنشینند و باعث آلودگی آنها شوند.

این بسته‌بندی‌ها باعث حفظ و رعایت بهداشت نیز خواهند شد؛ چون گردوغبار یا آلودگی‌های دیگر نیز بر روی محصولات نمی‌نشینند و کیفیت آنها را حفظ خواهند کرد.

قیمت های مقطوع و مناسب

از جمله مهمترین ویژگی‌های فروشگاه خشکبار بهشت کرمان عرضه محصولات با بهترین قیمت‌ها است. این فروشگاه قیمت‌های بسیار مقطوع و ارزانی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد؛ چون اعتقاد دارد که سود کم می‌تواند مشتری‌های زیادی را برایش به‌ارمغان بیاورد.

فروش خشکبار قیمت مناسب در فروشگاه بهشت کرمان

مشتری‌ها نیز از آنجا که فروشگاه بهشت قیمت‌های مقطوع و مناسبی برای محصولات خود در نظر گرفته، آن را نسبت به رقبا ترجیح می‌دهند و خرید‌هایشان را نیز از آن انجام خواهند داد. به‌همین‌دلیل هر چند این فروشگاه کوچک است، اما مشتری‌های زیادی دارد و روزبه‌روز نیز به مشتری‌های آن افزوده می‌شود.

برخورد مناسب فروشنده

ازآنجاکه فروشگاه بهشت جزء فروشگاه‌های کوچک در شهر کرمان به‌حساب می‌آید، بنابراین انتظار نمی‌رود که به‌اندازه فروشگاه‌های بزرگ در کرمان مشتری داشته باشد؛ به‌همین‌دلیل فروشنده فرصت کافی دارد که زمانش را به مشتری‌های خود اختصاص دهید و نیاز آنها را به‌طور کامل برطرف کند.

فروشنده فروشگاه بهشت به‌خوبی آداب مشتری‌مداری را می‌داند؛ به‌همین‌دلیل از همان بدو ورودتان به مغازه با لبخند و روی باز از شما پذیرایی خواهد کرد و سپس محصول موردنیازتان را در اختیارتان خواهد گذاشت.

حتی اگر از خریدتان در این مجموعه ناراضی باشید، اشکالی ندارد؛ کافیست به فروشگاه بروید و این موضوع را با فروشنده در میان بگذارید. فروشنده در ابتدا دلیل نارضایتی‌تان را جویا خواهد شد و سپس تاجای‌ممکن تلاش می‌کند تا مشکل را برطرف کند و رضایتتان را دوباره به‌ارمغان بیاورد.

موقعیت مکانی مناسب

خیابان بهشت در منطقه مطهری کرمان یکی از پرترددترین و پررفت‌وآمدترین خیابان‌های کرمان است؛ به‌همین‌دلیل هر روز افراد زیادی از این خیابان عبور می‌کنند و در صورت نیاز به این فروشگاه ‌می‌روند تا مایحتاجشان را از آن تهیه کنند. دسترسی به خیابان بهشت نیز بسیار ساده است؛ ازهمین‌رو این مرکز خرید توانسته محبوبیت زیادی به‌دست بیاورد و به تعداد مشتری‌هایش روزبه‌روز بیفزاید.

هم‌اکنون به‌دلیل موقعیت مکانی مناسب بسیاری از ساکنین منطقه مطهری کرمان برای خرید مایحتاج و محصولات موردنیازشان به خشکبار بهشت ‌می‌روند؛ چون راه‌های دسترسی به آن بسیار خوش‌مسیر هستند و هیچ مشکلی در حین رفت‌وآمد برای مشتری‌ها به‌وجود نمی‌آورند.

اطلاعات دسترسی به خشکبار بهشت کرمان

آدرس: مطهری، خیابان امام خمینی، خیابان کرمانی، خیابان بهشت

شماره تلفن: 09134425033

خشکبار بهشت کرمان، مرکز عرضه خشکبار و لبنیات باکیفیت

خشکبار بهشت کرمان به‌دلیل ویژگی‌های خوبش هم‌اکنون یکی از بهترین فروشگاه‌های این شهر شناخته می‌شود. اما اگر به‌هردلیلی امکان رفتن به آنجا را ندارید، پیشنهاد می‌دهیم از خدمات پلتفرم سفارش اجیل کرمان اسنپ فود استفاده کنید. این پلتفرم نزدیکترین آجیل فروشی‌ها را به محل زندگی‌تان نشان خواهد داد. بنابراین می‌توانید روی این فروشگاه‌ها کلیک کنید و با تکمیل سبد خریدتان، سفارشتان را انجام دهید تا پرسنل این مراکز در سریعترین زمان اقدام به ارسال محصولات موردنیاز با کیفیت عالی و بسته‌بندی مناسب برایتان کنند.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

tamana86asalie
06 آبان 1402

واقعا فروشنده های فروشگاه خوشکبار کرمان بهشت، خیلی خوب برخورد میکنن تمیز هم هستند نسبت به جاهای دیگه قیمت مناسبت تر دارن اما باز کاش قیمت باذام زمینی و پسته ها و بادام هنذی یکم اروزن تر میکردن اصلا نمیشه خرید شرمنده بچه هامون میشیم

  • snappfoodadmin
    06 آبان 1402

    سلام می توانید انواع خشکبار فروشی ها از طریق اسنپ فود ببینید و انلاین سفارش بدید و البته حضوری هم میتونید خرید کنید https://snappfood.ir/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود