آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
2.7/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

رستوران بارانک گرگان؛ فرصتی برای ساختن تجربه‌ای لذیذ فراموش نشدنی

ترمه افضلی 01 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

رستوران بارانک در ناهارخوران گرگان

تعطیلات نزدیک است و اکثر تهرانی‌ها برای سفر، شهرهای شمال کشور را انتخاب می‌کنند. این بار اما ما به شما پیشنهاد می‌دهیم برای سفر منطقه ناهارخوران گرگان را تجربه کنید. برای اطلاع بیشتر باید دانست که منطقهٔ تفریحی ناهارخوران قدمتی ۵۰۰۰ساله یا بیشتر (حتی به روایتی ۴ میلیون سال، با توجه به آثار به‌جامانده که از این منطقه و اطراف آن کشف شده است) دارد.

 

بارانک، نام یک گیاه مخصوص در منطقه شمال است.

 

امروزه مردم این شهر، این منطقه را آمادهٔ پذیرایی از توریست‌های داخلی و خارجی کرده‌اند. در این منطقه انواع رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، فست‌فودها، مراکز تفریحی و استراحتگاه‌ها و… به ‌مرور زمان ساخته شده است. همه­ی این امکانات برای رفاه مسافران و جذب بیشتر آنها به این ناحیه از شهر گرگان است.

اما در این بین، رستوران بارانک با تنوع بسیاری از غذاهای سنتی، محلی، مدرن و فست‌فودی جایگاه ویژه‌ای برای خود دارد. مشتری‌های ثابت این رستوران از طعم غذاهای محلی آن بسیار گفته‌اند. آن‌قدر که بد نیست ما هم حداقل یک‌بار آن را امتحان کنیم.

آدرس و منو رستوران بارانک گرگان

نام رستوران بارانک گرگان برگرفته شده از گیاه بارانک است. این نوعی گیاه مخصوص منطقه شمال ایران است و در این بخش سرسبز کشور فراوان یافت می‌شود. اکنون شما برای رفتن به این رستوران نیاز به آدرس و شماره تماس آن دارید که در زیر آمده است:

آدرس رستوران بارانک: استان گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، بعد از پل سید مسعود، نبش شهرک تالار

تلفن تماس رستوران بارانک: ۰۱۷۳۵۵۴۷۵۵۲

منو رستوران بارانک

همان‌طور که در ابتدا گفته شد در این رستوران مسافران می‌توانند هم‌غذاهای سنتی ایرانی مثل انواع کباب، دیزی و هم‌غذاهای محلی شمال مثل میرزاقاسمی و باقلاقاتق، ترشی تره و انواع ماهی را سفارش دهند.

البته این رستوران غذاهای مدرن مثل پیتزا و لازانیا را هم برای مشتریان خود در منو قرار داده است. اما در نهایت ما به شما کشک‌بادمجان مخصوص گرگانی را که در این رستوران پخته می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم. ما به شما اطمینان می‌دهیم که طعم لذیذ این غذا را هرگز از یاد نخواهید برد و در سفرهای بعد بازهم آن را انتخاب می‌کنید.

تخصص سرآشپز بارانک، انواع کباب و دیزی

 

منو رستوران بارانک
سنتی محلی مدرن فست‌فود
انواع کباب‌ها باقلاقاتق  لازانیا انواع پیتزا
دیزی کشک‌بادمجان پاستا ساندویچ‌های تنوری
. میرزاقاسمی . همبرگر
. انواع ماهی‌های شمال . .
. . . .

 

رستوران‌های منطقهٔ ناهارخوران هیچ‌وقت مشتریان خود را ناامید نمی‌کنند. پس اگر اهل تنوع در غذا هستید و به منوهای ساده و معمولی راضی نیستید و چیزی بیشتر از طعم غذاهای همیشگی می‌خواهید، چرا منو رستوران بارانک گرگان را امتحان نمی‌کنید؟

منوی کامل و متنوع این رستوران برای رضایت همهٔ ذائقه‌ها آماده شده است و غذاهای خوشمزه‌ای در آن خودنمایی می‌کند. خوب است بدانید که سرآشپز این رستوران تخصص ویژه‌ای در پخت کباب و دیزی دارد. پس اگر در مسیر شمال قرار گرفتید و به ناهارخوران گرگان رفتید؛ از میان رستوران‌های خوب گرگان، رستوران بارانک را به یاد داشته باشید و برای امتحان‌کردن غذاهای لذیذ این رستوران به‌خصوص کباب‌های آن کمی در مسیر بمانید و طعم آن‌ها را بچشید.

محبوبیت رستوران بارانک در چیست؟

 

کیفیت مواد اولیه در تهیه‌ی غذاهای شمالی مخصوصاً گرگانی در رستوران بارانک حرف اول را می­زند.

طبق بررسی نظرات مشتریان متوجه خواهید شد که این رستوران جزو بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های گرگان است. این رستوران نه تنها میان مسافرانی که از شهرهایی مختلف به این منطقه می‌آیند محبوب است، بلکه رستوران بارانک میان خود مردم شهر گرگان نیز بسیار شهرت دارد. این را تنها با دیدن ازدحام جمعیت و حجم سفارش‌های داخلی و همین‌طور بیرون بر رستوران می‌توان متوجه شد.

مسافرانی که در این منطقه ساکن می‌شوند و اهالی گرگان می‌توانند با سفارش آنلاین غذا گرگان از این رستوران به‌خصوص سفارش آنلاین کباب گرگان، در خانه از طعم فوق‌العادهٔ این غذاها لذت ببرند.

از دیگر ویژگی‌های رستوران بارانک که باعث محبوبیت بیشتر آن شده است، استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت در این رستوران، پرسنل حرفه‌ای و مؤدب و مدت انتظار کم برای آماده‌شدن غذا است. قطعاً همه می‌دانیم که جلب نظر مشتریان حرفه‌ای و خانواده‌های ایرانی که به‌خوبی ذائقه خود را با غذاهای اصیل ایرانی ساخته‌اند، کار آسانی نیست. با این حال رستوران بارانک با تمام تلاش‌های خود توانسته است نظر این افراد را به خود جلب کرده و جایگاه خوبی در میان مردم، برای رستوران خود بسازد.

کشک‌ و بادمجان گرگانی را باید در رستوران بارانک خورد

مسیر تهران به رستوران بارانک گرگان

ساکن تهران هستید؟ پس برای رفتن به رستوران بارانک از تهران باید خود را به جادهٔ ناهارخوران گرگان برسانید. برای این سفر دو مسیر داریم. مسیر نزدیک‌تر بافاصله تقریبی ۶ ساعت، مسیر فیروزکوه است؛ ولی مسیر دومی هم وجود دارد. این مسیر بافاصله ۷ ساعت، کمی دورتر از مقصد، مسیر جاده چالوس است.

برای شروع سفر بهتر است از جادهٔ فیروزکوه حرکت کرده، و در این مسیر از شهرهای قائم‌شهر، ساری و بهشهر عبور کنیم، تا در نهایت وارد منطقه ناهارخوران گرگان شویم. ولی باتوجه‌به محبوبیت جاده چالوس و طبیعت آن که در شروع مسیر دوم ما قرار دارد، مسافرانی نیز هستند که بخواهند از جادهٔ چالوس سفر خود را شروع کنند. در این مسیر نیز می‌بایست از شهرهای آمل، بابل، ساری و بهشهر عبور کنیم.

هنگام هم‌سفر شدن با ما برای رسیدن به منطقه ناهارخوران و رستوران بارانک، همگی امیدواریم که شما جاذبه‌های طبیعی و روستاهای زیبایی که در این دو مسیر قرار دارند را از دست ندهید. زیرا همه می‌دانیم که لذت‌بردن از مسیر شروعی خوش است برای لذت دوچندان بردن از مقصد، به خصوص که مقصد ما خوردن غذایی خوشمزه و لذیذ در رستوران بارانک گرگان باشد.

حرف پایانی

رستوران بارانک یکی از رستوران‌هایی است که وقتی به دنبال مکانی خاص در لیست آشپزخانه‌های گرگان در اینترنت جستجو می‌کنیم، با آن مواجه می‌شویم. این رستوران در فضای مجازی جزو چند رستوران خوب گرگان و حوالی آن نام برده می‌شود که دلیل این شهرت چیزی جز کیفیت غذا و احترام به مشتریان نیست.

شهر گرگان مسافران بسیاری دارد که یا از این منطقه می‌گذرند و یا برای تفریح این منطقه را انتخاب کرده در آن ساکن می‌شوند. برای این حجم از مسافر مراکز تفریحی به خصوص مراکز غذایی مثل کافه‌رستوران‌های گرگان و رستوران‌های خوب گرگان تلاش می‌کنند با حفظ کیفیت و تنوع در منو، آن هم در هر وعدهٔ صبحانه، ناهار و شام مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند.

در این میدان رقابت قطعاً حفظ نام و برند خود، کار بسیار دشواری است؛ هرچند رستوران‌های بسیاری مثل رستوران بارانک یا رستوران قصر خورشید گرگان در این میان سربلند و موفق عمل کرده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم صبحانه لاکچری در گرگان را فراموش نکرده و آن را در مکانی مناسب امتحان کنید.

تفریحات بیشتر در ناهارخوران با شهربازی جنگلی گرگان

پیشنهاد آخر

برای اینکه ما دوست داریم شما بیشتر از این سفر لذت ببرید؛ توصیه می‌کنیم سفر خود را در این منطقه فقط با خوردن غذایی لذیذ در رستوران‌های مشهور این بخش از طبیعت شمال تمام نکنید، و بدانید که تفریح در منطقه ناهارخوران که منطقه‌ای جنگلی در جنوب شهر گرگان است؛ آن هم با ویژگی‌هایی چون وسعت بسیار، طبیعت سبز و دلنشین و زیبایی فوق‌العاده، فضایی خاص و بسیار مناسب برای گردشگری به خصوص عکاسی است.

پس مسافران می‌توانند با پیک‌نیک کردن خانوادگی در این جنگل تفریح خود را برای یک روز شروع کرده و بعد برای تفریح بیشتر به جنگل النگدره و حتی سد خاکی توشن هم، سری بزنند.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود