آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

آشنایی با رستوران بین‏‌المللی درباری گرگان

ترمه افضلی 23 تیر 1402 5 دقیقه

استان‏‌ها و شهرهای مناطق شمالی ایران، علاوه بر طبیعت زیبا و بکرشان، به غذاهای متنوع و لذیذ و همچنین مردمی بسیار خونگرم معروف هستند. از این رو سفر به شهر های شمالی ایران همیشه پرطرفدار و محبوب بوده است.

همچنین صرف غذاهای لذیذ و متنوع شمالی در طبیعت منحصربه‌‏فردی مانند جنگل ناهارخوران، با هوای پاک، دلپذیر و خنک جنگلی، خاطره‌‏ای خوشایند و فراموش نشدنی را برای همه مردم و گردشگران ایجاد می‌کند.

رستوران درباری گرگان به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های گرگان شناخته می‌شود.

در ادامه به معرفی بیش‌تر یکی از رستوران‏‌های محبوب و باکیفیت این شهر، رستوران درباری گرگان  می‌‏پردازیم. اگر قصد سفر به شهر زیبا گرگان را دارید، به این رستوران که بهترین‏ و با کیفیت‏‌ترین رستوران‏ گرگان است، سر بزنید تا لذت چشیدن غذاهای متنوع ایرانی شمالی و بین‏‌المللی را از دست ندهید.

 

 

آشنایی با رستوران بین‌‏المللی درباری گرگان

جاذبه زیبا شهر گرگان هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‏‌کند. در صورتی که قصد سفر به شهر زیبا گرگان را دارید، کسب اطلاعات درباره بهترین رستوران‏‌های این منطقه به شما کمک می‌‏کند تا خاطره‏‌ای به یادماندنی از سفر به شمال و غذاهای بی‌‏نظیر شمالی داشته باشید.

رستوران درباری گرگان محبوب و زیبا در منطقه جنگلی ناهارخوران واقع شده که همین موضوع سبب ایجاد منظره‌‏ای فوق‌العاده برای رستوران شده است. رستوران درباری دارای فضایی دنج و دلنشین به همراه هوایی مطبوع است. حیاط این رستوران نیز سرسبز و زیبا بوده و با تزئینات آجری و حوضی که در وسط حیاط قرار گرفته است، چشمان هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. این رستوران دیزاینی مشابه با خانه‌های قدیمی گرگان دارد.

در فضا داخلی رستوران درباری از ظرافت معماری گرگان الهام گرفته شده است. ساختمان این رستوران دو طبقه با فضای داخلی دلباز و پنجره‏‌هایی بزرگ دارد که منظره زیبا طبیعت اطراف را به نمایش می‏‌گذارد. مشاهده تصاویر رستوران درباری گرگان به شما کمک می‏‌کند که با مجموعه زیبا رستوران درباری بیشتر آشنا شده و برای چشیدن طعم غذاهای لذیذش مشتاق‏‌تر شوید.

فضای دنج و دلنشین رستوران درباری، زبانزد مردم گرگان است.

از دیگر ویژگی‌های این رستوران می‌توان به پرسنل مجرب و حرفه‌‏ای آن اشاره کرد که با پذیرایی مناسب و رفتاری صمیمانه، سبب رضایت حداکثری مشتریان و مسافران خواهند شد. سرآشپزهای حرفه‌ای رستوران درباری نیز ازجمله بهترین‌‏ها و باتجربه‌ترین افراد در زمینه طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی هستند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به فضا باز علاقه دارید، نگران نباشید. چراکه این رستوران با فضا باز و پارکینگی که دارد، رفاه را برای مشتریان خود فراهم کرده است. اگر علاوه‌بر رستوران درباری به دنبال رستوران‌های دیگر در گرگان هستید، رستوران نور گرگان نیز گزینه‌ای بسیار مناسب است.

دکوراسیون داخلی رستوران درباری گرگان

رستوران درباری تنها به غذاهای خوشمزه و با کیفیت مشهور نیست، بلکه فضای دلنشین آن نیز زبانزد مردم گرگان و گردشگران این شهر است. در دیزاین فضا داخلی رستوران زیبای درباری از معماری سنتی گرگان بهره گرفته شده است.

این معماری سنتی به همراه منظره زیبا طبیعت اطراف، جلوه‎‏ای چشمگیر و فضایی دلنشین را برای رستوران ایجاد کرده است. دکوراسیون شیک رستوران درباری، آن را به فضایی مناسب برای پذیرایی از مهمانان و مشتریان تبدیل کرده است.

همچنین برخورد محترمانه و صمیمی پرسنل رستوران، احساسی خوشایند برای شما مشتریان عزیز ایجاد کرده است و خاطره‏ای خوش برای شما عزیزان به ارمغان می‏‌آورد. همچنین با توجه به تصاویر رستوران درباری گرگان، نورپردازی فضا بیرونی ساختمان در شب جلوه‏ای دوچندان زیبا برای آن ایجاد کرده است.

آشنایی با غذاهای خوشمزه رستوران درباری گرگان

رستوران درباری گرگان یکی از بهترین رستوران‌های گرگان محسوب شده که دارای کیفیت بالا و غذاهای ‏بی‌‏نظیر شمالی، ایرانی، فرنگی، پیش غذاهای لذیذ و نوشیدنی‏‌های خوش طعم است. در واقع منو غذایی با تنوع بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران بین‏‌المللی درباری گرگان است. تنها کافی است منو رستوران درباری گرگان را بررسی کرده تا متوجه تنوع غذایی منحصر به فرد این رستوران منحصربه‌فرد شوید.

رستوران درباری متشکل از سرآشپزهای مجرب و حرفه‌ای است.

غذاهای موجود در منوی رستوران درباری گرگان از مواد اولیه بسیار با کیفیت و تازه‌ و در بهداشتی‌ترین حالت ممکن تهیه و طبخ می‏‌شوند. علاوه‌‏بر این نظرات مشتریان و امتیازات بالای رستوران درباری، به خوبی نشان‏‌دهنده کیفیت بالا این مجموعه و رضایت مشتریان است.

همچنین رستوران درباری سفارش آنلاین و پیک بیرون‏‌بر نیز دارد که برای مشتریان امکان استفاده آسان‏‌تر از خدمات رستوران را فراهم کرده است. اگر علاوه‌بر غذاهای سنتی، اهل فست فود نیز هستید، عطاویچ گرگان انتخابی بسیار مناسب برای شما است.

آدرس و شماره تلفن رستوران درباری گرگان

تنوع غذا و نوشیدنی‏‌ها، کیفیت بالا، فضا دلنشین رستوران، پرسنل حرفه‌‏ای و… از جمله نکات مثبت و ویژگی‏‌هایی است که رستوران درباری را به یکی از بهترین رستوران‏‌های این شهر تبدیل کرده است. اگر خواهان ثبت خاطره‌‏ای خوش از سفر خود به شمال بوده و همچنین دوستدار غذاهای لذیذ ایرانی هستید، رستوران با کیفیت درباری گرگان پیشنهادی بی‏نظیر برای شما محسوب می‏شود.

چراکه این رستوران زیبا و منحصر‌به‌فرد، برای هر سلیقه و ذائقه‌‏ای مناسب است. اگر قصد دارید غذا را در جایی غیر از رستوران میل کنید، می‌توانید به سفارش انلاین غذا گرگان از طریق اسنپ فود بپردازید.

رستوران درباری گرگان، به عنوان یک رستوران بین‌المللی و محبوب شناخته می‌شود.

همچنین این رستوران، یک رستوران بین‏‌المللی نیز است. به همین دلیل می‏‌توانید ادرس و شماره تلفن رستوران درباری گرگان را به راحتی در گوگل مپ و تمامی مسیریاب‏‌ها پیدا کنید. آدرس رستوران درباری گرگان و شماره تماس آن به شرح زیر است:

آدرس: استان گلستان، شهرستان گرگان، واقع در بلوار ناهارخوران، نرسیده به میدان ناهارخوران

شماره تماس: 01732549080

ساعت کاری رستوران درباری گرگان

رستوران درباری به پذیرایی از مهمانان عزیز برای ناهار و شام می‌‏پردازد. ساعت کاری رستوران درباری گرگان 13 ظهر الی 24 نیمه شب بوده و این رستوران به صورت یکسره باز است. شما می‌توانید در این بازه زمانی به رستوران بین‌‏المللی درباری گرگان سری بزنید و از سرو لذیذترین غذاها و گواراترین نوشیدنی‏‌ها لذت ببرید. همچنین امکان سفارش آنلاین و پیک بیرون‌‏بر نیز در ساعات کاری این رستوران برای مشتریان گرامی فراهم شده است.

رزرو رستوران درباری گرگان

رستوران جذاب درباری گرگان نه تنها مکان تفریحی بی‏نظیری برای مسافران و گردشگران است، بلکه فضایی شیک با رسیدگی بسیار بالا و پذیرایی فوق‌‏العاده را برای شما، خانواده و مهمانان عزیزتان فراهم می‌کند.

بنابراین برای رزرو رستوران با هدف برگزاری مراسم‌های مختلف می‌‏توانید در ساعت کاری با رستوران درباری تماس گرفته یا به صورت حضوری به این رستوران مراجعه کنید. سپس می‌توانید از طریق هماهنگی با مدیرت، به رزرو رستوران بپردازید.

پرسنل مجرب رستوران درباری، به بهترین نحو ممکن آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان عزیز هستند. همچنین شما می‏‌توانید تصاویر فضای داخلی و بیرونی، تصوریر غذاها و نوشیدنی‏‌ها، آدرس و شماره این رستوران بین‏‌المللی را در پیج اینستاگرام رستوران درباری گرگان مشاهده کرده و از نظرات مشتریان اطلاعات لازم را کسب کنید.

سخن پایانی

اگر قصد سفر به شهرهای شمالی نظیر گرگان را دارید، شکم‌گردی را فراموش نکنید. چراکه رستوران‌های منحصر‌به فرد و باکیفیتی در این شهر وجود دارد. همانطور که در این مقاله اشاره شد، رستوران درباری گرگان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های گرگان نزد گردشگران است. این رستوران با غذاهای باکیفیتی که دارد، خاطره‌ای خوشایند از سفر به گرگان را برای شما رقم خواهد زد. بنابراین سر زدن به این رستوران و امتحان کردن غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه را از دست ندهید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود