آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران روباز زرون بندر عباس
رستوران گردی
3/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

رستوران روباز زرون بندر عباس با محیطی بی نظیر

مینا اسماعیل بیگی 07 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

اگر فضاهای سنتی را می‌پسندید و دوست دارید پس از گذراندن یک روز در شلوغی‌های شهر بندرعباس، وارد مکانی آرام و سرسبز شوید و قدری استراحت کنید، رستوران روباز زرون بندرعباس، یک پیشنهاد بکر و عالی است. در اینجا می‌توانید در کنار صرف یک غذای جنوبی خوشمزه مانند ماهی سرخ شده، از طبیعت زیبای باغ زرون و دکوراسیون سنتی طراحی شده برای آن، لذت ببرید و لحظاتی خوش را پشت سر بگذارید. اگر دوست دارید درباره این رستوران سنتی و باغ و کافه زیبای آن بیشتر بدانید، با این مطلب از اسنپ فود همراه باشید.

رستوران روباز زرون بندر عباس

از میان 81 رستوران موجود در بندر عباس، باغ زرون، رتبه 35 ام را دارد. یک نکته متفاوت رستوران روباز زرون، نسبت به بقیه رستوران های بندر عباس، کلبه‌های چوبی مرتفع این رستوران است. شک نکنید که صرف یک غذای محلی بندر عباس داخل یک کلبه جنگلی قرار گرفته روی درختان همراه با چشم‌اندازی از یک باغ زیبا و سرسبز و صدای فواره‌های آب، یک خاطره به یادماندنی برایتان می‌سازد. علاوه بر کلبه‌های چوبی، در بخشی از این باغ، تخت‌های سنتی با تشکچه‌ها و بالشتک‌های راحت و همچنین، میز و صندلی‌های چوبی راحت هم قرار دارند و شما می‌توانید هر کدام از این قسمت‌ها را برای صرف یک ناهار یا شام خوشمزه، انتخاب کنید.

رستوران زرون بندر عباس

شب‌های این رستوران، شلوغ‌تر است و موسیقی زنده هم در آن نواخته می‌شود. باغ زرون، برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های کوچک هم فوق‌العاده است و البته برای این منظور، از قبل باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

در این رستوران روباز و زیبا می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای دریایی، فست فودهای خوشمزه و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها در کنار دوستان و در این محیط زیبا، لذت ببرید.

آدرس و شماره تلفن رستوران روباز زرون

باغ زرون، پارکینگ اختصاصی ندارد، اما فضای عمومی مناسبی در اطراف آن برای پارک خودروها، وجود دارد. به علاوه، اگر خودروی شخصی ندارید هم ایستگاه اتوبوس شهرک نیروی انتظامی، نزدیک‌ترین ایستگاهی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه، اطلاعات کامل‌تری درباره آدرس و امکانات این رستوران بندرعباسی آمده است:

  • آدرس: بندرعباس، راه آهن، بلوار شهدا
  • ساعات کاری: شنبه تا جمعه از ساعت 7:30 تا 00:30
  • تلفن تماس: 09380981636
  • امکانات: دارای فضای باز، دسترسی ویلچر و غذای بیرون بر
  • اماکن نزدیک: رستوران آقای ماکارونی، کافی شاپ قهوه کتاب، معبد هندو، مرکز خرید زیتون، مسجد گله داری

منوی رستوران روباز زرون بندر عباس

منوی رستوران روباز زرون بندر عباس

در رستوران زرون می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه سنتی، مانند انواع کباب، غذاهای دریایی و فست فودها را میل کنید. در کافه این باغ زیبا هم می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، شیک‌ها، کیک‌های شکلاتی خوشمزه و انواع دسرها را میل کنید. در ادامه، منوی مربوط به غذاهای سنتی این رستوران روباز آمده است:

غذای سنتی ایرانی انواع کباب‌ها
باقالی پلو با ماهیچه کباب کوبیده
باقالی پلو با گردن چنجه
دیزی سنگی کباب ساطوری
جوجه با استخوان کباب بختیاری
جوجه بدون استخوان لقمه نگینی
برنج ایرانی شیشلیک
دیس زرون کباب برگ
دنبه چنجه ماستی
ماهی سرخ شده شاه کباب
کباب مخصوص زرون
کباب لبنانی
کباب سلطانی

به علاوه، غذاهایی مانند چنجی اسپایسی، پاچینی اسپایسی و قارچ کبابی هم در این رستوران سنتی، سرو می‌شوند.

نقد و بررسی رستوران روباز زرون بندر عباس

نقد و بررسی رستوران روباز زرون بندر عباس

اکثر کسانی که تجربه حضور در این باغ زیبا را داشته‌اند معتقدند که فضای زیبای این باغ و ایده کلبه‌های چوبی آن، ایده‌ای بکر و جالب توجه است. لذت بردن از پخش موسیقی زنده شبانه، استفاده از محیط سرسبز و باصفای باغ و چشیدن غذاهای متنوع منوی آن، از مواردی است که در بازخوردهای مشتریان، به چشم می‌خورد. البته، بعضی هم معتقدند که قیمت غذاها در این رستوران روباز، نسبت به بقیه رستوران‌های بندر عباس، کمی بالاتر بوده است. در مجموع باید گفت، محیط سرسبز و متفاوت این رستوران، بیش از هر چیز دیگر، مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

چشیدن طعم کباب های رستوران زرون با سفارش آنلاین کباب بندرعباس از اسنپ فود

اگر امکان حضور در رستوران روباز زرون بندر عباس را ندارید، اما دلتان می‌خواهد که طعم کباب‌های لذیذ این رستوران سنتی را امتحان کنید، از اسنپ فود و سفارش آنلاین کباب بندرعباس کمک بگیرید تا پیک‌های اسنپ فود، در کمترین زمان ممکن، غذاهای دلخواه شما را به درب منزلتان برسانند و بتوانید قسمتی از خدمات این رستوران را به صورت غیر حضوری و آنلاین، تجربه کنید. شاد و پیروز باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود