آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران سالسا کرمان؛ انتخابی مناسب برای همه‌ی ذائقه‌ها

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

اگر می‌خواهید به شهری سفر کنید که با وجود پیشرفت علم و دنیای مدرن، همچنان اصالت و تاریخ خود را حفظ کرده است، شهر کرمان می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کرمان شهری با قدمت طولانی در نیمه جنوبی کشور واقع شده و از کلان شهرهای ایران است و آب و هوای خشک و خاصی دارد.

علاوه بر آرامگاه‌ها و مساجد و مراکز باستانی که در آن واقع شده و به محبوبیت و معروفیت آن افزوده است، غذاها و سوغاتی‌های خوشمزه‌ای نیز دارد که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

شاید کرمان ویژگی‎‌هایی را که شما برای بازدید از یک شهر مدنظر دارید همانند آب و هوای خنک نداشته باشد، اما غذاها و خوراکی‌های این شهر و مهمان‌نوازی مردمان آن شما را به این شهر می‌کشاند و قطعا این شهر ارزش ماندن در آن را دارد.

سرو پیتزا و پاستا در رستوران سالسا کرمان

بحث غذا و خوراکی که به میان می‌آید، رستوران اهمیت خود را نشان می‌دهد. از طرفی تصور کنید که بعد از بازدید از باغ شاهزاده ماهان، حمام گنجعلی خان، بازار کرمان و آتشکده زرتشتیان رفتن به رستورانی زیبا و با صفا و صرف یک وعده ناهار لذیذ چقدر می‌تواند خستگی شما را کم کند و به شما حس خوب دهد و روز شما را کامل کند.

زمانی که به یک شهر سفر می‌کنید، انتخاب یک رستوران مناسب که غذاهای مخصوص آن شهر را سرو کند و با بهترین کیفیت ارائه دهد، همواره یک چالش است. در اینجا با ما همراه باشید تا به معرفی رستوران سالسا کرمان بپردازیم.

معرفی رستوران سالسا کرمان؛ انتخابی مناسب برای همه‌ی ذائقه‌ها

ممکن است شما فرد گیاهخواری باشید که رفتن به رستوران و انتخاب یک رستوران که با ذائقه شما همراه باشد، همواره دشوار باشد و چالش‌هایی برای شما به همراه داشته باشد. رستوران‌های بسیار کمی نیز وجود دارند که منوی مخصوص گیاهخواران داشته باشند و همین موضوع سبب شده است که رستورانی که این ویژگی را دارد نسبت به بقیه رستوران‌ها برتری داشته باشد و تمایزی به همراه داشته باشد.

خبر خوب این است که رستوران سالسا کرمان جزو همین دسته است و منوی مخصوص گیاهخواران آن موجب شده که مشتریان بیشتری را جذب کند و غالبا هم رضایت گردشگران را به همراه داشته است.

هنگامی که لیست رستوران های کرمان را مشاهده می‌کنید، نام رستوران سالسا کرمان را در میان آن مشاهده خواهید کرد. رستوران کرمان جزو بهترین باغ رستوران های کرمان است و فضایی دلچسب و زیبا دارد. این بدین معناست که در طراحی آن از گل و گیاهان زیادی استفاده شده است وشاید بتوان گفت بهترین باغ رستوران کرمان نیز محسوب می‌شود. این رستوران نقاط قوت بسیار زیادی دارد که یکی از آن‌ها رفتار خوب پرسنل با مشتری‌ها است و به گفته مشتریان این ویژگی از دلایل جذب مشتریان هم هست.

منوی رستوران سالسا

رستوران سالسا که جزو متنوع‌ترین کافه رستوران کرمان نیز محسوب می‌شود منوی بسیار قوی دارد و انواع غذاها و نوشیدنی‌ها در آن سرو می‌شود. اگر هوس غذای فرنگی کرده‌اید و به سرتان زده در یک رستوران سنتی در فضایی دنج غذای کشورهای دیگر را میل کنید، کافه رستوران کرمان انتخاب مناسبی برای شماست.

در رستوران سالسا غذاهای فرنگی و ملل متعلق به کشورهای ایتالیا، هند، یونان و ایران در آن تهیه می‌شود. به‌طوری که منو را که باز می‌کنید، تنوع غذاهای موجود هوش از سر شما می‌پراند و انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد و از طرفی گزینه‌های زیادی را برای صرف یک شام یا ناهار بی‌نظیر در اختیار شما قرار می‌دهد.

طراحی زیبای غذا در رستوران سالسا کرمان

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، این رستوران منوی ویژه گیاهخواران نیز دارد و غذاهای لذیذی سرو می‌شود و نظر مشتریان و گردشگران را به خود جلب کرده است.

اگر به موسیقی علاقه دارید و ترجیح می‌دهید که حتی در هنگام میل کردن، موسیقی گوش دهید،زمانی که در جستجوی رستوران های کرمان با موسیقی زنده هستید، نام رستوران سالسا کرمان را  در کنار رستوران هزار و یک شب کرمان خواهید دید خواهید دید. چرا که در آنجا انواع موسیقی زنده نواخته می‌شود و گوش و روح شما را نوازش می‌دهد. تصور کنید هنگامی که غذای ایرانی میل می‌کنید موسیقی اصیل ایرانی نیز نواخته می‌شود، قطعا لذت خوردن شما را دو چندان می‌کند.

در جداول زیر تعدادی از غذاهایی که سرو می‌شود را می‌توانید مشاهده بفرمائید:

 

پیش غذا پیتزاهای سرو شده انواع غذا
نان سیر رول گوشت چیکن رول با پنیر
سالاد یونانی اسموکی کراکف بیف تنوری
نان تند گوشت و قارچ موساکا
نان مکزیکی گوشت و بادمجان سبزیجات تنوری
سالاد سزار رول چیکن پاستا پنه
  ایتالیان گریل جوجه چینی
  گوشت و اسفناج  
  سیر و استیک  
  چیکن باربیکیو  
  پپرونی  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

غذاهای متنوع و فرنگی سرو شده در رستوران سالسا

ساندویچ‌ها گریل‌ها
استیک کوبایی فیله استیک
گوشت و بیکن استیک ماهی با سس سبزیجات
چیکن کوبایی رول استیک با ژامبون پنیر

 

همانطور که می‌بینید علاوه بر غذای کشورهایی که ذکر شد، غذای کوبایی نیز در این رستوران سرو می‌شود.

آدرس رستوران سالسا کرمان

این رستوران از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در نزدیکی مراکزی چون نمایندگی مدیران خودرو- دلیلی و نمایندگی بیمه ایران  قرار گرفته است. یکی از امتیازهای خوبی که دارد، قرار گرفتن در نزدیکی ایستگاه مترو و اتوبوس است.

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به آن ایستگاه هزار و یک شب است. زمانی که آدرس و شماره تماس رستوران را جستجو می‌کنید ممکن است با موارد متناقضی مواجه شوید یا در میان لیست شماره تلفن رستوران های کرمان با شماره تلفن متفاوتی مواجه شوید. جای نگرانی نیست؛ در توضیحات زیر اطلاعات دقیقی از این رستوران را مشاهده می‌کنید:

آدرس: استان کرمان، کرمان، بلوار شهید صدوقی، خیابان والفجر جنوبی

تلفن تماس: 03432473960

ساعت کاری: همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 18:00 الی 00:00

نقد و بررسی رستوران سالسا کرمان

کسانی که به این رستوران مراجعه کرده‌اند، نظرات مثبتی راجع‌به غذا و رفتار پرسنل و کارکنان آن بیان کرده‌اند و حتی در سفرهایشان به کرمان بارها به این رستوران مراجعه کرده‌اند. به‌طوری که از این رستوران به عنوان بهترین رستوران کرمان یاد می‌کنند.

غذاهای اصیل ایرانی سرو شده در کافه رستوران رستوران کرمان

با توجه به موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان، همچنین منوی غذایی متنوع، انتظاری جز مراجعه دوباره به این رستوران نیست.  رقم زدن لحظات خوش و بیادماندنی، به گونه‌ای که همیشه در خاطرتان بماند از آپشن‌های این رستوران است.

کباب‌های بی‌نظیر کرمان را امتحان کنید

رفتن به رستوران و امتحان کردن غذاهای مخصوص آن رستوران همیشه ممکن نیست و به دلایل مختلفی افراد قادر به مراجعه به رستوران نیستند. سفارش آنلاین را دقیقا برای همین منظور و شرایط گذاشته‌اند و این امکان، امتحان کردن غذا از رستوران‌های مختلف را آسان کرده است. اسنپ‌فود نیز شرایط را برای شما آسان‌تر کرده است و با خرید آنلاین کباب کرمان می‌توانید کباب مورد نظر را از رستوران‌های دلخواهتان سفارش دهید و از مزه و طعم آن‌ها لذت ببرید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود