آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
دسته‌بندی نشده
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

همه چیز درباره رستوران سر کباب کرمان؛ فرصت تجربه‌ی کبابی لذیذ و خوشمزه

ترمه افضلی 07 خرداد 1402 6 دقیقه

اگر تا به حال به کرمان سفر کرده‌اید و به رستوران های معروف و با غذاهای خوشمزه آن سری نزده‌اید، باید بگوییم که متاسفانه ضرر کرده‌اید. درست است که کرمان، یک شهر دیدنی بوده و آثار تاریخی و سیاحتی زیادی دارد، ولی جاذبه گردشگری آن تنها در این موارد خلاصه نمی‌شود. تصور کنید بعد از بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی به یک رستوران همه چیز تمام هم بروید و غذای موردعلاقه خود را میل کنید.

طعم یک کباب خوشمزه در رستوران سرکباب

رستوران سر کباب کرمان جایی است که می‌تواند این تصور را برای شما به واقعیت تبدیل کند. همانطور که از نام آن مشخص است، شما می‌توانید در این رستوران، انواع کباب‌ها را امتحان کنید و غذایی که دوست دارید را با کیفیتی مناسب میل نمایید.

همه چیز درباره رستوران سر کباب کرمان؛ فرصت تجربه‌ی کبابی لذیذ و خوشمزه

این رستوران در لیست رستوران ‌های کرمان، جزو بهترین‌ها قرار داشته که البته این رتبه به لطف داشتن امتیازهای مختلف به دست آمده ‌است. در این رستوران این امکان برای شما فراهم وجود دارد که علاوه بر استفاده از فضای داخلی مجموعه، از فضای بیرون و باغ رستوران آن نیز استفاده کنید، به طوری که خاطره‌ای خوش از یک روز و شب عالی برای شما، خانواده و دوستانتان باقی بماند.

کمی درباره کباب

یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای موردعلاقه مردم خاورمیانه، خصوصا مردم ایران، انواع کباب است. برای تهیه و پخت بیشتر کباب‌ها از گوشت قرمز بریده یا چرخ شده بره، گوسفند، گاو و یا گوساله استفاده می‌شود. همچنین برای خوش طعم کردن کباب‌ها از مواد مختلفی مانند پیاز و انواع ادویه‌جات استفاده می‌شود.

نوعی از کباب به نام کباب چنجه در ایران شهرت دارد که در کشورهای دیگر با نام شیش کباب آن را می‌شناسند. همچنین کباب کوبیده در ایران با نام کلی کباب در قفقاز و در بعضی جاها به نام لوله کباب شناخته می‌شود.

کباب‌های مختلفی در ایران و در بین اقوام مختلف دیده می‌شود که از مشهورترین آنها می‌توان به کباب گلپایگان، دنده کباب کرمانشاهی، کباب بناب، کباب چنجه، کباب ترش، کباب کوبیده، کباب برگ، کباب سلطانی، کباب دوش، جوجه کباب، جوجه کباب دورنگ، کباب چوبی، کباب ترخونی، کباب حسینی، جوجه کباب بوقلمون، کباب شیشلیک و کباب بختیاری اشاره کرد. رستوران سر کباب کرمان مفتخر است که بیشتر این کباب‌ها را در منوی خودش جای داده‌است.

یک رستوران با انواع کباب، سرکباب کرمان

امکانات جالب رستوران سر کباب کرمان

از بحث کیفیت و تنوع غذاهای ارائه شده که به دلیل عالی بودن آن که بگذریم و نیازی به توضیح اضافی ندارد و این رستوران را به بهترین رستوران کرمان تبدیل کرده‌است، به بحث امکانات رفاهی این مجموعه می‌رسیم. ظرفیت این رستوران، ظرفیتی مناسب است که در هر وعده می‌تواند به تعداد قابل توجهی از افراد سرویس‌دهی داشته باشد.

دغدغه دیگر مشتریان که در این رستوران دیگر دغدغه نیست، داشتن پارکینگ اختصاصی است که خیال شما را از بابت پارک اتومبیل‌تان آسوده می‌کند. دکوراسیون مجموعه در ظاهر ساده، ولی بسیار شیک است. همچنین این رستوران آمادگی لازم برای انجام مراسمات و جشن‌ها را نیز دارد. برای سرو غذا می‌توانید از فضای داخلی و همچنین از فضای باغ رستوران مجموعه که به نوعی بهترین باغ رستوران کرمان محسوب می‌شود، استفاده کنید.

یکی دیگر از امکانات رستوران سر کباب، داشتن موسیقی زنده است. بسیاری از افراد در کنار خوردن غذا، شنیدن یک موسیقی گوش‌نواز و سنتی را ترجیح می‌دهند که از این نظر نیز رستوران سر کباب در میان بهترین رستوران های کرمان با موسیقی زنده جای می‌گیرد.

رستوران سر کباب کجاست؟

رستوران سرکباب در منطقه‌ای مناسب که امکان دسترسی آسان را برای شما فراهم می‌کند، قرار گرفتهاست. شما می‌توانید با استفاده از وسیله شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی، خود را به این مکان برسانید. رستوران سر کباب در محله فیروزه کرمان و در بلوار جمهوری قرار دارد که از لحاظ آدرس و موقعیت جغرافیایی، در اطراف آن مراکز مهمی مثل بازار موبایل ایران 3، ساختمان پزشکان ایرانیان، جایگاه CNG و … قرار گرفته است.

 

رستوران سرکباب، ارائه‌دهنده انواع کباب

خوب است بدانید که در اطراف این رستوران، چندین غذاخوری دیگر نیز وجود دارد که به چشم‌آمدن رستوران سر کباب در میان این مراکز، به لطف دلایل مختلفی است که در ادامه به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم.

آدرس: کرمان، فیروزه، بلوار جمهوری، حدفاصل چهارراه امام جمعه و خیابان والفجر

تلفن: 32431200

مناسب برای: مهمانی دونفره، جلسات کاری و مهمانی‌های دوستانه

ساعت سرویس دهی: همه روزه از ساعت 11:30 تا  ساعت 16؛ در نوبت عصر و شب از ساعت 18:30 تا ساعت 23

وعده غذایی: نهار و شام

یک منو پر از غذاهای خوشمزه

رستوران سر کباب کرمان از نظر تنوع غذایی و کیفیت غذاها، جزو رستوران‌های سرآمد کرمان به حساب می‌آید. تنوع کباب‌های این مجموعه، نام آن را بر سر زبان‌ها انداخته، به طوری که گاهی اوقات جایی برای نشستن در این مجموعه پیدا نمی‌شود. البته نیازی به نگرانی نیست، چون در این رستوران شما می‌توانید علاوه بر خرید حضوری، به صورت آنلاین هم سفارش داشته باشید.

 

با گوشت

 با مرغ

میکس و ماهی

ته چین

غذای روز

برنج

پیش خوراک و دسر

کباب لقمه زعفرانی

 

جوجه مخصوص سر

 

کباب بختیاری

 

ته چین گوشت

 

فسنجان پسته

 

زرشک پلو

 

دیس پیش غذا

 

کباب کوبیده مخصوص سر

 

جوجه کباب با استخوان

 

کباب وزیری

 

ته چین مرغ

 

گردن گوسفندی

 

باقالی پلو

 

میرزا قاسمی

 

کباب برگ

 

چیکن تابه ای

 

کباب ماهی

 

 

آدانا کباب

 

سبزی پلو

 

سالاد سر

 

کباب سلطانی

 

جوجه کباب تندوری

 

وزیری با لقمه

 

   

چلو زعفرانی با کره

 

بابا غانوش

 

کباب ماهان

 

چیکن ماسالا

 

کباب سرکباب

 

     

چیکن سالاد

 

باقالی پلو با گوشت

 

چیکن اسپایسی

 

دیس کباب سر

 

     

کشک بادمجان

 

چلوکباب کوبیده

 

ته تغاری

 

کباب وزیری با استخوان

 

     

سوپ جو

 

کباب دیگی

زرشک پلو با مرغ

 

کباب سرآشپز

 

     

بشقاب دورچین

 

شیشلیک

جوجه لاری

 

کباب میکس

 

     

سالاد شیرازی

 

چلوگوشت زرندی

جوجه ماستی

 

       

ماست و خیار

 

کباب سه سیخ کرمانشاهی

چیکن اسپرینگ

 

       

ماست ساده

 

چیکن مینس

       

ماست موسیر

 

       

ترشی لیته

       

ترشی

       

زیتون پرورده

       

بشقاب گوجه

       

تمبرهندی

       

قره قوروت

       

چای زعفرانی

 

رستوران سر کباب و قضاوت مشتریان

رستوران سر کباب کرمان از زمان تاسیس مورد توجه و رضایت بسیاری از مشتریان چه از داخل و چه از خارج از استان کرمان بوده است. مسائل و امکانات مختلفی توانسته نظر مثبت مشتریان را نسبت به این رستوران جلب کند، مانند کیفیت غذای بسیار مطلوب، استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، سرویس دهی مناسب و برخورد خوب و اخلاق خوش کارمندان، همه اینها دست در دست هم داده اند تا علاوه بر راضی بودن مشتری، خاطره ای خوب و خوش نیز برای شما رقم بخورد.

کبابی بسیار خوشمزه در سرکباب کرمان

همچنین یک از دغدغه‌های اصلی مشتریان در زمان مراجعه به این مراکز، پارک ماشین در مکانی مناسب است که این مسئله در رستوران سر کباب کرمان با داشتن پارکینگ اختصاصی حل شده‌است. امکان استفاده از باغ رستوران نیز موجب جلب نظر مثبت مشتریان شده است.

غذای مورد علاقه خودت را با اسنپ فود سفارش بده

در این مقاله یکی از بهترین رستوران‌های کرمان را معرفی کرده و منو و امکانات آن را برای شما بازگو کردیم. شما می‌توانید علاوه بر خرید حضوری و استفاده از امکانات این رستوران، در صورتی که به هر دلیل امکان سفارش حضوری غذا را نداشتید، سفارش خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

به این صورت که در ابتدا و بعد از بالا آوردن سایت اسنپ فود، عبارت سفارش آنلاین کباب کرمان را جستجو کنید، در ادامه لیستی از رستوران‌های مختلف استان کرمان مانند رستوران سیاح کرمان و همچنین رستوران سر کباب کرمان برای شما باز می‌شود؛ در ادامه می‌توانید با انتخاب رستوران مدنظرتان و با انجام چند کلیک ساده، سفارش خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود