آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

نکاتی جالب راجع‌به رستوران سیاح کرمان؛ انتخابی عالی برای صرف غذایی خوشمزه

ترمه افضلی 07 خرداد 1402 6 دقیقه

وقتی بعد از چند ماه کار و مشغله زیاد، به فکر یک تعطیلات چند روزه و رفع خستگی می‌افتیم، معمولا سفر به یک شهر زیبا با انواع جاذبه‌های گردشگری مختلف را در نظر می‌گیریم؛ جاذبه‌هایی مانند امکانات تفریحی و سیاحتی و… . اما نکته‌ای که در این میان شاید از آن غافل شویم، توجه به امکانات غذایی و رستوران‌های جاییست که می‌خواهیم برویم.

طعم خوش غذای ایرانی در رستوران سیاح

با این وجود به بعضی از شهرها حتی بدون برنامه‌ریزی در این مورد هم می‌توان مسافرت کرد. مثلا جایی مانند کرمان، انواع مختلفی از رستوران‌ها با غذاهای باکیفیت را دارد که یکی از آنها رستوران سیاح کرمان است. در دل شهر کرمان، رستورانی به نام رستوران سیاح با انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت ایرانی وجود دارد که هرکسی با یک بار امتحان‌کردن غذاهایش، مشتری آن شده‌است.

 

نکاتی جالب راجع‌به رستوران سیاح کرمان؛ انتخابی عالی برای صرف غذایی خوشمزه

اگر می‌خواهید به کرمان سفر کنید، لیستی از بهترین رستوران‌های این شهر را نیز به همراه داشته باشید؛ البته در میان این رستوران‌ها، نام رستوران سیاح را خواهید دید که عمده دلیل شهرت آن به خاطر داشتن غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ در کنار فضای مدرن و شیک مجموعه است. یک از ویژگی‌های مهم رستوران سیاح، امکان سرو انواع غذاهای سنتی در کنار تعدای از غذاهای دریایی است.

رستوران سیاح یکی از معدود رستوران‌های کرمان است که دو شعبه دارد و همین نشان می‌دهد که مورد توجه مردم قرار گرفته است. سرویس‌دهی خوب در کنار فضای مدرن رستوران و غذاهای لذیذ ایرانی این رستوران را به یکی از اولین انتخاب‌های هر کسی تبدیل کرده است. در این رستوران می‌توانید غذاهایی همچون: چلو جوجه کباب، چلو کباب سلطانی، چلو میکس، چلو کباب بختیاری، چلو کباب کوبیده، چلو کباب برگ، چلو ماهی کباب شیر، زرشک پلو با مرغ، چلو ماهیچه، چلو شنیسل ماهی و… میل کنید.

امکانات رستوران سیاح

رستوران سیاح از رستوران‌های خوب و معروف شهر تاریخی کرمان است. شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای دریایی را در کنار انواع دسر و پیش غذاهای خوشمزه نوش جان کنید.

در کنار غذاهای مختلف، امکانات مناسب دیگری نیز در این رستوران وجود دارد، شما می‌توانید برای برگزاری مراسمات خود از تالار و جایگاه ویژه میهمان‌ها استفاده کنید و در کنار سرویس‌دهی مناسب و رایگان مجموعه، خیالتان از بابت رسیدگی مناسب به مراسمتان نیز آسوده باشد.

غذاهای دریایی خوش طعم در رستوران سیاح کرمان

همچنین یکی از مشغولیت‌های ذهنی بسیاری از کسانی که به رستوران‌ها می‌روند، پیداکردن جای پارک مناسب برای خودرویشان است. رستوران سیاح کرمان با داشتن پارکینگ اختصاصی، این مشکل را برطرف کرده تا شما بتوانید با خیالی راحت در کنار خانواده یا دوستانتان، غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید.

یک عالمه غذای خوشمزه در منو رستوران سیاح کرمان

تلاش رستوران سیاح از همان ابتدای شروع به کار بر تنوع غذایی و ارائه غذاهای خوب و باکیفیت بوده که البته می‌توان این مورد را از میزان رضایت مشتریان و نظر مثبت آنها نسبت به این مجموعه دریافت. در منوی غذای رستوران سیاح کرمان، می‌توان غذاهایی مانند انواع غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی، انواع کباب و دسرها و پیش‌غذاهای مختلف را مشاهده کرد.

خواص غذاهای دریایی

با توجه به ارزش غذایی بالای غذاهای دریایی و مزایایی مانند کم‌چرب‌بودن و استفاده به عنوان رژیم غذایی سالم، این غذاها در انواع مختلفی در رستوران‌های درجه یک طبخ می‌شوند. غذاهای دریایی معمولا با استفاده از ماهی‌ها، خاویار، گیاهان دریایی و البته سخت‌پوستانی مثل میگو پخته می‌شود.

جدا از طعم خوشمزه غذاهای دریایی، این غذاها حاوی مقادیر زیادی پروتئین با کیفیت بالا و بدون چربی بوده که باعث می‌شود تا این غذاها برای افراد در هر سن و گروهی، یک انتخاب مناسب باشد. ماهی‌ها، خصوصا ماهی‌های دریایی، منبعی عالی برای ید هستند. 100 گرم غذای دریایی تقریباً نیمی از پروتئین موردنیاز روزانه بزرگسالان را که 100 تا 200 کالری است، تامین می‌کند.

غذاهای دریایی حاوی مقدار کمی چربی اشباع‌شده، سدیم و منبع غنی بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای بدن هستند. این غذاها از معدود غذاهای حاوی اسیدهای چرب امگا 3 با زنجیره طولانی بوده که دارای تأثیرات درمانی بسیار مفید بوده و برای رشد سیستم عصبی و شبکیه ضروری هستند.

انواع کباب‌های خوشمزه در رستوران سیاح

از طرفی پخت این نوع غذاها به مهارت زیادی نیاز دارد، به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای خوردن آن به یک رستوران مرغوب بروند. شما می‌توانید برای نوش جان‌کردن انواع غذاهای دریایی و یا غذاهای ایرانی دیگر، رستوران سیاح کرمان را انتخاب کرده و علاوه بر امکان سفارش حضوری، می‌توانید غذای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی نیز سفارش دهید.

غذاها غذاهای ویژه چلوها پیش غذا و دسر
زرشک پلو با مرغ (ران) چلو کباب سلطانی زرشک پلو کشک بادمجان
چلو جوجه کباب زعفرانی چلو کباب کوبیده چلو زعفرانی سالاد شیرازی
چلو ماهی قزل آلا  چلو اکبر جوجه   سالاد فصل
چلو خورشت قیمه چلو کباب برگ   زیتون پرورده
چلو گوشت زرندی  چلو وزیر کباب   زیتون شور
چلو خورشت سبزی چلو کباب بختیاری   ماست موسیر
دیزی چلو کباب لقمه   قارچ کبابی
بز قورمه     فلفل کبابی
      گوجه کبابی

 

رستوران سیاح کجاست؟

یکی از مسائل بسیار مهم برای دسترسی به بسیاری از اماکن مانند رستوران‌ها، امکان دسترسی آسان به آنها است. رستوران سیاح از نظر آدرس و موقعیت جغرافیایی، طوری قرار گرفته که شما می‌توانید بدون دغدغه و به راحتی آن را پیدا کنید. برای رسیدن به این رستوران علاوه بر استفاده از وسیله شخصی، می‌توان از وسایل حمل و نقل عمومی هم استفاده کرد.

همچنین به دلیل برخورداری از پارکینگ اختصاصی، هیج دغدغه خاطری بابت پارک ماشین و امنیت آن نخواهید داشت.

اطلاعات رستوران سیاح کرمان

ادرس رستوران سیاح کرمان : کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، بعد از چهار راه فرهنگیان، بلوار هوشنگ مرادی کرمانی

شماره تلفن رستوران سیاح کرمان: 03432110126

مناسب برای: مراسمات مختلف، جلسات کاری و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی

وعده غذایی: صبحانه، نهار و شام

سرویس دهی: دارای سالن و بیرون‌بر

ساعات کاری: از ساعت 11:15 تا 23:45

اماکن نزدیک: کلبه شنی، پارک مادر، باشگاه بدنسازی تختی، پارک جنگلی باهنر

 

مشتریان درباره رستوران سیاح کرمان چه نظری دارند؟

بهترین راه برای اینکه از میزان کیفیت یک رستوران از همه جنبه‌ها آگاه شویم، آشنایی با نظرات مشتریان است. کاربران براساس پارامترهای مختلفی به یک رستوران امتیاز می‌دهند. از این نظر نکاتی که بیشترین امتیاز مشتریان را برای رستوران سیاح کرمان به همراه داشته، کیفیت غذای عالی این رستوران که از مواد اولیه عالی و مرغوب استفاده می‌کند و همچنین روش پخت عالی آن، بوده ‌است.

 

انواع ویتامین ها با مصرف غذای دریایی

یکی از نکات مهمی که توانسته رستوران سیاح را در بین رستوران اطراف خودش به شهرت برساند، همین موضوع جلب نظر مشتریان با ایجاد امکانات مختلف است. همچنین نکات دیگری مانند رفتار مناسب و در شأن مشتری توسط کارکنان، سرویس‌دهی مطلوب و وجود امکانات رفاهی دیگری مانند داشتن پارکینگ اختصاصی، همگی مسائلی هستند که نظر مثبت مشتریان را نسبت به این رستوران جلب کرده‌اند.

 

چگونه از رستوران سیاح کرمان اینترنتی خرید کنم؟

تا اینجا سعی کردیم یکی از بهترین رستوران‌های شهر کرمان و منوی آن را به شما که برای تفریح و سیاحت به کرمان می‌روید، معرفی کنیم. درباره امکانات رستوران سیاح نکاتی گفتیم و در آخر اطلاعات این رستوران را بیان کردیم. شما این امکان را دارید که غذای مورد علاقه خود را علاوه بر روش حضوری، به صورت اینترنتی هم از این رستوران باکیفیت سفارش دهید.

به این صورت که ابتدا وارد سایت اسنپ فود شوید، سپس با جستجو کردن عبارت خرید کباب کرمان، با صفحه‌ای از لیست بهترین رستوران‌های این شهر مانند رستوران اسیاب بادی کرمان مواجه می‌شوید. در ادامه و با توجه به این نکته که حتما آدرس خود را به صورت دقیق وارد کرده‌اید، با چند کلیک ساده و کمی صبر، می‌توانید سفارش خود را تحویل بگیرید. امیدواریم از خوردن غذاهای این رستوران شیک و باکیفیت لذت ببرید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود