آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
5

رستوران شهریور یک پیشنهاد عالی برای هر ساعت از روز

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

غذا یکی از معرف‌های آداب و رسوم اقوام مختلف است به همین دلیل خوردن غذاهای سنتی و محلی همیشه برای گردشگران و مسافران جذابیت بسیاری داشته است. با امتحان کردن غذاهای سنتی علاوه بر آشنا شدن با قومیت‌های مختلف، طعم‌های جدیدی را تجربه خواهیم کرد که در اغلب موارد خاطره‌ی فوق العاده‌ای را برای ما رقم می‌زنند.

لذت خوردن انواع غذاهای ایرانی را در رستوران شهریور کرمان بچشید!

 

کرمان یکی از شهرهای جنوبی کشور ما است که به خاطر جاذبه‌های فراوانی که دارد همیشه یکی از محبوب‌ترین شهرها برای مسافران و گردشگران بوده است. امروز به سراغ معرفی بهترین رستوران سنتی کرمان می‌رویم، تا زمانی که به این شهر تاریخی و زیبا سفر کردید به راحتی بتوانید در رستوران شهریور کرمان طعم غذاهای اصیل و بی‌نظیر کرمان را بچشید.

رستوران شهریور یک پیشنهاد عالی برای هر ساعت از روز

رستوران شهریور کرمان یکی از شناخته شده‌ترین رستوران‌های سنتی در کرمان است که انتخاب مناسبی برای همه وعده‌های غذایی است. یکی از امتیازهای مهم این رستوران داشتن منو صبحانه و سرو انواع صبحانه‌های ایرانی است.

شما عزیزان می‌توانید به همراه خانواده یا دوستانتان از خوردن یک صبحانه اصیل و محلی در فضای این رستوران نهایت لذت را ببرید. در کنار صبحانه، روزانه تعداد زیادی از غذاهای ایرانی نیز به صورت تازه برای وعده‌های ناهار و شام در این رستوران آماده می‌شود.

منو کافه رستوران شهریور از آیتم‌های کافه‌ای متنوعی نیز برخوردار است به همین دلیل شما می‌توانید این محیط دوست داشتنی را برای گذراندن یک عصر خاطره انگیز و نوشیدن یک لیوان قهوه نیز انتخاب کنید. رستوران شهریور به رستوران شبانه روزی کرمان شهرت پیدا کرده است زیرا از صبح خیلی زود آغاز به کار کرده و تا نیمه‌های شب نیز به خدمت رسانی به مشتریان خود می‌پردازد.

به خاطر همه این دلایل است که توصیه می‌کنیم همه کسانی که قصد سفر به کرمان را دارند با این رستوران آشنا شوند و رفتن به آن را حتما در برنامه‌های خود قرار بدهند تا در هر زمانی که نیاز داشتند از خوردن یک غذای عالی لذت ببرند و هم بتوانند در این محیط صمیمی و گرم خستگی خود را در کنند.

کیفیت بالا غذاهای رستوران شهریور شما را شگفت زده خواهد کرد.

اگر خیلی طرفدار غذاهای ایرانی و سنتی نیستید و دنبال یک فست فود خود در کرمان می‌گردید، فست فود نوژان کرمان پیشنهاد ما به شما است. این مجموعه یک فست فود عالی در این منطقه است که انواع غذاهای فرنگی را در یک فضای مدرن و شیک به شما ارائه می‌دهد.

همه چیز درباره کافه رستوران شهریور کرمان

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، محیط این رستوران، یک فضای سنتی است که نمای آجری دارد و به جای میز و صندلی از تخت‌های چوبی برای دکوراسیون خود استفاده کرده است. استفاده از تخت‌های راحت که با فاصله‌های مناسب هم قرار گرفته‌اند یک فضای اختصاصی را برای شما به همراه خواهد داشت به همین دلیل مشتری‌های این رستوران می‌توانند روی تخت‌های این رستوران کرمان با آرامش استراحت کنند و غذای مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت سفارش بدهند. آن‌ها همچنین می‌توانند از شنیدن موسیقی‌های محلی بیشترین لذت را ببرند.

علاوه بر تمام امتیازاتی که این مجموعه برای مشتریان خود فراهم کرده است، باید اشاره کرد که رستوران شهریور کرمان انواع سرویس‌های قلیان را نیز برای مشتریان خود آماده خواهد کرد. بنابراین اگر اهل قلیان نیز هستید، این رستوران می‌تواند برای شما یک انتخاب فوق‌العاده باشد.

این رستوران علی‌رغم اینکه سطح رفاهی مناسبی را برای مشتریان خود فراهم کرده است و فضا و دکوراسیون شیکی دارد، اما سطح قیمتی مناسب و منصفانه‌ای را برای انواع آیتم‌های خود در نظر گرفته است. باور کردنی نیست یک غذای با کیفیت و خوشمزه با قیمتی مناسب آن هم در یک رستوران سنتی معروف!

پرسنل و نیروهای رستوران شهریور کرمان بسیار خوش برخورد هستند و همه تلاش خود را می‌کنند تا مشتریان این مجموع تجربه رضایت‌بخش‌تری از خوردن غذا در این رستوران داشته باشند. به محض ورود به استقبال شما خواهند آمد و با خوش رویی و لبخند شما را راهنمایی خواهند کرد؛ انگار که منتظر شما بوده‌اند!

از دیگر امکانات این رستوران باید به این مورد اشاره کرد که کافه رستوران شهریور از پارکینگ مناسبی برخوردار است که شما عزیزان می‌توانید وسایل نقلیه خود را به راحتی در آن پارک کنید.

بزقزمه ،از محبوب‌ترین غذاهای کرمانی، را می‌توانید در مجموعه شهریور سفارش بدهید.

این مجموعه به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود را با هزینه‌ای مناسب و کمترین زحمت برگزار کنید؛ فقط کافی است از قبل با آن‌ها در میان بگذارید تا برای شما تخت رزرو کنند و بهترین امکانات را در اختیارتان قرار بدهند.

 

منو، آدرس و شماره رستوران کرمان

بالاتر هم گفته شد که شما عزیزان می‌توانید انواع صبحانه‌های ایرانی و غذاهای سنتی را در رستوران شهریور کرمان نوش جان کنید. در ادامه به بخشی از غذاهای پرطرفدار رستوران شهریور کرمان می‌پردازیم.

  • منو:
صبحانه غذای اصلی پیش غذا و سالاد نوشیدنی
سینی مخصوص صبحانه کاسه کباب مخصوص کشک بادمجان انواع نوشیدنی‌های گازدار
انواع املت ساده و مخصوص انواع کباب‌ها(سلطانی، لقمه زعفرانی، کوبیده، وزیری و …) سوپ جو ماء الشعیر
نیمرو ساده و سوسیس تخم مرغ خوراک گوشت گوسفندی بزقرمه آب معدنی
کره، عسل، خامه، مربا، پنیر، گردو و … زرشک پلو با مرغ سس پز سالاد شیرازی و سالاد فصل  
  انواع خورشت‌ها

(قورمه سبزی، قیمه، قیمه بادمجان، فسنجان و …)

انواع ماست( ماست ساده، ماست محلی، ماست خیار، ماست موسیر)  
  چلو اکبر جوجه محلی زیتون پرورده و زیتون شور  

 

اگر دوست دارید اطلاع بیشتری از منو این مجموعه و قیمت دقیق آیتم‌های آن داشته باشید، به کمک اسنپ فود می‌توانید به راحتی همه اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنید. در شهر کرمان می‌توان رستوران شهریور را در مدت زمان کوتاهی پیدا کرد چون مسیر سر راستی دارد و شما از هر جای شهر می‌توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید. توصیه می‌کنیم تا حد امکان تجربه خوردن غذا در محیط این رستوران را از دست ندید اما اگر به هر دلیلی انتخاب شما مراجعه حضوری نباشد،غذا آنلاین کرمان، نمی‌گذارد تجربه طعم فوق العاده غذاهای این رستوران را از دست بدهید.

انواع کباب‌ها را می‌توانید در این مجموعه با قیمت مناسب تهیه کنید.

  • آدرس رستوران شهریور کرمان:

شهر کرمان، میدان آزادی، ابتدای خیابان شهید بهشتی، ابتدای کوچه شماره 4، رستوران سنتی شهریور

  • شماره‌های تماس رستوران شهریور کرمان:

03432487715

09139927437

09139927438

 کلام پایانی

در این مقاله با هم به طور کامل به بررسی رستوران شهریور کرمان پرداختیم. همانطور که دیدید این مجموعه برای کسانی که به فضاهای سنتی و خوردن غذاهای ایرانی و محلی علاقه دارند، یک انتخاب بی‌نظیر خواهد بود؛ زیرا همان طور که با هم دیدیم در این کافه رستوران در کنار کیفیت بالا غذاها و تنوع آن‌ها به قیمت گذاری مناسب غذاها نیز توجه شده است و محیط رستوران نیز محیطی بسیار صمیمانه و خاطره انگیز خواهد بود.

همچنین گفتیم که اگر شما عزیزان دوست داشته باشید در کنار غذا و نوشیدنی‌های خود قلیان نیز سفارش بدید این رستوران را باید در اولویت انتخاب قرار بدهید. اگر شما به این رستوران کرمان رفته‌اید و تجربه سرو غذاهای آن را دارید، از شنیدن نظرات شما بسیار خوشحال خواهیم شد.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود