آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی یکی از بهترین رستوران‌های گرگان؛ رستوران صوفی گرگان به همراه اطلاعات و آدرس دقیق

ترمه افضلی 01 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

تصور کنید پس از مشورت و جستجوهای طولانی برای انتخاب شهری که بتوانید آخر هفته خود را در آن جا بگذرانید، در نهایت به گرگان زیبا می‌رسید.   شهری که مرکز استان گلستان است و در شمال کشور و در حاشیه خزر زیبا واقع شده و زیباترین طبیعت را به خود اختصاص داده است.

این شهر جاذبه‌های زیادی از جمله کاخ آقا محمدخان قاجار، سرای باقری‌ها و کاخ موزه گلستان دارد که توریست‌های زیادی را جذب می‌کند. گرگان جدای از طبیعت و جنگل‌های زیبا، از غذاهای خوشمزه و متنوعی  نیز برخوردار است که آرامشی مضاعف را برای شما در سفرتان به ارمغان می‌آورد. همچنین غذاهای معروفی همچون باسترمه اوزون برون، چکدرمه یا استانبولی پلو و بورک یا بوروک ترکی و… دارد.

پیدا کردن یک رستوران مناسب که حال و هوای آن شهر را به شما بدهد همواره یکی از چالش‌های سفر بوده است؛ چه برسد که آن شهر گرگان باشد و شما تشنه گشت و گذار در شهر و خوردن غذاهای مربوط به آن شهر باشید. جای نگرانی نیست، در این مقاله ما به معرفی یکی از رستوران‌های با کیفیت گرگان خواهیم پرداخت که نگرانی شما را بابت انتخاب آن کم‌تر کند.

این رستوران در پلتفرم‌های مختلف از امتیاز بالای کاربران برخوردار است و همین نشان دهنده رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و همچنین فضای رستوران است.

معرفی رستوران صوفی گرگان

به عنوان یک توریست زمانی که به شهری سفر می‌کنید، احتمالا ترجیح می‌دهید رستورانی را برای صرف وعده‌های خود انتخاب کنید که غذای محلی آن شهر را سرو کند. یا اینکه در جایی غذای خود را میل کنید که زیبایی‌های شهر را به رخ شما بکشد و بتوانید بوی شهر را حس کنید.

اگر دوست دارید غذای خود را در محوطه باز سرو کنید و بوی گل همیشه بهار و حتی نم باران را استشمام کنید و گل‌های رنگارنگ و درخت‌های سر به فلک کشیده را تماشا کنید، قطعا رستوران صوفی گزینه بسیار مناسبی است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های گرگان است و می‌توان گفت بسیاری از ویژگی‌هایی که یک توریست می‌خواهد را دارد.

وقتی وارد رستوران می‌شوید، درچوبی را خواهید دید که حس نوستالژی را در شما زنده می‌کند، میز و نیمکت‌های چوبی، گچ‌بری‌های هلالی شکل و لوسترهایی کلاسیک، فضایی سنتی را ایجاد کرده است. این رستوران که جزو معروف‌ترین رستوران‌های گرگان است از بهترین کافه های گرگان نیز محسوب می‌شود. با ما همراه باشید تا به معرفی این رستوران زیبا بپردازیم.

آدرس رستوران صوفی گرگان

رستوران صوفی گرگان در یکی از زیباترین مناطق گرگان یعنی بلوار ناهارخوران واقع شده و عضوی از بهترین کافه های ناهارخوران گرگان است. این بلوار یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر گرگان است و در اصل بخشی از طولانی‌ترین خیابان گرگان است. سرتاسر این بلوار مراکز تفریحی و ورزشی و درختان زیبایی وجود دارد و همین باعث شده که زیبایی این رستوران و لذت غذا خوردن در آن دو چندان شود و حتی به اشتهای شما بیفزاید. از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی شهربازی ناهارخوران و اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان قرارگرفته است.

آدرس: استان گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، روبه روی اداره محیط زیست

تلفن: 01732524888

روزهای کاری: شنبه تا جمعه از ساعت 10 الی نیمه شب

از آنجا که این رستوران مشتری‌های ثابت و زیادی دارد، برای رزرو جا، می‌توانید از شماره تماس داده شده استفاده کنید. همچنین برای مراسمات خصوصی و خاص همانند جشن تولد و یا قرارهای کاری، می‌توانید از رزرو بخش VIP استفاده کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

 

حتی اگر اشتهایی برای خوردن نداشته باشید، تنها کافی است به منوی رستوران نگاهی بیندازید، آنگاه خواهید دید که چگونه میل شما به خوردن افزایش خواهد یافت.

منوی رستوران صوفی گرگان

این رستوران سبک‌های متفاوت غذا از جمله ایرانی، فرنگی، محلی، دریایی، گیاهی و کباب را شامل می‌شود که در سه نوبت سرو می‌شوند. انواع خوراک مانند کباب، برگر، سالاد، ماهی، سوخاریف پلو و پیتزا و انواع و اقسام نوشیدنی و دسر تهیه و طبخ می‌شود. وقتی به این رستوران می‌روید، نمی‌توانید از پیتزای مخصوص صوفی چشم‌پوشی کنید. از ترکیب مغز ران گوساله، پپرونی، قارچ و سس خامه می‌توان پیتزای خوشمزه‌ای را طبخ کرد.

از پیتزاهای دیگری که در منو خواهید دید می‌توان پیتزا رست بیف، پیتزا مینیاتوری، پاستا چیکن آلفردو، برگر، لازانیا، پیتزا ایتالیایی، پیتزا قارچ و گوشت و پیتزا کالزن را نام برد. همچنین بشقاب فرنگی شامل استیک 130گرمی، استیک 250گرمی و فیله استریپس نیز در منو یافت می‌شود.

پیش غذاهای متنوعی نیز همچون سوپ، سیب‌زمینی، نان سیر و قارچ سوخاری سرو می‌شود. کافه کباب نعناع گرگان نیز همانند صوفی کباب‌های معروفی دارد که برای یک بار همه که شده لازم است آن را امتحان کنید. اگر در فصل گرم و یا سرد سال هستید و دلتان هوس نوشیدنی خنک و یا گرم را کرده است، اصلا نگران نباشید؛ با سفارش انواع قهوه متناسب با ذائقه خود، شیک، چای ماسالا و موهیتو و… میتوانید خود را مهمان کنید. در کنار غذای خود نیز میتوانید نوشیدنی مانند نوشابه، دوغ، دلستر و آب معدنی میل بفرمائید.

 

نقد و بررسی رستوران صوفی گرگان

این رستوران با سرو حجیم غذا و کیفیت بالا، همواره مشتری‌ها را به سمت خود جذب می‌کند، همین موضوع به همراه موقعیت خوب جغرافیایی سبب شده که همیشه سر این رستوران شلوغ باشد، به طوری که باید برای سرو غذا در این رستوران، جا رزرو کنید و یا منتظر بمانید میزی خالی شود.

با هر بار مراجعه به این رستوران غذاهای متنوعی را امتحان می‌کنید که رضایت شما را نیز به دنبال دارد. منوی غذایی آن همواره تنوع را داراست. فضای سرسبز رستوران نیز جای خود دارد و ترکیب مزه بی‌نظیر و فضای آن، لذت را به سراسر وجود شما تزریق می‌کند.

قیمت غذاها نسبت به کیفیت و حجمی که دارد بسیار منصفانه است. اکثر نظراتی که راجع‌به این رستوران داده شده است، مثبت است. نکته‌ای که اکثر مشتریان به آن اشاره می‌کنند، رفتار خوب و متانت پرسنل رستوران و محیط  و فضای بهداشتی آن است و آن را تبدیل به محیطی مناسب خانواده و دوستان می‌کند.

این رستوران تحت هیچ شرایطی کیفیت خود را از دست نداده است و همواره برای مشتریان خود ارزش والایی قائل بوده و از بهترین مواد غذایی استفاده می‌کند ، همین سبب شده که کیفیت غذا و رفتار کارکنان روز به روز بهتر شود و رشد کند و همزمان با آن به شهرت و تعداد مشتریان اضافه ‌شود.

شما می‌توانید پس از مراجعه به رستوران صوفی گرگان و استفاده از خدمات آن، نظرات خود را ثبت کنید تا به دیگران نیز این شانس را بدهید که از غذاها، خدمات و فضای دلربای آن استفاده کنند.

سفارش آنلاین از رستوران صوفی گرگان

اگر دوست دارید که غذاهای این رستوران و دیگر رستوران‌های معروف گرگان را سفارش دهید اسنپ‌فود این امکان را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید از سفارش آنلاین کباب گرگان برای سفارش انواع کباب استفاده کنید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود