آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران نوید اهوازی گرگان

ترمه افضلی 19 تیر 1402 6 دقیقه

رستوران نوید اهوازی گرگان یکی از بهترین فست‌فودی‌ها و مراکز عرضه غذاهای آماده با کیفیت است که منوی متنوعی دارد. این رستوران توانسته با کیفیت خیلی خوب غذاها، رفتار محترمانه پرسنل، مهارت بسیار زیاد آشپزها و کیفیت خیلی خوب مواد اولیه تبدیل به یکی از بهترین رستوران‌های گرگان شود.

در رستوران نوید اهوازی قرار است طعم متفاوتی از انواع غذاهای آماده را بچشید؛ در واقع این رستوران دنیایی از طعم و مزه‌های خاص را به‌کامتان هدیه می‌دهد. وقتی به مجموعه نوید اهوازی می‌روید، طعم به‌یادماندنی غذاهای آنجا تا مدت‌ها به یادتان می‌ماند و این تجربه خوشایند را هیچوقت فراموش نمی‌کنید.

رستوران نوید اهوازی گرگان

در مجموعه غذایی نوید اهوازی، همه عوامل دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند تا لذت‌بخش‌ترین تجربه خوردن غذا برای مشتری‌ها به ارمغان بیاید. در این رستوران همه پرسنل سعی می‌کنند با کیفیت عالی از مشتری‌ها پذیرایی کنند؛ به‌همین‌دلیل بیشترین مشتری‌های نوید اهوازی از کیفیت خدمات رستوران رضایت دارند.

معرفی رستوران نوید اهوازی گرگان

به شهر گرگان که برویم، بعد از کلی گشت‌و‌گذار و ساعت‌ها تفریح، قطعا گرسنه می‌شویم. اما حالا کدام فست‌فود یا رستوران را برای سرو غذا انتخاب کنیم؟ قطعا انتخاب اول ما رستوران‌هایی هستند که بالاترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهند؛ یکی از همین رستوران‌ها، نوید اهوازی است. در ادامه ویژگی‌های مختلف رستوران نوید اهوازی را می‌گوییم:

سرو انواع غذای باکیفیت

رستوران نوید اهوازی گرگان در محیطی معمولی اما راحت، با سرو انواع غذاهای باکیفیت، از مهمانان پذیرایی می‌کند. به این رستوران که بروید، طیف گسترده‌ای از انواع غذاهای آماده را می‌بینید که با ارگانیکترین و با کیفیتترین مواد اولیه تهیه ‌شده‌اند.

آشپزهای ماهر و حرفه‌ای

راز طعم لذیذ غذاهای نوید اهوازی در مهارت آشپزهای این رستوران است. در واقع آشپزهای حرفه‌ای این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه تهیه غذای آماده، راز و رسپی مخصوص تهیه فست‌فودهای مختلف را می‌دانند؛ به‌همین‌منظور از ساده‌ترین مواد اولیه، خوشمزه‌ترین و خاصترین غذاها را تهیه می‌کنند.

مدیریت حرفه‌ای رستوران

علاوه‌بر آشپزها، مدیریت رستوران را نباید در مورد کیفیت بالای خدمات آنجا از قلم انداخت. مدیریت رستوران همواره به کوچکترین جزئیات توجه دارد و نکته‌های مختلف بهداشتی و … را به پرسنل گوشزد می‌کند تا خدمات همواره با بهترین و بالاترین کیفیت ارائه شوند.

محیط غذاخوری راحت و مناسب

یکی از بهترین اقدامات مدیریت رستوران نوید اهوازی گرگان، فراهم‌آوردن محیطی راحت و ساده برای صرف غذا توسط مهمان است. محوطه بزرگ غذاخوری این رستوران موجب می‌شود تا در هر بازه زمانی، پرسنل بتوانند از مشتری‌های زیادی پذیرایی کنند. فاصله میزها در این رستوران بسیار مناسب است و هیچ‌کدام از مشتری‌ها احساس نارضایتی نخواهند داشت؛ در واقع حتی در ساعات شلوغی رستوران، هیچ‌کدام از مشتری‌ها به‌دلیل ازدحام جمعیت احساس ناراحتی نخواهند کرد.

محیط آرام غذاخوری رستوران نوید اهوازی آرامشتان را حین خوردن غذا افزایش می‌دهد. بنابراین اگر به‌دنبال مجموعه‌ای برای صرف غذا می‌گردید تا در آرامش کامل و به دور از سر و صداهای اضافه غذایی خوشمزه و لذیذ را نوش‌جان کنید، به‌سراغ مجموعه نوید اهوازی بروید.

قیمت‌های مقطوع و مقرون به صرفه

در مجموعه نوید اهوازی گرگان نیاز نیست برای صرف غذا هزینه زیادی بپردازید. هر چند این رستوران غذاهای خود را با بالاترین کیفیت تهیه می‌کند، اما قیمتی مناسب نیز برای منوی خود در نظر گرفته است. شما با پرداخت کمترین هزینه در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین غذای فست‌فودی در شهر گرگان را نوش‌جان کنید.

در منوی این رستوران برای هر میزان بودجه‌ای غذایی متفاوت در نظر گرفته‌‌شده است. اگر بودجه زیادی برای صرف غذا کنار گذاشته‌اید، در منوی پر‌‌و‌پیمان این رستوران انواع پیتزاها، برگرها یا سوخاری‌ها که بیشترین قیمت را دارند، به شما چشمک می‌زنند.

امکان ارسال غذا درب منزل

با اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های سفارش غذا، بستری برای سفارش انلاین نوید اهوازی گرگان به‌وجود آمده است. شما به‌راحتی می‌توانید از طریق این پلتفرم‌ها بدون‌نیاز به مراجعه حضوری، خریدتان را از مجموعه نوید اهوازی انجام دهید و در سریعترین زمان سفارش را درب منزل تحویل بگیرید.

پیک رستوران نوید اهوازی گرگان

کافیست وارد پلتفرم‌های سفارش غذا شود، از منوی انلاین غذاها و مخلفات مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و سپس با تکمیل‌کردن سفارش منتظر ارسال غذا درب منزل باشید.

پلتفرم‌های آنلاین کارشناس‌هایی حرفه‌ای دارند که به‌محض ثبت سفارش توسط مشتری، شروع به پیگیری از رستوران می‌کنند. به‌لطف کارشناس‌های حرفه‌ای این پلتفرم‌ها و پرسنل مسئولیت‌پذیر رستوران نوید اهوازی، غذا خیلی زود برایتان ارسال می‌شود؛ پس نگران زمان طولانی بابت دریافت غذا نباشید.

منو نوید اهوازی گرگان

به منوی متنوع نوید اهوازی گرگان می‌رسیم که خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاها را در دل خود جای داده است. هر لیست از غذاهای متنوع منوی این رستوران، شما را وسوسه می‌کند تا بارها برای سفارش و صرف غذا به مجموعه نوید اهوازی بروید. در ادامه منوی متنوع و خوشمزه نوید اهوازی گرگان که آب دهانتان را راه می‌اندازد، برایتان قرار می‌دهیم:

پیتزا آمریکایی برگر ساندویچ سوخاری غذای پرسی پیش غذا
پیتزا ویژه آمریکایی همبرگر دست‌ساز ساندویچ بمب ویژه فیله‌سوخاری خوراک گوشت چرخ‌‌شده سیب‌زمینی سرخ‌‌شده
پیتزا رست‌بیف آمریکایی دوبل‌برگر دست‌ساز ساندویچ رست‌بیف   خوراک مرغ سیب‌زمینی با قارچ و پنیر پیتزا
پیتزا برگر آمریکایی رویال‌برگر دست‌ساز ساندویچ گوشت چرخ‌‌شده   خوراک جگر مرغ سیب‌زمینی سرخ‌‌شده ویژه نوید اهوازی
پیتزا سرآشپز آمریکایی همبرگر مخصوص ساندویچ مرغ   خوراک سوسیس  
پیتزا گوشت و قارچ آمریکایی قارچ‌برگر ساندویچ جگر مرغ   خوراک بندری  
پیتزا ممتاز آمریکایی دوبل‌برگر مخصوص ساندویچ ژامبون مرغ تنوری   خوراک فلافل  
پیتزا مرغ و قارچ آمریکایی رویال‌برگر مخصوص ساندویچ سوسیس آلمانی      
پیتزا چهار فصل آمریکایی   ساندویچ سوسیس کوکتل      
پیتزا مخلوط آمریکایی   ساندویچ هات‌داگ      
پیتزا پپرونی آمریکایی   ساندویچ هات‌رویال      
پیتزا سالامی آمریکایی   ساندویچ خوراک سوسیس      
پیتزا بندری آمریکایی   ساندویچ بندری      
پیتزا مکزیکی آمریکایی   ساندویچ پپرونی      
پیتزا مخصوص آمریکایی   ساندویچ فلافل      
         

اما پرطرفدارترین غذاهای نوید اهوازی از بین منوی این رستوران، کدام غذاها هستند؟ کدام غذاها را بیشتر مشتری‌های این رستوران پیشنهاد می‌دهند و آشپزهای نوید اهوازی مهارت کامل و کافی در تهیه آنها دارند؟ در ادامه پرطرفدارترین غذاهای رستوران نوید اهوازی گرگان را برایتان لیست می‌کنیم:

پیتزا مخصوص آمریکایی
ساندویچ فلافل
ساندویچ هات‌داگ
پیتزا مخلوط آمریکایی
پیتزا پپرونی آمریکایی
ساندویچ بندری
پیتزا رست‌بیف آمریکایی
پیتزا مرغ و قارچ آمریکایی
پیتزا گوشت و قارچ آمریکایی
ساندویچ مرغ
فیله‌سوخاری

رستوران نوید اهوازی گرگان نظرات

مشتری‌های رستوران نوید اهوازی گرگان نظرات مختلفی در مورد تجربه سفارش غذا از این رستوران دارند. بیشتر مشتری‌ها از ارسال به‌موقع و سریع سفارش‌ها درب منزل راضی هستند و از رفتار مناسب پیک و پرسنل رستوران صحبت می‌کنند.

نظرهای مردم درباره رستوران نوید اهوازی گرگان

کیفیت بالای غذاها و پخت کامل آنها از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران نوید اهوازی است که بیشتر مشتری‌ها در مورد اتفاق نظر دارند. آنها از طعم لذیذ و خوشمزه سفارششان می‌گویند و از این موضوع رضایت کامل دارند.

البته برخی مشتری‌ها انتقادهایی به رستوران نوید اهوازی دارند. مثلا بعضی از مشتری‌ها از حجم کم غذاها شکایت دارند و می‌گویند غذاها در حجم کم به‌دستشان رسیده است. برخی نیز بسته‌بندی نامناسب غذا را نقطه‌ضعف این رستوران می‌دانند و افرادی نیز از تنها ایراد رستوران را نداشتن مخلفات زیاد در کنار غذای اصلی عنوان می‌کنند.

بیشتر از 1000 نفر در مورد کیفیت غذاهای این رستوران در پلتفرم‌های سفارش غذا نظر داده‌اند. با وجود تمام نظرات مثبت و منفی، رستوران نوید اهوازی گرگان توانسته در اپلیکیشن‌های مطرح سفارش غذا امتیاز بالایی به‌دست بیاورد. در زمان نگارش این مقاله، امتیاز این رستوران 4.2 از 5 است.

اطلاعات رستوران نوید اهوازی گرگان

اگر قصد رفتن به فست فود نوید اهوازی گرگان را دارید، از اطلاعاتی که در ادامه در اختیارتان می‌گذاریم، استفاده کنید:

  • آدرس نوید اهوازی گرگان: میدان سرخواجه، ابتدا خیابان ۵ آذر
  • شماره تماس نوید اهوازی گرگان: 01732225506
  • ساعت کار نوید اهوازی گرگان: 12 ظهر تا 23.59 شب

مجموعه نوید اهوازی گرگان، سرو انواع غذاهای باکیفیت

در این مطلب به‌طور کامل در مورد رستوران نوید اهوازی گرگان صحبت کردیم. این رستوران هم‌اکنون یکی از مطرحترین مراکز تهیه انواع غذای آماده در شهر گرگان است. اگر به‌عنوان توریست یا گردشگر به گرگان بروید و در منطقه خیابان آذر اقامت داشته باشید، بدون‌شک بیشتر مردم این شهر رستوران نوید اهوازی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

رستوران نوید اهوازی در شهر گرگان

رستوران نوید اهوازی در کنار انواع فست‌فودی‌های خوب مثل فست فود قیف پوک گرگان توانسته نام خود را سر زبان‌ها بیندازد. هم‌اکنون این رستوران مشتری‌های وفادار زیادی دارد که برای صرف ناهار یا شام به آنجا می‌روند.

رستوران نوید اهوازی در تلاش است به‌روش‌های مختلف نیاز مشتری‌های خود را برطرف کند. در واقع این رستوران چه برای کسانی که داخل منزل هستند و چه برای افرادی که به‌صورت حضوری برای صرف غذا به آنجا می‌روند، خدمات متنوعی در نظر دارد.

اگر به‌صورت حضوری به رستوران نوید اهوازی گرگان برویم، پرسنل خیلی زود غذا را برایتان گرم و کاملا پخته‌‌شده تهیه می‌کنند؛ اگر به‌صورت غیر‌حضوری قصد سفارش از رستوران را دارید، کافیست به سامانه‌های سفارش انلاین غذا گرگان مراجعه کنید. در این سامانه‌ها منوی آنلاین نوید اهوازی وجود دارد. به‌محض انتخاب غذا و تکمیل سفارش، پرسنل این مجموعه غذا را با به‌بهترین شکل و خیلی زود برایتان ارسال خواهند کرد.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود