آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران هتل پارس کرمان

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

قدم گذاشتن به رستوران‌ها و کافی شاپ‌های شهرهای باستانی یک تجربه فوق‌العاده جذاب و لذت‌بخش است که در آن می‌توانید فرصتی برای امتحان کردن غذاها و نوشیدنی‌های جدید و تجربه‌ای هیجان‌انگیز از رویارویی با آداب و رسوم یک شهر کهن و سرشار از غنای فرهنگی داشته‌باشید. کرمان هم یکی از شهرهای اصیل و قدیمی ایران است که در دل خود داستان‌های اسرارآمیزی برای گفتن دارد.

با سفر به کرمان، تجربه‌ای به یاد ماندنی از غذاهای این شهر به دست می‌آورید.

ورود به یک کافه رستوران کرمان یعنی ورود به مکانی عالی برای معاشرت و ارتباط با دیگران در کنار صرف یک وعده غذایی مشترک یا یک فنجان قهوه معطر! مکانی که می‌توانید در آن با مردم خونگرم و مهربان این دیار دیدار کنید و از دیدن حال و هوای خونگرم و کویری‌شان لذت ببرید.

معرفی رستوران هتل پارس کرمان

رستوران هتل پارس کرمان واقع در بلوار جمهوری اسلامی و چهارراه فرهنگیان این شهر کویری، با بهره‌گیری از هنر بهترین آشپزهای ایرانی تجربه بی‌نظیری را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. در این رستوران ترکیبی از غذاهای سنتی ایرانی و بین‌المللی با تمرکز بر استفاده از مواد اولیه تازه محلی و خلق دنیایی از غذاهای خوشمزه و سالم ارائه می‌شود.

یکی از ویژگی‌های بارز این کافه رستوران کرمان، وجود مناظر پانوراما و خیره‌کننده آن از ورای گستره شهر است. میهمانان می‌توانند در کافی شاپ هتل پارس کرمان ضمن لذت از وعده‌های غذایی خود، از مناظر دلنشین کوهستان‌های دوردست اطراف و مناظر شهری لذت ببرند.

رستوران هتل پارس کرمان علاوه بر غذاهای لذیذ و چشم‌اندازهای زیبا از مزایای منحصربه‌فرد دیگری هم برخوردار است. دکوراسیون این رستوران که شاید بتوانیم آن را بهترین رستوران کرمان قلمداد کنیم، با الهام از طراحی سنتی ایرانی، کاشی‌کاری‌های پیچیده، منسوجات رنگارنگ و نورپردازی هنرمندانه طراحی شده است که در مجموع، فضایی دنج و دلپذیر ایجاد می‌کند.

 درهرحال، چه به دنبال یک شام عاشقانه دونفره باشید و چه به دنبال یک وعده غذایی خانوادگی یا قرارهای کاری، رستوران هتل پارس کرمان مکان مناسبی برای تجربه بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی است.        

چرا می‌گوییم هتل پارس کرمان را انتخاب کنید؟

در میان لیست رستوران های کرمان رستوران هتل پارس کرمان همیشه می‌درخشد. گزینه‌های مختلف غذاخوری مانند اتاق‌های غذاخوری خصوصی و تراس روی پشت‌بام در کنار ارائه طیف وسیعی از خوراک‌های گیاهی و وگان و همچنین غذاهای بدون گلوتن و بدون لبنیات این رستوران را در بین باغ رستوران های کرمان به بهترین رستوران کرمان تبدیل کرده است.

سرآشپزهای هتل پارس کرمان در خلق نوشیدنی‌ها، دسرها و غذاهای جدید، سنتی و خوش‌طعم از مهارت خاصی برخوردارند که فقط اگر تجربه چشیدن دستپختشان را داشته‌باشید، می‌توانید این موضوع را متوجه شوید.

کارکنان هتل پارس کرمان نیز در لیست رستوران های کرمان امتیاز بالایی کسب کرده‌اند. آن‌ها بسیار خوش برخورد، آگاه و آماده راهنمایی به مسافران عزیز هستند و به گرمی به تمام سوالات شما در مورد منو پاسخ می‌دهند. این رستوران برای صبحانه، ناهار و شام باز است و در کنار آن، بوفه روزانه هتل پارس نیز برای افرادی که مایل به استفاده از این بخش هتل هستند، مشغول به کار است.

رستوران هتل پارس کرمان یکی از بهترین رستوران‌های این شهر است.

یکی دیگر از مزایای هتل پارس کرمان، موقعیت مکانی این رستوران در قلب کرمان است که آن را به یک گزینه راحت و در دسترس هم برای مهمانان هتل و هم برای بازدیدکنندگان شهر تبدیل کرده است. همچنین، تعهد رستوران به استفاده از مواد اولیه تازه و محلی باعث حمایت از کشاورزان و ترویج شیوه‌های کشاورزی پایدار و دوستدار محیط زیست شده است.

معرفی کافی شاپ هتل پارس کرمان

کافی شاپ هتل پارس کرمان یا کافه کارمانیا مقصدی دنج و دلپذیر برای دوستداران قهوه و شیرینی است. در این کافی‌شاپ شما با طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها، انواع قهوه، چای، دمنوش و میان‌وعده‌های سبک روبرو خواهید شد که همگی با بهترین مواد اولیه تهیه شده و با لبخند سرو می‌شوند.

استفاده از تازه‌ترین و خوش‌طعم‌ترین دانه‌های قهوه که با دقت انتخاب و برشته می‌شوند، از جمله افتخارات باریستای ماهر و خوشروی کافه کارمانیا است که همیشه مشتاق سرو یک فنجان قهوه عالی و پذیرایی از میهمانان با ترکیبات یا روش‌های جدید دم کردن قهوه متناسب با سلیقه آنان است.

کافه کارمانیا در لابی هتل پارس کرمان قرار دارد و علاوه بر قهوه‌ خوشمزه، دارای منو متنوعی از انواع دمنوش، نوشیدنی‌های سرد، اسموتی، کوکتل، شربت، بستنی ، کیک، چای، شکلات داغ و همچنین انواع شیرینی‌ها، ساندویچ‌ها و میان‌وعده‌های سبک است که صرف‌نظر از این‌که در یک سفر کاری هستید یا می‌خواهید یک بعدازظهر آرام را صرف نوشیدن قهوه و خواندن کتاب کنید، بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

کافه هتل پارس از فضای داخلی فوق‌العاده‌ای بهره برده است.

همچنین، کافه کارمانیا مجهز به وای فای رایگان است که آن را به مکانی عالی برای جوانان، کارمندان، مسافران و تقریبا تمام اقشار جامعه که به نوعی با اینترنت سروکار دارند تبدیل می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از شماره تلفن رستوران های کرمان با مرکز 118 تماس بگیرید و یا نام رستوران و کافی‌شاپ موردنظرتان را در اینترنت جستجو و شماره تلفن آن را پیدا کنید.

در کرمان به کدام رستوران‌ها برویم؟

معرفی بهترین رستوران کرمان چندان ساده نیست چون تعداد زیادی از رستورا‌ن‌های خوب و خوشنام در این شهر وجود دارند که فضایی زیبا، آرام و غذایی باکیفیت و خوش‌طعم را به مشتریان ارائه می‌کنند. اگر بخواهیم به بهترین باغ رستوران کرمان اشاره کنیم هم اوضاع به همین‌صورت است. بااین‌وجود، در میان لیست رستوران های شهر کرمان اسامی زیر از درخشش خاصی برخوردارند:

  • رستوران شبنم: این رستورانی سنتی ایرانی با محیطی دلنشین، به سرو انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب، خورش و برنج می‌پردازد.
  • رستوران سنتی کرمان: یکی دیگر از انواع باغ رستوران های کرمان است که در سرو غذاهای محلی کرمانی مانند کباب شیخ، نوعی کباب بره و غذاهای برنجی کرمانی تخصص دارد.
  • رستوران البرز: رستورانی محبوب که ترکیبی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی از جمله پیتزا، پاستا و برگر را سرو می‌کند.
  • رستوران کرمانی: رستورانی قدیمی که طیف وسیعی از غذاهای ایرانی باکیفیت از جمله خورش، کباب و برنج را ارائه می‌دهد.
  • رستوران کباب کرمانی: رستورانی کوچک و خانوادگی که در زمینه کباب و گوشت کبابی تخصص دارد.
  • رستوران ماهی کرمانی: این رستوران مخصوص افرادی است که به غذاهای دریایی مثل ماهی و میگو کبابی، ماهی و میگو گریل و قلیه ماهی علاقمندند.
  • رستوران الماس کویر کرمان: این رستوران یکی از رستوران‌های محبوب و ستاره‌دار کرمان است که اگر طرفار غذاهای سنتی ایرانی هستید، حتما از آن خوشتان خواهد آمد. بسیاری از مشتریان این رستوران، آن را به‌خاطر غذاهای خوشمزه، رفتارهای سخاوتمندانه و خدمات دوستانه‌اش تحسین می‌کنند.

در  منو رستوران الماس کویر کرمان انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب، خورش و برنج و همچنین انواع سالاد و پیش غذا وجود دارد. طراحی زیبای سنتی ایرانی و فضای دنج این رستوران نیز از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود. رستوران الماس کویر در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران آسان است.

  • رستوران پیتزا کرمانی: اگر از طرفداران پروپا قرص فست فود هستید، پیتزافروشی کرمانی را فراموش نکنید. در این رستوران علاوه بر پیتزا، انواع ساندویچ‌های آبدار و ترد به همراه سالاد و نوشیدنی ارائه می‌شود.

کدام رستوران‌های کرمان موسیقی زنده پخش می‌کنند؟

تعداد رستوران های کرمان با موسیقی زنده زیاد نیست اما اگر به یکی از آن‌ها قدم بگذارید، محو لطافت روح و هنر اجراکنندگان خواهید شد. کافی شاپ هتل پارس کرمان، رستوران شبنم، رستوران سنتی بزرگ کرمان، رستوران البرز و کافی شاپ کرمانی از جمله رستوران های کرمان با موسیقی زنده هستند که می‌توانند برای ساعاتی نوازشگر روح و روان شما باشند.

الماس کویر از دیگر رستوران‌های عالی شهر کرمان است.

توجه داشته‌باشید که رویدادهای موسیقی زنده ممکن است یک اتفاق عادی در این رستوران‌ها نباشد و اگر این موضوع برایتان مهم است، بهتر است مستقیما با رستوران تماس بگیرید تا ببینید آیا در رویدادهای آتی، برنامه موسیقی زنده نیز دارند یا خیر.

چطور می‌توانید در کرمان سفارش آنلاین غذا بدهید؟

چندین سرویس تحویل آنلاین غذا در کرمان وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را از هتل یا محل اقامت خود سفارش دهید:

  • اسنپ فود: اسنپ فود یک برنامه محبوب سفارش آنلاین غذا کرمان است که به شما امکان می‌دهد از انواع رستوران‌ها و کافه‌های محلی غذا سفارش دهید. کافی است برنامه Snappfood را در تلفن هوشمند خود نصب یا برای سفارش به وب‌سایت آن مراجعه کنید.
  • چیلیوری: چیلیوری یکی دیگر از سرویس‌های محبوب تحویل غذا در کرمان است که طیف وسیعی از غذاها را از رستوران‌های محلی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت یا برنامه تلفن همراه اقدام به سفارش کنید.
  • زودفود: زودفود یک سرویس تحویل غذا است که در چندین شهر ایران از جمله کرمان فعالیت می‌کند و مانند دو مورد قبلی با اپلیکیشن و وب‌سایت قابل دسترسی است.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود