آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
دسته‌بندی نشده
2.7/5 - (7 امتیاز)
1

آشنایی کامل با رستوران وی آی پی اصفهان

ترمه افضلی 29 فروردین 1402 5 دقیقه

اگر تجربه رفتن به یک رستوران سلف سرویس باکیفیت را داشته باشید، شما هم احتمالا با ما هم‌نظر هستید که یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های غذا خوردن در چنین رستوران‌هایی اتفاق می‌افتد. در رستوران‌های سلف سرویس شما به منوی وسیعی از غذاها دسترسی نامحدود دارید؛ بنابراین می‌توانید از هر غذایی به همان اندازه که می‌خواهید نوش جان کنید.

رستوران وی آی پی یک رستوران سلف سرویس بسیار مجلل در اصفهان است.

حال اگر آن رستوران سلف سرویس از غذاهایی خوش‌پخت و درجه یک بهره برده و فضای داخلی رستوران نیز آرامش‌بخش و مجلل باشد، بدون شک یکی از خاطره‌انگیز زمان‌های ممکن برایتان رقم خواهد خورد! و این همان تجربه‌ای است که شما می‌توانید در رستوران وی آی پی اصفهان داشته باشید.

رستوران وی آی پی اصفهان

اگر به دنبال بهترین رستوران سلف سرویس اصفهان باشید، با یک جست‌وجو در اینترنت و در بین آشنایان،‌ به احتمال بسیار زیاد به نام رستوران وی آی پی برخورد می‌کنید؛ این رستوران سلف سرویس در بزرگ‌ترین مجتمع تجاری استان اصفهان، یعنی در پاساژ سیتی سنتر قرار دارد. به همین دلیل دسترسی‌ شما به آن بسیار آسان بوده و نگرانی از جهت مسائلی نظیر جای پارک نیز وجود نخواهد داشت. از سوی دیگر کیفیت غذای بسیار بالا و قیمت مناسب این رستوران موجب شده تا این رستوران مشهور و پرطرفدار نیز باشد.

رستوران وی آی پی اصفهان؛ یکی از بهترین سلف‌سرویس‌های شهر

ابتدا بیایید ببینیم رستوران سلف سرویس چیست: در این رستوران‌ها شما به یک منوی باز از تمامی غذاهای رستوران دسترسی خواهید داشت؛ انتخاب میزان ریختن هر غذا در ظرف نیز به انتخاب خودتان است. در این رستوران‌ها تمامی غذاها و پیش‌غذاها بر روی پیشخوان قرار دارند و انتخاب هریک از آن‌ها برای سرو، به انتخاب مشتری است. نحوه پرداخت نیز ممکن است به دو صورت متفاوت باشد؛ یا با پرداخت یک هزینه ورودی اولیه و یا به صورت پرداخت بر اساس غذاهای انتخابی.

رستوران وی آی پی نیز یک رستوران سلف سرویس است و شما می‌توانید با انتخاب خود هر غذایی که می‌پسندید را در منو انتخاب کنید؛ روش پرداخت آن اما به صورت ورودی اولیه است و تمامی افراد بزرگ‌سال با پرداخت یک هزینه اولیه ثابت به خدمات دسترسی خواهند داشت. همچنین برای ورود کودکان بالای ۷ سال به رستوران، لازم است پرداخت هزینه انجام شود؛ البته هزینه آن کمتر از هزینه پرداختی بزرگ‌سالان است. پذیرایی از کودکان ۶ سال به پایین نیز به رایگان انجام می‌شود و نیازی به پرداخت هزینه برای آن‌ها نخواهد بود.

شما می‌توانید با پرداخت ورودی رستوران، به ۲۰ نوع غذا و ۱۰ نوع دسر متفاوت دسترسی نامحدود داشته باشید.

از لحاظ قیمتی این رستوران در لیست رستوران‌های گران‌قیمت اصفهان قرار می‌گیرد؛ اما اگر این هزینه را با خدمات ارائه‌شده مقایسه کنیم، می‌توان گفت که قیمت‌گذاری آن بسیار منصفانه بوده و شما نیز پس از استفاده از خدمات آن از هزینه پرداختی احساس رضایت خواهید کرد. مخصوصا آنکه کیفیت غذاها بالاست و در پخت آن‌ها از بهترین مواد اولیه و بهترین سرآشپزها بهره گرفته شده است.

لیست غذاهای رستوران وی آی پی اصفهان

شما در این رستوران با انجام پرداخت اولیه، به ۲۰ مدل غذای متفاوت ایرانی و فرنگی، بالای ۱۰ نوع دسر و انواع نوشیدنی‌های سرد و سالاد به صورت نامحدود دسترسی خواهید داشت. لیست پیش‌غذاها و غذاهای اصلی رستوران از این قرار است:

کباب کوبیده
جوجه کباب زعفرانی
جوجه کباب ران با سبزیجات
کوفته
کتف و بال تند
شویدپلو با برنج شمالی
برنج شمال زعفرانی
ته چین
فیله ماهی سرخ شده
لازانیابا گوشت
رولت گوشت
خورش بادمجان
قرمه سبزی
قلیه ماهی
ناگت مرغ
خوراک ایتالیایی
سوپ سبزیجات
سوپ شیر
سوپ جو
کشک بادمجان
ماهیچه مرغ با سس پرتقال
بیف استرگانف
چیکن استرگانف
خوراک مرغ باربیکیو
خوراک مرغ فرانسوی با کرفس
سیب زمینی سرخ شده

همچنین به منوی دسر و کاپ کیک توجه کنید:

انواع ژله میوه
انواع کرم کارامل
کیک خامه ای و کاکائویی
توت فرنگی اسلایس شده
شارلوت
ترامیسو
خورش ماست
سالاد میوه
انواع موس شکلات، آناناس و…

علاوه بر این‌ها شما می‌توانید غذاهایی نظیر ژیگو، شیشلیک و میگو (خوراک روبیان) را با سفارش قبلی در این رستوران سرو کنید.

آدرس و دسترسی‌های رستوران وی آی پی اصفهان

اگر به اصفهان سفر کرده باشید مطمئنا پاساژ بزرگ سیتی سنتر را می‌شناسید؛ این مجتمع که یکی از بزرگ‌ترین مرکز خریدهای ایران است، فضایی بسیار گسترده دارد و در آن می‌توان همه‌چیز پیدا کرد، از رستوران و کافه و لباس‌فروشی گرفته تا سینما و شهربازی و حتی دانشگاه! رستوران وی آی پی نیز در همین مجموعه قرار دارد.

رستوران وی آی پی در طبقه همکف مجموعه سیتی سنتر قرار دارد و دسترسی آسانی دارد.

سیتی سنتر با داشتن فضای پارکینگ بسیار وسیع و همچنین قرار گرفتن در نقطه‌ای به دور از ترافیک‌ مرکز شهر، دسترسی بسیار ساده‌ای دارد و شما می‌توانید بدون نگرانی از جهت اتلاف زمان در ترافیک و یا نبودن جای پارک، به این مجموعه بروید و از امکانات آن بهره بگیرید. رستوران وی آی پی اصفهان در طبقه همکف سیتی سنتر قرار دارد؛ برای دسترسی راحت‌تر به آن می‌توانید از ورودی ۸ مجموعه وارد شوید و به راحتی این رستوران را پیدا کنید.

همچنین برای ثبت سفارش غذای اختصاصی، رزرو میز و یا برگزاری میهمانی و تولد در این رستوران می‌توانید با دو شماره زیر تماس بگیرید:

03136550401

03136550400

یک نکته مهم که باید در نظر داشته باشید این است که رستوران وی آی پی پیش‌تر در خیابان چهارباغ بالای اصفهان نیز شعبه داشت؛ اما در سال ۱۳۹۸ آن شعبه کار خود را متوقف کرده و در ازای آن، ظرفیت شعبه سیتی‌ سنتر به دو برابر افزایش یافته است. بنابراین هم‌اکنون این رستوران تنها یک شعبه دارد که سیتی سنتر است.

دکوراسیون و فضای رستوران وی آی پی اصفهان

در اینترنت از رستوران وی آی پی عکسهایی موجود است که شما می‌توانید آن را مشاهده کرده و به خوبی با فضای مجلل و فوق‌العاده آن آشنا شوید. این رستوران با داشتن فضایی بسیار بزرگ، می‌تواند تا سقف ۳۰۰ نفر مهمان را در خود جای دهد؛‌ به همین سبب شما می‌توانید آن را برای برگزاری مهمانی‌های بزرگ خود نیز انتخاب کنید.

شما می‌توانید رستوران وی آی پی را برای برگزاری مراسمات خود انتخاب کنید.

فضای بزرگ، دکوراسیون داخلی چشم‌نواز و هنرمندانه و صدالبته وجود موسیقی زنده در رستوران وی آی پی، باعث شده تا بتوان آن را یکی از فضاهای لاکچری برای برگزاری مراسماتی همچون جشن‌های تولد، عقد و عروسی و ولیمه در اصفهان دانست. از سویی اگر به دنبال فضایی مناسب برای انجام ملاقات‌های خانوادگی، جشن‌های دوستانه و مراسم‌های مشابه هستید نیز این رستوران برایتان گزینه‌ای درجه یک خواهد بود.

دسترسی آنلاین به بهترین رستوران‌های اصفهان

همان‌طور که مشاهده کردید، رستوران وی آی پی اصفهان یکی از رستوران‌هایی است که در هنگام سفر به این شهر، لازم است حتما سری به آن بزنید! دسترسی نامحدود شما به منوی وسیع غذاهای اصلی، دسرها، نوشیدنی‌ها و سالادهای این رستوران، بدون شک تجربه‌ای دلپذیر از حضور در یک رستوران سلف سرویس را برایتان رقم خواهد زد.

اما اگر به دنبال خرید بهترین غذاهای ایرانی و کباب‌ها در شهر اصفهان هستید، می‌توانید به سفارش آنلاین کباب اصفهان در اسنپ فود نیز سری بزنید؛ با این سرویس شما به تمامی رستوران‌های خوب شهر اصفهان دسترسی خواهید داشت. با اسنپ فود می‌توانید به صورت آنلاین به منوی کامل این رستوران‌ها دسترسی بیابید و درب خانه یا محل کار خود غذایتان را دریافت کنید. از همراهی شما متشکریم!

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود