معرفی رستوران گریل گایز

1/5 - (1 امتیاز)

 

همیشه در جستجوی تجربه‌ای بی‌نظیر و طعمی منحصربه‌فرد هستید؟ غذاخوردن در یک محیط باصفا و دلنشین تا چه اندازه در روحیه شما اثر دارد؟ کیفیت غذا چه‌طور، چه‌قدر به آن اهمیت می‌دهید؟ آیا به غذاهای کبابی و گریل شده علاقه دارید؟ اگر پاسخ شما بله است، رستوران گریل گایز یکی از بهترین گزینه‌های موجود در تهران است.

 

عکس رستوران گریل گایز

در این مقاله ما قصد داریم به بررسی عمیق‌تر گریل گایز بپردازیم؛ از فضای دلنشین و دلپذیر آن تا تنوع و کیفیت بالای منوی غذاهایی که ارائه می‌دهد. همراه ما باشید تا با این معرفی‌نامه سفری فوق‌العاده زیبا به دنیایی متفاوت با طعم و عطر گریل داشته باشیم.

در پایان این مقاله همچنان همراه ما بمانید تا اطلاعاتی که از پاستا فکتوری در بلاگ اسنپ منتشر شده را با هم بخوانیم و با یکی دیگر از رستوران‌های خوب تهران آشنا شویم.

معرفی رستوران گریل گایز

گریل گایز، یکی از رستوران‌های محبوب و پرطرف‌دار در تهران است که با ارائه انواع غذاهای گریل ‌شده به مقصد اصلی افرادی تبدیل شده که همیشه به دنبال کسب تجربه‌های جدید هستند. رستورانی که با ارائه غذاهای گوشتی و کبابی به شهرت رسیده و در حال حاضر  بیش از 4 شعبه در تهران دارد.

این رستوران با فضایی گرم و صمیمی و پرسنل خوش‌برخورد و مجرب، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

کیفیت بی‌نظیر غذا و تنوع باورنکردنی که دارند، همه را شیفته grill guys کرده است. باتوجه‌به تنوع بالای منوی این رستوران برای هر کس با هر سلیقه‌ای، غذایی مناسب و خوشمزه پیدا می‌شود. غذاهایی که علاوه بر کیفیت کم‌نظیرشان، قیمت مناسبی نیز دارند.

 

مرغ گریل شده که با عطر و بوی آتشین؛ اشتهای هر بیننده‌ای را باز می‌کند.

خدمات و امکانات گریل گایز نیز به‌قدری مطلوب هستند که از دیدگاه مشتریان، امتیاز کامل می‌گیرند. سرویس‌دهی سریع و سرو به‌موقع غذا نیز از دیگر دلایل شهرت این رستوران هستند.

معماری داخلی رستوران و نحوه دکوراسیون و چیدمان محیط نیز بسیار شیک و زیبا است. علاوه بر زیبایی ظاهری در این رستوران، فضای گرم و صمیمی محیط بیشتر باعث جلب‌توجه مشتریان می‌شود. فضایی دلنشین که باعث رسیدن به آرامش درونی و لذت‌بردن بیشتر از غذا می‌شود.

 منوی متنوع و خوشمزه

یکی از دلایل محبوبیت رستوران گریل گایز، منوی متنوع و خوشمزه آن است. در این منوی متنوع، انواع غذاهای گریل‌ شده از گوشت و مرغ گرفته تا ماهی و سبزیجات با بهترین کیفیت و طعمی منحصربه‌فرد ارائه می‌شوند.

از جمله غذاهای محبوب این رستوران در منوی سالاد و پیش‌غذا می‌توان به سالاد فکتوری چاپد، گایز فرایز، سالاد سزار و مک اند چیز اشاره کرد.

در منوی سوخاری‌ها نیز فیله استریپس 4 تکه نرمال همراه با سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده و سس مخصوص از محبوب‌ترین سوخاری‌های گریل گایز هستند.

کریسپی گایز در بین غذاهای اصلی منوی گریل گایز، طرف‌داران بسیاری دارد. این غذا با گوشت گوساله گریل شده، پنیر زرد، نان مخصوص، کاهو باتاویا، گوجه‌فرنگی، سس مخصوص گریل گایز گایز تاور سوخاری تهیه می‌شود و طعم خاصی دارد.

 

استیک گوشت گریل گایز، غذایی که باید امتحان کنید.

پتی متی و جوسی لوسی نیز از غذاهای اصلی محبوب گریل گایز هستند که ترکیب ترد و آبدار آن زیر دندان به‌قدری دلچسب است که محال است آن را فراموش کنید.

انواع کمبو، ساندویچ و اسلایدر نیز در منوی این رستوران ارائه می‌شوند که هر یک از آن‌ها، ارزش یک‌بار امتحان‌کردن را دارند.

ایران برگر از فست‌فودهای زنجیره‌ای است که بهترین برگرهای ایران را عرضه می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی کامل آن را در بلاگ اسنپ فود مطالعه بفرمایید.

امکانات و خدمات مناسب

رستوران گریل گایز خدمات مناسبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. خدماتی مثل ارسال غذای بیرون یا سفارش آنلاین گریل گایز که به‌منظور رفاه حال مشتریانی که امکان حضور در رستوران را ندارند، ارائه می‌شوند سبب جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان شده است.

 

گریل گایز با منویی از غذاهای فست‌فودی که گریل می‌شوند.

محبوبیت گریل گایز سبب شده تا این رستوران در همه ایام هفته و به‌خصوص در ساعات شام و نهار بسیار شلوغ باشد برای این که زمان زیادی در رستوران منتظر نمانید، امکان رزرو میز از طریق تلفن برای شما فراهم شده است.

داشتن جای پارک و دسترسی به وای‌فای رایگان نیز از امکانات گریل گایز است که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

معرفی شعب گریل گایز

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، گریل گایز از رستوران‌های محبوب و شناخته شده تهران است که استقبال گسترده مردم باعث شده تا شعب دیگری از آن در محله مختلف تهران دایر شود.

کلیه شعب گریل گایز فضایی گرم و صمیمی دارند؛ ازاین‎‌رو برای قرارهای دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب هستند. با استفاده از رنگ‌های گرم و آرامش‌بخش در دکوراسیون این رستوران‌ها، فضایی دلنشین ایجاد شده که با حضور در آن حس راحتی و آرامش خاطر خواهید داشت و به همین دلیل از خوردن غذا بیشتر لذت خواهید برد.

گریل گایز سهروردی در سهروردی شمالی نرسیده به مطهری نبش کوچه باغ و پلاک 2 واحد زیر همکف قرار دارد. این شعبه گریل گایز، فضای نسبتاً کوچک، اما باصفایی دارد. پرسنل خوش‌برخورد رستوران از همان ابتدای ورودتان به رستوران به شما رسیدگی خواهند کرد و در کم‌ترین زمان، غذایی که سفارش داده‌اید برایتان سرو خواهد شد.

باتوجه‌به فضای کوچک و ازدحام جمعیت در این شعبه بهتر است قبل حضور از طریق تلفن گریل گایز سهروردی برای رزرو میز اقدام کنید.

 

لذیذترین مرغ‌های سوخاری و گریل شده را در گریل گایز میل کنید.

گریل گایز سعادت‌آباد در خیابان درختی، خیابان حافظی بعد از کوچه باران جنب اریکه ایرانیان در دانشگاه انستیتو غذایی واقع شده است. این شعبه گریل گایز با به‌خدمت‌گرفتن سرآشپزان حرفه‌ای و مشهور ایرانی بهترین و لذیذترین غذاها را طبخ و برای مشتریان سرو می‌کند. غذاهایی که کیفیت و طعم آن‌ها قابل‌مقایسه با هیچ جای دیگر نیست.

گریل گایز میرداماد یکی از بهترین رستوران‌‎های خیابان جردن است که به پاتوق جوانان پرشورونشاطی تبدیل شده که با گروه دوستان خود در آن جمع می‌شوند و ساعت‌ خوشی را همراه با خوردن یک غذای دلچسب و دلپذیر سپری می‌کنند.

گریل گایز فلسطین، یکی از بهترین و محبوب‌ترین فست‌فودهای خیابان فلسطین است که با ارائه منویی کامل از لذیذترین غذاهای فست‌فودی موردتوجه ساکنین منطقه قرار گرفته است.

آدرس دقیق این رستوران در میدان فاطمی، خیابان فلسطین، روبه‌روی کوچه رنجبر و پلاک 505 است. اگر امکان رفت‌وآمد به این رستوران را ندارید می‌توانید از طریق تلفن گریل گایز فلسطین که خدمات پشتیبانی 24 ساعته دارد، غذای خود را سفارش داده و در خانه یا در محل کار میل کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره گریل گایز می‌توانید پیج اینستاگرام گریل گایز دیدن کنید.

کلام آخر

رستوران گریل گایز، یکی از بهترین نقاط گردشگری غذایی تهران است که به دلیل ارائه غذاهای گریل ‌شده با کیفیت بالا و لذیذترین غذاهای فست‌فودی تجربه‌ای متفاوت برای افرادی است که به خوردن غذاهای گوشتی علاقه دارند.

 

گریل گایز تجربه‌ای متفاوت

باگذشت زمان، این رستوران توانسته است جای خود را در بین رستوران‌های پرطرف‌دار تهران باز کند و به یکی از رستوران‌‎های محبوب پایتخت تبدیل کرده است.

فضای گرم و دلپذیر این رستوران، همراه با پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخورد آن، تضمین‌کننده‌ یک تجربه خارق‌العاده برای شما خواهد بود.

سفارش انلاین غذا اسنپ فود، بهترین‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد و غذا را با کیفیتی عالی و گرم و تازه به دست شما می‌رساند.

نظرات کاربران