معرفی شعبه‌های رضا لقمه، رقابت در تنوع و کیفیت

3/5 - (1 امتیاز)

 

رضا لقمه یک وعده خاطره انگیز

 

یکی از تفریحات ما ایرانی‌ها رستورانگردی و امتحان کردن مزه‌های جدید است. در این مقاله قصد داریم یکی از مجموعه‌های باکیفیت کنونی را به شما معرفی کنیم. پیشاپیش این نوید را به شما می‌دهیم که اگر از ترافیک خسته شده‌اید و فقط تمایل دارید به رستوران‌های نزدیک محله‌تان تشریف ببرید، این رستوران با دارا بودن شعب مختلف به خواسته شما پاسخ مثبت داده است. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

رستورانی که قرار است به شما معرفی کنیم دارای خصوصیاتی منحصر به فرد است که اگر از ویژگی‌های آن باخبر شوید یکی از هزاران مشتری آن خواهید شد. مجموعه رضا لقمه اولین و آخرین انتخاب شما خواهد بود.

در شعب این رستوران از جمله  رضا لقمه رودکی و رضا لقمه تهرانپارس شما می‌توانید در کنار لذت بردن از طعم و مزه‌ی غذا از چیدمان شیک و جذاب، مدیریت بسیار عالی، پرسنل محترم و حرفه‌ای، سرو سریع غذا و همچنین قیمت‌های باور نکردنی لذت ببرید. اگر می‌خواهید بدانید بیشتر با رضا لقمه آشنا شوید و بدانید دارای چه خصوصیات دیگری است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

معرفی شعبه‌های رضا لقمه، رقابت در تنوع و کیفیت

انواع کباب با مخلفات به صورت لقمه شده فقط و فقط در رضا لقمه

همان‌طور که در مقدمه اشاره کردیم، رضا لقمه (Reza Loghme) بدو شروع به کار با استقبال بی‌نظیر مشتریان و رضایت بالا از کیفیت و تنوع غذاها روبرو شد. از این رو مدیریت مجموعه با تصمیمی هوشمندانه توانسته با ایجاد شعب مختلف در سراسر شهر بزرگ تهران پاسخی درست به علاقمندی مردم عزیز بدهد و این امکان را فراهم کرده تا تمام هموطنان عزیز تهرانی بتوانند از خدمات این مجموعه به راحتی استفاده کنند. در ادامه قصد داریم دوتا از شعبه‌های رضا لقمه را به شما معرفی کنیم.

رضا لقمه رودکی، طعمی به یاد ماندنی

رضا لقمه رودکی مانند سایر شعب این مجموعه، دارای فضایی جذاب با چیدمانی شیک است که لذت غذا خوردن در آن را دو چندان می‌کند. پرسنل رضا لقمه رودکی با رفتاری مودبانه و محترمانه و همین‌طور  با مهارتی که در سرو شکیل و باکیفیت غذا دارند، همواره آماده پذیرایی از شما و عزیزانتان هستند. اگر شما فکر می‌کنید که این نوشته دارای اغماض و یا مبالغه است، کافی‌ست یک بار این مجموعه را امتحان کنید.

 

اطلاعات رضا لقمه رودکی

آدرس رضا لقمه رودکی: ایرانتهرانتهران_ خیابان رودکی_ بعد از آذربایجان اول_ جمهوری غربی_پلاک 1499
ساعات کاری رضا لقمه رودکی: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب.
شماره تماس رضا لقمه رودکی:

02166900075
02166900076

 

رضا لقمه تهرانپارس، خاطره‌ای خوشمزه

یکی دیگر از شعب رستوران زنجیره‌ای رضا لقمه، شعبه تهرانپارس آن است. رضا لقمه تهرانپارس نیز همچون دیگر شعب این مجموعه دارای منو متنوع و باکیفیت  و البته مقرون به صرفه است. یکی از تفاوت‌های این مجموعه نسبت به سایر رستوران‌های زنجیره‌ای، کیفیت و تنوع یکسان در شعب مختلف و همچنین قیمت برابر است.

 

دلچسب و لذیذ مثل کباب!

این ویژگی جای هر گونه نگرانی را از بین می‌برد و شما می‌توانید به راحتی از نزدیک‌ترین شعبه خرید کنید. حتی شما عزیزان می‌توانید برای جشن‌ها و مراسم‌هایتان، تعداد مهمانانتان را با مجموعه هماهنگ کنید و تهیه غذای خود را به آنها بسپارید و با خیال راحت از حضور در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

اطلاعات رضا لقمه تهرانپارس

آدرس رضا لقمه تهرانپارس:  فلکه اول تهرانپارس_ خیابان امیری_ پلاک 63_ نبش بوستان رشید
ساعات کاری رضا لقمه تهرانپارس: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب.
شماره تماس رضا لقمه تهرانپارس: 02177888401

منو رضا لقمه

در این بخش قصد داریم برخی از آیتم‌های جذاب و وسوسه‌انگیز منوی باکیفیت و متنوع رضا لقمه را برای شما قراردهیم. احتمالا با دیدن این حجم از خوشمزگی گرسنه خواهید شد پس پیشاپیش از شما عذرمی‌خواهیم!

جوجه لقمه جوجه کباب
کباب لقمه دانه‌ای ساده کباب کوبیده
کباب لقمه دانه‌ای با پیاز و جعفری پرسی
کباب لقمه پرسی انواع نوشیدنی و پیش غذا

طرز تهیه رضا لقمه،یک راز موروثی!

اگر شما یکی از مشتریان ثابت رضا لقمه هستید، احتمالا چندباری تلاش کرده‌اید که در خانه با همان مواد اولیه که داخل لقمه دیده‌اید خودتان مشابه‌اش درست کنید که متاسفانه تلاشتان بی‌نتیجه بوده است. رضا لقمه علاوه‌بر استفاده از ادویه‌های مخصوص، روش طبخ منحصر به فردی نیز دارد که در هیچ جای دیگری جز خود مجموعه نمی‌شود چنین لقمه خوشمزه‌ای را تهیه کرد.

 

گوشت تازه گوسفندی با طبخ اصولی یک مزه بی‌نظیر را برای شما رقم خواهد زد.

پس به جای این که وقتتان را تلف کنید، هر چه زودتر به نزدیک‌ترین شعبه این مجموعه مراجعه کنید و از خوردن یک لقمه لذیذ و باکیفیت لذت ببرید.

سفارش آنلاین رضا لقمه، راحت و بی‌دردسر

تیم حرفه‌ای رضا لقمه با همکاری مجموعه اسنپ‌فود این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که بدون نیازبه مراجعه حضوری بتوانند یک وعده خوشمزه و سالم را تجربه کنند. در هر زمان و هر مکان که اراده کنید، اسنپ‌فود در خدمت شماست. فقط کافی‌ست در اپلیکیشن اسنپ در بخش غذاها نام ” رضا لقمه ” را جستجو کنید و از نزدیک‌ترین شعبه آن لقمه موردنظرتان را سفارش دهید. دریافت غذا در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، هدیه اسنپ‌فود به شما هموطنان عزیز است.
نوش جان!

سفارش آنلاین غذا یک امکان باور نکردنی!
یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی اسنپ داشتن امکان سفارش آنلاین غذا ست. این ویژگی سبب شده تا هموطنان عزیزمان در هر زمان و در هر مکان بتوانند به راحتی غذا یا میان وعده مورد نظرشان را سفارش دهند و فراغت کامل از طعم آن لذت ببرند.

انواع لقمه کباب و جوجه، فقط یک بار امتحان کنید

برای سفارش غذا به صورت آنلاین تنها کافی‌ست وارد اپلیکیشن اسنپ شوید و به بخش غذا بروید. اگر رستوران یا غذای خاصی مدنظرتان است می‌توانید نام آن را در بخش مشخص شده جست‌وجو کنید و در غیر این صورت میتوانید از میان پیشنهادهای ویژه خود اسنپ یک وعده کامل و باکیفیت را انتخاب کرده و درکمترین زمان ممکن تحویل بگیرید و از خوردن آن لذت ببرید.

سخن پایانی با مخاطبان عزیز

پیش از هر چیز از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما مچکریم. امیدواریم که مطالب این گزارش برای شما مفید بوده و توانسته باشیم در تصمیم‌گیری به شما کمک کنیم. اگر شما فودبلاگر هستید و یا رستورانگردی یکی از تفریحات ترک نشدنیتان است، پیشنهاد می‌کنیم حتما به یکی از شعب رضا لقمه سر بزنید و از کیفیت و تنوع محصولات این مجموعه لذت ببرید.

و اما یک پیشنهاد ویژه برای آن دسته از هموطنانی که عاشق کباب هستند: شمرون کباب و کبابی محمد پیشنهاد طلایی اسنپ‌فود برای شماست. لذت بردن از بافت نرم گوشت بره همراه با نان داغ و تازه برای هر ایرانی فرصتی مغتنم است. شمرون کباب و کبابی محمد از آن دسته کبابی‌هایی ست که تا سالها نمی‌شود مزه‌اش را فراموش کرد. پس اگر فرصت کردید تجربه یک وعده به یاد ماندنی در این دو رستوران درجه یک را از دست ندهید.

نظرات کاربران