آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
3/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

معرفی سوشی خونه sushikhoone

ترمه افضلی 01 شهریور 1402 5 دقیقه

 

عکس سوشی خونه

سوشی از معروف‌ترین غذا‌های ژاپن است که مردم یا دیوانه‌وار عاشق آن هستند یا در لیست غذا‌های ممنوعه‌شان قرار دارد. اگر شما هم جزو دسته اول هستید، در این مطلب به معرفی سوشی خونه خواهیم پرداخت که طی 10 سال فعالیت خود، یکی از بهترین رستوران‌های آسیایی در ایران است. همچنین شعبه‌های مختلف سوشی خونه در تهران را به شما معرفی کرده و برای دسترسی بهتر، آدرس‌ها را هم برایتان قرار می‌دهیم.

معرفی سوشی خونه sushikhoone

چند وقت پیش به پیشنهاد یکی از دوستان که عاشق غذا خوردن و رستوران گردی است، به سوشی خونه قیطریه رفتیم تا من برای اولین بار غذا‌های ژاپنی و آسیایی را امتحان کنیم. اگر شما هم دوستانی دارید که غذا خوردن از بزرگترین تفریحاتشان است، به شما تبریک می‌گوییم چون همیشه بهترین طعم‌ها و رستوران‌ها را بهتان پیشنهاد می‌دهند.

وقتی وارد سوشی خونه می‌شوید، این حس به شما دست می‌دهد که به یک رستوران مدرن و آرام در قلب ژاپن رفته‌اید. سراسر سقف پر از لوستر‌های قرمز ژاپنی است و روی دیوار‌های سالن بزرگ آن نقاشی‌های خاص، انواع آویز‌ها و مجسمه‌هایی است که بیشتر در آسیای شرقی به چشم می‌خورد.

نور‌ ملایم قرمز رنگ و صندلی‌های سبز زیبا احساس آرامش و راحتی را به مهمانان القا می‌کند. در قسمت تراس رستوران هم جا برای نشستن هست و اگر دوست دارید در فضای خلوت‌تر و هوای آزاد غذایتان را میل کنید، انتخاب خوبی است.

سوشی خونه قیطریه و فضای داخلی رستوران

ما میزی در کنار پنجره را برای نشستن انتخاب کردیم و منتظر ماندیم تا پیشنهادات محبوب‌ترین غذا‌های سوشی خونه به ما ارائه شود. وقتی منوی نامحدود سوشی خونه را دیدیم، انگار که وارد یک دنیای جدید و شگفت انگیز شده‌ایم. تنوع بسیار بالا بود و حس می‌کردیم مثل یک کاشف در مقابل گنجینه‌ای از غذا‌های ژاپنی قرار گرفته‌ایم.

سوشی خونه شهرک غرب و دولت فضای کوچک‌تر و دنجی دارند و اگر به شعبه شهرک غرب مراجعه کنید، می‌توانید از میز و صندلی‌های جلوی در برای نشستن و لذت بردن از غذا، استفاده کنید.

حتی ممکن است آخر شب در حال تماشای سریال دلتان غذای آسیایی بخواهد؛ خداروشکر در دنیای امروز به کمک اینترنت می‌توانید با چند کلیک هرچه هوس کرده‌اید را تهیه کنید؛ مثلا از سوشی خونه سفارش غذا دریایی یا نودل بدهید.

منوی سوشی خونه

به جرأت می‌توان گفت که سوشی خونه یکی از متنوع‌ترین منو‌ها را دارد و شما با هر سلیقه و ذائقه‌ای می‌توانید از غذا خوردن در این رستوران لذت ببرید.

منوی سوشی خونه بسیار متنوع است.

منوی سوشی خونه شامل انواع مختلف سوشی‌های کاملاَ خام و خام و پخته مثل: مجیک رول، کرانچی رول، کالیفرنیا، دراگون رول و ده‌ها مدل دیگر است که اکثرا به صورت هشت تکه سرو می‌شوند. همچین انواع تماکی، نیگری، ساشیمی، گونکان، سوشی‌های گیاهی هم در این رستوران ارائه می‌شود.

پکیج‌های مختلفی نیز در این منو به چشم می‌خورند که شامل شانزده تکه سوشی و دو تکه پیش غذا هستند و می‌توانید آن‌ها را با همراهتان یا به تنهایی میل کنید!

اگر به خوردن سوشی علاقه ندارید، اصلا نگران نباشید در سوشی خونه غذا‌های آسیایی مختلف با گوشت، مرغ، میگو، ماهی و سبزیجات تهیه می‌شوند که بدون شک ارزش امتحان کردن را دارند.

این پایان ماجرا نیست و منوی این رستوران آسیایی طولانی‌تر از این حرف‌هاست. انواع پیش غذا‌ها، نوشیدنی‌های جذاب، استیک‌ها، میگو و ماهی‌های گریل شده و ماچی هم در سوشی خونه قابل سفارش است.

آیا چیزی درباره منوی نامحدود سوشی خونه شنیده‌اید؟ all you can eat یا منوی نامحدود یک گزینه بسیار جذاب و وسوسه برانگیز است که شما می‌توانید با پرداخت یک مبلغ مشخص در ابتدا، هرچقدر که می‌خواهید در این رستوران غذا بخورید؛ تا مرز انفجار! فقط باید یک نکته مهم را در نظر بگیرید: در صورتی که نتوانید غذایتان را تمام کنید، باید به ازای هر تکه سوشی یا ظرف غذا مبلغی را بعنوان جریمه بپردازید.

مواد اولیه سوشی خونه در تهران بسیار تازه هستند.

لازم به یادآوری است که منو سوشی خونه شهرک غرب ، قیطریه و دولت مشابه یکدیگر هستند و شما می‌توانید از هر شعبه‌ای که به مکان شما نزدیک‌تر است، غذای دلخواهتان را سفارش دهید.

 

شعبه‌های سوشی خونه در تهران

سوشی خونه در شهر تهران دارای سه شعبه است که همگی هم بصورت حضوری و هم بصورت سفارش انلاین غذا ، خدمات ارائه می‌دهند.

  • آدرس سوشی خونه شهرک غرب : شهرک غرب، خیابان حافظی به سمت یادگار، پلاک 146

شماره تماس: 02122382800

  • شعبه شهرک غرب در نزدیکی مجتمع تجاری اپال، خانه جلاتو و بیمارستان آتیه واقع شده است.

آدرس سوشی خونه شهرک غرب در خیابان حافظی است.

  • آدرس شعبه قیطریه: بلوار اندرزگو، خیابان سلیمانی شرقی، خیابان خراسانی، بالای فروشگاه شهروند چیذر

شماره تماس: 02122200515

این شعبه از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بوستان قیطریه، مرکز خرید سانا و امامزاده علی اکبر قرار دارد.

  • آدرس شعبه دولت: پاسداران، خیابان کلاهدوز، پاساژ پرمهر، طبقه منفی 2

شماره تماس: 02122775358

شعبه دولت هم در نزدیکی پاساژ پرمهر و دارالترجمه پویامهر و ساندویچ باماهاس قرار گرفته است. ساندویچ باماهاس هم چندین شعبه دارد و بسیار در بین علاقه‌مندان به فست فود، محبوب است. در بلاگ اسنپ فود این فست فودی جذاب را نیز معرفی کرده‌ایم.

رستوران‌های سوشی خونه همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب میزبان شما هستند و برای ثبت سفارش آنلاین غذا تا ساعت 1:30 شب هم می‌توانید اقدام کنید. همچنین اگر قصد سفارش آنلاین از رستوران سوشی خونه  را دارید، می‌توانید از اسنپ فود کمک بگیرید.

کلام آخر

یک رستوران خوب رستورانی‌ است که شما را به مشتری ثابت خود تبدیل کند. مکانی که از بودن در آنجا لذت ببرید و با دنیای جدیدی از مزه‌ها آشنا شوید. مواد اولیه بسیار باکیفیت و تازه، ترکیبات منحصر به فرد و شگفت‌ انگیز، تنوع مزه‌ها و خدمات حرفه‌ای همگی دست به دست هم داده‌اند تا شما تجربه‌ای بی‌نظیر در این رستوران داشته باشید.

علاوه بر کیفیت غذا‌ها، فضای داخلی رستوران و برخورد پرسنل نیز بسیار مهم است. ما در این مطلب به معرفی سوشی خونه پرداختیم که همه ویژگی‌های یک رستوران خوب و با کیفیت را دارد. تنوع منوی آن به قدری بالاست که اگر هر روز سال را هم به این رستوران بروید، می‌‌‌‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های جدید و غیر تکراری را امتحان کنید.

آیا شما هم تجربه خوردن غذا در سوشی خونه را دارید؟ به نظرتان نقاط ضعف و قوت این رستوران چیست؟ خوشحال می‌شویم که نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود