آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
انواع نوشیدنی ها
2.4/5 - (5 امتیاز)
بدون نظر

آموزش تهیه شیک نوتلا

ترمه افضلی 14 تیر 1402 6 دقیقه

شیک جزو دسرهای خوشمزه‌ای است که تقریبا در تمام کافی‌شاپ‌ها سرو می‌شود. این دسر طرفداران زیادی دارد و آن را به روش‌های مختلفی سرو می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های سرو شیک، تهیه آن با نوتلا است. نوتلا طعم شکلاتی و خاصی به شیک می‌بخشد که صرف آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

شیک نوتلا برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه یا رسمی بهترین گزینه است. تقریبا همه طعم نوتلا را دوست دارند، بنابراین با تهیه شیک آن می‌توانید لبخند رضایت را به لب‌های بیشتر مهمانانتان هدیه دهید. مطمئن باشید که این شیک خوشمزه و شیرین، تبدیل به الماس درخشنده منوی پذیرایی‌تان در بین مهمانان می‌شود و همه از طعم آن رضایت خواهند داشت.

آموزش تهیه شیک نوتلا

شما می‌توانید شیک نوتلا را برای خود و خانواده‌تان به‌عنوان عصرانه یا دسر نیز تهیه کنید. بنابراین بعد از خوردن شام یا ناهار قطعا همه افراد خانواده دوست دارند که با یک خوراکی خوشمزه کامشان را شیرین کنند؛ بنابراین چه خوراکی و دسری بهتر از شیک نوتلا؟

خوشبختانه طرز تهیه شیک نوتلا ساده است؛ شما می توانید با چند ترفند و تکنیک ساده این شیک را داخل خانه درست کنید. تهیه شیک نوتلا در سریعترین زمان انجام می‌شود. بنابراین اگر زمان کافی برای تهیه دسر ندارید، به شما تهیه این شیک را پیشنهاد می‌دهیم.

اطلاعات تکمیلی شیک نوتلا

اطلاعات تکمیلی شیک نوتلا به‌ترتیب زیر است:

میزان کالری برای هر لیوان متوسط بسته به نوع مواد اولیه بین 690 تا 820 کالری
مدت زمان آماده‌سازی 10 دقیقه
مدت زمان تهیه 5 دقیقه
تعداد نفرات 5 نفر

طرز تهیه میلک شیک نوتلا با بستنی

برای تهیه میلک شیک شکلات با بستنی به موادی که در ادامه لیست می‌کنیم، نیاز دارید:

یخ 1 پیمانه
خامه قنادی به‌میزان لازم
نوتلا 2 قاشق غذاخوری
بستنی وانیلی 500 گرم
شیر ۲/۳ پیمانه

طرز تهیه میلک شیک نوتلا با بستنی به‌ترتیب زیر است:

  1. ابتدا مخلوط‌کن را در حالت آماده به کار قرار دهید. حالا یخ، شیر، بستنی و نوتلا را داخل ظرف مخلوط‌کن بریزید و آنها را به‌خوبی ترکیب کنید.
  2. لیوان‌های مخصوص پذیرایی را آماده کنید.
  3. نوتلاها را به‌صورت دورانی داخل لیوان‌ها بریزید.
  4. مواد را داخل لیوان بریزید.
  5. شما می‌توانید با استفاده از خامه قنادی روی لیوان را تزیین کنید.

شیوه تهیه شیک نوتلا با بستنی

اکنون میلک شیک نوتلا شما آماده است. شما می‌توانید این شیک خوشمزه را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

طرز تهیه شیک شکلات نیز شبیه روش تهیه شیک نوتلا است؛ این شیک شباهت زیادی به شیک نوتلا دارد. بنابراین اگر هوس خوردن شیک شکلات به‌جای نوتلا کردید، کافیست سری به آموزش مربوط به آن بزنید.

طرز تهیه شیک نوتلا بدون بستنی

طرز تهیه شیک نوتلا بدون بستنی ساده است؛ شما می‌توانید بستنی خامه داخل مواد بریزید تا شیک بافت غلیط خود را حفظ کند. همچنین امکان استفاده از شیر پرچرب برای افزایش غلظت شیک وجود دارد.

البته این نکته را نمی‌توان نادیده گرفت که تمام غلظت شیک به بستنی آن است. بنابراین اگر بستنی را حذف کردید، نباید توقع غلظت زیادی از دسرتان داشته باشید. شما می‌توانید به‌جای بستنی داخل دسر پودر وانیل و شکر بریزید تا طعم آن از بین نرود.

طرز تهیه شیک نوتلا موز

شیک نوتلا با موز طعم خوشمزه‌ای پیدا می‌کند. کافیست یک بار این شیک را با موز امتحان کنید تا طرفدار پر‌و‌پا‌قرص آن شیود. اما برای تهیه این شیک به چه مواد اولیه‌ای نیاز دارید؟

شکلات نوتلا نصف استکان فرانسوی
بستنی وانیلی یا شکلاتی 2 پیمانه یا 500 میلی‌لیتر
شیر (بادام، نارگیل، ساده و …) 1 پیمانه یا 250 میلی‌لیتر
پودر فندق 2 قاشق غذاخوری
وانیل (ترجیحا عصاره وانیل) نوک قاشق چای‌خوری
موز 1 عدد
پودر نارگیل به‌میزان لازم
خامه قنادی نصف پیمانه
یخ به‌مقدار لازم
قهوه 1/4 پیمانه
کره بادام‌زمینی 1 قاشق غذاخوری

برای تهیه میلک شیک نوتلا با موز طبق مراحلی که در ادامه می‌گوییم، پیش بروید:

  1. ابتدا باید بستنی را نرم کنید. برای این کار کافیست مدتی بستنی را در دمای اتاق بگذارید تا نرم‌تر شود. همچنین امکان قرار‌دادن آن داخل مخلوط‌کن وجود دارد.
  2. اکنون موزها را حلقه‌ای برش دهید و داخل پارچ مخلوط‌کن بریزید.
  3. خامه، نوتلا، شیر، کره بادام زمینی، قهوه و پودر فندق و وانیل را به مواد بیفزایید و سپس مخلوط‌کن را روشن کنید و اجازه دهید مواد به‌خوبی با یکدیگر ترکیب شوند.

اکنون شیک نوتلا آماده است. شما می‌توانید برای خنک‌شدن بیشتر این دسر به آن یخ اضافه کنید. برای این کار یخ‌ها را بکوبید و داخل مواد بریزید تا سریعا آماده سرو شوند. اگر تا مدت سرو چند ساعت زمان باقیست، شیک را داخل یخچال بگذارید.

شما می‌توانید از پودر نارگیل، تکه‌های میوه یا قرص‌های اسمارتیز برای تزیین شیک نوتلا استفاده کنید.

طرز تهیه میلک شیک نوتلا بدون مخلوط‌کن

اگر مخلوط‌کن در دسترس ندارید، شما می‌توانید شیک نوتلا را با یک ظرف درب بسته نیز درست کنید. برای تهیه این دسر بدون مخلوط‌کن کافیست شیر و نوتلا را داخل یک ظرف بریزید و درب آن را ببندید. حالا شروع به تکان‌دادن ظرف به مدت 20 ثانیه کنید. آنقدر ظرف را تکان دهید تا مواد به‌خوبی با یکدیگر ترکیب شوند.

نحوه تهیه شیک نوتلا بدون مخلوط‌کن

بعد از ترکیب نوتلا و شیر، نوبت اضافه‌کردن بستنی است. در این روش تهیه نوتلا بستنی باید بافت نرمی داشته باشد. بنابراین بستنی را داخل ظرف بریزید و مجدد درب ظرف را ببندید. حالا مواد را دوباره تکان دهید. این کار را تا وقتی بافت مواد کاملا یکدست می‌شود، ادامه دهید.

طرز خوردن شیک نوتلا

طرز خوردن شیک نوتلا ساده است؛ کافیست این شیک خوشمزه را بعد از شام یا ناهار برای مهمانانتان در لیوان‌های نسبتا بزرگ سرو کنید. سرو انواع میوه‌های سازگار با طعم شکلات مثل توت‌فرنگی، نارگیل، انبه و … در کنار شیک نوتلا می‌تواند تجربه‌ای خوشایندتر برای مهمانانتان به‌وجود بیاورد.

اگر نوتلا بافت غلیظی داشت، بهتر است کنار لیوان یک قاشق بستنی‌خوری بگذارید. در‌غیر‌این‌صورت می توانید از نی‌های مخصوص در لیوان استفاده کنید.

نکته‌های مهم در تهیه شیک نوتلا کافی شاپی

برای تهیه شیک نوتلا به نکته‌هایی که در ادامه می‌گوییم، توجه داشته باشید. با در نظر گرفتن این نکته‌ها دسری خوشمزه و عالی تهیه می‌کنید:

  • اگر به طعم خامه علاقه ندارید، می‌توانید خامه قنادی را از لیست مواد اولیه حذف کنید. طرز تهیه شیک نوتلا بدون خامه نیز ساده است؛ کافیست برای افزایش غلظت شیک به دسر به‌جای خامه، بستنی بیفزایید.
  • برخی نوتلا با کالری کم دوست دارند؛ بنابراین برای کاهش کالری شیک نوتلا امکان حذف‌کردن موز از مواد اولیه وجود دارد.
  • اگر دوست دارید شیک طعم خوشمزه و خاصتری پیدا کند امکان اضافه‌کردن شیر بادام، شیر نارگیل، شیر کاکائو و … به‌جای شیر معمولی داخل شیک وجود دارد.
  • خامه و بستنی به‌طور همزمان غلظت نوتلا را افزایش می‌دهند. بنابراین اگر به دسری با بافت سبکتر علاقه دارید، بستنی یا خامه را از لیست مواد اولیه حذف کنید.

نکته‌های مهم در تهیه شیک نوتلا

  • برای تزئین میلک شیک امکان استفاده از خامه قنادی روی لیوان وجود دارد. شما می‌توانید روی لیوان شیک کمی خامه بریزید و سپس روی خامه‌ها را با پودر نارگیل، قرص اسمارتیز یا پوره میوه‌هایی مثل توت‌فرنگی یا موز تزیین کنید.
  • امکان سرو شیک نوتلا در لیوان‌های کوچک وجود دارد؛ اما بهتر است این دسر را در لیوان‌های 220 سی‌سی سرو کنید.

شیک نوتلا، دسری پرطرفدار و خاص

در این مطلب طرز تهیه شیک نوتلا را یاد گرفتید. با در‌نظر‌گرفتن همین نکته‌ها حتما نیاز به آموزش تصویری نیست. یعنی لزومی ندارد به‌دنبال فیلم طرز تهیه شیک نوتلا تصویری باشید. این خوراکی به‌قدری ساده و راحت تهیه می‌شود، که با خواندن یک بار دستور تهیه، می‌توانید آن را درست کنید و از خوردن این خوراکی خوشمزه لذت ببرید.

شیک نوتلا یکی از انواع میلک شیک در کافی‌شاپ‌ها و بستنی خوری‌ها است که طرفداران زیادی دارد. در واقع بیشتر مردم به‌دلیل علاقه‌شان به طعم شکلات و کاکائو ترجیح می‌دهند این دسر را سفارش دهند.

این خوراکی به‌قدری خوشمزه است که با دیدن عکس شیک نوتلا ممکن است مجاب شوید و همین‌حالا این خوراکی را در خانه تهیه کنید. خوشبختانه مواد اولیه این شیک در تمام سوپرمارکت‌ها و قنادی‌ها وجود دارد؛ بنابراین لازم نیست مدت‌ها زمانتان را برای پیدا‌کردن مواد اولیه آن بگذارید.

اما ممکن است به‌هر‌دلیلی تمایلی به درست‌کردن نوتلا داخل خانه نداشته باشید. در این صورت پیشنهاد می‌دهیم از سامانه‌های سفارش انلاین آبمیوه بستنی استفاده کنید. این سامانه‌ها نزدیکترین کافی‌شاپ‌ها و بستنی‌فروشی‌ها را به شما نشان می‌دهند. بنابراین منوی این کافی‌شاپ‌ها را ببینید، شیک نوتلا را از آنها سفارش دهید و در سریعترین زمان سفارشتان را درب منزل تحویل بگیرید.

کارشناس‌ها و پشتیبان‌های سامانه‌های آنلاین خرید آبمیوه بستنی و شیک به‌محض ثبت سفارش تمام مراحل آماده‌سازی شیک یا خوراکی کافی‌شاپی‌تان را پیگیری می‌کنند تا سفارش با بالاترین کیفیت ممکن به دستتان برسد.

کافی‌شاپ‌ها طرز تهیه شیک نوتلا را به روش حرفه‌ای می‌دانند. با سفارش این شیک از کافی‌شاپ یا بستنی فروشی مطمئن باشید طعم بی‌نظیر و بسیار خاصی از آن را خواهید چشید. کافی‌شاپ‌ها با داشتن پرسنل حرفه‌ای از باکیفیتترین مواد اولیه استفاده می‌کنند تا نوتلایی خوشمزه و خاص برای مشتری‌هایشان آماده کنند.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود