آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

طهران باربیکیو(Tehran BBQ )، طعمی به یاد ماندنی

ترمه افضلی 04 اسفند 1402 6 دقیقه

شهر تهران به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران است. این شهر در برآورد سال 1401 شمسی بالغ بر 9میلیون تن جمعیت داشته و به همین خاطر است که در سال 2018 میلادی سازمان ملل متحد، تهران را سی و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر غرب آسیا اعلام کرد.

بدیهی است که شهر تهران به دلیل موقعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که دارد، سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر و توریست داخلی و خارجی است.

 

یک وعده به یاد ماندنی در شعب مختلف طهران باربیکیو

وجود بناهای تاریخی، موزه‌ها، اماکن مذهبی و طبیعت بکر نظیر قله دماوند، از دیگر دلایل مهاجرت و مسافرت به تهران است. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین رستوران‌های تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اگر ساکن تهران هستید و یا قصد سفر به این شهر شلوغ و مدرن را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید و یکی از مهم‌ترین چالش‌های روزانه‌تان را حل کنید.

طهران باربیکیو(Tehran BBQ )، طعمی به یاد ماندنی

 

قطعا بهترین باربیکیو تهران، طهران باربیکیو است. این مجموعه دارای بیش از 4 شعبه در شهر بزرگ تهران است. برخی از شعب طهران باربیکیو عبارتند از:

تهران باربیکیو اقدسیه، طهران باربیکیو شهرک غرب و تهران باربیکیو دادمان.

 

 

گوشت کبابی یه مزه دیگه میده!

البته ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا کیفیت و تنوع تمامی شعب مثل هم است؟ جواب ما به شما یک بله بزرگ است؛ مدیریت طهران باربیکیو با نظارت دقیق بر تمام شعبه‌ها، سبب شده است تا کیفیت، تنوع و رفتار پرسنل به صورت همگن ارائه شود. اگر تجربه خرید و حضور در تهران باربیکیو اقدسیه را دارید، کافی است طهران باربیکیو شهرک غرب و با تهران باربیکیو دادمان را نیز یکبار امتحان کنید و شاهد یکنواختی تنوع و کیفیت یکسان باشید.

ناگفته نماند که ایران باربیکیو تهرانپارس نیز یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین باربیکیو تهران است و امتحان کردن منوی ایران باربیکیو تهرانپارس خالی از لطف نیست.

 

لوکیشن تهران باربیکیو

طهران باربیکیو: تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از پل رومی- پلاک 195

تلفن طهران باربیکیو: 22242550

طهران باربیکیو شهرک غرب: تهران- شهرک غرب- بلوار دادمان- فخار مقدم

تلفن طهران باربیکیو شهرک غرب: 88364643

تهران باربیکیو اقدسیه: تهران- اقدسیه- ابتدای بوستان

تلفن تهران باربیکیو اقدسیه: 22299427

 

طهران باربیکیو در اینستاگرام

در دنیای امروز با وجود شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، واتس‌اپ و حتی پیام‌رسان‌های داخلی مانند روبیکا، بله و ایتا به راحتی می‌توان در هر زمان و هر مکان با انواع رسپی و سرو غذاهای بومی و بین‌المللی آشنا شد. شبکه‌های اجتماعی این امکان را فراهم کرده‌اند که افراد با به اشتراک گذاشتن انتقادات و پیشنهادات و همین‌طور حس و حالی که پس از خوردن یک غذا و یا هنگام دیدن آن داشته‌اند، تا حدودی به کسانی که قصد امتحان کردن آن خوراکی یا نوشیدنی را دارند، اطلاعاتی بدهند.

 

 

یک تجربه به یاد ماندنی در تهران باربیکیو

 

طهران باربیکیو با فراهم کردن بستری برای ارائه تصویری منو و تبادل نظرات مشتریان، تصمیم‌گیری را برای آنها سریع‌تر و راحت‌تر کرده است. در پیج اینستاگرام طهران باربیکیو علاوه‌بر نحوه طبخ و سرو، منو، آدرس تمامی شعب و شماره تماس نیز وجود دارد.

و مهم‌تر از همه ، اگر شما جزو آن دسته از دنبال‌کنندگان فعال و پیگیر طهران باربیکیو باشید، می‌توانید در لیست برندگان خوش شانس تخفیف‌ها و بن‌های خرید این مجموعه قرار بگیرید. همین حالا با فالو کردن پیج اینستاگرام طهران باربیکیو به آدرس @tehran_bbq از تنوع و کیفیت محصولات لذت ببرید و شانس خودتان را هم محک بزنید!

 

منو طهران باربیکیو، یک دنیا تنوع

طهران باربیکیو با در نظر گرفتن ذائقه ایرانی و استفاده از بهترین مواد اولیه یک منوی متنوع و با کیفیت فراهم کرده است.

کادر مجرب و حرفه‌ای طهران باربیکیو همه روز آماده پذیرایی از شما و عزیزانتان هستند. برخی از آیتم‌های این مجموعه کم نظیر عبارتند از:

دل و جگر گوسفندی کباب‌ها استیک دریایی سبزیجات کبابی سوسیس پارتی ویژه
جگر پیچ گوشت و بادمجان ریبای قزل آلا آناناس سوسیس شکاری رولت استانبولی
دل شکاری کوهان تیبون قزل آلا سالمون گوجه پنیر کبابی کاسه کباب
خوئک رولت گوشت مرغ جاماییکایی شاه میگو قارچ تند سوسیس کبابی قلمه مخصوص
خوشگوشت شیشلیک صدف ماسل بروکلی
قلوه چنجه صدف دو کفه بلال

 

سفارش آنلاین غذا

یکی دیگر از دست آوردهای زندگی مدرن، امکان انجام کارها بصورت الکترونیکی است. سفارش انلاین غذا بخصوص در روزهای تعطیل، مناسبت‌های مهم و یا روزهای پرمشغله علاوه بر صرفه‌جویی در زمان باعث کم شدن استرس در زمان تصمیم‌گیری و مهم‌تر از آن، تصمیم‌گیری آگاهانه می‌شود.

سفارش آنلاین از طهران باربیکیو

طهران باربیکیو برای رفاه حال شما مشتریان عزیز با همکاری اسنپ فود امکان سفارش آنلاین از طهران باربیکیو و خرید غیرحضوری را فراهم کرده است.

طهران باربیکیو، یک شب فراموش نشدنی

با کلیک برروی لینک زیر مستقیما به صفحه طهران باربیکیو در اسنپ فود وارد شوید.

سفارش غذا دریایی

یک خبر خوب برای دوست‌‌داران غذاهای دریایی!

اسنپ فود با همکاری رستوران‌های ارائه دهنده غذاهای دریایی مانند رستوران ماهی خوب، امکان سفارش غذا دریایی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده است.

 

انواع بال سوخاری با زیباترین شیوه سرو در طهران باربیکیو

 

نظرات شما همراهان عزیز

بزرگترین سرمایه هر رستورانی، مشتریان آن هستند. مجموعه حرفه‌ای طهران باربیکیو با ارائه منو متنوع و باکیفیت و با نازل‌ترین قیمت‌ها در کنار رفتار محترمانه پرسنل، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود.

این مجموعه با دارا بودن بیش از 4 شعبه در شهر بزرگ تهران، مناطق اقدسیه، شهرک غرب و دادمان را پوشش می‌دهد. همچنین امکان سفارش آنلاین و غیرحضوری سبب شده تا تمام نواحی تهران قادر به ثبت شفارش از تمام شعب این مجموعه باشند.

البته ناگفته نماند که همواره انتقادات سازنده و پیشنهادات خلاقانه شما باعث بهتر شدن کیفیت و تنوع محصولات و ارائه خدمات طهران باربیکیو می‌شود.

همراهان عزیز اسنپ فود؛ اگر تجربه حضور و خاطره‌سازی در این مجموعه مدرن و درجه یک را دارید، بی‌صبرانه منتظر منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

ما اینجا به یکدیگر کمک می‌کنیم تا با کمترین هزینه، بهترین وعده غذایی را برای خودمان و خانواده و دوستانمان تهیه کنیم و یک ضیافت به یادماندنی را رقم بزنیم.

 

آیا امکان ایجاد نمایندگی طهران باربیکیو در دیگر شهرها وجود دارد؟

یکی از متداول‌ترین سوالات مشتریان و حتی سرمایه‌گذارانی که از شعب طهران باربیکیو خرید کرده‌اند، درمورد امکان ایجاد نمایندگی در شهرهای دیگر ایران و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس است.

یک ضیافت لذیذ و خاطره انگیز در شعب مختلف طهران باربیکیو

 

برای داشتن حق نمایندگی و ایجاد شعبه در شهرها و کشورهای دیگر کافی است با مدیریت این مجموعه تماس بگیرید و ضمن رعایت اصول طبخ، سرو و تهیه مواد اولیه؛ شما هم صاحب یکی از شعب با کیفیت این برند شوبد.

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد با معرفی کامل طهران باربیکیو و شعب آن، یکی دیگر از خوشمزه فروشی‌های شهر تهران را مورد بررسی قرار دهیم. قطعا این مقاله با نظرات و تجربیات شما کامل‌تر خواهد شد و دیگر هموطنانمان با آگاهی بیشتر قادر به تصمیم‌گیری خواهند بود. برای ثبت سفارش و خرید غیر حضوری غذا، کافی‌ست وارد بخش رستوران‌های اسنپ فود شوید و هر غذای ایرانی یا فرنگی و حتی فست‌فودهایی مانند پیتزا، همبرگر، ساندویچ و اسنک را سفارش دهید تا در بالاترین کیفیت و کمترین زمان به دستتان برسد.

تیم اسنپ فود تلاش کرده است تا با ایجاد یک آرشیو گسترده، تمامی رستوران‌ها را پوشش دهد تا شما همراهان عزیز، انتخابی آگاهانه داشته باشید. قیمت مقرون به صرفه در کنار تنوع و کیفیت، جز شروط اصلی اسنپ فود است؛ از همین رو به منظور رفاه حال شما هم‌وطنان گرامی، فیلتر قیمت را نیز به منوی انتخاب محصول اسنپ فود اضافه کرده‌ایم.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود