آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

فست فود نوژان، جایی که نمی‌شود به آن سر نزد!

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

فست فود از جمله غذاهای پرطرفداری است که اتفاقا خیلی توصیه می‌شود تا از خوردن آن پرهیز کنیم! ولی مگر چقدر می‌شود در برابر این نوع غذای خوشمزه وسوسه برانگیز مقاومت کرد؟ کمتر کسی است که با شنیدن اسم پیتزا یا مرغ سوخاری و یا ساندویچ دلش ضعف نرود و هوس یک فست فودی خوب را نکند.

یکی از علل اصلی اینکه توصیه می‌شود تا حد امکان از این نوع غذاها پرهیز شود به علت کیفیت مواد اولیه نامرغوب و ناسالم است.

برگرهای نوژان از بهترین برگرهایی است که در زندگی‌تان خواهید خورد!

 

با پیدا کردن یک فست فودی مطمئن می‌شود تا حد خیلی زیادی از ضررهای فست فودها کم کرد. فست فود نوژان کرمان یکی از این فست فودهاست که شما می‌توانید با خیال راحت از آن غذا سفارش بدهید. اگر زمانی به این شهر زیبا سفر کردید و هوس فست فود کردید اصلا نگران نباشید چرا که نوژان یکی از بهترین فست فودهای کرمان است و یکی از بهترین تجربیات خوردن غذا در سفر را در این مجموعه تجربه خواهید کرد.

فست فود نوژان، جایی که نمی‌شود به آن سر نزد!

همانطور که اشاره شد فست فود نوژان از جمله خوشمزه‌ترین فست فودهای کرمان است به طوری که اغلب ساکنین این شهر برای یک بار هم که شده از این رستوران معروف و شناخته شده غذا سفارش داده‌اند.

خیلی از اهالی این منطقه این رستوران را به مسافران و گردشگران پیشنهاد می‌دهند. نوژان از جمله فست فودی‌های قدیمی است که در چند شهر دیگر نیز شعبه دارد مثل رفسنجان، تهران و کیش. از دیگر مجموعه‌هایی که اغلب کرمانی‌ها به مسافران پیشنهاد می‌کنند؛ فست فود شهرک مطهری کرمان است. این منطقه یک مجموعه از فست فودی‌های مختلف است که شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید.

تنوع و کیفیت در فست فود نوژان کرمان

فست فود نوژان کرمان علی رغم اینکه انواع غذاهای فست فود را در منو خود دارد مثل پیتزا، برگر، ساندویچ، پاستا و … اما به صورت تخصصی و حرفه‌ای روی پیتزاهای ایتالیایی و برگرهای این مجموعه تمرکز شده است.

به همین دلیل هم این دو آیتم از تنوع بسیاری در این مجموعه برخوردار هستند و هم کیفیت آن‌ها زبان‌زد شده است. پیتزا و برگری که در فست فود نوژان سفارش می‌دهید قطعا طعم جدیدی را برای شما خواهند ساخت، طعمی که به دل شما خواهد نشست و نظرتان را جلب خواهد کرد.

پیتزا ناژون، پیترا چهارچیز، پیتزا چیکن گریل، پیتزا سالامی بیکن و … از انواع پیتزاهای این مجموعه هستند. برگرهای فست فود نوژان کرمان نقطه قوت دیگری برای این رستوران به حساب می‌آید. تنوع برگرهای این رستوران زیاد است ولی همه برگرها قرص گوشت 140 گرمی دارند.

شما می‌توانید برگر کلاسیک، چیز برگر، جوسی برگر، برگر با دیپ پنیر، اسموکی برگر، تیز برگر و دیگر انواع برگر را در این فست فودی بی‌نظیر سفارش بدهید.

یک پیتزای تخصصی را باید در فست فود نود نوژان پیدا کرد!

اگر شما خیلی اهل غذای فست فودی نیستید یا حداقل ترجیح می‌دهید در سفر به مناطق مختلف غذاهای سنتی آن منطقه را تجربه کنید، ما به شما رستوران شهریور کرمان را پیشنهاد می‌کنیم تا در کنار خانواده در یک فضای آرام و سنتی از غذای خود لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید از خرید کباب کرمان به صورت آنلاین نیز استفاده کنید و به راحتی غذای مورد علاقه خودتان را سفارش بدهید.

همه چیز درباره فست فود نوژان کرمان

فضای این رستوان به شکلی مدرن طراحی شده است به عنوان مثال از لوسترهای مدرن و بلند و قاب عکس‌های مینیمال در دکوراسیون این رستوران به کار گرفته شده است. با این همه فضای این رستوران اصلا سرد نیست و برعکس چون بیشتر از رنگ‌های گرم و نورهای زرد استفاده شده است محیطی صمیمی و دوستانه‌ای را برای شما تداعی خواهد کرد.

پرسنل فست فود نوژان کرمان افراد حرفه‌ای هستند که احترام و ارزش به مشتری از ملاک‌های مهم و اساسی آن‌ها است. این افراد تلاش می‌کنند تا بهترین کیفیت را به شما ارائه بدهند و با حداکثر خوش‌رویی از شما پذیرایی کنند. این نگاه کاملا در فعالیت‌های آن‌ها در شبکه‌های مجازی نیز به چشم می‌آید. در همه صفحات خود از تصاویر با کیفیتی استفاده کرده تا بیشترین جزئیات را به مخاطب و مشتریان خود ارائه دهند.

شما می‌توانید دورهمی‌های جمع و جور خود را در این مجموعه برگزار کنید فقط حتما باید از قبل رزرو کرده باشید تا مشکلی در ارائه خدمات به شما پیش نیاید. نگران جای پارک هم نباشید این رستوران فضایی آماده کرده است تا برای پارک خودرو در اختیار شما قرار بگیرد.

انواع مدل‌های پیتزا را می‌توان در نوژان کرمان پیدا کرد.

منو، آدرس و شماره تماس فست فود نوژان کرمان

با وجود اینکه تخصص و تمرکز این مجموعه پیتزا و برگر است، اما نمی‌توان سایر آیتم‌های خوشمزه نوژان را امتحان نکرد. در ادامه به بخشی از منو این رستوران می‌پردازیم.

منو رستوران نوژآن کرمان

پیش غذا پیتزاها ساندیچ و برگرها نوشیدنی
نان سیر پیتزا ناژون و چهار چیز نوژان برگر لیموناد
سالاد سزار سوخاری پیتزا پپرونی میکس برگر و رویال برگر موهیتو
قارچ سوخاری پیتزا چیکن گریل و چیکن پستو جوسی برگر و قارچ برگر انواع نوشیدنی‌های گازدار
سوپ پیتزا مارگاریتا و سبزیجات کلاسیک برگر و چیز برگر دوغ
سیب زمینی تنوری با انواع سس(مث سس پنیر و سس قارچ) پیتزا استیک و رست بیف ساندویچ چیکن سوخاری آب معدنی
  پیتزا بیکن و سالامی بیکن هات داگ برگر و هات داگ آمریکایی  
  بشقاب فیله استریپس پاستا چیکن آلفردو  

 

از مسیرهای مختلفی می‌توان به فست فود نوژان کرمان رفت. اگر برای رفتن به این رستوران از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنید، ایستگاه شفا نزدیک‌ترین ایستگاه به این مجموعه است. این رستوران در بلوار معلم کرمان قرار دارد و همانطور که گفتیم طرفداران پرو پا قرص خودش را دارد.

بهترین طعم را در کنار بهترین کیفیت در فست فود نوژان تجربه کنید.

اما با همه این توضیحات رقیبان قدری هم دارد که در بلوار معلم می‌توان به عطاویچ، ساندویچ روزبه، گاورس و خیابان برگر اشاره کرد. نوژان به عنوان فست فود آنلاین کرمان نیز شناخته می‌شود زیرا شما به راحتی و با کمترین زحمت می‌توانید از طریق اسنپ فود غذای مورد نظر خود را سفارش بدهید. فست فود کرمان با پیک سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهد رساند. نکته جالب توجه این است که ارسال سفارشات در محدوده هتل پارس به صورت رایگان خواهد بود.

 

آدرس شعب فست فود نوژان:

شعبه کرمان: کرمان، بلوار معلم، بعد از خیابان صائب تبریزی، کوچه سوم، فست فود نوژان

شعبه تهران: زعفرانیه، انتهای ماکویی پور شمالی

شعبه کیش: فاز هفت صدف، مرکز خرید سلطانیه، طبقه دوم

شعبه رفسنجان: خیابان شهید بهشتی، عمارت گلستان امین

شماره‌های تماس فست فود نوژان:

شعبه کرمان: 03432113211

شعبه تهران: 02126708017

شعبه کیش: 07644472020

شعبه رفسنجان: 03434243424

  • آدرس سایت فست فود نوژان:

Nozhan.qrmenusaz.com

 

سخن پایانی

در این مقاله به یکی از بهترین فست فودهای کرمان، رستوران نوژان پرداختیم و هرآنچه که لازم بود را در رابطه با این مجموعه در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. همانطور که دیدید این رستوران از امتیازهای ویژه‌ای مثل منو متنوع، کیفیت مواد اولیه، فضای مناسب، پرسنل حرفه‌ای، پارکینگ و … برخوردار است.

پیشنهاد می‌کنیم اگر در سفر به کرمان هوس فست فود کردید در اولین فرصت به این مجموعه سر بزنید. اما برای مسافرانی که ممکن است نیمه شب به کرمان برسند باید یک فست فود شبانه روزی پیدا کرد زیرا ساعت کار این مجموعه عموما از 11 صبح تا 12 شب است. به نظر شما بهترین فست فود شبانه روزی کرمان کدام رستوران است؟ شما تا به حال تجربه سفارش غذا از فست فود نوژان کرمان را داشته‌اید؟ حتما تجربیات خود را در رابطه با این رستوران با ما در میان بگذارید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 774 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود