آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
1.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

معرفی فست فود چیلی گرگان؛ مکانی دنج برای صرف غذا

ترمه افضلی 23 تیر 1402 5 دقیقه

در خیابان‌ها و کوچه‌های گرگان که قدم می‌زنید، صدای پرنده‌ها و در کنار آن صدای ماشین‌ها که با عجله حرکت می‌کنند، زیبایی درختان سرسبز و سر به فلک کشیده و حس ناب قدم زدن و نفس کشیدن، شما را در جایی بین زمین و آسمان رها می‌کند. هر قدمی که بر می‌دارید، زیبایی طبیعت و به موازات آن معماری زیبای رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه، شما را از خود بیخود می‌کند. گرگان شهری است که در قسمت شمالی ایران واقع شده و همواره در تمامی فصل‌ها پذیرای مسافران و گردشگران است.

شهر زیبای گرگان برای شمایی که عاشق طبیعت هستید، شهری به یادماندنی و جذاب خواهد بود؛ چرا که جاذبه‌هایی همچون آبشار باران کوه، پارک جنگلی ناهارخوران، جنگل النگدره و آبشار زیارت شما را به سمت این شهر طبیعت دوست فرا می‌خواند.

وقتی به شهری سفر می‌کنید، جدا از جاذبه‌های آن شهر و مکان‌هایی که از آن بازدید می‌کنید، غذاهایی که در آن جا سرو می‌شوند نیز معروف هستند و یا حتی دست پخت مردم آن شهر، همیشه لذتی وصف نشدنی برای شما به همراه دارد.

چه چیز بهتر از آن که وقتی به گرگان سفر می‌کنید در جایی غذای خود را سرو کنید که کیفیت آن زبانزد است و در هر زمانی نظرات مثبت مشتریان را به همراه دارد، همین باعث می‌شود که لحظاتی که در آن جا هستید به زیبایی سپری شود.

انتخاب رستوران گرگان نیز از آن چالش‌هایی است که سفر به گرگان به همراه دارد. اما جای نگرانی نیست! چرا که ما در اینجا هستیم که یکی از رستوران‌های گرگان را به شما معرفی کنیم.

ورودی فست فود چیلی گرگان

اگر به فست فود علاقه دارید و ترجیح می‌دهید که برای صرف وعده‌های خود فست فود یعنی پیتزا و همبرگرهای لذیذی میل کنید، باید بگوییم که فست فود چیلی گرگان یکی از بهترین فست فود های گرگان است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی آدرس و شماره تلفن فست فود چیلی گرگان و بپردازیم.

معرفی فست فود چیلی گرگان؛ مکانی دنج برای صرف غذا

فست فود چیلی گرگان در سال 1385 آغاز به کار کرد و در آغاز فعالیت، از لحاظ موقعیت مکانی در چهار راه تختی واقع شده بود و اکنون نیز در یکی از مناطق زیبای گرگان واقع شده است. این رستوران از فضای زیبایی برخوردار است و محیط آن متشکل از سالن بزرگ، حیاط و فضای باز است و اینترنت رایگان نیز ارائه می‌شود که می‌توانید با خیال راحت در فاصله سرو غذا به وب‌گردی بپردازید!

منو فست فود چیلی گرگان

منو فست فود چیلی گرگان از تنوع زیاد و کیفیت بالایی برخوردار است. از زمانی که این رستوران فعالیت خود را شروع کرده، همواره کیفیت و تنوع در دستور کار بوده و غذاهای منحصر به فردی طبخ می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های منوی چیلی، به روز بودن غذاها است.

منوی فست فود چیلی گرگان شامل انواع پیتزا، سوخاری، برگر و ساندویچ می‌باشد و منوی کاملی را به مشتریان ارائه می‌دهد؛ همچنین سوشی نیز در این فست فودی سرو می‌شود.

سیب زمینی سرخ کرده طلایی و ترد

در زیر تعدادی از غذاهای سرو شده در این رستوران را می‌بینید:

 

پیش غذا پیتزا سوخاری برگر ساندویچ سس‌ها نوشیدنی
میکس مزه پیتزا گوشت و قارچ بال سوخاری 6 تیکه ذغالی برگر ویژه ساندویچ رست بیف سس سیر و خامه پمپی آب معدنی
پیاز حلقه‌ای پیتزا مخصوص فیله سوخاری 5 تیکه چیلی برگر هات رویال سس دستی چیلی پمپی دلستر کلاسیک
چیکن پاپ کورن پیتزا پپرونی فیله سوخاری 4 تیکه ماشروم برگر زینگر سس دستی چیلی دلستر استوایی
سیب زمینی پیتزا مخلوط فیله سوخاری 3 تیکه برگر پلاس چیز چیکن گریل سس دستی رمولاد فرانسوی دلستر هلو
سیب زمینی و پنیر گودا پیتزا بیف آلفردو وینگ باکس چوریتسو برگر سس رمولاد فرانسه پمپی سس دستی سیر و خامه دلستر لیمو
قارچ سوخاری پیتزا چیکن باربیکیو مرغ سوخاری سه تیکه چیز برگر دوغ سون
سیب زمینی با پنیر پیتزا پیتزا نیومکزیکو مرغ سوخاری 2 تیکه برگر کلاسیک نوشابه خانواده فانتا پرتقالی
نان سیر پیتزا رست بیف نوشابه قوطی کوکاکولا
سیب زمینی مخصوص پیتزا چیکن آلفردو نوشابه قوطی فانتا پرتقالی
سالاد سزار پیتزا سبزیجات نوشابه قوطی فانتا لیمویی
نوشابه قوطی اسپرایت
نوشابه خانواده اسپرایت
نوشابه خانواده کوکاکولا
نوشابه قوطی زیرو
نوشابه قوطی کوکاکولا

 

 

 

آدرس فست فود چیلی گرگان

آدرس فست فود چیلی گرگان همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، در منطقه‌ای دیگر یعنی چهار راه تختی واقع بود و از سال 1397 به بلوار ناهارخوران تغییر داده شده است. آدرس این رستوران به قول خودمان، بسیار سر راست است و به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید! فست فود چیلی گرگان به دلیل فاصله از خیابان اصلی، فضای کافی برای پارک ماشین دارد و یکی دیگر از مزیت‌های این رستوران محسوب می‌شود.  نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این رستوران ایستگاه میدان ولیعصر می‌باشد که دسترسی به چیلی را با وسیله نقلیه عمومی راحت‌تر کرده است.

در زیر اطلاعاتی از جمله: شماره فست فود چیلی گرگان، آدرس تلفن و ساعت کاری را مشاهده می‌کنید.

آدرس: گلستان، گرگان، خیابان ناهارخوران، بین عدالت 95 و 97

شماره تماس: 32527160-  017و 32527161017-

ساعات کاری: هر روز از ساعت 12 ظهر الی 24، یکشنبه‌ها از ساعت 17 الی 24

نقد فست فود چیلی گرگان

زمانی که پا از رستوران بیرون می‌گذارید لبخندی که بر چهره شما نقش می‌بندد بسیار مهم است، چرا که نشان می‌دهد از غذا لذت برده‌اید و از خدمات آن راضی بوده‌اید. در اینجا لازم است بگوییم که فست فود چیلی گرگان از آن دست رستوران‌هایی است و در چهره شما پس از صرف وعده خود در آن، رضایت نقش می‌بندد. کارکنان این رستوران برای مشتریان خود ارزش قائل هستند و در نهایت ادب و احترام بدون هیچ کم و کاستی خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

مرغ و بال سوخاری به همراه سیب زمینی سرخ کرده فست فود چیلی گرگان

نظافت در این رستوران به خوبی رعایت می‌شود و با خیال راحت می‌توانید غذای خود را میل کنید. فراموش نکنید که هنگام مراجعه به این رستوران منوی سوخاری آن را امتحان کنید و خود را به ضیافتی از مرغ‌های سوخاری دعوت کنید.

فیله سوخاری چیلی

آیا تا به حال دقت کرده‌اید که وقتی به بعضی رستوران‌ها قدم می‌گذارید حسی بر پایه نام رستوران به شما دست می‌دهد؟ مانند فست فود پرتقال گرگان که با ورود به آن حسی همانند استشمام پرتقال به شما دست می‌دهد. چیلی نیز این گونه است؛ زمانی که پا به این رستوران می‌گذارید با دیدن حس و حال آن جا و منوی خاص آن، هیجانی به داغی چیلی را تجربه خواهید کرد که در خاطر شما خواهد ماند.

کلام آخر

با تمام چیزهایی که گفته شد رفتن به این رستوران سختی‌های خود را دارد و ممکن است اذیت شوید؛ آن هم فقط بخاطر اینکه به منو که نگاه می‌کنید احتمال دارد که عصبانی شوید که از بین مرغ سوخاری و سیب زمینی و برگر کدام یک را باید انتخاب کنید و تصمیم سختی در پیش خواهید داشت. ما شما اطمینان می‌دهیم که علاوه بر منوی سوخاری که پیش‌تر گفته شد، از برگرهای چیلی نیز لذت خواهید بود و خبر خوب این است که می‌توانید بدون مراجعه به چیلی، از برگر گرگان، برگر موردعلاقه خود را امتحان کنید.

گرگانی‌های عزیز و شمایی که به گرگان سفر می‌کنید، اسنپ‌فود به کمک شما آمده و از سفارش آنلاین غذا گرگان می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از رستوران مورد نظر من‌جمله فست فود چیلی گرگان سفارش دهید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود