آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی باغ رستوران دهکده کرج
رستوران گردی
3.7/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

معرفی باغ رستوران دهکده کرج برای صرف یک وعده‌‌ی دلچسب

مینا اسماعیل بیگی 27 فروردین 1402 4 دقیقه

گلزار غربی در منطقه 5 کرج واقع شده و یکی از معابر اصلی در این کلان شهر است. با ورود به این خیابان تعداد زیادی رستوران و کافه‌ می‌بینیم که دهکده نیز یکی از آنهاست. در معرفی باغ رستوران دهکده کرج به معرفی این مکان و کلیه اطلاعاتی که برای ورود به آن نیاز دارید، خواهیم پرداخت. همچنین منوی آن را نیز به صورت جدولی کامل در اختیارتان قرار داده‌ایم.

معرفی باغ رستوران دهکده کرج

این رستوران در بلوار گلزار غربی واقع شده و بسیاری از اماکن مهم مانند مرکز تجاری گلشهر کرج نیز در نزدیکی آن قرار گرفته است. از نظر ساکنین کرج، دهکده یکی از غذاخوری‌های خوب در منطقه 5 بوده و دسترسی به آن بسیار آسان است. شما می‌توانید با استفاده از لوکیشن با ماشین شخصی به دهکده بروید اما ایستگاه مترو گلشهر و ایستگاه اتوبوس زرهبان نیز به آن نزدیک است.

به جز لوکیشن، مدیریت این رستوران نیز فضایی دلپذیر را در آن ایجاد کرده است. اجرای موسیقی زنده، بهداشت محیط و برخورد خوب پرسنل از نقاط مثبت این رستوران است. همچنین کیفیت و تنوع بالای غذاها و ارائه منوی کافه باعث شده تا مشتریان زیادی آن را برای صرف غذا یا قرارهای دوستانه و خانوادگی خود انتخاب کنند. برای خرید آنلاین کباب شهر کرج می‌توانید دهکده را انتخاب کنید.

ادرس رستوران دهکده کرج

ادرس رستوران دهکده کرج

برای پیدا کردن ادرس رستوران دهکده کرج استفاده از لوکیشنی که در ادامه قرار داده‌ایم، کمک کننده است. کافی است آن را به وسیله یکی از اپلیکیشن‌های مسیریابی باز کنید و مسیر اعلام شده را دنبال کنید. دیگر مشخصات این رستوران عبارتند از:

  • آدرس: گلشهر،بلوار شمس، خیابان گلزار غربی
  • ساعت کاری: 11:00 تا 23:00
  • شماره تلفن رستوران دهکده کرج: 02633522817
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، مسیریابی راحت، نزدیک بودن به ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی
  • اماکن نزدیک: بیمارستان مریم، مرکز تجاری گلشهر کرج، سازمان انتقال خون البرز، تالار رضا، شیرینی موکا، آشکده عمو نوروز، درمانگاه شبانه‌روزی دکتر شاهرخی، ایستگاه مترو گلشهر، رستوران سعید گلپایگانی، رستوران مرغ بریان ذغالی ترکیه ای تی تی چیکن، مطبخ و رستوران گلستان، رستوران 444، کافه رستوران رومنس، کافه دامون، کافه بن ژور، کافی شاپ کوچک
  • لوکیشن باغ رستوران دهکده کرج

منوی رستوران دهکده کرج

در منوی رستوران دهکده کرج انواع مختلفی از غذاهای ایرانی، فرنگی و آیتم‌های کافه‌ای قرار گرفته است. جدول زیر بخشی از منوی غذایی رستوران را به شما نشان می‌دهد:

نوشیدنی پیتزاها غذاهای ایرانی پیش غذا و نوشیدنی
دوغ محلی مخصوص کباب بختیاری سالاد سزار
نوشابه مخلوط جوجه ترش سالاد فصل
دلستر گوشت و قارچ جوجه چینی سالاد شیرازی
موهیتو مرغ و قارچ کباب وزیری ماست خیار
لیموناد جوجه با استخوان زیتون پرورده
کباب بناب ماست کوزه‌ای
اکبر جوجه ماست موسیر
ماهی قزل آلا سیب زمینی
زرشک پلو با مرغ سیب زمینی پنیر مخصوص
کباب کوبیده
جوجه کباب
دیزی سنگی
بال کبابی
چلو کره

منوی رستوران دهکده کرج

انواع نوشیدنی و منوی کافه در این رستوران را می‌توانید در جدول زیر ببینید:

بستنی و گلاسه آبمیوه شیک و معجون چای و دمنوش بر پایه قهوه
بستنی مخصوص دهکده آب آلبالو شیک موز شکلات دمنوش میکس آرامش فرانسه
هویج بستنی آب انبه شیک نسکافه دمنوش بهارنارنج قهوه ترک
طالبی بستنی آب انار شیک طالبی دمنوش گل گاو زبان نسکافه
بستنی میوه‌ای آب آناناس شیک توت فرنگی دمنوش به لیمو هات چاکلت
کوپ شکلات آب پرتقال شیک شکلات چای سبز وایت چاکلت
کوپ سنتی آب طالبی معجون چای ترش شیر نسکافه
کوپ وانیلی شیر پسته چای کوهی اسپرسو
شکلات گلاسه شیر موز چای ماسالا کاپوچینو
اورنج گلاسه شیر مور پسته
توت فرنگی گلاسه
طالبی گلاسه

برای دیدن منوی کامل باغ رستوران دهکده کرج به همراه قیمت و مواد اولیه استفاده شده در هر کدام، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود سر بزنید.

نقد و بررسی باغ رستوران دهکده کرج

نقد و بررسی باغ رستوران دهکده کرج

در مورد این رستوران نظرهای متفاوتی عنوان شده، اما نقطه مشترک تمام این نظرها فضای زیبا و سرویس‌دهی عالی آن بوده است. در محیط این رستوان کلیه غذاها با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه شده و به همین دلیل طعم آنها نسبت به دیگر رستوران‌های کرج متفاوت‌تر است.

به جز این موسیقی زنده یکی از مهمترین ویژگی‌های رستوران است که مشتریان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. لذت صرف غذا در محیطی که موزیک‌های زیبا به صورت همزمان اجرا می‌شود، مطمئنا خاطرات زیبایی را در ذهن شما ثبت می‌کند.

به عنوان ویژگی بعدی در رستوران دهکده نیز می‌توانیم به قیمت‌های آن اشاره کنیم. اگرچه از نظر برخی افراد این مبالغ کمی بالاست؛ اما کیفیت و حجم غذایی که در هر سفارش دریافت می‌کنید، در برابر این رقم‌ها کاملا منصفانه است.

شما می‌توانید باغ رستوران دهکده کرج را برای صرف ناهار یا شام انتخاب کنید یا برای سپری کردن اوقات فراغت خود در هنگام عصر به آن مراجعه کنید. در هر صورت این رستوران در بازه زمانی که در بالا گفته شد، آماده پذیرایی از شما خواهد بود. در این رستوران کباب بختیاری و انواع گلاسه‌ها بیشترین طرفداران را دارند.

سفارش آنلاین از رستوران دهکده کرج

یکی دیگر از امکاناتی که رستوران دهکده در اختیار مشتریان خود قرار داده، سفارش آنلاین است. برای استفاده از این خدمات می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید. در میان رستوران‌های معروف کرج با جستجوی نام دهکده این غذاخوری را پیدا کنید. اسنپ فود در اپلیکیشن خود برای هر رستوران صفحه‌ای مشخص را در نظر گرفته و آیتم‌های موجود در منو به همراه موادی که برای تهیه آنها استفاده شده و قیمتشان را در اختیار کاربران آنلاین قرار داده است. هر فردی می‌تواند گزینه‌های دلخواهش را انتخاب و در نهایت پس از پرداخت آنلاین، آن را درب منزل دریافت کند.

دهکده با در نظر گرفتن این موضوع کلیه سفارشاتی که ثبت می‌شوند را به صورت بهداشتی بسته بندی کرده و در سریعترین زمان ممکن به دست مشتریانش می‌رساند. همچنین گاهی تخفیفاتی را برای این افراد در نظر می‌گیرد. اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات باغ رستوران دهکده را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود