آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران الیف گنبد کاووس
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران الیف گنبد کاووس، رستوران غذاهای ترکمنی در گنبد کاووس

مینا اسماعیل بیگی 24 فروردین 1402 3 دقیقه

گنبد کاووس یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایران است. این منطقه در استان گلستان قرار گرفته و می‌توانیم آن را مرکز بلندترین برج‌های آجری دنیا بدانیم. با ورود به این منطقه شاهد بسیاری از اماکن دیدنی مانند برج گنبد قابو، دریاچه مصنوعی، بازار بزرگ روس‌ها و … خواهید بود. اما بخشی از جذابیت‌های آن نیز مربوط به کافه‌ها و غذاخوری‌هایی است که در سطح شهر قرار گرفته است. در این مطلب به سراغ معرفی رستوران الیف گنبد کاووس رفته‌ایم تا با امکانات آن آشنا شویم.

معرفی رستوران الیف گنبد کاووس

معرفی رستوران الیف گنبد کاووس

الیف را در گنبد کاووس با لقب رستوران ترکمنی می‌شناسند. در این غذاخوری انواع غذاهای ترکی با دستورالعمل‌های اصلی سرو شده و کیفیت و طعم غذاهای آن فوق‌العاده است. به جز کیفیت غذا، محیط رستوران هم توانسته تا حد زیادی در جذب مشتریان موثر باشد. سادگی و تمیزی از مهم‌ترین نکاتی است که در مورد رستوران الیف می‌توانیم ببینیم. همچنین نوع سرویس دهی آن با دورچین جذاب و البته کارکنان مهربان و مودب را هم می‌توانیم در میان نقاط قوت آن قرار دهیم.

از آنجایی که الیف در نزدیکی دریاچه مصنوعی قرار گرفته، گردشگران زیادی پس از گشت و گذار در اطراف دریاچه، برای صرف شام به آنجا مراجعه می‌کنند. همچنین اغلب ساکنین گنبد کاووس نیز، آن را به عنوان بهترین رستوران غذاهای ترکی یاد می‌کنند.

آدرس رستوران گنبد کاووس به همراه مشخصات کلی آن

الیف در خیابان خلیج فارس و در کنار برخی از غذاخوری‌های معروف و شناخته شده دیگر، در گنبد کاووس قرار گرفته و معمولا از ساعت 6 عصر آماده سرویس دهی به مشتریان است. مشخصات مربوط به این غذاخوری مانند آدرس و شماره تلفن رستوران گنبد کاووس را می‌توانید در اینجا ببینید:

  • آدرس رستوران گنبد کاووس الیف: استان گلستان، گنبد کاووس، دریاچه مصنوعی
  • ساعت کاری: 18 تا 00:00
  • شماره تلفن: 01733380090
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: سامی اسنک، باریش فود، دریاچه مصنوعی گنبد کاووس، مرکز فرهنگی تجاری تفریحی وارنا، مجتمع چند منظوره وارنا گنبد، بستنی بهرام 2 و بوستان شادی
  • لوکیشن رستوران الیف در گنبد کاووس

 منوی رستوران گنبد کاووس الیف

 منوی رستوران گنبد کاووس الیف

همانطور که در قسمت بالاتر از معرفی رستوران الیف گنبد کاووس گفته شد، تخصص اصلی الیف در غذاهای ترکی است. بنابراین طبیعی است که در منوی رستوران گنبد کاووس، بیشتر غذاهای ترکی را ببینیم. البته بخشی از منو را غذاهای ایرانی نیز تشکیل می‌دهد اما برای خرید پیتزا گنبد کاووس انتخاب خوبی نخواهد بود. تمام آیتم‌هایی که در منوی این رستوران قرار گرفته با استفاده از بهترین ترکیبات اولیه و دستورالعمل‌های اصیل ترکی و توسط آشپزان با تجربه و حرفه‌ای در این زمینه طبخ شده و همین ویژگی وجه تمایز اصلی آن با دیگر رستوران‌های سطح شهر است.

نقد و بررسی رستوران ترکمنی الیف در گنبد کاووس

با وجود آنکه غذاهای ترکی، ممکن است با ذائقه برخی افراد سازگار نباشد، اما در رستوران الیف همه چیز به گونه‌ای مدیریت شده که بتواند نظر سلایق مختلف را به خود جلب کند. اغلب مشتریان این غذاخوری پس از یکبار امتحان کردن غذاهای رستوران جزو مشتریان همیشگی آن شده‌اند و طعم غذاهای آن تا مدت‌ها در ذهنشان باقی مانده است.

به جز این، محیط و فضای داخلی رستوران نیز حس و انرژی مثبتی را به افراد مختلف در حین صرف غذا منتقل کرده و این مکان را برای قرارهای دوستانه و خانوادگی مناسب ساخته است.

سفارش آنلاین از رستوران الیف

سفارش آنلاین از رستوران الیف

معرفی رستوران الیف گنبد کاووس به پایان رسید. حال، اگر فرصت کافی برای مراجعه به رستوران الیف نداشته یا علاقه‌ای به قرار گرفتن در محیط آن را ندارید، خدمات آنلاین این غذاخوری را انتخاب کنید. در اسنپ فود نام الیف در میان بهترین رستوران‌های گنبد کاووس قرار گرفته و می‌توانید در صفحه مربوط به آن نظرات مشتریان، امتیازاتی که به آن تعلق گرفته و منوی کامل به همراه قیمت را ببینید و سفارش خود را ثبت کنید. در نهایت نیز گزینه‌های انتخابی شما توسط رستوران تهیه و با بسته‌بندی مناسب و بهداشتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در پایان، اگر شما هم طعم غذاهای الیف را چشیده‌اید، نظرات خود را در مورد کیفیت آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید. سرویس سفارش آنلاین غذا گرگان از اسنپ فود برای تحویل غذای گرم یکی از با کیفیت ترین و اولین سرویس ها در ایران هستند.  این سرویس برای سفارش غذا از رستوران موردنظرتان است.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود