آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران برادران عباس زاده تربت حیدریه
رستوران گردی
4/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران غذای آماده برادران عباس زاده در تربت حیدریه

مینا اسماعیل بیگی 05 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

تربیت حیدریه شهری در استان خراسان رضوی است و اغلب مسافران این استان از تربت حیدریه نیز دیدن می‌کنند، زیرا انواع جاذبه‌های تاریخی، مذهبی، طبیعی و مکان‌های تفریحی را در خود جای داده است. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به غذای خود در طول سفر اهمیت می‌دهید، پس به دنبال رستورانی خوب در شهر تربت حیدریه خواهید بود و رستوران برادران عباس زاده یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف ناهار و شام است. در این مطلب به معرفی رستوران برادران عباس زاده تربت حیدریه می‌پردازیم.

معرفی رستوران برادران عباس زاده تربت حیدریه

غذاهای این رستوران با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند که البته این موضوع بر قیمت رستوران برادران عباس زاده تربت حیدریه تاثیری نداشته و تنها به محبوبیت آن منتهی شده است. این رستوران در یکی از خیابان‌های اصلی شهر قرار گرفته و دسترسی به آن آسان خواهد بود. اگر شما نیز غذاهایی ایرانی را به فست فود و غذاهای آماده ترجیح می‌دهید، برادران عباس زاده انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

  • آدرس رستوران برادران عباس زاده تربت حیدریه: استان خراسان رضوی، تربت حیدریه، خیابان فردوسی، میدان آزادی، غذای آماده (برادران عباس زاده)
  • شماره تماس: 05152248701
  • ساعت کاری: 11:30 الی 22
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: بیمارستان دکتر غرائی، پارک شهید خاکسار، جایگاه CNG، فروشگاه و …

منو رستوران برادران عباس زاده تربت حیدریه

منو رستوران برادران عباس زاده تربت حیدریه

در رستوران برادران عباس زاده تربت حیدریه منو کاملی از غذاهای ایرانی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید انواع غذاها شامل خورشت، کباب، جوجه و برنج و را در این رستوران نوش جان کنید. همچنین انواع پیش غذا و نوشیدنی نیز در منو این رستوران جای گرفته است. منو برادران عباس زاده پاسخ‌گوی سلیقه‌های متفاوت مشتریان خواهد بود و این ویژگی آن را به انتخابی مناسب برای خانواده‌های ایرانی تبدیل کرده است.

چلوکباب خوراک غذا ایرانی پیش غذا نوشیدنی
چلو جوجه کباب زعفرانی خوراک کباب شاه عباسی چلو مرغ سرخ شده زیتون پرورده نوشابه
چلو کباب کوبیده کباب کوبیده چلو مرغ سس پز ماست ساده ماءالشعیر
چلو کره گوجه کبابی (یک سیخ) چلو خورشت قیمه سیب زمینی ترشی زیتون شور دوغ
چلو خورشت قورمه سبزی زیتون شور آب معدنی
ترشی لیته
ماست موسیر

نقد و بررسی رستوران برادران عباس زاده تربت حیدریه

نقد و بررسی رستوران برادران عباس زاده تربت حیدریه

انواع غذاهای خوشمزه و خوش‌طعم؛ اولین نظر کاربران درباره رستوران برادران عباس زاده است. این رستوران با فضایی آرام و دلچسب لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. برخورد مناسب و صمیمانه کارکنان این رستوران، دیگر ویژگی مهم آن است که موجب می‌شود تا خاطره‌ای خوش از خوردن غذا در برادران عباس زاده داشته باشید. از دیگر نکته‌های مثبت این رستوران می‌توان به کیفیت غذاها، رعایت کلیه نکات بهداشتی و دکوراسیون آرامش‌بخش رستوران اشاره کرد. پس اگر در شهر تربت حیدریه به دنبال یک رستوران خوب با غذاهای خوشمزه هستید، برادران عباس زاده را امتحان کنید!

سفارش آنلاین از رستوران غذای آماده (برادران عباس زاده) تربت حیدریه

در این مطلب معرفی رستوران برادران عباس زاده تربت حیدریه را ارائه دادیم. در لیستی از بهترین رستوران و فست فود های شهر تربت حیدریه نام رستوران برادران عباس زاده را نیز پیدا می‌کنید که غذاهای آن در این شهر معروف است. انواع غذاهای ایرانی، سالاد و نوشیدنی با بیشترین کیفیت را در این رستوران تجربه خواهید کرد.

اگر در شهر تربیت حیدریه ساکن هستید یا به عنوان مسافر در این شهر اقامت دارید، یکی از گزینه‌های صرف غذاهای ایرانی، رستوران غذای آماده (برادران عباس زاده) در میدان آزادی است. اما اگر دوست دارید غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید، از اسنپ فود کمک بگیرید. با سرویس سفارش آنلاین غذا اسنپ فود، هر آنچه را میل دارید را از برادران عباس زاده سفارش داده و در محل آدرس خود تحویل بگیرید. با این کار دیگر نیاز به خروج از منزل نخواهید داشت، کافی است لوکیشن خود را فعال کرده و غذا سفارش دهید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود