آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران برتر جوجه در گنبد کاووس
رستوران گردی
2/5 - (1 امتیاز)
6

معرفی رستوران برتر جوجه در گنبد کاووس + منو و آدرس

مینا اسماعیل بیگی 22 فروردین 1402 4 دقیقه

برتر جوجه یکی از معروف‌ترین رستوران‌های گنبد کاووس است. طعم بی‌نظیر غذاهای منو رستوران برتر جوجه گنبد کاووس عالی بوده و اغلب ساکنین این شهر، آن را به عنوان پاتوق همیشگی خود برای صرف غذا انتخاب کرده‌اند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی رستوران برتر جوجه در گنبد کاووس بپردازیم و با امکاناتی که در اختیار مشتریان خود قرار داده آشنا شویم. همچنین در بخش مربوط به نقد و بررسی خلاصه‌ای از نظرات افرادی که به این رستوران مراجعه کرده‌اند را خواهید دید.

معرفی رستوران برتر جوجه در گنبد کاووس با چند شعبه مختلف در ایران

معرفی رستوران برتر جوجه در گنبد کاووس را با تاریخچه‌ای از آن شروع می‌کنیم. در سال 1378 بود که زمزمه تاسیس یک رستوران جذاب و بزرگ در نزدیکی میدان بسیجِ شهر گنبد کاووس شنیده شد. از همان اولین روزهای برپایی این رستوران افراد زیادی آن را به عنوان مکانی همیشگی برای صرف غذا انتخاب کردند. اگر به عنوان یک مسافر وارد گنبد کاووس شوید نیز، برتر جوجه، جزو اولین پیشنهاداتی است که از سمت ساکنین آن دریافت خواهید کرد. این رستوران دارای چند شعبه مختلف در مناطق مختلف ایران مانند گالیکش، تهران و بندرعباس است.

اما پیشرفت برتر جوجه به همینجا ختم نشد. شهرت این رستوران در کیفیت غذاها به قدری زیادی شد که مدیریت آن تصمیم گرفت یک رستوران دیگر به همین نام ولی با سبکی متفاوت را هم تاسیس کند و بالاخره در سال 1394 و با نام سالن غذاهای ایتالیایی برتر جوجه ایرانیان، برتر جوجه کار خود را آغاز کرد. به دلیل شناختی که مردم گنبد کاووس از قبل نسبت به برتر جوجه داشتند، این سالن نیز توانست از همان اولین روزها، مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند.

آدرس و اطلاعات تماس رستوران برتر جوجه

آدرس و اطلاعات تماس رستوران برتر جوجه

شعبه اصلی رستوران برتر جوجه در گنبد کاووس قرار گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه حضوری یا سفارش غذا از طریق اسنپ فود، از خدمات آن استفاده کنید. به علاوه امکان رزرو سالن برای برگزاری مراسم مختلف نیز در فضای این رستوران وجود دارد. اگر قصد سفر به گنبد کاووس را دارید یا در این شهر ساکن هستید و به دنبال مکانی برای صرف غذا می‌گردید، بهتر است آدرس و شماره تلفن رستوران برتر جوجه گنبد کاووس را در ذهن خود بسپارید:

  • آدرس: قزوین، گلستان، گنبدکاووس، میدان بسیج
  • ساعت کاری: 8 تا 21
  • تلفن: 017332200300
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، رزرو سالن برای برگزاری مراسم
  • اماکن نزدیک: مدرسه فوتبال المپیک شهید نوعی، جایگاه CNG عزیززاده، فروشگاه لوازم یدکی حمید، کارخانه ورق گالوانیزه ویلایی و رستوران آقای غذا
  • لوکیشن رستوران برتر جوجه

منو رستوران برتر جوجه گنبد کاووس

منو رستوران برتر جوجه گنبد کاووس

 

همانطور که گفته شد، این رستوران در اولین شعبه‌های خود غذاهای کاملا ایرانی را سرو می‌کند. بنابراین برای خرید کباب گنبد کاووس می‌توانید آن را انتخاب کنید. آیتم‌هایی که در منوی رستوران قرار گرفته هم به صورت خوراک و هم با چلو قابل سفارش است. خلاصه‌ای از منوی رستوران را در جدول زیر ببینید:

پیش غذا و نوشیدنی انواع غذاهای ایرانی انواع خوراک
ماست چلو قرمه سبزی قرمه سبزی
ترشی چلو برتر جوجه خوراک برتر جوجه
کشک بادمجان چلو کباب کوبیده خوراک کباب کوبیده
سالاد ماکارونی چلو جوجه کباب خوراک جوجه کباب
زیتون چلو ماهی قزل آلا خوراک ماهی قزل آلا
سوپ چلو گوشت خوراک گوشت
سالاد چلو گردن خوراک گردن
نوشابه چلو ماهیچه خوراک ماهیچه
دوغ چلو کباب سلطانی خوراک کباب سلطانی
آب معدنی چلو کباب برگ خوراک کباب برگ
چلو کباب نگینی خوراک کباب نگینی
چلو کباب بختیاری خوراک کباب چنجه گوسفندی
چلوکباب میکس خوراک کباب بختیاری
برنج جوجه شکم پر
چکدرمه با گوشت گوسفندی

برای مشاهده منوی کامل رستوران برتر جوجه گنبد کاووس می‌توانید به سایت اسنپ فود نیز مراجعه کنید.

نقد و بررسی رستوران برتر جوجه گنبد کاووس

نقد و بررسی رستوران برتر جوجه گنبد کاووس

بخشی از معرفی رستوران برتر جوجه در گنبد کاووس مربوط به نقد و بررسی آن است. همانطور که در منوی این رستوران نیز مشاهده کردید، اغلب غذاهایی که در برتر جوجه سرو می‌شود، ایرانی هستند. انواع کباب، جوجه کباب و دیگر غذاهای ایرانی با استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده و می‌توانند طعمی به یاد ماندنی را در ذهن شما ایجاد کنند. در آشپزخانه برتر جوجه باتجربه‌ترین آشپزها در زمینه پخت انواع غذاهای ایرانی مشغول هستند و همین موضوع باعث شده تا بتوانید طعم اصلی کباب‌‌های ایرانی را در این رستوان بچشید.

به جز غذا، در فضای داخلی رستوران نیز همه چیز به صورت کاملا بهداشتی و ساده طراحی شده و محیطی را برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه ایجاد می‌کند تا بتوانید ساعاتی از روز را به دور از شلوغی‌های شهر، در آن بگذرانید. اغلب مراجعه کنندگان به این رستوران، از طعم و کیفیت کباب‌های رستوران بسیار راضی بوده‌اند.

به علاوه برتر جوجه سعی کرده، قیمت منوی خود را با حفظ کیفیت، در سطح مناسبی در نظر بگیرد و از این طریق بتواند رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند. با مقایسه این رستوران و دیگر مکان‌های ارائه دهنده غذاهای ایرانی در شهر گنبد کاووس، به راحتی می‌توانید تفاوت‌ها را احساس کنید.

سفارش آنلاین از رستوران برتر جوجه گنبد کاووس

در بالا به معرفی رستوران برتر جوجه در گنبد کاووس پرداختیم. یکی از امکانات خوبی که برتر جوجه دارد، سفارش آنلاین تمامی آیتم‌هایی است که در منوی آن وجود دارد. نام برتر جوجه در سایت اسنپ فود و در میان بهترین رستوران‌های گنبد کاووس قرار گرفته است. در صفحه مربوط به این رستوران منویی کامل، به همراه موادی که برای تهیه آن‌ها استفاده شده و همچنین قیمت‌شان پیش رویتان است و می‌توانید با دیدی بازتر آن‌ها را انتخاب کنید. به علاوه نظرات مربوط به هر کدام از این آیتم‌ها، که در زمان سفارش توسط مشتریان ثبت شده را هم می‌توانید در قسمت نظرات ببینید.

پس از ثبت سفارش از طرف شما، برتر جوجه آن‌ها را به صورت تازه آماده کرده و با بسته‌بندی کاملا بهداشتی و در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند. امتیازی که در هنگام سفارش اینترنتی به شما تعلق می‌گیرد، تخفیفاتی است که اسنپ فود برای مشتریان آنلاین در نظر گرفته است. در پایان، شما هم اگر تجربه صرف غذا در این رستوران را داشته‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(6 دیدگاه)

آتی
30 اردیبهشت 1402

اگه بخوایم حضوری بریم این رستوران، جای پارک داره یا نه؟

  • Snappfood
    30 اردیبهشت 1402

    بله رستوران برتر جوجه در گنبد کاووس، محل پارک خیابانی مناسبی داره.

عزیزه
30 اردیبهشت 1402

رستوران برتر جوجه، غذای دریایی هم داره؟

  • Snappfood
    30 اردیبهشت 1402

    بله شما می تونید چلو ماهی قزل آلا یا خوراک ماهی قزل آلا سفارش بدین.

صبر
30 اردیبهشت 1402

من نمی تونم تا شعبه اصلی این رستوران برم، امکان خرید آنلاین غذا هست؟

  • Snappfood
    30 اردیبهشت 1402

    بله همان طور که در معرفی رستوران برتر جوجه در گنبد کاووس دیدیم، امکان سفارش آنلاین از این رستوران از طریق اسنپ فود، فراهم شده.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود