آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران برنتین

ترمه افضلی 07 تیر 1402 5 دقیقه


نمای سنتی رستوران حس سفر به گذشته را برای مشتریان ایجاد خواهد کرد

رستوران‌ها همواره جزء مقاصد محبوب برای گردشگران و علاقه‌مندان به غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه بوده‌اند.  رستوران برنتین یکی از رستوران‌های معروف و پرطرفدار در شیراز است. این رستوران با داشتن دکوراسیونی زیبا و نورپردازی مناسب، به همراه غذاهای خوشمزه و متنوع، جذابیت بسیاری برای مشتریانش به‌ وجود آورده است. منوی رستوران برنتین دارای تنوع غذایی و شامل انواع غذاهای ایرانی و خارجی است. همچنین علاوه بر غذاهای ایرانی و خارجی، می‌توانید از مجموعه‌ای از دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های متنوع نیز لذت ببرید. در کل، رستوران برنتین با همه جزئیات آن، یک مکان ایده‌آل برای صرف غذا و نوشیدنی در شیراز است.

یکی از ویژگی‌های شهر شیراز، غذاهای سنتی آن است. این غذاها به دلیل خوش‌مزه بودن و استفاده از مواد اولیه محلی، در بین ایرانیان پرطرفدار است.

در صورت سفر به شیراز، حتماً به دنبال یافتن یک رستورانی هستید که غذاهای سنتی آن با سبک محلی، سرو شود. چندین رستوران در شیراز وجود دارند که به مهمانان خود، غذاهای سنتی شیراز را ارائه می‌دهند. که یکی از این رستوران‌ها، رستوران صوفی است.

این رستوران‌ با داشتن فضای سنتی و دکوراسیون مناسب، به همراه غذاهای خوشمزه، تجربه‌ای لذت‌بخش از فرهنگ و غذاهای سنتی شیراز را برای شما فراهم می‌آورد.

 

محیط و آدرس رستوران برینتن


این رستوران محیطی امنی را برای دورهمی‌های خانوادگی فراهم کرده است

محیط رستوران به عنوان یک عامل مهم در تجربه مشتری ، اهمیت بسیاری دارد. محیط رستوران شامل دکوراسیون، نورپردازی، صدا و حتی دمای هوا است و تمامی این عوامل می‌توانند بر تجربه مشتری تأثیر بگذارند.

 

علاوه بر این، محیط رستوران می‌تواند بر نگاه مشتری نسبت به غذا و خدمات ارائه شده تأثیر بگذارد.

محیطی شیک و باکلاس می‌تواند باعث شود که مشتریان احساس کنند غذاهای ارائه شده در رستوران، با کیفیت و باارزش هستند.

 

محیط داخلی رستوران برینتن بسیار شیک و زیبا است و توسط طراحان دکوراسیون بسیار خوبی طراحی شده‌ است و فضای دلنشین و آرامش‌بخشی را ایجاد کرده‌است و کسانی که به دنبال لحظاتی خوش همراه با خانواده هستند، این رستوران گزینه مناسبی می‌باشد.

 

 

 

 

  • آدرس: شیراز بلوار ستارخان مقابل ۲۰ متری نمازی ، نبش کوچه ۱۲
  • ساعت کاری:12 تا 24
  • تلفن: 07136282007
  • امکانات:فضای باز، پارکینگ، پرداخت الکترونیک، صندلی
  • سبک آشپزی:ایرانی و فرنگی

 

رستوران برنتین؛ منو

 

شیراز، شهری با تاریخ و فرهنگ بی‌نظیر، به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران، انواع خوراکی‌های سنتی کشور را به مسافران و گردشگران ارائه می‌دهد.

عطر و رنگ غذا در این رستوران بی‌نظیر می‌باشد

غذاهای سنتی شیراز با ترکیبات و طعم‌های محلی، از جمله غذاهایی هستند که در بین مسافران بسیار محبوب هستند. شاید دلایل این محبوبیت، در ترکیبات متنوع، طعم و مزه‌ی بی‌نظیر، همراه با بافت و ساختار منحصر به فرد منطقه باشد. همچنین، محیط شیراز و فضایی که برای سرو غذاهای سنتی فراهم می‌شود، تجربه‌ی بی‌نظیری را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

در کل، شهر شیراز با ارائه‌ی انواع خوراکی‌های سنتی، از جمله عواملی است که موجب شده است که این شهر به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شود. کله پاچه، شیرین پلو، پیازکوفته، فسنجان، ماهی تن، باقالی پلو، قیمه و خوراک بادمجان، از انواع غذاهایی هستند که طعمی خاص و متفاوت با غذاهای شهرهای دیگر دارند

رستوران برینتن همانطور که گفتیم غذا‌های متنوعی را سرو می‌کند که شامل غذا‌های سنتی می‌باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم از منو زیر یک نگاهی به غذای سنتی آن بیندازید.

همچنین سالاد شیرازی یکی از انواع سالادهای پرطرفدار در سراسر ایران است. این سالاد ترکیبی از خیار، گوجه‌فرنگی، پیازنعناع و سیر ساخته می‌شود و شما می‌توانید از طریق خرید آنلاین سالاد شیراز ، این نوع سالاد خوشمزه را سفارش دهید.

از ته چین گوشت قشقایی در منوی رستوران غافل نشوید که یکی از غذاهای خوش طعم این رستوران است. ته چین گوشت قشقایی یکی از انواع ته چین‌های محلی ایران است که از گوشت، پیاز و ادویه تهیه می‌شود.

 

منوی غذا

 

میگو سوخاری

 

لیلین مرغ

 

بیف فرانسه

 

خوراک مرغ آجیلی

 

لیلین گوشت

 

مرصع پلو با مرغ

 

ته چین مرغ و بادمجان

 

ته چین گوشت قشقایی

 

 

 رستوران برینتن نظرات

هنگامی که به یک رستوران نا‌آشنا مراجعه می‌کنید، احتمالاً از کسی برای راهنمایی در مورد آن پرسش می‌کنید یا در سایت‌های مختلف بررسی می‌کنید. اما این کار زمان‌بر است. در این مقاله، تصمیم گرفته‌ایم خودمان تحقیقات لازم را در مورد رستوران انجام دهیم و نظر خود را با شما به اشتراک بگذاریم تا به شما کمک کنیم تصمیم بهتری در مورد سفارش در این رستوران بگیرید. رستوران‌ها معمولاً با غذاهایی که ارائه می‌دهند، کیفیت خود را نشان می‌دهند. یک رستوران خوب باید غذاهایی با کیفیت و منحصر به فرد ارائه دهد.

علاوه بر کیفیت غذا، محیط رستوران نیز می‌تواند احساس خوبی به مشتریان منتقل کند. بنابراین، بهتر است رستورانی را که محیط آن دلپذیر باشد، انتخاب کنید. هزینه،‌ پارامتری است که در انتخاب رستوران می‌تواند مهم باشد. رستوران‌های خاص و رفاهی معمولاً هزینه بیشتری دارند.

در این قمست بعد از تحقیقات لازم از رستوران برینتن  به بررسی این رستوران پرداختیم تا شما بتوانید به آسانی تصمیم خود را بگیرید.

رستوران برینتن، غذاهای خود را با استفاده از مواد اولیه تازه تهیه می‌کند که نشان دهنده‌ی کیفیت بالا و مرغوب بودن غذاهای آن است. اگرچه قیمت غذا در این رستوران نسبت به بعضی از رستوران‌ها و فست فودهای شیراز کمی بیشتر است، اما با توجه به کیفیت غذا، این امر چندان مهم نمی‌باشد.

 


تنوع غذایی در این رستوران بی‌نظیر می‌باشد

فضای این رستوران بسیار دلنشین است و همراه با موسیقی مناسب می‌باشد. علاوه بر این، خدمات گسترده و برخورد فوق‌العاده مودبانه و جذاب این رستوران، باعث می‌شود که مسافران از آن لذت ببرند و آن را به خاطر بسپارند.

به طور کلی، با توجه به کیفیت غذا، فضای دلنشین و خدمات عالی، این رستوران بهترین انتخاب برای لذت بردن از یک وعده غذایی خوشمزه و تجربه‌ی لذت‌بخش است.

 

سفارش آنلاین غذا

در فصل‌های شلوغ شهر و حتی در تعطیلات، بهتر است قبل از رفتن به رستوران برینتن تماس بگیرید و میز را رزرو کنید. همچنین، سفارش آنلاین غذا می‌تواند یکی از بهترین راه‌حل‌ها باشد. با سفارش آنلاین، نیازی به حضور شخصی در هر رستورانی برای سفارش غذا نخواهید داشت و همچنین می‌توانید وقت خود را برای کارهای مهم‌تر بگذارید.

از طریق سفارش آنلاین، می‌توانید انواع غذاهای مختلف را از رستوران‌ها و کافه رستوران های شیراز به سادگی سفارش داده و از پیشنهادات و تخفیفات ویژه رستوران‌ها بهره‌مند شوید. بنابراین، سفارش آنلاین غذا یکی از راه‌حل‌های خوبی برای افرادی است که در شرایطی  هستند که می‌خواهند به سرعت غذای خود را تحویل بگیرند.

بنابراین، شما دیگر نیازی به حضور شخصی در رستوران برای سفارش غذا ندارید. در این حالت، اسنپ فود می تواند پاسخگوی شما باشد. شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ فود وارد صفحه سفارشات شده و به راحتی می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود