معرفی رستوران ترمه و ترنج یزد و یک تجربه سنتی به یادماندنی

معرفی رستوران ترمه و ترنج یزد
1/5 - (1 امتیاز)

اگر به فضاهای سنتی علاقمندید و فکر می‌کنید هیچ چیزی جای غذاهای سنتی ایرانی را نمی‌گیرد، حتما سری به رستوران ترمه و ترنج یزد بزنید و از فضای دلپذیر آن بهره‌مند شوید. بیش از یک دهه از تأسیس این رستوران می‌گذرد و کیفیت خدمات آن توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتریان را به خود جلب کند. اگر دوست دارید درباره این رستوران سنتی و منوی غذاهای آن بیشتر بدانید، با اسنپ فود همراه باشید.

معرفی رستوران ترمه و ترنج یزد

رستوران ترمه و ترنج یزد

این رستوران در سال 1390 و با مدیریت سرکار خانم دانشی با ظرفیت 250 نفر افتتاح شد. محیط این  رستوران، یک بنای قدیمی است که هم می‌توانید از اتاق‌های داخلی آن استفاده کنید و پای سفره‌های سنتی ایرانی بنشینید و هم می‌توانید در فضای باز این رستوران، تخت‌های مفروش شده را انتخاب کنید و از صدای فواره‌های حوضچه وسط حیاط، لذت ببرید.

در این رستوران، انواع غذاهای سنتی ایرانی، مانند چلوکباب کوبیده و فسنجان سرو می‌شود و البته، غذاهای سنتی یزد مثل کوفته‌های یزدی یا قیمه یزدی هم طرفداران خاص خود را دارند. محیط دنج و باصفای این رستوران در کنار رفتار خوب پرسنل آن، لذت چشیدن طعم غذاها در این محیط را دوچندان می‌کند و خلاصه همه چیز آماده است که در یک شهر تاریخی، یک فضای سنتی آرام‌بخش را تجربه کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران ترمه و ترنج یزد

این رستوران زیبا در محله بازار نو یزد قرار دارد و با رفتن به آن با یک تیر، چند نشان زده‌اید. چون به مراکز دیدنی مهمی مثل موزه شخصی سکه و مردم شناسی حیدرزاده، زندان اسکندر و… دسترسی نزدیکی خواهید داشت. در ادامه، اطلاعات کامل‌تری درباره این رستوران سنتی و محبوب، آمده است:

  • آدرس: یزد، محله فهادان، بازارچه یوزداران
  • ساعات کاری: شنبه تا جمعه، از ساعت 11 تا 23
  • تلفن: 03536301800
  • امکانات: دارای پارکینگ و فضای باز، امکان پرداخت الکترونیک و رزرو آنلاین
  • اماکن نزدیک: هتل موزه فهادان، خانه تهرانی‌ها، رستوران سنتی ابوالمعالی، مدرسه ضیائیه (زندان اسکندر)، زروخانه سید کاظم خردنژاد، اقامتگاه بوم‌گردی ترنج
  • لوکیشن رستوران ترمه و ترنج یزد

منوی رستوران ترمه و ترنج یزد

منوی غذاهای رستوران ترمه و ترنج شامل انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی است که در میان آن‌ها، انتخاب‌های جذابی مثل چلو کباب کوبیده، ماهیچه، قورمه سبزی، جوجه کباب، جوجه چینی، کوفته و آش ایرانی به چشم می‌خورند. البته از غذاهای سنتی این مجموعه؛ مانند قیمه یزدی هم غافل نشوید. به علاوه، نوشیدنی‌های این رستوران هم حال و هوای سنتی شما را کامل‌تر می‌کنند و شما می‌توانید با یک لیوان شربت خاکشیر و عرق نعنا، گلوی خود را تازه کنید و یا انواع دیگری از عرقیجات سنتی محبوب خود را سفارش دهید.

نقد و بررسی رستوران ترمه و ترنج یزد از نگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران ترمه و ترنج یزد از نگاه مشتریان

بیشتر افرادی که تجربه حضور در فضای دلنشین رستوران ترمه و ترنج یزد را داشته‌اند، این تجربه را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنند. البته به نظر می‌رسد، همان‌طور که غذاهای سنتی این رستوران مثل قیمه یزدی، مورد توجه مشتریان است، غذاهایی مثل چلو کباب و ماهیچه هم طرفدران خاص خود را دارند. در مورد نحوه برخورد پرسنل و نوع سرویس‌دهی هم رضایت قابل قبولی وجود دارد.

طعم غذاهای خوشمزه رستوران های یزد را با اسنپ فود تجربه کنید

تجربه حضور در رستوران‌های سنتی، تجربه‌ای جذاب است، اما گاهی هم پیش می‌آید که امکان چنین تجربه‌ای فراهم نیست، در این صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم که خود را از طعم غذاهای فوق‌العاده این رستوران‌ها محروم نکنید و از خدمات آنلاین اسنپ فود کمک بگیرید. برای این منظور، کافیست وارد سایت شوید و با سرچ سفارش آنلاین غذا یزد ، غذاهای مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و آدرس مقصد را ثبت کنید. به همین سادگی، تا چند دقیقه دیگر، پیک اسنپ فود به آدرس مقصد خواهد رسید و غذای خوشمزه شما را به صورت بسته‌بندی شده و گرم، تحویل خواهد داد. نوش جان

نظرات کاربران